Jump to content



Photo

Can Am Outlander Xt-P 1000R 2017 + Accesorii

Can Am Outlander XP-P 1000 Can Am Outlander XPT 2017

  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#1 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 06 January 2018 - 10:02 PM

Can Am Outlander 1000 XT-P 2017 si accesoriile montate.

 

     Dupa cum s-a putut observa prin diferite poze si filmulete postate mai recent in cadrul altor topicuri, sunt oarecum proaspatul posesor al unei jucarii noi, conform subiectului acestui topic, topic care se doreste de prezentare din viziunea personala si istoric tehnic.

 

    Specificatiile tehnice complete ale ATV-ului sunt descrise foarte bine aici: https://www.euronaut...00-T3-MY-18.pdf

 

     Am amanat momentul prezentarii pentru a avea timp sa mai fac cateva iesiri si sa imi formez o parere mai aprofundata asupra tractorasuluiu (tractor rutier T3 cum apare in CIV).

 

     Achizitia s-a facut de la importatorul Euronautica din Bucuresti in luna Septembrie si ATV-ul s-a livrat a doua zi dupa efectuarea platii chiar de personalul Euronatica.

 

Attached File  IMG_3059.JPG   206.12KB   5 downloads  Attached File  IMG_3061.JPG   159.04KB   3 downloads  

 

     Modeul 2017/2018 - Outlander 1000 este in varianta complet negru (mai putin varianta limited care este ceva bleu inchis), aspect pe care personal nu m-a atras mai deloc si mi-ar fi placut mai mult combinatia 2016 (negru / portocaliu) sau 2013 (negru / galben). Ba chiar am intrebat importatorul daca exista posibiliate de inlocuit la cerere portiuni de carene … desigur raspunsul a fost negativ, ATV-urile se vand fix cum vin din fabrica …

 

Attached File  IMG_3062.JPG   127.47KB   4 downloads  Attached File  IMG_3240.JPG   101.3KB   3 downloads  Attached File  IMG_3233.JPG   112.18KB   3 downloads  

 

     Ca sa poata fi inmatriculat ca T3 tractor rutier, producatorul a echipat ATV-ul in plus cu sistem cuplare remorca spate + priza remorca spate si un soi de sistem cuplare remorca / accesorii agricole fata. Se livreaza doar cu o singura cheie de pornire (dar e varianta performance , adica fara limitare putere motor / viteza ).
 

     Garantia oferita de importator este de 2 ani de zile (desi in US se ofera 5 ani de zile … ) si daca stai sa citesti atent carnetul de garantie realizezi ca destul de multe componente sunt excluse de la acordarea garantii sau altele au o perioada de garantie mult mai mica.
 

     Cateva impresii personale dupa 600 km / 50 ore de utilizare in regim normal pentru un ATV, comparative cu celelalte “jucarii” pe care le detin sau le-am detinut in trecut. (ATV Linhai 400 / ATV TGB Blade 1000 / SSV CF Moto Z800)

 

Attached File  IMG_3469 (1).jpg   116.76KB   4 downloads
 

  • Directia asistata / EPS / servo-ul : un mare plus fata de celalalte ATV-uri cu care m-am dat. Inafara ca aduce un plus de confort prin usurinta cu care poti manevra ghidonul in diferite situatii cel mai important mi se pare amortizarea data de EPS asupra feedback-ului / reculului transmis de vre-o denivelare mai serioasa, bolovan sau traversare in diagonala a unui sant. Daca la modelele fara servo nu esti pe faza sa tii bine de ghidon iti cam sare din mana si-ti da alta directie.
    Cel mai puternic feedback al terenului asupra ghidonului l-am resimtit la TGB-ul de 1000  non-servo si asta din cauza ca prin constructie este mai lat in comparative cu alte ATV-uri si asta face sa transmita mai puternic feeback-ul terenului in ghidon. Faptul ca nu iti mai trage / sare asa de usor ghidonul din cauza terenului si ramanand in control te poate feri de unele accidente (cum am si patit dar a fost ceva usor, fara urmari) dar, cum a mentionat Horia intr-un alt topic, daca lasi EPS-ul la nivel maxim tinzi sa pierzi “realitatea” cu terenul peste care rulezi si nu mai evaluezi correct fortele care actioneaza asupra trenului de rulare si te poti trezi foarte usor cu bielete rupte, pivoti avariati, jocuri in rulmenti si bucse, planetare smulse, rupte …. asta findca vei tinde sa-i dai mai tare acolo unde s-ar impune o abordare mai blanda. De aceea, cum a recomandat si Horia, e bine de setat EPS-ul la nivel mediu.
    Mi-a luat cativa zeci de km pana sa ma obisnuiesc cu modul de funtionare a EPS-ului deoarece are o mica latenta in raspuns, mai ales daca este pe MAX, in sensul ca daca tragi de ghidon initial se misca greu, pana cand sesizeaza EPS-ul ce vrei sa faci, si apoi brusc merge usor iar la viteza mica tinzi sa supra virezi findca senzatia e ca ceva te tine dupa care dintr-o data isi da drumu si merge usor iar tu ramai cu impulsul de a trage mai tare.
    Fiind EPS dinamic, directia “se intareste” odata cu cresterea vitezi, precum la unele modele auto sport, astfel daca esti pe EPS maxim sensibil, la peste 40-50 la km/h il vei resimti ca un EPS setat la minim tocmai pentru a tine directia mai ferma si a nu pierde controlul cu usurinta.
     
