Va salut dragi colegi, urmare a celor 1 http://atvforum.ro/i...sman-500-bestia/ 2 http://atvforum.ro/i...i-touring-2008/ foarte frumoase experiente traite "calare" pe 4 roti, revin in bransa....dupa un "lung dor nebun" de plimbari, senzatii si natura... fara a imi fi stabilit perioada in care urma sau urmeaza sa "calaresc" din nou, cam de fiecare data am facut-o in perioada rece, ploioasa sau inzapezita.
De aceasta data, in cautarea unui "tractoras", am gasit un Linhai m550 EFI 2016 (2 locuri) inmatriculat, inca in garantie 18luni, cu revizii si diverse dotari, sh, dar la un pret decent ...desi la inceput am fost sceptic mai ales datorita "renumelui" de chinezarie, am fost placut surprins de calitatea materialelor in acest caz, de zgomotul, cuplul si puterea motorului, noul sistem de suspensii si brate(copiate de la Polaris).... poate ca daca ar fi copiat si grupurile cu un sistem de auto blocare a diferentialului.... era un vis, dar cred ca asa cum merg multi cu diferentialul pe buton, o sa reusesc si eu. Inca nu am avut ocazia sa il "calaresc" cu adevarat, luni intru propriuzis in posesia lui si il scot la mozoleala, dar din discutii cu posesori din brigada Roman, am auzit numai de bine, sper ca asa sa si fie. La o scurta comparatie, Polarisul Touring 500 efi pe care l-am avut, avea 37cp, Linhaiul m550 L efi are 32cp si e mai usor cu cateva zeci de kg... daca merge macar cat acela nu ar avea de ce sa ma dezamageasca.
Nelamuriri referitor la diferentialul blocabil manual!
1. prin "activarea" lui blocheaza doar fata sau si spatele?
2. spatele e "blocat" tot timpul si odata "activat" actioneaza doar fata?
3. Se poate degrada daca odata inceputa "sesiunea" de off - road (10-20km) cu urcusuri si coborasuri ba in deal, ba in vale, ba pe o parte, il tin "activat" ? Viteza medie de inaintare 30-40km/h
4. Am inteles ca odata "blocat" ingreuneaza virarea...
Voi reveni curand cu poze, opinii si POVESTIRI