Oprire Cfmoto 520 Nou La Relantiu
#1
Postat 27 martie 2021 - 07:18
#2
Postat 28 martie 2021 - 09:14
Salut! aceasi problema la 520L are 22 de km sa oprit la relantiu am 2 buc cumparate de 1 saptramana la fel face la amandoua... nu am mers tare pana ii facem rodajul. Nu stiu care e cauza.
Aceasta postare a fost editata de apriliacluj: 29 martie 2021 - 08:25
NU da QUOTE postului anterior, posteaza direct ce ai de zis
#3
Postat 28 martie 2021 - 01:28
#4
Postat 28 martie 2021 - 11:05
Din ce au mai postat colegii imi aduc aminte ca s-a mai pomenit de acea acumulare de presiune care se elimina prin slabirea busonului din cand in cand.
Dar mai bine sa raspunda cineva care detine aceasta marca.
#5
Postat 04 aprilie 2021 - 01:33
Rezolvata problema, aparea cand aveam putina benzina in rezervor si era incins atv-ul. Problema totusi apare de la evaporator. Are un furtunas care din punctul meu de vedere este prea scurt si s-a strangulat. Am scos furtunasul, l-am rasucit si nu mai sta asa gatuit. Voi lua un cot de plastic si il voi pune asa.
#6
Postat 06 aprilie 2021 - 02:25
#7
Postat 08 aprilie 2021 - 08:41
La al meu face figuri butonul care pune contactul inclusiv la pompa de benzina. Am patit sa se opreasca din cauza lui. Cand ma duc la revizia de 1000 km am sa reclam aceasta problema.
#8
Postat 14 aprilie 2021 - 08:57
S-ar putea sa fie si asta. Totusi nu cred sa fie problema electrica, am refacut scenariul cu incalzirea si benzina putina de mai multe ori si doar atunci apare problema.
#9
Postat 18 aprilie 2021 - 07:06
Am doua iesire 30 de km nu a mai facut nimic merge ok, am 2 buc.
#10
Postat 19 aprilie 2021 - 09:08
... am 2 buc.
oo' ??
#11
Postat 21 aprilie 2021 - 11:39
oo' ??
Si am gasit si o filmare cu rezolvarea. Este exact la ce ma gandeam eu.
Aceasta postare a fost editata de fristici: 21 aprilie 2021 - 11:39
#12
Postat 29 aprilie 2021 - 08:13
Legat de tutorialul de mai sus.
Nu se potriveste configuratia pentru Romania.
Este specific pt. USA care au alte norme de poluare.
Am fost posesor de X8 si nu exista asa ceva.
Nici nu am avut probleme de alimentare.
Se pare ca problema este specifica modelelor in care rezervorul este chiar deasupra motorului, de aici aparitia vaporilor in exces.
Personal cred ca rezolvarea vine din modificarea capacului de la rezervor. Buclucasul nu are supapa de aerisire.
La X8 exista supapa de presiune a carui furtun l-am gasit de multe ori infundat cu noroi.
Banuiesc ca ceva similar trebuie sa existe si la modelele 400 - 500.
#13
Postat 10 mai 2021 - 01:49
Ai dreptate. Nu stiu ce sa spun despre gaura in capac. Intr-adevar, ar rezolva problema.
Aceasta postare a fost editata de apriliacluj: 11 mai 2021 - 03:38
NU da QUOTE postului anterior, posteaza direct ce ai de zis!