De data asta vin cu un sfat prietenesc pentru cei care vor sa-si schimbe ei singuri uleiul la motor . Nu e mare greutate dar foarte mare atentie atat cand desfaceti dar in special cand strangeti busonul de scurgere al uleiului.Se afla pe ''burta ''ATV-ului sau mai simplu,sub motor si este dintr-un material sensibil ,antimoniu cred. Eu am lucrat cu o tubulara de 19 cu prelungitor si cricket,de desfacut s-a desfacut cam greu si cand l-am strans am ramas pe cheie cu partea exterioara a busonului(arata ca o saiba si in interior vine o garnitura de etansare )si nu pot spune ca am strans ca ghertoiul . Cam asa arata el cand era intreg....
![Attached File](https://atvforum.ro/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
...si asa arata acum :
![Attached File](https://atvforum.ro/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://atvforum.ro/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
L-am dat la un strungar sa-mi faca altul ,nu stiu inca cat costa si cum va iesi ,sper foarte bine.M-am interesat si la Andi (A.R.M.A.D.I.L.O )( apropo, super om,super caracter si super rabdator cu mecanicii de casa ,ca mine--mii de multumiri
![thumbup.gif](https://atvforum.ro/style_emoticons/default/thumbup.gif)
Ce concluzii am tras dupa ce l-am rupt :
1 : Desuruband busonul prin gaura din scutul ATV-ului,trebuie sa folosesti o cheie tubulara cu prelungitor iar gaura din scut ,din cate am observat eu,nu e chiar in dreptul busonului si cheia nu se fixeaza perpendicular pe saiba exterioara a lui ,mai degraba prinde mai mult pe o parte iar acest lucru a dus la ruperea lui cand l-am strans .
2 : Dupa ce l-am rupt am observat invartindu-ma pe langa el ca aveam mai mult spatiu de manevra pe sub carena stanga a ATV-ului si poate ca era mai usor si mai bine de strans cu o cheie fixa inelara de 19 pe acolo.
Dar asta e ,se mai intampla ! Sunt multumit ca in rest am reusit sa-l cam pun la punct,l-am gresat cam peste tot,i-am schimbat uleiul in cutie (in grupuri data viitoare cand ii voi pune busonul la motor),filtrul de benzina ,i-am facut schimbul si la antigel ,i-am reparat claxonul (o borna sarita),l-am uns cu spray de contacte cam peste tot pe unde avea papucasi,sigurante ...
Multa bafta si astept eventuale alte sfaturi pe aceasta tema pentru cei care vor sa se apuce ei singuri sa-si faca una-alta pe la ATV-urile lor ,din placere nu din lipsa de bani,acu'pe criza asta!!!!
![partytime.gif](https://atvforum.ro/style_emoticons/default/partytime.gif)