Dupa episodul Outlander L 570 din care am iesit cu o parere buna, mai ales la raportul calitate/preț, am primt unda verde pentru un miaR.
Nici prin cap nu mi-a trecut ca o sa ma las de ATV si ca miarul va fi inima unui robust Commander XT, desi R-ul s-a pierdut in tipografie.
Recunosc ca am avut cateva contacte in teren cu Maverick X3 si X3 Max Turbo tip autobuz, dar nu m-au dat pe spate decat la capitolul putere si design… la confort si pozitie de condus par mai adecvate dunelor si șesului, nicicăcum traseelor preferate de gașca de ardeleni prin Poiana Rusca si Metaliferi.
Si pentru ca nu am primit garantia ca voi putea inmatricula XTP-ul Outlander t3b pe care mi-l doream din ograda euronauticii, am facut nebunia de a-mi lua side by side.
Va prezint asadar Gușterul Albastru, un UTV ratacit de motoboom in curtea unui dealer din Pitesti, printre ultimele cu omologare L7E (factor decisiv in achizitie).
Desi pe durata rodajului o ardem chill, sub 5500 rpm, am reusit sa-l plimb prin zona capitalei, inclusiv pe bulevarde pana a facut primele 10 ore pentru revizia I (toate uleiurile). Am primit zeci de intrebari de la colegii de trafic, inclusiv cateva oferte pentru vanzare
Reviziile in garantie sunt ceva mai relaxate ca si interval, comparativ cu atv-urile BRP, iar cantitatile de lubrifianti sunt identice cu cele de la Outlander 1000.
Urmatoarea revizie este abia la 1500km.
In weekend l-am pus in libertate acolo unde-i este locul, la Deva.
20180616_103908.jpg 173.47KB 1 downloads
Dupa primele teste pe dealuri si noroaie pot spune ca la capitolul confort este MAYBACH.
Despre putere nu pot relata inca, nu am fortat nota. Am folosit LOW si mod ECO pe toate urcarile.
E prima data cand manevrez un utilaj cu gumele Bighorn 2.0 pe 27’ cu jante de 14 si sunt impresionat de aderenta si stabilitate, deși presiunea era cam măricică.
Despre consum nu cred ca o sa vorbesc in acest topic
LIKE
-
pentru sistemul de directie si volanul sport reglabil. Se manevreaza literalmente cu un deget. DPS se activeaza cand pui contactul. Lipseste cruise control;
-
pentru scaunul reglabil al “pilotului”;
-
ca pot sa vad pe viu cum reactioneaza pasagera prin rape si nu ma mai calareste la franari si coborari ;
-
pentru diferentialul spate silentios;
-
pentru pedala de acceleratie care stie cumva sa absoarba socurile din teren fara sa te smuceasca ;
-
sunetul de miar;
-
ca sta impeeecabiil in curbe;
-
ca intra pe usa garajului si miroase a nou;
-
pentru bena dubla basculabila. De mic imi doream basculanta
-
pt ca se spala usor;
-
Pt ca ii place si bunicii mele, desi era fană declarata a galbejitului;
-
pentru zambetele pe care le cauzeaza;
Nu imi place
-
ca smuceste la pornire si atunci cand faci manevre de finete (pe platforma sau in garaj). Cupleaza ceva mai sus in turatii față de Outlander care era super pluș la acest capitol. Poate se mai “lasa" cureaua.
-
ca oglinzile sunt super cheap
-
ca platforma este imensa (se tracteaza cu E)
20180620_093114.jpg 156.32KB 1 downloads
-
nu are gresoare pe suspensia spate
-
nu are frana de parcare, doar PARK in transmisie. Trebuie sa franezi cu stangul si sa accelerezi cu dreptul la plecarea in rampa.
-
ca trebuie sa o iau de la 0 si sa-mi reconfigurez traseele datorita latimii
-
ca nu pot sa spun pretul, ca o sa dorm pe preş daca afla ea
Acestea fiind spuse/scrise, declar deschis jurnalul de bord al noului membru al familiei atvforum, Can Am Commander 1000 XT Matte Black - Octane Blue sau pe romaneste “tractor negru cu tevi albastre”.
20180616_080858.jpg 141.35KB 1 downloads
20180616_080841.jpg 163.58KB 0 downloads
Momentan ne imprietenim !
Va urma...