Ciprian,din Fieni,jud Dambovita sunt,asa cum am promis,am reusit sa pun si eu la punct cat de cat primul meu ATV si anume Linhai Worker.Il detin din septembrie,insa nu am prea avut mare noroc cu el din pacate,asa cum am mai si cerut sprijinul vostru la probleme avute.Iesiri nu am avut decat pe distante scurte si acelea cu peripetii,de fiecare data se intampla ceva..Asa ca am luat decizia sa-l bag intr-o revizie generala,la ceea ce ma pricep eu,la final ajungand sa schimb nenumarate piese si improvizatii facute in trecut de proprietar si anume: cruci cardanice,rulmenti fata cu semeringuri,faruri,bord,senzori up si down,bujia,fisa,bobina,cdi,filtrele toate.P e parte estetica a fost vopsit in totalitate,becuri cu led si lumini de zi cu led,autocolante noi si...o spalare zdravana!Insa probleme sunt si acum,din pacate imi picura antigel pe la garnitura de la pompa de apa,imi face neplaceri la schimbarea treptelor-nu intra in viteza desi maneta face cursa in totalitate(schimbatorul este nou),insa neclaritatea mea mai cea mare este la potcoava de la capacul ambreiajului,ATV-ul nu a avut-o ,eu am cumparat-o sh insa axul pe care trebuia sa stea este..mai mic.Dar totusi e un topic de prezentare si nu vreau sa scriu sa va plictisesc cu problemele,asa ca pun si cateva poze facute azi,dupa spalare si colantare.Va salut!
Primul Meu Atv
#1
Posted 05 March 2017 - 06:37 PM
Ciprian,din Fieni,jud Dambovita sunt,asa cum am promis,am reusit sa pun si eu la punct cat de cat primul meu ATV si anume Linhai Worker.Il detin din septembrie,insa nu am prea avut mare noroc cu el din pacate,asa cum am mai si cerut sprijinul vostru la probleme avute.Iesiri nu am avut decat pe distante scurte si acelea cu peripetii,de fiecare data se intampla ceva..Asa ca am luat decizia sa-l bag intr-o revizie generala,la ceea ce ma pricep eu,la final ajungand sa schimb nenumarate piese si improvizatii facute in trecut de proprietar si anume: cruci cardanice,rulmenti fata cu semeringuri,faruri,bord,senzori up si down,bujia,fisa,bobina,cdi,filtrele toate.P e parte estetica a fost vopsit in totalitate,becuri cu led si lumini de zi cu led,autocolante noi si...o spalare zdravana!Insa probleme sunt si acum,din pacate imi picura antigel pe la garnitura de la pompa de apa,imi face neplaceri la schimbarea treptelor-nu intra in viteza desi maneta face cursa in totalitate(schimbatorul este nou),insa neclaritatea mea mai cea mare este la potcoava de la capacul ambreiajului,ATV-ul nu a avut-o ,eu am cumparat-o sh insa axul pe care trebuia sa stea este..mai mic.Dar totusi e un topic de prezentare si nu vreau sa scriu sa va plictisesc cu problemele,asa ca pun si cateva poze facute azi,dupa spalare si colantare.Va salut!
#2
Posted 05 March 2017 - 08:54 PM
Frumos, l-ai facut ca si nou
#3
Posted 05 March 2017 - 08:59 PM
Attached Files
Edited by cipy06, 05 March 2017 - 09:00 PM.
#4
Posted 05 March 2017 - 09:17 PM
Pentru pierdere de antigel, verifica in partea de jos a pompei de apa ai o gaura mica, daca iti curge pe acolo trebuie sa schimbi presetupa de la pompa de apa.
#5
Posted 05 March 2017 - 09:32 PM
#6
Posted 05 March 2017 - 10:07 PM
legat de potcoava : in ea este un rulment apoi o piesa care intra in rulment si apoi pe ax ( in cazu tau lipseste piesa ! )
Legat de pompa de apa vezi exact unde . surubul de jos are o saiba de cupru sa etanseze ( pe la surubu ala se schimba lichidul de racire ) posibil sa lipseasca sau sa fie inlocuita cu alta normala si pe acolo sa curga !
Ma bucur ca in cele din urma ai remediat din probleme !
#7
Posted 05 March 2017 - 10:13 PM
Edited by cipy06, 05 March 2017 - 10:14 PM.
#8
Posted 06 March 2017 - 02:34 PM
La linhai sunt doua tipuri de ambreiaj, mic sau mare. Ambreiajul mic nu are acea potcoava, doar la ambreiajul mare vine din fabrica cu acea potcoava, axul fiind mai lung. La linhai-ul pe care l-am avut axul ara mai lung, iesea din carcasa de plastic intrand in rulmentul potcoavei.
