Jump to content



Photo

La Cfmoto-vreau Sa Vad Daca Stie Careva


  • This topic is locked This topic is locked
20 replies to this topic

#1 Cezar33

Cezar33

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 271 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Cezar
  • Telefon:0729060090
  • Marca ATV:CF MOTO
  • Numar ATV:PH 34 CEZ

Posted 24 January 2009 - 03:51 PM

La cfmoto-Vreau sa vad daca stie careva daca bateria din fabrica e pe acid sau pe gel . (eu stiu raspunsul dar sunt curios ca se pare ca nici autentic spirit si nici merch auto habar nu au ce vand)

Dupa ce o sa va dati cu parerea o sa spun totul aici...ce mi s-a intamplat, si cine a platit.

Astept cu nerabdare parerea voastra.
  • 0

#2 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 24 January 2009 - 04:15 PM

Cezar, nu ne mai supune la cazne si zi-ne din prima ce si cum. Ma gandeam si eu sa-mi iau o baterie mai "nervoasa" dar vad ca a inceput sa mearga foarte bine asta al atv-ului. Astazi a pornit la sfert, ce-i drept si afara erau +10 grade Celsius.

Hai baga povestioara smile.gif
  • 0

#3 West

West

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 posts
  • Gender:Male
  • Location:Deva-Santandrei
  • Nume real:Adrian P.
  • Telefon:0728812019
  • Marca ATV:Yamaha Grizzly 660
  • Numar ATV:HD-99-LEU

Posted 24 January 2009 - 06:33 PM

eu zic ca ii pe acid
  • 0

#4 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 24 January 2009 - 07:24 PM

Io zic ca-i pe jel. Daca o fi pe acid cred ca Cezar s-a rasturnat cu el si i-o fi curs pe acolo... cu toate ca din ce stiu eu e etansa bateria... dar na, cine stie ce fel o fi asta. Daca e pe jel, i-o fi inghetat gelutul in ea si s-a umflat si a facut poc... cu toate ca din ce stiu eu, acidul ingheata mai greusor tongue.gif
  • 0

#5 berzelius

berzelius

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:razvan
  • Telefon:720505050
  • Marca ATV:CF MOTO 500 A
  • Numar ATV:B 86 TSC

Posted 25 January 2009 - 01:10 PM

Acid, cel putin ce mi-au dat mie.
  • 0

#6 ove

ove

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 76 posts
  • Nume real:ovidiulates
  • Telefon:722519028
  • Marca ATV:king
  • Numar ATV:rosu

Posted 26 January 2009 - 09:30 AM

pe acid, eu cu mana mea am incarcat o cand am luat atv ul
  • 0

#7 QUAD

QUAD

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 214 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Nume real:ALEX
  • Telefon:0788 355 555 / 0727 35 55 59
  • Marca ATV:QUAD
  • Numar ATV:BV-02-FIZ

Posted 26 January 2009 - 08:15 PM

eu n am auzit pana acum sa dea din prima baterie cu gel pe vreun atv..toate vin pe acid, simple sau etans..
  • 0

#8 Cezar33

Cezar33

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 271 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Cezar
  • Telefon:0729060090
  • Marca ATV:CF MOTO
  • Numar ATV:PH 34 CEZ

Posted 26 January 2009 - 11:16 PM

Sa incepem...


Dupa o luna de zile de nefolosinta...zic...hai domne sa vad daca porneste atv-ul....culmea...a pornit la prima cheie...zic..wow..ce atv bun..baterie ok, bun. ..Totodata m am gandit sa i fac revizia mai devreme avand in vedere ca a venit iarna...bla bla...conditii de mai dure de urilizare...ma duc la service (tin sa precizez ca sunt prieten cu cei de la service) si i-am rugat sa-mi faca revizia si sa mai imi rezolve si alte mici probleme. bun....ii face tot ce i-am rugat,plus imi completeaza ca de fiecare data si cu acid la baterie ca sa nu am probleme,in fine iau atv-ul....il duc acasa....a 2 a zi trebuia sa plec undeva...dau sa pornesc...ghici ce...porneste foarte foarte greu...aproape ca ziceai ca nu mai are baterie.

Le dau la service tel si imi zic sa merg putin cu el ca sa se incarce bateria... in fine eu plec cu el la munte si a 2 a zi..cand sa pornesc nu mai porneste. Noroc ca am cabluri de luat curent, ma ajuta unu cu dacia il pornesc si-l duc iar in service....le-am zis problema... si ma cheama dupa cateva zile... mi-au zis ca am avut electromotorul intepenit..si mai functiona doar un magnet din electromotor si mi-au si pus la incarcat bateria...si ca merge perfect acum . bun.... ma duc afara...dua sa pornesc atv ul....cucu...facea ca atunci cand l-am dus..(tin sa precizez ca am incredere in serviceul acesta si chiar ii cred ca au facut ce mi-au zis) .Mi s-a zis ca daca merg un pic cu el o sa se incarce bateria si o sa mearga perfect.Bun...ma duc cu el acasa, chiar mai ma plimb un pic cu el...si vine a 2 a zi ..dau sa pornesc....cucu nu mergea.