  • Putere motor: aici impactul initial nu a mai fost asa de mare deoarece eram oarecum obisnuit deacum cu puterea de la ATV-ul TGB de 1000CC , practic in ceasi clasa, o diferenta de doar 6 caluti in favoarea Can Am. In schimb notabil intre cele 2 este modul cum se accelereaza: la TGB acceleratia raspunde mult mai promt si oarecum mai brutal, cu o plecare mai in forta de pe loc si o cursa liniara de accelerare. La Can Am acceleratia este intr-o forma mai progresiva, cu un start mai soft si o accelerare mai lina pana la jumatatea cursei dup care isi arata pedigree-ul si trage in forta. Varianta TGB poate fi mai pe placul celor mai sportivi, dornici de schimbat curele des si nerecomandata incepatorilor. TGB-ul are un comportament mai brutal si in combinatie cu lipsa servo directiei si sistemul de suspensie mai elastic pe care il are se poate pierde relative usor controlul. Desi Can Am-ul de 1000 dedeparte de a fi o varianta recomandata pentru incepatori, in comparatie cu TGB-ul, castiga prin plusul de control pe care il ofera.  Fata de Linhai-ul de 400: … daaa … daaaa … .
     
  • Sistemul de suspensie: castiga detasat Can-Am atat din prisma amortizoarelor (FOX Podium 1.5 pe gaz cu reglaj al raspunsului) cat si a geometriei, in special modul de proiectoare a basculei spate care nu se articuleaza din dreptul cardanului ci din zona scaritelor pentru pasager cee ace permite o o lansare mai mare ampla si o stabilitate mai bun pe inclinari, dupa cum am observant in cadrul iesirilor in care am fost insotit de colegi cu TGB-ul meu, CF si Linhai. Pe aceleasi traversai corpul ATV Can Am se inclina mai putin decat la celelalte. Suspensia chiar si la varianta soft / confort este mai ferma decat la TGB. Nu prea am mers pe varianta hard dar in manual este recomandata pentru cei care prefera “racing style”.
     
  • Sistemul de franare: nimic deosebit, tine bine, cum este si normal (la CF-ul SSV nu prea tine asa de bine….) Lipseste maneta din partea dreapta care ar actiona doar puntea fata. II simt lipsa deoarece pe Linhai o aveam (acolo actiona frana de cardan dar o apasam si pe aia la nevoie) iar la TGB actioneaza precum frana de picior , toate cele 4 roti. La TGB maneta din partea stanga actioneaza doar puntea fata, numai bine pentru iubitorii de cerculete … (dar mai bine nu faceam reclama …. ). Pe spate Can Am are doar un singur etrier (TGB-ul avand diferential si pe spate, are etrieri pe ambele roti spate.  Can-Am-ul nu are frana de parcare actionabila pe roti precum Linhai-ul sau TGB-ul . Are doar modul de parking la cutia de viteze (precum majoritatea ATV-urilor cu motorizari ceva mai mari).
    Legat de sistemul de franare, Can-Am in 2018 introduce si varianta cu ABS care pare destul de interesata deoarece combina franare hidraulica a rotilor cu cea de motor. Un video informativ in acest sens poate fi vazut mai jos: http://www.youtube.c...h?v=vZ9S4uMxebM.
     
  • Spatii depozitare stoc: se prezeinta destul de bine din punctul asta de vedere, avand un spatiu generos de depozitare in interiorul carenei spate fiind inchis cu un capac cu garnitura si incuietoare si un alt spatiu format dintr-o cutie detasabila sistem LinQ “glove box” ce poate fi pozitionata pe rack-ul din fata sau spate.
     
  • Confort pilot si pasager: sistemul constructiv al sasiului combinat cu suspensia Fox Podium si designul banchetei si a scaunului pasager contribuie la un plus de confort semnificativ pentru conducator dar in special pentru pasager. Din cele relatate de pasagera, scaunul pasager este mai confortabil, ofera o vizibilitate mai buna peste conducator si manere pozitionate mai ergonimic, asta in comparatie cu TGB-ul de 1000, care si el la randul lui nu sta chiar binisor la capitolul asta …  . La Outlander saua e ceva mai lata in partea din fata si pentru cei mai scunzi la inaltime posibil sa resimta chestia asta la pulpe. 

 

Alte aspecte:

· plastice de buna calitate, cu o buna flexibilitate,

· vopsea texturata cu rezistenta sporita la zgariere,

· carenaj mai bine modelat dupa formele sasiului si a componentelor (zona motor, aripi fata.)

