Jump to content



Photo

Umplere Si Golire Ulei Can-Am In Mod Eronat !

ulei can-am service euronautica atv revizie

  • This topic is locked This topic is locked
20 replies to this topic

#1 ATVio

ATVio

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prahova County, RO
  • Interests:ATV, plimbari īn natură , MTB- mai exact downhill.
    Bikes (cross), OFFROAD, SUVs.
  • Nume real:Viorel
  • Telefon:Īn caz de urgență!
  • Marca ATV:Outlander 450 PRO
  • Numar ATV:stand/by

Posted 06 July 2019 - 08:55 PM

Salutare tuturor !

 

Recent am discutat cu un prieten despre reviziile pe care le tot efectueaza la Euronautica ptr Can-am ul sau ! Din discutiile pe care le-am avut reiese ca are cam aceleasi probleme pe care le-am avut si eu acum un an cu ei, si despre care nu am vorbit ptr ca am zis ca poate a fost un caz izolat ! Fapta la mine a fost cam asa : am mers in service ptr una din reviziile obligatorii in garantie ! la revizie mai exact au schimbat uleiul si filtrul de ulei si au gresat toate gresoarele de pe articulatii si cam atat . Dupa 2 zile de cand am ajuns acasa cu ATV ul inainte sa plec la o iesire in padure am zis sa ii fac cateva verificari simple, m-am uitat la placute roti (ca am avut probleme cu prezoanele de n ori, si ma stiu ca singurul care rupe prezoane mereu ...desi nu se stie de ce se tot rup.... ) filtru de aer chestii dastea plus ULEIUL ! Cand am scos joja nivelul era mult MULT peste MAXIM ! vazand chestia asta am pus mana pe telefon si am sunat la service la Euronautica ! Avand atunci nr de telefon al unui domn Max. de acolo, care s-a ocupat mereu de ATV ul meu ! I-am zis cele intamplate ca uleiul este peste maxim si raspunsul lui a fost : "pai e bine ca mai verifici, dar scoate si tu din el pana ajunge la nivel " in fine am zis ca na , o fi fost gresala ceva si se intampla, asa ca am scos 750 ml de ulei pana am ajuns la valoarea corecta pe jojă ! NU EXAGEREZ ! 750ml !!!! atentie !!! l-am sunat dinnou si am intrebat de ce era asa de mult, si mi-a oferit explicatie ca ei scot cu pompa uleiul si ca nu ii dau drumu pe la buson si poate nu a iesit tot ! Păi nu ca poate ! sigur nu a fost scos tot cu pompa ! i-am zis , si mi-a dat raspuns ca e cam complicat sa scoata uleiul pe jos ca necesita timp si tot asa. Am inteles cele spuse si cam asta a fost !

 

Azi discut cu amicul despre care v-am zis ! Imi spune ca a mers la Euronautica sa faca revizia (schimb de ulei filtre etc)  A discutat un pic cu cei de acolo despre schimbul de ulei si a specificat ca vrea sa nu ii scoata cu pompa ulei ci sa il dea pe jos pe la busonul de golire ! Răspunsul lor de data asta a fost : ca se poate rupe busonul ca sunt prost facute sau ceva de genu !!! raspuns stupefiant ! greu imi vine sa cred ca au gandit asa ceva ?!?! I-au schimbat uleiul si filtrul de ulei , cel putin asa apare pe factura, ca nu a fost lasat sa vada ce se intampla. Si dupa ce au schimbat uleiul chipurile din cat a trebuit sa bage in motor, nu au intrat decat 2 bidoane, el avand 3 pe factura ! iar al 3-lea dupa discutii in contradictoriu cu cei de acolo l-a luat acasa!

Ajuns acasa si discutand cu el despre asta a verificat nivelul de ulei din motor si a constatat ca are pe joja cam 1cm deasupra limitei maxime de ulei necesar. ! S-a apucat si a scost ulei din motor pe sus , cu seringa si a comparat cu cat mai avea in bidonul cu ulei nou ! Constatarea a fost ca avea aproximativ aceiasi cantitate de ulei , fapt ce duce cu gandul clar ca nu au golit tot uleiul din motor !!! au golit tot mai putin cantitatea aia de aprox 1 bidon (900ml). Si uite asa a patit cam ca mine !

Am atasat poze cu uleiul scos din motor fara ca macar sa mearga 10 minute ATV ul dupa ce a fost luat de la Euronautica, fara alte probe sau manevre !

In plus de asta , cand schimbi filtrul de ulei , nu curge chiar ABSOLUT deloc ulei pe acolo, o picatura pe motor pe undeva ? A fost o discutie cu treaba asta ca nu se vede nimic care sa indice ca au schimbat filtrul desi platit!