#9
Posted 06 March 2017 - 04:02 PM
#10
Posted 06 March 2017 - 05:45 PM
salut,asa e,m-am documentat un pic pana sa intreb,am masurat oala ambreiajului si are 145mm deci e mare..insa axul e cam scurt sa ajunga in rulmentul potcoavei.Ma gandesc acum,cine ar fi atat de netot sa taie axul sau sa puna unul mai mic decat trebuie
cazuri sunt multe , romanul este foarte inventiv .. de ce sa mai pui si aia cand merge si fara .. De ce sa ma agat in axu ala hai sa il fac mai mic si uite asa sa terminat cu axul lung ... Poate a rupt cutia si a schimbat-o cu una de la dezmembrari ( cele model vechi sunt mai ieftine ..)
Totusi ce lungime are axul ?
O poza cu nelamurirea ta ne ajuta pe noi sa te lamurim !
Edited by Adi Radu, 06 March 2017 - 05:47 PM.
#11
Posted 06 March 2017 - 06:46 PM
#12
Posted 06 March 2017 - 07:29 PM
Eu propun sa revii cu poze de joi in colo , dedica ziua de miercuri pentru alceva ..
#13
Posted 06 March 2017 - 09:16 PM
#14
Posted 08 March 2017 - 07:48 AM
Eu cred ca, cutia ta a fost de fabrica cu ambreiaj mic, ulterior montandu-se ambreiaj mare. Ce capacitate eare motorul 260 sau 300? (este marcat pe cilindru). De obicei motoarele de 260 vin cu ambreiaj mic si ax scurt, dar nu obligatoriu. Cu ambreiaj mare am vazut de 260 pe muudy.
muddy 260 ambreiaj mare
http://www.papajohns...003-500x500.jpg
worker 260 ambreiaj mic
http://databikes.com..._2005_1_lgw.jpg
aniversar 300 ambreiaj mare
http://databikes.com..._2008_1_lgw.jpg
worker 300 ambreiaj mare
http://www.atv-de-va...9c8cba010f9.jpg
Edited by samy., 08 March 2017 - 07:58 AM.
#15
Posted 08 March 2017 - 12:17 PM
#16
Posted 08 March 2017 - 03:06 PM
In talon ca in talon, ti-am cerut sa te uiti pe cilindru.
Daca te incapatanezi si stii raspunsul de ce ne mai intrebi pe noi?
Dupa cum ti-am spus, pe linhai exista ambreiaj mic si ambreiaj mare.
La modelul cu ambreiaj mic axul care iese din cutie este mai scurt si se termina imediat dupa filet, iar la cele cu ambreiaj mare (de putere) axul cutiei este mai lung, mai are dupa filet inca un mot.
La modelele cu ambreiaj mic se poate monta ambreiaj mare si viceversa. La modele cu ax scurt nu se poate monta acea "potcoava" de stabilizare, chiar daca se monteaza ambreiaj mare. Daca se monteaza ambreiaj mare la cele cu ax scurt durata de viata a acestuia precum si a rulmentului din cutie va fi micsoarata din cauza greutatii mai mare a acestuia si a lipsa stabilizarii axiale.
Aici ai poze cu carcasele celor doua tipuri de ambreiaje:
http://www.moto4all....si-magnetou-288
Aici ai suportul pentru ambreiaj mare:
http://www.moto4all....mbreaj-mare-311
Acel distantier de care zicea radu, este o bucsa utilizata doar pentru a compensa diferenta de diametru a axului cu diametrul interior al rulmentului.
Aici ai un video unde poti vedea un ambreiaj mic cu ax "taiat" cum iti place sa crezi:
Aici ai un video cu un ax cu "mot"
Concluziile le tragi singur, daca cineva a taiat axul sau nu.
Edited by samy., 08 March 2017 - 03:07 PM.
#17
Posted 08 March 2017 - 03:09 PM
In talon ca in talon, ti-am cerut sa te uiti pe cilindru.
Daca te incapatanezi si stii raspunsul de ce ne mai intrebi pe noi?
de unde nu-i, nici Domnul nu cere!
#18
Posted 08 March 2017 - 04:30 PM
#19
Posted 08 March 2017 - 06:57 PM
Capacul este cu gaura? Daca este pt ambreiaj mare are o gaura cm de 6 cm in diametru, iar "motul" iese prin ea. Cu toate ca imi e greu sa cred ca e carcasa pt ambreiaj mare. Ca gaura aia e foarte mare in comparatie cu "motul" si ar intra de toate pe langa, chiar si degete, daca nu e montata si "potcoava"
Edited by samy., 08 March 2017 - 07:02 PM.
#20
Posted 08 March 2017 - 08:42 PM