· se putea proteja ceva mai bine partea electrica din zona farurilor (cum e la CFMoto) cu conditia sa fi pastrat usurinta de access pentru reglaje sau schimbarea becurilor (nu ca la CF Moto unde trebuie sa scoti diblurile de plastic pentru a inlatura plasticul de protectie ca intr-un final sa ajungi la bec, ceea ce e destul de anevoios).

· acces faci la principalele zone de mentenanta, cu exceptia curelei variator care presupune ceva manopera suplimentara si scule diverse.

· am remarcat ca ventilatorul de la radiator porneste ceva mai des si cu reprize considerabil mai lungi de functionare fata de celelalte ATV-uri / SSV.

 

Ce mi-ar fi placut sa aiba sau imi lispeste de la celelalte ATV-uri:

  • a doua maneta de frana, dreapta, care sa actioneze doar pe rotile din fata. (precum TGB sau Renegate)
  • avertizorul acustic de erori in bord sau mers inapoi. (precum Linhai)
  • iluminat mers inapoi (precum aveam adaptat la Linhai, prindea foarte bine noaptea!)
  • bloc semnalizator cu anulare semnal la apasarea butonului semnalizator. Aici si Linhai si TGB au functionalitatea asta, ba chiar mi se pare ca BRP-ul s-a cam zgarcit la calitatea plasticelor din blocul de lumini, probabil findca e un accesoriu montat doar pentru unele zone geografice.
  • oglinzile sunt identice cu cele de pe Linhai si TGB dpvd design si optic.
  • posibilitatea de a opri faza scurta. Se aprinde automat cand e pus contactul fara sa fi pornit motorul.
  • priza USB dedicata (cum e la CF-Moto), dar inteleg ca e mai sensibila / stricacioasa din cauza umezelei ce poate patrunde la interior. 

Si cateva imagini de la diferite iesiri de pana acum.

 

Urmeaza partea doua : accesoriile montate. 

Attached Files


Edited by Sergiu, 06 January 2018 - 10:02 PM.

  • 3

#2 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 06 January 2018 - 10:39 PM

Multumim Sergiu, frumoasa si amanuntita descriere a sentimentelor traite.

Poata ar fi indicat sa ne spui si ceva despre anvelope pe care vad ca le-ai schimbat cu unele BH folosite de mai toata lumea. (marca)

Jantele nu imi dau seama daca le-ai schimbat . Acum parca au si distantiere sau mi se pare ?


  • 0

#3 dbdd

dbdd

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Nume real:Alin Oros
  • Telefon:0736xxxxxx
  • Marca ATV:Can Am Outlander 1000R Max Xtp 2019

Posted 06 January 2018 - 11:06 PM

Frumos atelajul, sa ai noroc de el!
  • 0

#4 alxcristea

alxcristea

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 479 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Nume real:Alex
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Can-Am 850 Max XTP 2017
  • Numar ATV:TM-26-KAI

Posted 06 January 2018 - 11:22 PM

Frumos, aspirational pentru multi dintre noi.
Pe mine m-a impresionat garajul.
  • 0

#5 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 07 January 2018 - 01:53 AM

Felicitari Sergiu, sa te bucuri de el !

Ma bucur ca ai facut o alegere pe care o consider foarte buna.

 

Legat de frane, vad mai multe discordante cu ceea ce am constatat eu.

In primul rand "bite" ul franelor pe CanAm mi se pare foarte agresiv - din ce am incercat eu sunt cele mai agresive, eficiente si controlabile.

Oricand blochezi toate cele 4 roti, iar suspensia si directia face ca violenta sa fie o optiune controlabila pentru franare.

Eu folosesc placute ceramice Premier - tocmai le-am montat noi - si sunt foarte multumit, iti recomand.

 

In al doilea rand spui ca nu are frane de parcare, nu reusesc sa vad in poze dar frane de pe ghidon trebuie sa aiba posibilitatea de a o bloca - clasicul sistem.

Nu are asa ceva ?

 

In ultimul rand, si pe al tau frana e deja hidraulica pe toate cele 4 roti si combinata cu cea de motor.

Asta din urma e .. parfum. Eu rar am nevoia de frana "de servici", dar asta s-ar putea sa fie ceva legat de mine, la fel fac si la masina.

 

 

Pentru protejarea instalatiei electrice de la faruri si stopuri iti recomand solutia simpla cu soricei. E ... simplu, rapid si eficient.

Eu am relocat si suportul de numar mai spre sasiu pe aceleasi considerente si ca il loveam cu cupla de la remorca.

 

Ventilatorul de pe 1000 il auzi, il simti ... te imprietenesti cu el, nu ai ce-i face smile.png. "It can be a hell in summer time but for sure a blessing in winter."

 

Treaba cu faza scurta ce merge cata vreme e pornit motorul tine de contact.

Tu ai doar doua pozitii pentru cheie, oprit si pornit cu faruri, cand defapt ar trebui sa ai 3.

Eu tind sa cred ca ai 3 dar una e blocata in vreun fel in mod intentionat pentru omologare - la fel cu lipsa manetei de franare pe o singura punte.

