Probleme Pornire
#1
Postat 22 aprilie 2009 - 03:57
De abia am terminat rodajul la el si m-am pomenit ca nu mai porneste. Se auzea releul cupland, deci nu era butonul de vina, dar motorul nu se invartea. Am incercat sa pornesc motorul manual, dar mai aveam un pic si rupeam franghia mergea extraordinar de greu. Mai am oratanii care sa pornesc cu snur ( masina de tuns iarba, generator ) dar nu am pomenit sa mearga asa greu.
L-am pus in remorca si drept cu el la dealer pt revizie si verificare. Mi-au zis ca e bateria de vina, s-a descarcat. In 2 zile am facut 300 km, si atunci cand tai contactul nu ramane nici un bec aprins, deci nu prea avea ce sa consume si avea timp de incarcare suficient. Tot de la dealer au zis ca alternatorul e bun si incarca cum trebuie, deci.... Nu prea are logica sa fie bateria de vina. A mai patit cineva asa?
#2
Postat 22 aprilie 2009 - 04:46
#3
Postat 22 aprilie 2009 - 06:08
Altii care s-au plans de acelasi lucru ca si tine tot la concluzia ca bateria a fost de vina au ajuns. Vezi ca ai garantie la baterie. Chiar daca ei iti spun altceva, bateria BENEFICIAZA de garantie.
#4
Postat 22 aprilie 2009 - 11:08
#5
Postat 23 aprilie 2009 - 07:17
#6
Postat 23 aprilie 2009 - 07:46
Atentie! verifica cate zile are bateria garantie! vezi actele de cand l-ai luat!
Eu am in KQ luat de nou de la dealer, si am avut garantie 45 de zile!!!!
Bateria m-a tinut un an! apoi a murit brusc si inesplicabil(pe geruri a tinut si 2 luni nepornit), apoi a pornit la "sfert" apoi dupa vreo 2-3 sapt. de stat in garaj la temperaturi peste 10 grade.....mort! - aceeasi situatie pentru 2 atv-uri luate in acelasi timp din acelasi loc si exploatate cam la fel!
intradevar in redresor rezolva problema dar da daca abia l-ai luat......?? interesanr ar fi daca ai putea sa aflii cat are bateria sau atv-ul adica cat a stat inainte sa il cumperi tu.
#7
Postat 23 aprilie 2009 - 08:01
Eu am in KQ luat de nou de la dealer, si am avut garantie 45 de zile!!!!
Bateria m-a tinut un an! apoi a murit brusc si inesplicabil(pe geruri a tinut si 2 luni nepornit), apoi a pornit la "sfert" apoi dupa vreo 2-3 sapt. de stat in garaj la temperaturi peste 10 grade.....mort! - aceeasi situatie pentru 2 atv-uri luate in acelasi timp din acelasi loc si exploatate cam la fel!
intradevar in redresor rezolva problema dar da daca abia l-ai luat......?? interesanr ar fi daca ai putea sa aflii cat are bateria sau atv-ul adica cat a stat inainte sa il cumperi tu.
Am asteptat pana l-au adus de la importator. Nu am cum sa aflu cat a stat pe acolo. Oricum cateva luni a stat ( drumul din China, etc ) Si mie mi s-a parut un pic ciudat, dar tin sa spun ca oamenii de acolo se poarta super cu clientii, asa ca nu cred sa fie probleme daca se dovedeste ca bateria e proasta.
#8
Postat 24 aprilie 2009 - 10:14
Din motive care-mi scapa pe moment majoritatea problemelor la bateria unui ATV apar primavara!
Un redresor va scoate din impas!!!
#9
Postat 24 aprilie 2009 - 11:33
Din motive care-mi scapa pe moment majoritatea problemelor la bateria unui ATV apar primavara!
Un redresor va scoate din impas!!!
si eu am luat atv`ul cu bateria goala, am umplut`o , dar nu am mai bagat`o la incarcat, am dat la cheie si gata.nu stiam ca mai trebuie bagata la incarcat si apoi pusa pe utilaj.
#10
Postat 25 aprilie 2009 - 07:42
#11
Postat 09 mai 2009 - 09:39
De abia am terminat rodajul la el si m-am pomenit ca nu mai porneste. Se auzea releul cupland, deci nu era butonul de vina, dar motorul nu se invartea. Am incercat sa pornesc motorul manual, dar mai aveam un pic si rupeam franghia mergea extraordinar de greu. Mai am oratanii care sa pornesc cu snur ( masina de tuns iarba, generator ) dar nu am pomenit sa mearga asa greu.
L-am pus in remorca si drept cu el la dealer pt revizie si verificare. Mi-au zis ca e bateria de vina, s-a descarcat. In 2 zile am facut 300 km, si atunci cand tai contactul nu ramane nici un bec aprins, deci nu prea avea ce sa consume si avea timp de incarcare suficient. Tot de la dealer au zis ca alternatorul e bun si incarca cum trebuie, deci.... Nu prea are logica sa fie bateria de vina. A mai patit cineva asa?
trebuie sa strangi surubu de la electromotor si sa ii pui o saiba sub el si contra piulitza ca altfel iar se destrange..si apoi nu mai ai treaba daca vrei suna-ma pe numaru asta 0742.92.92.65.....si eu am cf moto si am patit aceeasi problema
#12
Postat 30 mai 2009 - 05:51
La Yuasa se recomanda o incarcare de 1/2 ore dupa formatare , cred ca poate fi o recomandare universala !
#13
Postat 30 mai 2009 - 06:38
#14
Postat 30 mai 2009 - 06:45
..iar incarcarea sa se faca in timpul recomandat de producator....8-10 ore....nu incarcare rapida cum mai mult ca sigur procedeaza majoritatea comerciantilor...
#15
Postat 01 iunie 2009 - 12:22
In concluzie acum sunt multumit.