Sun la service...si imi imi zice sa iau alta baterie...(atv-ul avea 7-8 luni ceva de genu)...eu ma mir ca s-a futut asa de repede bateria...si chiar m-au sfatuit sa ma duc la varta..si sa iau baterie de acolo ca e ieftina 1.5 mil . Zis si facut ...nu e mare scofala 1.5 mil...

Ma duc la varta...cu bateria demontata dupa atv....le-o arat....o doamna de acolo se uita la ea si incepe sa caute....imi vine cu o baterie varta de 4.5 mil lei...o intreb..: nu va suparati de ce este asa de scumpa fata de ce aveti in raft (mai erau si alte baterii acolo asemanatoare ca a mea la 2.4 mil) ... si imi zice ca bateria mea e pe gel ca atunci cand atv -ul se rastoarna sa nu imi curga acid si mi-a aratat ca bateria adusa de ea la 4.5 mil avea acelasi cod ca bateria veche a mea si era perfect identica la marimi.. surprise.gif Totodata ii zic ca bateria pe care o am a fost de curand completata cu acid si apoi nu mai da randament...si imi zice ca bateriile pe gen sunt FARA MENTENANTA . Adica nu ai voie sa umbli la ele si daca le completezi se duc f repede. Pe aceasta vanzatoare a sustinuto si ceilalti angajati de acolo de la magazinu varta.

Bun...ma scuz un pic sa dau un telefon, ies afara si sun pe mecanic...ii zic...si el imi neaga aceasta varianta si imi zice ca e pe acid si daca cei de la varta nu stiu despre baterii sa mearga la el sa i-a lectii despre baterii pe bani. Totodata il intreb ce sa fac si imi zice sa iau baterie de dimensiunile pe care le are a mea pe acid....bun...ma duc inauntru in magazin si o rog pe doamna respectiva sa-mi dea o baterie pe acid ca a mea...Femeia ...cauta si imi aduce o baterie un pic mai mare cu 1 cm max decat a mea, si imi zice ca e putin mai slaba decat cea pe care o am eu din dotare.


L-am sunat din nou pe mecanic sa il intreb daca sa iau bateria aia un pic mai slaba si imi zice ca tre sa iau la aceeasi putere la cat am avut cealata baterie...si ca a sunat si la AUTENTIC SPIRIT (importator cf moto) si la MERCH AUTO si cei de acolo au zis ca cf urile vin numai pe baterie cu acid, si ca e posibiil ca eticheta de pe bateria mea sa fie pusa gresit.....

In fine ma enervez si cumpar bateria pe gel la 4.5 mil, cei de acolo imi zic ca-mi dau garantie daca ma duc a 2 a zi la service la ei sa imi faca gratuit o inspectie la atv si sa imi monteze ei bateria..ok.. sunt de acord.Cand am cumparat bateria mi-au formatat bateria =adica mi-au umpluto cu ce trebuia.


Dupa ce am plecat de la varta cu noua baterie si cu bateria veche ma duc la service la atv si le arat cele 2 baterii cu coduri identice de baterie : YTX20L-BS .... Mecanicu imi zice...Cezar atv urile cand vin de noi vin demontate si cu bateriile neformatate si neumplute cu nimic.Noi la umplem cu reverva care lli se livreaza.Atunci imi arata si o rezerva pe care scria Acid si mai multe treburi...

Dupa ce imi zice asta chiar il cred , plus ca mi-a aratat si cu ce le umple cand vin bateriile.

In fine , ma duc a 2 zi la service la varta si imi schimba bateria... si era chiar sefu de service pe acolo si ii zic despre ce scria pe bateria mea veche (codul acela) si cu ce rezerva vine(pe care scrie acid) Domnul respectiv zambeste si imi zice ca respectivul recipient era bun pt bateria veche a mea.. pt ca gelul de care se vorbeste e tot un acid cand il toarna cu propietati mai bune si ca se gelifiaza in baterie la 2 ore dupa ce este turnat.

La faza asta raman cu gura deschisa ca in final mi-a elucidat cineva misterul.Totodata imi spune ca daca se completeaza cu ceva,bateria pe gel , pierde din proprietati si in decurs de 6-12 luni inceteaza sa mai fie functionala. OH cam atat am de zis.