Iti recomand sa desfaci pe la contact sa arunci o privire, s-ar putea sa fie ceva simplu de rezolvat.

 

Aa, de ce se da doar o cheie ?!

Cealalta se reprogrameaza si se vinde cu 50-100 de euro ? 

O magarie mare ce nu se potriveste in contextul cu un producator si cu un pret de nivelul asta.

Sa ai doua chei e foarte important mai ales ca le folosim in medii expuse la a pierde cheia.

In plus o cheie limitata pentru asta de 1000 se poate dovedi folositoare in unele situatii.


Edited by iusau, 07 January 2018 - 01:59 AM.

  • 0

#6 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 07 January 2018 - 09:56 AM

Salut Sergiu,

Sa-l folosesti sanatos si fara incidente! Frumoasa jucaria!
O descriere foarte amanuntita👍

Edited by Andrei HD, 07 January 2018 - 09:57 AM.

  • 0

#7 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 07 January 2018 - 10:02 AM

Multumesc pentru urari si aprecieri! . Garajul it's my hobby room wink.png . Nu-s eu mare mecanic, dar imi place sa mai mesteresc cate ceva. Pentru operatiuni complexe care ma depasesc dau fuguta la adevaratul mecanic smile.png

 

@Chriss: urmeaza un post si despre accesoriile montate. Jantele nu le-am schimbat, am vopsit beadlock-urile si distantierele. 

 

@Iusau: intradevar, frana de pe Can Am tine bine, cum e si normal. Acum am placutele stoc montate. Cum am mentionat, la SSV frana tine mai greu, trebuie apasata pedala in forta iar un conducator nou / neobisnuit o sa creada ca nu are frane . Am montat pe SSV placute de la Premiere dar doar pentru puntea fata am gasit si s-a imbunatatit putin franarea, dar mai e mult loc de imbunatatire ... . La momentul oportun voi pune si pe ATV-ul de fata placute Premiere.  

Cunosc ca franarea rotilor este complet hidraulica la Can Am, dar ce mi s-a parut interesant la varianta ABS este cum combina automat sistemul franarea hidraulica cu cea de motor si ajustarea turatiei motorului pentru o franare mai eficienta cu un minim de rupere aderenta. Video-ul din link explica f bine sistemul lor. Nu am gasit pana acum prezentari si opinii din teren sistemul acesta.

 

Legat de frana de parcare: la Linhai-ul de <500 este acea maneta dreapta, frana de parcare care actioneaza pur mecanic pe cardanul spate iar la TGB este o alta maneta dedicata care actioneaza la fel, pur mecanic, direct pe etrierii spate.   

Attached File  IMG_4257.JPG   103.21KB   1 downloads

Legat de a 2-a maneta, doar pentru puntea fata. Nu cred ca are treaba cu omologarea deoarece TGB-ul e omologat EURO4 si are a 2-a maneta. Cred ca varianta Outlander constructiv nu e proiectat si pentru a 2-a meneta. Doar Renegate-ul o are, dar are si circuitul hidraulic nitel altfel. Am cautat deja sa vad daca exista o varianta simpla de a adauga pe Oultander a 2-a maneta, inclusiv intrebat la importator daca exista kit-uri factory made si din pacate nu exista o solutie simpla. Ar exista un kit de frana suplimentara, cu circuit separat in US dar e cam scumpisor si nu chiar simplu de implementat si poate nu se justifica bataia de cap. 

 

Am sa studiez putin problema contactului in 2 / 3 pozitii ... ma gandesc ca nu cumva sa existe in contact implementat sistemul de citire a codului de pe cheie DESS iar schimbarea contactului sa necesite si ceva modificari la partea electrica ... am sa studiez. 

 

Legat de a 2-a cheie: intradevar, cam ciudata politica lor. In PV-ul de predare a ATV-ului era mentionat express ca varianta T3 se livreaza doar cu o singura cheie. Prima revizie am facut-o la Euronautica, ocazie cu care am luat comandat si o cheie suplimentara - 160 ron parca. Din cate am inteles pentru a functiona pe ATV codul cheiei noi trebuie scris in memoria ATV-ului si cam doar ei pot face asta (oficial wink.png ) . Asta inseamna ca trebuie sa ajungi efectiv cu ATV-ul la ei sa faca scrierea. Nu iti pot trimite simplu doar cheia prin curierat in caz ca ai pierdut-o prin vre-o padure ... scenariu destul de sumbru daca e sa se intampla cuiva ... 

 

Legat de functionalitatea indelungata a ventilatorului, "problema" oarecum destul de cunoscuta: era un user aici pe forum,  Bvabva, care spunea ca stie / are o solutie in acest sens, dar nu mai este activ pe forum din aprilie 2016.


Edited by Sergiu, 07 January 2018 - 10:13 AM.

  • 0

#8 pretorian

pretorian

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 704 posts
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City
  • Interests:umblatu' pe coclauri
  • Nume real:Cristi
  • Telefon:0744961681
  • Marca ATV:Can Am 1000R MAX LTD
  • Numar ATV:B-131-DSC

Posted 07 January 2018 - 11:03 AM

Salut Sergiu,

 

  inca o data sa-l stapanesti sanatos, sa-l calaresti cu placere si fara incidente. specool.gif  La o revedere si iesire cat mai curand

  sa avem.


