Am recondiționat un ATV Bashan 250cc S-H, desfăcut de tot și vopsit electrostatic, bucșe, pivoți, rulmenți...tot ce trebuie ca să nu mai joace toate cele.
Nu știu dacă este problemă sau nu pentru că nu știu cum trebuie să se comporte un ATV sport nou dar în cazul meu, când ma dau pe drumuri de pământ cu gropi nu foarte adânci, simt că roțile "își fac propriul traseu" și îmi forțează ghidonul să merg în zig-zag. Comparativ cu fiul meu care are un KXD 110cc și încă niște adolescenți cu ceva mai mare dar dar modele non-sport (mai spre "farmer" așa) ei nu ai niciun fel de problemă cu schimbarea forțată a traiectoriei prin aceleași gropi care nici măcar nu sunt prea mari.
Am observat că la ei bucata de metal din coloana de direcție și în care sunt cele două găuri de fixare a capetelor de bară, este mai scurta vizibil decât la ATV-ul meu, astfel ar fi dificil ca roțile față să "învingă" ghidonul datorită pârghie mici. La mine este mai ușor că mișcând roțile cu mâna să pot mișca ghidonul.
Este normal un astfel de comportament la un ATV sport? Am aliniat cât am putut de drept roțile, totul drept,nu unghiuri de niciun fel, pe asfalt merge foarte bine și virează constant. M-am mai dat cu ATV-uri închiriate prin concedii, nu am observat să nu pot merge relativ drept prin gropi. Nu erau chinezării chiar ca Bashan-ul meu ce e drept, dar tot 4 roți aveau
Îmi cer scuze că nu am nicio poză mai concretă cu problema descrisă, nu sunt la țară la ATV, aceasta este una din pozele de pe timpul reasamblării.