 

Nu are nimeni nimic cu ei, nu vrem sa le facem reclama negativa, ca nu asta e scopul, dar faptul ca fac greseli (din punctul meu de vedere) nu este admisibil la un service unde merg si "jucarii "de 20-30k EUR nu dastea de 9-10 mii ca ale noastre ! adica asa fac la toti ? sau cum ...

 

Cum se schimba uleiul corect ? cum il schimbati voi ? ce facem si ce le spunem astora de la service legat de treaba asta ?

Raspund cat de repede pot la intrebari si sugestii !

Multumesc !

 

 

Attached File  WhatsApp Image 2019-07-06 at 17.41.23.jpg   143.32KB   6 downloads

Attached File  WhatsApp Image 2019-07-06 at 17.35.03.jpg   108.8KB   4 downloads

 

 


  • 0

#2 alxcristea

alxcristea

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 479 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Nume real:Alex
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Can-Am 850 Max XTP 2017
  • Numar ATV:TM-26-KAI

Posted 06 July 2019 - 11:10 PM

Salut,

Mie mi-au golit uleiul din motor pe la buson dar si la diferentiale au procedat la fel.
Imi intra 2L conform cartii de intretinere.
Dupa ce imi pun 2 bidoane fac nivelul si copleteaza pana la maxim.
In diferentiale nu verifica nivelul dar au pus tot timpul cat este trecut in carte.
Stiu asta deoarece stau tot timpul stau langa ei.
  • 0

#3 ATVio

ATVio

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prahova County, RO
  • Interests:ATV, plimbari īn natură , MTB- mai exact downhill.
    Bikes (cross), OFFROAD, SUVs.
  • Nume real:Viorel
  • Telefon:Īn caz de urgență!
  • Marca ATV:Outlander 450 PRO
  • Numar ATV:stand/by

Posted 07 July 2019 - 06:24 AM

Stiu asta deoarece stau tot timpul stau langa ei.

Vorbesti de Euronautica?????? daca da uite un pic mai jos in imagine :

 

   Attached File  Screen Shot 2019-07-07 at 06.18.22.jpg   812.67KB   10 downloads

 

Attached File  Screen Shot 2019-07-07 at 06.19.00.jpg   127.32KB   7 downloads


  • 0

#4 alxcristea

alxcristea

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 479 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Nume real:Alex
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Can-Am 850 Max XTP 2017
  • Numar ATV:TM-26-KAI

Posted 07 July 2019 - 09:34 AM

Vorbesc de un dealer local de unde am acizitionat atv-ul.
Eu stiu ca legea-i obliga sa aibe acces vizibil la tot ce se intampla in service. Ar trebui sa aibe cel putin un geam prin care sa poti vedea ce-i face atv-ului.
Nu ai voie sa stai langa atv deoarece exista risc de accident.
Ulei nici la mine nu ramane deoarece curata cu un sprai special.
  • 0

#5 Dan_71

Dan_71

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Dan Dan
  • Telefon:Cu "botoane "
  • Marca ATV:CF500A
  • Numar ATV:B 972 MAI

Posted 07 July 2019 - 02:10 PM

Multe motoare au o teava speciala pentru "pompa ulei" daca nu are asa ceva din fabrica este vrajeala ca scot ei uleiul cu pompa absortie. Nici eu nu am mai reparat la masini de 30 ani si anul asta am dat jos mecanica din cui ;) .


  • 0

#6 ATVio

ATVio

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prahova County, RO
  • Interests:ATV, plimbari īn natură , MTB- mai exact downhill.
    Bikes (cross), OFFROAD, SUVs.
  • Nume real:Viorel
  • Telefon:Īn caz de urgență!
  • Marca ATV:Outlander 450 PRO
  • Numar ATV:stand/by

Posted 07 July 2019 - 03:22 PM

Motoarele Rotax de pe can-am nu se golesc complet pe unde incearca ei, pe sus pe la busonul de umplere!!
  • 0

#7 daniduta

daniduta

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 3 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dani
  • Telefon:0733891666
  • Marca ATV:Can am
  • Numar ATV:1

Posted 07 July 2019 - 06:37 PM

Oare de ce au mai facut buson de golire daca sunt asa comozi si l trag cu pompa
  • 0

#8 ATVio

ATVio

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prahova County, RO
  • Interests:ATV, plimbari īn natură , MTB- mai exact downhill.
    Bikes (cross), OFFROAD, SUVs.
  • Nume real:Viorel
  • Telefon:Īn caz de urgență!
  • Marca ATV:Outlander 450 PRO
  • Numar ATV:stand/by

Posted 07 July 2019 - 09:42 PM

Bușonul e facut de producator, dar pana la service e telefonul fara fir !