  • 0

#9 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 07 January 2018 - 11:40 AM

Care din ele le inchiriezi? snitch.gif

(Intreb si eu.....)


  • 0

#10 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 07 January 2018 - 11:57 AM

  ..................Bvabva, care spunea ca stie / are o solutie in acest sens, dar nu mai este activ pe forum din aprilie 2016.

Incearca sa ii scrii mesaj privat, atunci va primi pe mail si poate iti va raspunde.


  • 0

#11 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 07 January 2018 - 01:08 PM

Felicitari Sergiu! Pentru tot.
  • 0

#12 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 07 January 2018 - 10:15 PM

Multumesc Marius, Andrei, Cristi! 

@Vali: nu le inchiriez, le mai imprumut apropiatilor sa ma insoteasca prin locurile de care le mai povestesc. 

@Cristi: cu siguranta ne vom revedea impreuna cu Vali la urmatoarea tura care se planifica. Probabil in jurul lui Mai urcam din PN spre nord. 


  • 1

#13 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,093 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 08 January 2018 - 08:01 AM

jos cu palaria! thumbsup.gif

bravos!

 

 

...ar mai trebui niste TS pe acolo..... :)


  • 0

#14 adirpe1709

adirpe1709

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 418 posts
  • Gender:Male
  • Location:MARU, Jud. CARAS SEVERIN
  • Nume real:adrian
  • Telefon:0740311xxx
  • Marca ATV:king quad 700 , Can am Outlander max 650 cc
  • Numar ATV:144 , 002

Posted 08 January 2018 - 11:24 AM

Frumoasa jucarie, in plus ce sa zic sa le folosesti sanatos pe toate.

Iar daca mai ajung in Piatra Neamt pe la nemurile nevestei, promit sa te contactez sa bem o bere impreuna.


  • 0

#15 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 08 January 2018 - 11:28 AM

...ar mai trebui niste TS pe acolo..... smile.png

 

Că tot i-ai criticat pe abreviatori ce să însemne TS ? Trăsnească-te Satana ? Nu pot fi de-acord cu astfel de indecențe-n exprimare.snitch.gif snitch.gif

 

 

 

cu siguranta ne vom revedea impreuna cu Vali la urmatoarea tura care se planifica. Probabil in jurul lui Mai urcam din PN spre nord. 

 

Sergiu, de ce atâta plictiseală ? Până în mai ce faceți ?


  • 0

#16 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 08 January 2018 - 11:49 AM

@adirpe1709: astept un semn cand esti prin zona, cine stie, poate se leaga de mai mult decat de-o bere ;)

 

Si eu ma intreb ce-o fi insemnand TS ... confused1.gif , sper ca'i de bine :)

 

@Horia: organizatorul principal, Vali, momentat cred ca e pe apa si mai dureaza nitel pana revine. Pana in mai aparent facem cerculete fiecare in ograda lui daca nu sare iepurele de undeva ;)


  • 0

#17 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,093 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 08 January 2018 - 12:18 PM

 

Că tot i-ai criticat pe abreviatori ce să însemne TS ? Trăsnească-te Satana ? 

categoria TS e exclusiv inventia ta! thumbsup.gif

e singura prescurtare pe care nu o critic ;)

 

 

 

 Nu pot fi de-acord cu astfel de indecențe-n exprimare.snitch.gif snitch.gif

nu-i bai, noi sa fim sanatosi! innocent.gif


Si eu ma intreb ce-o fi insemnand TS ... confused1.gif , 

e inventia lu' Horia, prescurtarea de la Toba Sport, si cei care au asa ceva in dotare, ar trebui sa plateasca o caruta de bani in plus la rovinieta hysterical.gif

 

 

 

 sper ca'i de bine smile.png

bineinteles ca-i de bine!


  • 0

#18 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 08 January 2018 - 10:38 PM

Legat de functionalitatea indelungata a ventilatorului, "problema" oarecum destul de cunoscuta: era un user aici pe forum,  Bvabva, care spunea ca stie / are o solutie in acest sens, dar nu mai este activ pe forum din aprilie 2016.

 

Sunt si eu curios daca dai de el. Cred ca se ocupa cu atv-uri, importa parca.

 

Au mai incercat si altii de pe afara prin a monta termostate ce lucreaza in alti parametri si prin a remapa turatia ventilatorului.

Ce vroiau ei era ca motorul sa se raceasca in continuare - evident - dar caldura sa fie disipata timp mai indelungat si intr-un mod mai putin evident pentru podoabele calaretului.

Ii destul de complex sistemul original ... nu pot spune ca-l inteleg in totalitate asa ca pana atunci nu m-as baga la modificari dar daca are cineva o solutie ce poate fi inteleasa de o logica simpla smile.png as incerca sa o inteleg cel putin.


