O canistra de 5l verde, nemteasca, de la Cora, Carrefour, OMV. Tip: Nu luati rosie poloneza fiindca veti avea 2 probleme:
a. curge benzina pe langa capac, oricat de bine insurubati si
b. curge benzina pe langa furtunul negru cu care turnati in rezenrvor;
Un izopren - de preferat culoarea atv-ului - din magazinele de echipamente montane. Puteti inlocui izoprenul cu materiale de izolare din magazine de materiale de constructii. Eu am avut izopren si asta am folosit. Cu un izopren faci 2 canistre.
Power Tape - am cumparat din Brico unul de 50m cu 2,8 RON. Nu se cunoaste ca am folosit din el.
Coarda elastica - 5,5 RON in Rompetrol dar am gasit si cu 2,5 RON intr-o benzinarie de sat - aceeasi marfa. Se vinde in pachete de 2 bucati. Eu recomand 2 pachete adica 4 bucati.
Cum se face:
Infasori canistra in izopren ca sa fie mai rezistenta la rosaturile cauzate de contactul cu barele portbagajelor de ATV. Tai izoprenul dupa necesitate. Scociuiesti bine, pentrua fixa canistra in izopren. Umpli cu benzina si strangi bine capacul. Apoi legi bine cu corzile elastice fara sa intinzi la maxim sa rupi elasticele. Eu folosesc cate o coarda pentru diagonale si 2 corzi fata sapate. Daca merg ziua pun canistra in fata; daca merg noaptea, evit sa blochez farul de pe ghidon si prind canistra in spate. La plecare a nu se uita furtunul negru pentru turnat in rezervor. Eu iau si o laveta fiindca mai cade cate o picatura de benzina... O pun in jurul tevii de la rezervor - sa absoarba ce pica.
Pana acum am folosit cartoane in locul izoprenului; fara banda adeziva. Functional dar urat!
Cred ca o canistra e mai mult decat suficient pentru un KQ, dar daca vreau sa ma simt super asigurat imi iau doua.
Asta mi-a iesit:
DSCF4048.JPG 761.66KB 443 downloads DSCF4049.JPG 742.8KB 301 downloads DSCF4050.JPG 755.37KB 407 downloads
Edited by Ionut Lesovici, 04 May 2008 - 12:35 PM.