  • 0

#9 danutlupu

danutlupu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 564 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:noroi si ravene
  • Nume real:Da, e real !
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Bomba 650 xt max
  • Numar ATV:Bafta !

Posted 08 July 2019 - 08:50 AM

Corect, uleiul se goleste pe la buson cand e caldut motorul. In felul asta ai posibilitatea sa vezi si sa cureti depunerile de pe magnetul busonului si sa inspectezi si vizual uleiul sa vezi daca e prea negru sau e posirca (pentru cunoscatori care stiu cum arata un ulei terminat) si trebuie schimbat mai des, sau daca are spuma din cauza ca a intrat apa in el. Eu fiind mai meticulos, cateodata la schimburi la grupuri, uleiul uzat il trec printr-o sita de vopsea sa vad daca are mult span, mai ales cand stiu ca i-am dat salata. Dupa ce se scurge uleiul, am un obicei in a turna inca vreo juma de litru de ulei nou de sacrificiu, am o canistra mare de ulei mai vechi care o folosesc special de spalat motoarele la schimburi si fiind cald, se scurge tot si mai curata pe acolo mizeria. 

 

La filtru de ulei intradevar, daca se da cu spray de curatare frane si o carpa, dispar cam toate petele de ulei de pe capac, ramane ud doar dedesubt unde se prelinge.

 

Urasc sa ma duc in service sa-si bata aia joc de mine pe banii mei, stiu ca nu ai ce face in garantie si ca mai toti lucreaza in sictir dar si inteleg ca timpul costa bani si daca ar face treaba cum iti faci tu singurel acasa nu ar mai fi rentabil. Deci scapati de garantie si invatati sa schimbati un ulei si cel mai important, ocoliti reprezentantele ca nu sunt mecanicii acolo.


  • 0

#10 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 08 July 2019 - 09:35 AM

ocoliti reprezentantele ca nu sunt mecanicii acolo.


Sunt de acord cu tine!👍 la service de atvuri mai rar gasesti mecanici buni. La servisurile auto este jale, au o durere in .... mai ales la masinile de firma. Ce filtre schimbate.... si altele....
  • 0

#11 ATVio

ATVio

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prahova County, RO
  • Interests:ATV, plimbari īn natură , MTB- mai exact downhill.
    Bikes (cross), OFFROAD, SUVs.
  • Nume real:Viorel
  • Telefon:Īn caz de urgență!
  • Marca ATV:Outlander 450 PRO
  • Numar ATV:stand/by

Posted 08 July 2019 - 12:30 PM

In urma unei reclamatii scrise , am aflat azi ca a fost rechemat in service ptr a i se face inca o data revizia! Revin cu detalii!!
  • 0

#12 daniduta

daniduta

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 3 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dani
  • Telefon:0733891666
  • Marca ATV:Can am
  • Numar ATV:1

Posted 08 July 2019 - 02:56 PM

Problema a fost rezolvata,asa arata un ulei schimbat in service autorizat,ulei cu 0 km si 0 ore de functionare.Acum ei stiu daca si in cutie au procedat la fel "l-au schimbat doar in acte"

Attached Files


Edited by daniduta, 08 July 2019 - 03:02 PM.

  • 0

#13 ATVio

ATVio

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prahova County, RO
  • Interests:ATV, plimbari īn natură , MTB- mai exact downhill.
    Bikes (cross), OFFROAD, SUVs.
  • Nume real:Viorel
  • Telefon:Īn caz de urgență!
  • Marca ATV:Outlander 450 PRO
  • Numar ATV:stand/by

Posted 08 July 2019 - 09:20 PM

Treaba asta cu uleiul e un caz fericit, ca ai aflat de ceea ce se intampla acolo ! dar sa intrebam lumea de aici ce anume reparatii au mai facut la ei , ca cine stie cum merg unii pe strazi cu probleme ascunse despre poate nici nu stiu ! ce incredere sa mai ai sa face service la ei , daca te fac asa "pe față" cu un kkt de schimb de ulei (pe hârtie).

Si dupa cum am discutat , ce rost ar fi avut sa bati ca fraieru drum de 200 km dinnou doar asa ca sa ce ? sa te certi cu ei ? adica hai sa o judecam la rece ....