Edited by iusau, 08 January 2018 - 10:38 PM.

  • 0

#19 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 08 January 2018 - 11:32 PM

De cum l-am vazut prima oara in curte mi s-au aprins beculetele cu micile imbunatatiri / personalizari pe care imi doream sa le aduc si astfel pana la acest moment s-au concretizat urmatoarele:

  • Colantare: asa cum am mentionat si mai sus, varianta “Tripple black” sau complet negru cum a venit, nu m-a incantat si m-am apucat sa ma interesez de cum as putea sa il colorez mai pe gustul meu. Initial am vrut sa merg pe varianta de vopsire a unor elemente cu vopsea lichida gen PlastiDip sau CarDip. Am incercat-o pe o zona mica si mi-a dat seama ca nu este o solutie rapida, usoara si de durata asa ca am renuntat si am mers pe varianta de colantare partiala prin aplicarea unor stickere comandate de la colegul de forum. Mai multe detalii legate de vopseaua cauciucata si stickere pot fi citite aici: http://atvforum.ro/i...-side/?p=137316
    Attached File  IMG_3240.JPG   101.3KB   1 downloads Attached File  IMG_3246.JPG   116.76KB   1 downloadsAttached File  IMG_3241.JPG   121.77KB   1 downloadsAttached File  IMG_3252.JPG   187.12KB   1 downloadsAttached File  IMG_3257.JPG   162.58KB   1 downloads
     
  • Scut: am mers pe varianta de scut din PHD de la Iron Baltic. Am preferat varianta PHD deoarece este flexibil si isi revine in caz de deformare. De asemeni este si ceva mai usor ca si greutate.
    Scutul l-am comandat direct de la producatorul IronBaltic: link
    Attached File  IMG_3237.JPG   113.13KB   1 downloads
     
  • Proiectoare: cu toate ca lumina stoc a ATV-ului este destul de buna ca si intesitate si distributie in camp, vizibil mai bine proiectata decat a celorlalte ATV-uri cu care l-am comparat (TGB, Linhai, CF Moto) parca tot ar mai fi mers ceva in plus … asa ca ma optat pentru un set de doua proiectoare LED Shark cu “edge lighting”, adica au si LED-uri pe una din laturi pentru vedere periferica, ceea ce permite un unghi considerabil mai mare de iluminare, lucru ce prinde chiar foarte bine in aplicatia de fata. Putere si distributie buna de iluminare, creeaza un fascicul latit pe orizontala si nu unul rotund, ceea ce face ca lumina sa fie mai putin deranjanta pentru cel din fata si mai bine distribuita pe sol. 
    Setul de LED-uri a fost luat de aici: link
    Dpvd electric proiectoarele le-am alimentat printr-un circuit nou, tras separat de la baterie, protejat de o siguranta dedicata, legate la un releu intermediar conditionat de prezenta contactului pus. Pentru actionare ON/OFF am folosit un buton generic de ghid pentru moto.
    Multumesc pe aceasta cale si lui Horia pentru sfaturile detaliate oferite referitor la schema de legare electrica si nu numai.
    Mai jos si o imagine in care sunt aprinse pe rand faza scurta, faza lunga si combinat cu proiectoarele LED.
    Attached File  IMG_3851.JPG   97.1KB   1 downloadsAttached File  IMG_3830.JPG   118.75KB   1 downloadsAttached File  IMG_3834.JPG   113.83KB   1 downloadsAttached File  comutator proiectoare LED ATV Can AM.jpg   101.6KB   1 downloadsAttached File  comparatie iluminat clasic si LED ATV Can Am Outlander 1000 XTP.jpg   129.33KB   1 downloads
  • Becuri LED:  Incepand cred cu modelul 2017, luminile de intalnire (faza scurta) se aprind automat de cand pui contactul, fara posibilitate sa le opresti, ceea ce nu este tocmai pe placul meu deoarece vor fi momente cand voi utiliza si celelalte accesorii concomitent si e posibil ca sistemul de incarcare sa nu faca fata. Asa ca am cautat sa reduc consumul general prin inlocuirea becurilor clasice, incandescente de 60W / buc (120W in total) cu becuri LED de 15W buc, putere masurata, deci 90W putere economisita, ce poate fi alocata catre celelalte accesorii montate. Am facut si ceva masuratori folosind o aplicatie de smartphone pentru a citi valorile de intensitate in lux. Masurat la aceeasi distanta, diferenta de putere de iluminare intre becul incandescent si cel LED era cu doar 10% mai mare in favoarea becului incandescent la un consum de 4 ori mai mare. Eu zic ca se merita 10% pierdere intensitate iluminare pentru o asemenea economie de energie. Dpvd optic varianta LED are o “deschidere” ceva mai mare, luminand o arie ceva mai extinsa.
    Am vrut sa schimb si faza luga pe LED dar aici lucrurile nu au stat deloc roz asa ca am renuntat. Pe faza lunga farul este echipat cu lupa si implicit optica diferita fata de faza scurta care este far clasic tip reflector si coroborat cu sistemul constructiv diferit al becului LED (fata de cel clasic cu filament) a rezultat o lumina mai slaba ca si intensitate (de 3 ori mai slaba decat a becului clasic) si o distributie in camp mai proasta.
    Mai jos o imagine in care am incercat sa surprind diferenta dintre becuri dar camera foto nu reda la fel de fidel ce percepi direct cu ochii. In realitate diferenta perceputa dintre faza lunga bec clasic si LED era mult mai mare.
    Becurile au fost comandate de pe AliExpress si au fost in jur de 25$ + tva setul de 2. link
    Attached File  IMG_4244.JPG   218.04KB   1 downloadsAttached File  Comparatie Bec clasic vs bec LED ATV Can Am Outlander 1000 XTP.jpg   60.61KB   2 downloads
     