In concluzie cand eram la service m-am uitat la celelalte atv uri cf moto si toate aveau baterie ca a mea.O sa pun si cateva poze cu cea noua si cu cea veche . codul lor este YTX20L-BS .Daca dati un serch pe google cu codul respectiv o sa va apara instant ca e pe gel.
Ce sa mai zic...v-am povestit tot acest episod ca sa nu isi mai distruga nimeni bateriile. In concluzie cele pe gel sunt fara intretinere , nu se deschid. Poate in acest fel AUTENTIC SPIRIT (importator cf moto) si MERCH AUTO vor invata mai multe despre produsele pe care le comercializeaza.
Se poate observa ca si pe bateria veche scrie :maintenance-free.....mda thumbdown.gif

Attached Files


Edited by Cezar33, 26 January 2009 - 11:24 PM.

  • 0

#9 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 26 January 2009 - 11:27 PM

Ce sa zic. Invat din patania ta. Pacat ca aceasta invatatura te-a costat destui banuti. Poate ca daca nu umblai la baterie mergea si in ziua de azi.
  • 0

#10 Cezar33

Cezar33

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 271 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Cezar
  • Telefon:0729060090
  • Marca ATV:CF MOTO
  • Numar ATV:PH 34 CEZ

Posted 26 January 2009 - 11:32 PM

Eu nu am umblat nicaieri...ci mecanicul din propria initiativa...si probabil ca nici el nu gresea daca cei 2 importatori i-aui zis ca sunt pe acid.....vai de capu lor de importatori...
  • 0

#11 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 27 January 2009 - 12:26 AM

Nu m-am referit la tine ca ai fi umblat la baterie ci ca s-a umblat la ea. Mecanicul e mai mult sau mai putin vinovat in toata treaba asta. Cat despre importatori... daca ai ceva banuti, pui cateva atv-uri la container si uite asa devii importator. Importatori in adevaratul sens al cuvantului, asa cum faci si tu referire... nu ai sa vezi prea curand in Romania.
  • 0

#12 berzelius

berzelius

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:razvan
  • Telefon:720505050
  • Marca ATV:CF MOTO 500 A
  • Numar ATV:B 86 TSC

Posted 27 January 2009 - 11:02 PM

foarte taree!
schimba mecanicul,
Bateria mea de la cf-u este cu acid, maine ridic saua si ii fac o poza si o postez aici. Din anumite motive eu am formatat-o cand l-am luat. Este la fel ca cele cu care imi vin motocicletele pe care le vand eu(importator). Dar daca mecanicul tau a reusit sa traga afara dopurile de la o baterie fara intretinere si sa toarne acolo ceva este foarte hotarat. Eu m-am chinuit mult sa trag astfel de dopuri afara sa-i arat unui prost de mecanic al meu(am si atelier auto pe langa cel de reprezentanta moto) ce este intr-o baterie fara intretinere. Dar de curiozitate, da-mi in PM la ce service ai facut revizie la cf-u?
Numai bine si imi pare rau ca ai patit asa ceva. Si inca ceva, cand a turnat omul in baterie, ce a turnat? Apa distilata sau acid pentru baterie 1,28%? Poti sa il intrebi si sa ne spui ca sa radem de el pana la capat.
Plimbari placute cu cf-ul, eu sunt foarte multumit de el pana acum.
De revelion la - 15 grade nu a mai pornit (lipsa curent). Am crezut initial ca ingheta-se si mama-sa dar dupa o mica verificare am gasit o masa slaba(de la vibratii), am strans si totul a revenit la normal.

Edited by berzelius, 27 January 2009 - 11:03 PM.

  • 0

#13 Cezar33

Cezar33

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 271 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Cezar
  • Telefon:0729060090
  • Marca ATV:CF MOTO
  • Numar ATV:PH 34 CEZ

Posted 29 January 2009 - 07:51 PM

Da...pe bateria mea scria maintenance free la instructiunile de utilizare....se vede si in pozele afisate de mai sus.....ce sa faci mai se intampla... La service ul unde imi duc eu atv ul sunt baieti isteti dar le-a scapat la faza asta cu bateria..... ei au vrut sa faca un bine sa imi completeze aia la baterie...
Oricum fa si mie o poza la bateria ta ...sunt curios cum arata.
  • 0

#14 atvrazum

atvrazum

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 32 posts
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0728354685
  • Marca ATV:orice marca