  • 0

#14 pvi

pvi

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 113 posts
  • Gender:Male
  • Location:salaj
  • Nume real:vasile
  • Telefon:0745......
  • Marca ATV:can am
  • Numar ATV:1234

Posted 09 July 2019 - 07:33 AM

Păcat ca își bat. Capu inginerii de la Rotax sa scoată motoare bune..... Iar ai noștri..... Își bat capu cum sa îl distrugă mai repede.
  • 0

#15 raoulexus

raoulexus

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:raoulexus
  • Telefon:cu antena
  • Marca ATV:Commander/L200
  • Numar ATV:B881BRB

Posted 09 July 2019 - 11:31 AM

Sunt călare pe CanAm de ani buni si nu am rupt niciun bușon de golire! De unde au inventat-o pe asta?

Golesc mereu la cald pe la șurubul magnetic.

Încărcarea in diferențiale si cutie o fac cu o pompa de mana de 1 litru Draper, ceva de genul atasat in foto
Attached File  _613_1_1539945566.jpg   24.83KB   7 downloads

Oribil din partea importatorului dacă procedează asa. Poate ar trebui să scrieți si la BRP in Canada.

Eu ma gandesc serios sa renunț la XPS si sa revin la ulei Motul după ce ies din garantie. Iar filtrul lor de 80 de lei sa-l înlocuiesc cu Hiflo, la 35 :)
  • 1

#16 pvi

pvi

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 113 posts
  • Gender:Male
  • Location:salaj
  • Nume real:vasile
  • Telefon:0745......
  • Marca ATV:can am
  • Numar ATV:1234

Posted 09 July 2019 - 02:10 PM

Asa e la noi în România, noi mergem cu spatele, alți dinafara au descoperit ca se poate merge și cu fata. Mai avem de învățat din păcate, la noi merge și asa, probabil busonul de golire l-au dat bonus la atv..

  • 0

#17 ATVio

ATVio

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prahova County, RO
  • Interests:ATV, plimbari īn natură , MTB- mai exact downhill.
    Bikes (cross), OFFROAD, SUVs.
  • Nume real:Viorel
  • Telefon:Īn caz de urgență!
  • Marca ATV:Outlander 450 PRO
  • Numar ATV:stand/by

Posted 09 July 2019 - 10:05 PM


Oribil din partea importatorului dacă procedează asa. Poate ar trebui să scrieți si la BRP in Canada.
 

 Cred ca nu are rost ptr ca aia nu au ce sa faca tocmai de acolo ...banuiesc.... ce crezi ca ar face ei ?


  • 0

#18 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 09 July 2019 - 11:54 PM

 Cred ca nu are rost ptr ca aia nu au ce sa faca tocmai de acolo ...banuiesc.... ce crezi ca ar face ei ?

Totusi ....................prin astfel de procedee se stirbeste imaginea firmei producatoare.annoyed.gif


  • 0

#19 daniduta

daniduta

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 3 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dani
  • Telefon:0733891666
  • Marca ATV:Can am
  • Numar ATV:1

Posted 10 July 2019 - 12:59 AM

Ai totusi pt ei un client in minus nu este o paguba prea mare ,dupa cum mi a si spus (poti sa nu mai vi la noi pt revizii)
Pe romaneste,accepti sa te prostim pe fata iti facem revizia daca te prinzi si ne tragi la raspundere nu avem nevoie de tine
  • 0

#20 raoulexus

raoulexus

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:raoulexus
  • Telefon:cu antena
  • Marca ATV:Commander/L200
  • Numar ATV:B881BRB

Posted 10 July 2019 - 07:04 AM

Sa va mai zic o varianata pe care eu am imbratisat-o pentru reviziile la un Can Am cu (prea) multa garantie .
 
Primele trei revizii, facute de ei la mine in garaj sub "atenta" supraveghere, cu plata deplasarii service mobil - (10, 25, 50 ore) cate apx. 800 lei bucata
 
Restul facute de mine personal in tihna, cu consumabilele lor XPS si facturarea manoperei + BUDS trimis pe curier impreuna cu carnet garantie. Am scutit taxa service mobil
 
Asta se intampla cand gasesti intelegere la dealer, lucru imposibil la importatorul care se pare ca te fura la un bidon, doua, de ulei :)
 
La Outlander 450 intra apx 3 L - acelasi ulei serveste si cutia de viteze  (4 bidoane de OEM)
 
La motoarele TWIN  de 570, 650, 800, 850 si 1000 intra aceeasi cantitate de ulei - 2,2 L
 
UN bidon de XPS are 946 ml - un sfert de galon. Daca iti cumperi la o revizie 3 bidoane, la urmatoarele 3 schimburi ar trebui sa cumperi doar cate doua. Rotaxul nechinuit nu papa ulei 
 

  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: ulei, can-am, service, euronautica, atv, revizie

Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto