Can Am 650 Max
#1
Posted 10 November 2017 - 11:37 AM
Dupa cateva experiente cu atv-uri inchiriate, m-am decis sa achizitionez un atv. Toate bune si frumoase pana aici, prin urmare m-am apucat de cautari... Trebuiau indeplinite doua conditii de baza: sa fie cu doua locuri si sa fie inmatriculabil. Avand in vedere prima cerinta, cautarile s-au redus la doar 3 producatori si anume: Cf moto, Polaris si Can am. Dupa indelungi cautari, documentare( va multumesc pe aceasta cale pt cunostintele si experientele prezentate pe forum), am luat decizia de a cumpara un Can am 650 max, second-hand(pt ca inmatriculare), model 2016, cumparat de primul proprietar in februarie, anul in curs si inmatriculat in aprilie 2017, km la momentul achizitiei 374, actualmente undeva la 1200. L-am cumparat acum o luna de zile si pe zi ce trece, imi place tot mai mult.
Incerc sa pun cateva poze
#2
Posted 10 November 2017 - 11:39 AM
Sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente!
Pune poze ca tare ne plac
#3
Posted 10 November 2017 - 11:40 AM
Attached Files
#4
Posted 10 November 2017 - 12:20 PM
Sa-l folosesti cu placere si fara incidente!
#5
Posted 10 November 2017 - 12:27 PM
#6
Posted 10 November 2017 - 01:16 PM
Sa-l stapanesti cu placere si sa te poarte prin locuri faine!
Imi place culoarea si jentile!
Are distantiere, ca pare mai lat in "solduri"
#7
Posted 10 November 2017 - 02:07 PM
Inital asa am crezut si eu dar cred ca e mai lat de la ET-ul negativ al jantelor. Oricum ne va lamuri proprietarul.
#8
Posted 10 November 2017 - 06:11 PM
Bine ai venit in comunitatea noastra !
Felicitari si din partea mea pentru achizitie.
Si eu ca si colegii suntem curiosi carui fapt se datoreaza "latirea".
Din ce observ este latita si fata si spatele. Sunt distantierele cauza sau jante cu ET negativ ?
Nici anvelopele nu sunt originale. Din cate cunosc Can Am-ul nu se livreaza cu anvelope Kenda Bear Klaw,....... dar nici originalele nu se puteau toci asa de repede.
#9
Posted 10 November 2017 - 07:55 PM
Multumesc Chris,
Latimea atv-ului se datoreaza jantelor cu ET mai mic sau offset-ului negativ. Atat jantele Moose Racing, cat si anvelopele au fost puse de catre fostul propietar, imediat dupa achizitia atv-ului.
#10
Posted 10 November 2017 - 08:06 PM
.
Te felicit pentru alegerea facuta si ma bucura faptul ca se inmultesc posesorii de outlander 650.
E un atv ok, care nu te va lasa la greu,cu consum de benzina decent fata de granzii cu miar.
Eu n-am avut probleme deosebite in peste 5000km, e adevarat folosit prietenos si ingrijit pe masura.
Daca esti adeptul plimbarilor lungi in natura ar fi utila o cutie(geanta)incapatoare,
iar sa nu te stropeasca prea tare ar fi util un set de overfendere(il face si mai...fioros).
Am sesizat si eu aspectul cu jantele si anvelopele si m-am mirat mai ales ca a fost facut
la doar cateva sute de km.Sa investesti ceva bani si dupa aia sa-l vinzi.Hm!
Latimea e data cred de jantele cu ET negativ,stiu asta pentru ca am unele asemanatoare.
Sant f bune pe inclinari laterale dar cele de pe fata streseaza un pic directia.
Sa ai timp de el si sa-l folosesti cu placere,el nu te va dezamagi.
Attached Files
Edited by georgevici, 10 November 2017 - 08:16 PM.
#11
Posted 10 November 2017 - 08:21 PM
Merci Gerogevici,
L-am luat pt touring, asadar nu am de gand sa-l fortez prea tare. I-am facut o revizie completa(filtre si ulei:cutie, motor si grupuri), la aprox 900 km, pt ca am atins primele 50 ore de functionare si am de gand sa ii fac incontinuare la 1000 km sau 50 ore.
Am mai comandat urmatoarele:
Cutie, ceva model de la Shark, capacitate 200L
Troliu Warn 3000 ProVantage
Mansoane si maneta acceleratie incalzite de la Heat demon
Filtru aer Twin air
In viitorul apropiat urmeaza protectii maini si protectii caroserie.
#12
Posted 10 November 2017 - 08:22 PM
Salut,
sa-l calaresti si stapanesti cu placere, fara incidente
#13
Posted 10 November 2017 - 09:25 PM
Anvelopele pe care le ai acuma pe el sunt perfecte ca aderenta pentru terenuri mai moi/mastinoase/noroiase (profil V), dar trebuie sa ai in vedere ca asfaltul le va cam "manca".
De curiozitate ce dimensiuni au anvelopele?
#14
Posted 10 November 2017 - 10:33 PM
Pretorian,merci
Chrys, cu prima ocazie cand ajung la garaj, ma uit si iti spun. Am retinut doar ca pe spate au latimea de 305
#15
Posted 10 November 2017 - 10:57 PM
Attached Files
#16
Posted 11 November 2017 - 10:10 AM
Frumoase poze.Sa inteleg ca-ti place muntele,dar e bine sa nu fi singur pe acolo.
Imi place mult scutul mai ales la partea din spate care la mine e f expusa.
Incerc si o poza sa vezi cum incarc eu magarul pentru o iesire pe munte de 3 zile.
Attached Files
#17
Posted 11 November 2017 - 10:38 AM
Pretorian,merci
Chrys, cu prima ocazie cand ajung la garaj, ma uit si iti spun. Am retinut doar ca pe spate au latimea de 305
Astept, 305 nu are cum sa scrie, sunt alte valori la ATV-uri.
Te intreb deoarece am folosit si eu aceasta marca in trecut.
#18
Posted 11 November 2017 - 11:57 AM
Chrys, inca nu am ajuns la garaj dar am vazut o poza in care se pot descifra dimensiunile rotilor fata-26/9/12. Revin cu dimensiunile pt rotile spate
#19
Posted 11 November 2017 - 12:51 PM
Logic
#20
Posted 11 November 2017 - 03:32 PM
26/10/12
Logic
Nu neaparat, .....eu am avut 26/12/12 pe spate ( pe rotile din spate)
PS. mai sunt colegi pe acest forum din Cluj.