Posted 29 January 2009 - 11:04 PM

QUOTE (berzelius @ Jan 27 2009, 11:02 PM) <{POST_SNAPBACK}>
foarte taree!
schimba mecanicul,
Bateria mea de la cf-u este cu acid, maine ridic saua si ii fac o poza si o postez aici. Din anumite motive eu am formatat-o cand l-am luat. Este la fel ca cele cu care imi vin motocicletele pe care le vand eu(importator). Dar daca mecanicul tau a reusit sa traga afara dopurile de la o baterie fara intretinere si sa toarne acolo ceva este foarte hotarat. Eu m-am chinuit mult sa trag astfel de dopuri afara sa-i arat unui prost de mecanic al meu(am si atelier auto pe langa cel de reprezentanta moto) ce este intr-o baterie fara intretinere. Dar de curiozitate, da-mi in PM la ce service ai facut revizie la cf-u?
Numai bine si imi pare rau ca ai patit asa ceva. Si inca ceva, cand a turnat omul in baterie, ce a turnat? Apa distilata sau acid pentru baterie 1,28%? Poti sa il intrebi si sa ne spui ca sa radem de el pana la capat.
Plimbari placute cu cf-ul, eu sunt foarte multumit de el pana acum.
De revelion la - 15 grade nu a mai pornit (lipsa curent). Am crezut initial ca ingheta-se si mama-sa dar dupa o mica verificare am gasit o masa slaba(de la vibratii), am strans si totul a revenit la normal.

sa zicem ca avem o baterie fara intretinere si ne pica releu (regulator) fara sa ne dam seama ce se intampla cu bateria daca sti atat de multe despre ele si ce facem im cazum asta (ce se intampla cu bateria) si ce sintome iti da atv-ul
  • 0

#15 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 30 January 2009 - 12:08 AM

berzelius poti sa cauti cat vrei ... toate sunt cu gel ...


Cezar ... tu ai gresit aici ... avand in vedere ca era in garantie trebuia mecanicul ratat care nu stie sa citeasca ca aceasta baterie este maintenance-free si scrie si mai jos ca este interzisa umplerea bateriei cu electrolit ...


Am un prieten care a facut aceeasi prostie punand apa distilata in baterie ... dupa care a vazut si el ca nu se completeaza.
  • 0

#16 Cezar33

Cezar33

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 271 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Cezar
  • Telefon:0729060090
  • Marca ATV:CF MOTO
  • Numar ATV:PH 34 CEZ

Posted 30 January 2009 - 01:52 AM

frusty.gif
  • 0

#17 atvmarius

atvmarius

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 19 posts
  • Nume real:marius haidu
  • Telefon:46545880
  • Marca ATV:crf , goes
  • Numar ATV:520 max

Posted 30 January 2009 - 03:48 PM

QUOTE (atvrazum @ Jan 29 2009, 10:04 PM) <{POST_SNAPBACK}>
sa zicem ca avem o baterie fara intretinere si ne pica releu (regulator) fara sa ne dam seama ce se intampla cu bateria daca sti atat de multe despre ele si ce facem im cazum asta (ce se intampla cu bateria) si ce sintome iti da atv-ul

Salut
In cazul ca pica reguladorul ,generatorul de curent te da curent mai mare 18-19 volti si iti incalzeste bateria pina la fierbere si acidul iasa ,distruge bateria.ATV -ul merge asa ,doar ca incepe sa iti arda becurile unu dupa altu.
  • 0

#18 atvrazum

atvrazum

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 32 posts
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0728354685
  • Marca ATV:orice marca

Posted 30 January 2009 - 04:21 PM

QUOTE (atvmarius @ Jan 30 2009, 03:48 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Salut
In cazul ca pica reguladorul ,generatorul de curent te da curent mai mare 18-19 volti si iti incalzeste bateria pina la fierbere si acidul iasa ,distruge bateria.ATV -ul merge asa ,doar ca incepe sa iti arda becurile unu dupa altu.

deci pierzi acidul si ca sa nu pierzi bateria de tot nu o formatezi din nou cu electrolid
  • 0

#19 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 31 January 2009 - 02:59 PM

Aoleau ... de ce comentati aiurea daca nu stiti despre ce vb ...


Daca iti pica regulatorul NU o sa iti incarce bateria ... ATAT. nu iti baga nimeni 18-19 volti ... (pentru cultura generala un magnetu poate sa scoata orice tensiune ... de ex 200V ).

Daca se arde si mergi pana consumi bateria ... pui alt regulator ... si bateria se incarca singura, NU pateste nimic.
  • 0

#20 berzelius

berzelius

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:razvan
  • Telefon:720505050
  • Marca ATV:CF MOTO 500 A
  • Numar ATV:B 86 TSC

Posted 31 January 2009 - 10:38 PM

[quote name='oakyz' date='Jan 30 2009, 12:08 AM' post='37600']
berzelius poti sa cauti cat vrei ... toate sunt cu gel ...


poate ca da, mie nu imi place sa ma contrazic.
sa fim sanatosi si fericiti, da le-ncolo de baterii se mai strica si ele cand si cand.
sa avem drumuri bune si sa ne disram!
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto