Oprire Cfmoto 520 Nou La Relantiu
#1
Posted 27 March 2021 - 07:18 PM
#2
Posted 28 March 2021 - 09:14 AM
Salut! aceasi problema la 520L are 22 de km sa oprit la relantiu am 2 buc cumparate de 1 saptramana la fel face la amandoua... nu am mers tare pana ii facem rodajul. Nu stiu care e cauza.
Edited by apriliacluj, 29 March 2021 - 08:25 AM.
NU da QUOTE postului anterior, posteaza direct ce ai de zis
#3
Posted 28 March 2021 - 01:28 PM
#4
Posted 28 March 2021 - 11:05 PM
Din ce au mai postat colegii imi aduc aminte ca s-a mai pomenit de acea acumulare de presiune care se elimina prin slabirea busonului din cand in cand.
Dar mai bine sa raspunda cineva care detine aceasta marca.
#5
Posted 04 April 2021 - 01:33 PM
Rezolvata problema, aparea cand aveam putina benzina in rezervor si era incins atv-ul. Problema totusi apare de la evaporator. Are un furtunas care din punctul meu de vedere este prea scurt si s-a strangulat. Am scos furtunasul, l-am rasucit si nu mai sta asa gatuit. Voi lua un cot de plastic si il voi pune asa.
#6
Posted 06 April 2021 - 02:25 PM
#7
Posted 08 April 2021 - 08:41 AM
La al meu face figuri butonul care pune contactul inclusiv la pompa de benzina. Am patit sa se opreasca din cauza lui. Cand ma duc la revizia de 1000 km am sa reclam aceasta problema.
#8
Posted 14 April 2021 - 08:57 AM
S-ar putea sa fie si asta. Totusi nu cred sa fie problema electrica, am refacut scenariul cu incalzirea si benzina putina de mai multe ori si doar atunci apare problema.
#9
Posted 18 April 2021 - 07:06 AM
Am doua iesire 30 de km nu a mai facut nimic merge ok, am 2 buc.
#10
Posted 19 April 2021 - 09:08 AM
... am 2 buc.
oo' ??
#11
Posted 21 April 2021 - 11:39 AM
oo' ??
Si am gasit si o filmare cu rezolvarea. Este exact la ce ma gandeam eu.
Edited by fristici, 21 April 2021 - 11:39 AM.
#12
Posted 29 April 2021 - 08:13 PM
Legat de tutorialul de mai sus.
Nu se potriveste configuratia pentru Romania.
Este specific pt. USA care au alte norme de poluare.
Am fost posesor de X8 si nu exista asa ceva.
Nici nu am avut probleme de alimentare.
Se pare ca problema este specifica modelelor in care rezervorul este chiar deasupra motorului, de aici aparitia vaporilor in exces.
Personal cred ca rezolvarea vine din modificarea capacului de la rezervor. Buclucasul nu are supapa de aerisire.
La X8 exista supapa de presiune a carui furtun l-am gasit de multe ori infundat cu noroi.
Banuiesc ca ceva similar trebuie sa existe si la modelele 400 - 500.
#13
Posted 10 May 2021 - 01:49 PM
Ai dreptate. Nu stiu ce sa spun despre gaura in capac. Intr-adevar, ar rezolva problema.
Edited by apriliacluj, 11 May 2021 - 03:38 PM.
NU da QUOTE postului anterior, posteaza direct ce ai de zis!