  • Distantiere: pentru un plus de stabilitate pe inclinarile laterale am ales sa folosesc distantiere, constient fiind ca ele vor cauza ceva stres suplimentar pe rulmentii din butuci si pe articulatii, dar prefer plusul de siguranta. Am mers pe varianta de 3.5 cm pe fata si 4.5 cm pe spate. Mai inguste pe fata ca aici apare stres suplimentare si pe partea de servo.
    Le-am vopsit in camp electrostatic impreuna cu cercurile beadlock ale jentilor pentru a se potrivi mai bine in schema de culori a ATV-ului. 
    Distantierele le-am comandat de la ASPSHOP. link
    Attached File  IMG_3837.JPG   116.24KB   1 downloadsAttached File  IMG_3838.JPG   115.92KB   1 downloadsAttached File  IMG_3854.JPG   117.12KB   1 downloads

     
  • Overfendere: daca tot am pus distantiere si nici nu prea imi place noroiul pe ceafa asa de tare am optat si pentru overfendere.
    Le-am comandat de la Euronautica varianta de fabrica.
     
  • Cauciucuri: le-am inlocuit pe cele originale Carlisle ACT 4 pliuri, profil “V” care nu sunt cele mai stralucite (dar nici de lepadat) cu varianta devenita clasica pentru ATV-uri: Maxxis BigHorn G1 – constructie radiala in 6 pliuri. 26x9xR12 pentru fata si 26x12xR12 pentru spate (sunt ceva mai late decat originalele si ceva mai inalte, dar si mai grele). Pentru motorul de 850 / 1000 nu ridica probleme, poate doar pentru curea daca abuzezi de acceleratie la plecarea de pe loc.
    Dupa montajul cauciucurilor am castigat cam 3 cm garda la sol masurata din diferenta inaltime balon si inaltime crampoane.
    Le-am comandat de la Powersports Brasov: link
    Attached File  IMG_3853.JPG   105.8KB   1 downloads
     
  • Confort / incalzire manere si sa: findca iarna nu-i ca vara si nici chiar distractiv cand ti se uda manusile si iti amortesc degetele … am optat pentru manerele incalzite de la Oxford Racing cu un controller nitel mai destept care sesizeaza cand motorul e oprit sau la relanti un timp mai indelungat si opreste temporar sau definitiv incalzirea manerelor pentru a nu avea surprize cu bateria. Functie extrem de folositoare daca manerele se leaga direct pe baterie si printr-un releu conditionat de prezenta contactului pus. Am patit de cateva ori la Linhai sa ajung acasa si sa uit manerele pornite si am omorat bateria. Pentru montaj trebuie taiate manerele originale deoarece sunt lipite de ghidon.
    Am ales si varianta de incalzire in sa cu 2 trepe de reglaj al puterii de incalzire. Pentru montaj trebuie decapitonata saua.
    Manerele si incalzitorul sa au fost luate de pe ASPShop.ro. link
    Attached File  IMG_3835.JPG   117.08KB   1 downloadsAttached File  IMG_3836.JPG   136.94KB   1 downloads
     
  • Troliu spate: cand am cautat scutul am dat peste un accesoriu ce mi s-a parut interesant pentru SSV, suport de montaj troliu spate , dar dupa ce am plasat comanda si le-am platit celor de la IronBaltic mi-au dat mail ca nu il au pe stoc suportul pentru SSV si dureaza cam 4-5 saptamani sa il faca, asa ca l-am schimbat in varianta pentru ATV-ul de fata … si daca tot aveam acum suport de troliu am zis hai sa pun si un troliu pe spate, sa fie acolo , ca nu se stie cand o prinde bine … si am comandat ceva mai din gama economy, nefiind un accesoriu esential sau estimat a fi folosit prea des. Suprinzator pare destul de robust si a venit complet echipat pentru montaj (placa suport troliu, role ghidaj, releu / cutie solenoid, telecomanda cablu, telecomanda fara fir ba chiar si cu un manual destul de detaliat realizat … placut impresionat pentru valoarea platita. Am reusit sa il monteze destul de “ascuns” fara sa renunt la suportul pentru numar. Am ajustat suportul intr-un sistem tip balama astfel incat doar sa il ridic ca pe o usita atunci cand as avea nevoie sa troliez cu spatele. Releul l-am pozitionat in cutia spate din carena ATV-ului asfel incat sa stea ferit de apa.
    Troliul l-am comandat de pe Trolii-Auto.ro: Link
    Suportul de troliu de pe site-ul producatorului: IronBaltic.com: Link
    Attached File  IMG_4074.JPG   116.97KB   1 downloadsAttached File  IMG_4076.JPG   105.84KB   1 downloadsAttached File  IMG_4071.JPG   125.5KB   1 downloads

