Nu Se Tureaza
#1
Posted 18 April 2020 - 06:53 PM
Multumesc.
Sarbatori fericite sa aveti.
#2
Posted 18 April 2020 - 07:09 PM
Schimba filtru, fratele meu.
#3
Posted 18 April 2020 - 08:15 PM
...............Suspectez meseriasul ca nua rectificat chiuloasa dupa supapele noi, .............................
Una este rectificarea chiuloasei alta este rodarea supapelor. cel mai simplu : il intrebi pe meserias !
Oricum schimba filtrul de aer cu unul nou si pune distributia la punct.
#4
Posted 18 April 2020 - 08:33 PM
#5
Posted 18 April 2020 - 09:41 PM
Nu pot sa te ajut, mai bine te consulti cu mecanicul care s-a ocupat de el .
Pentru distributie nu cred ca trebuie desfacuta chiuloasa.
#6
Posted 19 April 2020 - 08:29 AM
Ok,ca sa pun distributia la punct, trebuie desfacut pana la chiuloasa?Ori deafac doar pinionul si il rotesc un dinte?atat e diferenta.
Nu se desface chiuloasa pentru reglarea distibutiei.
#7
Posted 19 April 2020 - 08:31 AM
#8
Posted 19 April 2020 - 09:03 AM
..............Acum, supapele are vreo importanta in ce pozitie sunt? Mersi
Normal ca are importanta, pozitia pistonului trebuie sa fie corelata cu pozitia supapelor.
Ia legatura cu un mecanic care a mai facut asa ceva.
#9
Posted 19 April 2020 - 09:08 AM
Normal ca are importanta, pozitia pistonului trebuie sa fie corelata cu pozitia supapelor.
Ia legatura cu un mecanic care a mai facut asa ceva.
Din cate stiu pozitia pistonului trebuie sa fie sus in acel moment.Pe net am vazut ca se verifica cu surubelnita pozitia lui.
#10
Posted 20 April 2020 - 12:28 AM
Evident ca trebuie sa verifici si daca esti pe admisie, evacuare sau comprimare.
#11
Posted 20 April 2020 - 02:32 PM
Da, poti sa verifici .......................
Am inteles,verific supapele care ramane inchisa sau deschisa cand pistonul e sus dar care care ar fi momentul optim pt reglearea distributiei? Admisie,evacuare sau amandoua inchise?
#12
Posted 20 April 2020 - 07:34 PM
Acestea sunt date tehnice specifice fiecarui tip de ATV pe care ar trebui sa le gasesti intr-un manual de reparatii.
Iti dai seama ca fiecare isi procura acest manual doar pentru ATV-ul pe care il detine.
Cauta pe net , poate gasesti un manual de reparatii.
#13
Posted 21 April 2020 - 10:26 AM
Chiulasa, nu chiuloasa
#14
Posted 21 April 2020 - 11:33 AM
Chiulasa, nu chiuloasa
Ai perfecta dreptate ! ( DEX: "CHIULÁSĂ, chiulase, s. f. 1. Piesă de metal care închide cilindrii unui motor cu ardere internă.")
Ne-ai prins pe toti pe picior gresit .
#15
Posted 21 April 2020 - 07:34 PM
#16
Posted 25 April 2020 - 05:35 PM
Chrys: nu ai fost tu atent, ca am mai semnalat treaba asta aici pe forum
Edited by apriliacluj, 25 April 2020 - 05:35 PM.
#17
Posted 25 April 2020 - 10:00 PM
Chrys: nu ai fost tu atent, ca am mai semnalat treaba asta aici pe forum
Si....vrei sa iti dau o bere ? .................Uite iti dau cand treci pe la Brasov . Eu te astept .
#18
Posted 26 April 2020 - 09:58 AM
corect!
te-am notat si pe tine in caiet!
#19
Posted 26 April 2020 - 04:36 PM
corect!
te-am notat si pe tine in caiet!
Bine, ...........dar si daca treci prin Brasov si nu dai un semn de viata, sa vezi cum ma "turez ca o Mobra". (apropo de titlul topicului pe care il stricam).
#20
Posted 07 January 2023 - 11:37 PM
Salut, o problema similara am si eu la o copie de yamaha bear tracker 250, dintributia este la punct, supapele reglate ca in manualul service si carburatorul curatat si inspectat, da rateuri pe admisie si evacuare cand are ocazia sa se tureze (rareori), in cele mai multe sitautii ating foarte putin acceleratia si pur si simplu moare. Are cineva vreo idee?