Can Am Outlander Max 400 Xt
#1
Posted 15 May 2017 - 10:28 AM
Ma numesc Mihai si de ceva vreme urmaresc forumul. De curand am achizitionat un Can Am Outlander Max 400 Xt cu care am si iesit weekendul acesta. Dar intai sa ma prezint si sa prezint si atv-ul.
Am 35 de ani si sunt din Oradea. Ies momentan in zona Stei-Boga-Padis pe motiv ca pt moment in Oradea nu am gasit atv-isti.
Atv-ul este un can am modelul din titlu, an 2007, 3700km, carburatie, lung, luat de proprietar de nou de la reprezentanta, cu nr negre, si cu optionale pe el: troliu si bull bar fata-spate.
#2
Posted 15 May 2017 - 10:59 AM
bine ai venit Mihai!
pana nu ne pui si niste poze, eu oricum nu te cred ca ai ATV
#3
Posted 15 May 2017 - 11:15 AM
Bine ai venit pe aceste "meleaguri" !......cu o dotare corespunzatoare. (pe care vrem sa o vedem si noi)
#4
Posted 15 May 2017 - 12:29 PM
#5
Posted 15 May 2017 - 01:00 PM
cu butonul ''more reply options'' poti atasa pozele
de pe telefon vezi sa fii pe desktop view, si full version
#6
Posted 15 May 2017 - 02:01 PM
Attached Files
Edited by tripmihai, 15 May 2017 - 02:08 PM.
#7
Posted 15 May 2017 - 04:20 PM
#8
Posted 15 May 2017 - 08:20 PM
Bine ai venit si cati mai multi kilometri sa
#9
Posted 15 May 2017 - 09:32 PM
Sa ne mai "intoxici" cu poze cat mai multe, ca tare ne mai plac imaginile astora care suntem pe aici !!!
#10
Posted 16 May 2017 - 10:07 AM
Attached Files
#11
Posted 16 May 2017 - 04:52 PM
Fostul proprietar a pus pe fata cauciucuri SunF tip Bighorn. Pe spate sunt cele originale Carlisle Act. Problema mea e ca nu gasesc pe spate acelasi model de la SunF, pt ca am o latime atipica, adica 25x11-12. Gasesc doar 25x10-12, care sunt mai inguste cu 3,12 cm sau 26x11-12 care sunt mai inalte cu 3,12 cm.
Cum ar fi mai ok, mai inguste sau mai inalte?
Edited by tripmihai, 16 May 2017 - 04:53 PM.
#12
Posted 16 May 2017 - 05:28 PM
Salut,
Cu 26x11x12 o să-i schimbi atât geometria cât și dinamica. Păstrează diametrele compatibile, deci față/spate 25 ori față/spate 26, nu merge să ai diametre diferite chiar dacă sunt pe punți diferite.
#13
Posted 16 May 2017 - 06:04 PM
#14
Posted 16 May 2017 - 06:45 PM
Concluzia ar fi de fapt alta pentru modelul tău de ATV.
Eu m-am exprimat referitor la un principiu universal valabil pentru oricare dintre ATV-uri, (nu m-am referit la QUAD-uri unde lucrurile stau diferit).
Dacă este vorba despre CanAm-ul de 400, el vine echipat cu gume pe 25 din cauza celor 30 de cai, deci respectă diametrul.
De la mama lui are 25x8x12 și 25x10x12 (vezi aici http://www.motoboom....max-400-xt.html )
#15
Posted 17 May 2017 - 07:30 AM
respectă diametrul.!!!!
De la mama lui are 25x8x12 și 25x10x12
#16
Posted 17 May 2017 - 08:58 AM
Dinamica nu s-a modificat semnificativ.
Ex: Comparand practic cu un alt Cf500 cu roti pe 25, acelasi profil pot spune:
Al meu este mai inalt, trece mai usor prin anumite situatii
Consuma mai putin, cca 1-2 litri in minus la pompa de la plin la plin pe acelasi traseu.
Amortizeaza mai bine denivelarile, avand balonul mai mare.
Culmea, demaraj mai bun (asta proband la o liniuta, doua,trei)
Partea cu demarajul nu a fost probata din pacate si cand aveam anvelopele de 25.
Un dezavantaj care se refera strict la cf5002A este ca la curba de 90° + frana + denivelare, anvelopa fata atinge putin de protectia de plastic a farului.
Alt dezavantaj ar putea fi stabilitatea laterala, dar care in realitate nu este insa diferita, datorita faptului ca sunt mai late(pe spate encartamentul a crescut cu 5 cm iar pe fata cu 2.5 cm, iar inaltimea a crescut cu 1.25 cm).
Un dezavantaj real este insa improscarea cu noroi. Fiind mai late ies din acoperirea aripilor, iar cel putin pasagerul este victima.
Eu daca as avea de ales astazi, tot pe acelesi masuri as merge (26)
E acelasi lucru cum ar spune unii sa respecti decibelii
#17
Posted 17 May 2017 - 10:05 AM
decibelii
io am trecut la kilobeli
#18
Posted 17 May 2017 - 11:45 AM
))
#19
Posted 17 May 2017 - 07:56 PM
io am trecut la kilobeli
.......iar ai atins coarda sensibila faci tu ce faci......
#20
Posted 17 May 2017 - 08:02 PM