     
  • Lama zapada: Pentru ca multora dintre noi le surade sa combine munca cu distractia, iar lopatatul de sine statator nu e chiar cel mai distractiv mod de a face o treaba gospodareasca, Mos Nicolae s-a gandit sa imi lase ghetutele pe o lama de zapada frumoasa si portocalie cu sistem “Click-and-go” . Cum suportul de prindere este universal, a necesitat ceva gauri noi pentru a-l putea prinde de sasiu. Lama si suportul sunt destul de robust construite, sistem batant la lovirea de obstacole, posibilitate de reglaj unghi lama si montaj / demontaj rapid prin sistemul denumit “click-and-go” ce nu mai presupune facutul mataniilor pe langa ATV pentru a pozitiona si cupla bratul de sustinere si insera bolturile de prindere. Pentru demontare pur si simplu se apasa maneta si se da in spate ATV-ul. Cele 2 antene rosii prind bine ca poti vedea cu usurinta latimea lamei chiar si atunci cand stai in sa si lama e lasata jos.
    Lama a adus-o Mos Nicolae de la Motoboom. Link
    Attached File  Mos Nicolaie.jpg   143.59KB   1 downloads
    Attached File  IMG_4096.jpg   191.2KB   2 downloadsAttached File  IMG_4097.JPG   185.09KB   1 downloadsAttached File  IMG_4098.JPG   153.08KB   1 downloads
  • Geanta & cutia depozitare: Initial am luat o geanta textila in ideea ca se poate compartimenta la interior prin sistemul de scai dar nu mi-a placut pentru ca nu avea peretii exteriori mai rigizi si se deforma destul de inestetic daca nu era umpluta. De asemeni si sistemul de prindere era mai anevoios iar la spalare sub jet mai patrundea apa la interior asa ca am ales sa o pastrez ca rezerva de montat pe fata in acele expeditii mai lungi la cort unde te cari cu jumate de casa dupa tine.

    Fiind baiat cuminte am primit de la Mos Craciun o cutie rigida Can Am, varianta mai mica ca volum / inaltime ca sa imi ramana posibilitatea de pune peste ea geanta dedicata de picnic sau drujbita / cortul. Este varianta cu sistem de montaj / demontaj rapid LinQ si e destul de etansa, avand garnitura de cauciuc pe interorul capacului.
    Cutia a adus-o mosu de la Euronautica.
    Geanta textila de la ASPShop. Link:
    Attached File  IMG_4240.JPG   215.95KB   1 downloadsAttached File  IMG_4241.JPG   216.63KB   1 downloadsAttached File  IMG_4242.jpg   114.76KB   1 downloadsAttached File  IMG_4289.jpg   137.97KB   1 downloads

 

Alte chestii marunte care le-am adaugat : 

  • suport bidonas apa (Decathlon) - util pentru a tine la indemana apa sau berica,
    Attached File  IMG_4245.JPG   146.99KB   2 downloads
  • stegulet (Euronautica) pentru ca sunt inca copil si mi-au placut dintodeauna masinutele cu stegulete, iar la bicicleta n’am avut…  ,
    Attached File  IMG_3857.JPG   183.88KB   1 downloads
  • suport magnetic telefon / gps  (eMag) care tine chiar destul de bine telefonul gps fixat in pozitie optima si la indemana dar in acelasi timp usor de luat si fotografiat / filmat.
    Attached File  IMG_3849.JPG   122.39KB   1 downloadsAttached File  IMG_3583.jpg   519.8KB   2 downloads
  • mansoane de protectie din material Oxford pentru amortizoare (Olx.ro - atentie ca sunt si varianta de Neopren dar nu rezista la fel de bine ...)
    Attached File  IMG_4290.JPG   151.27KB   1 downloads

Pentru moment cam astea sunt accesoriile cu care am ales sa imi personalizez tractorasul.
Pe viitor intrevad o canistra de benzina de 10L ca-i cam place “magarusului” sa se adape des .

 

Rog un admin daca link-urile catre sursele de achizitie incalca politica forumului, pot fi sterse. Multumesc. 


Edited by Sergiu, 08 January 2018 - 11:41 PM.

  • 2

#20 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 09 January 2018 - 12:04 AM

Man, tu ar trebui sa dotezi urmatoarea planeta colonizata. Sa fie de toate si din cele mai bune.

Foarte tare. Se vede ca iti place atv-eala.

 

Faina cutia rigida - de o vreme tot caut ceva. E varianta de 12 de galoane ?


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: Can Am, Outlander, XP-P 1000, Can Am Outlander XPT 2017

Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto