Ajutor
#1
Posted 24 December 2009 - 03:56 PM
#2
Posted 24 December 2009 - 05:41 PM
#3
Posted 24 December 2009 - 05:43 PM
#4
Posted 24 December 2009 - 07:17 PM
#5
Posted 24 December 2009 - 07:50 PM
Pe locul doi, ar fi ambreiajul, dar nicidecum cutia.
#6
Posted 24 December 2009 - 08:38 PM
In primul rand nu inteleg cum mergeai in marsarier si ce viteza aveai, cum nu inteleg nici ce te`ai gandit tu cand ai vrut sa bagi in timp ce mergeai in spate direct in viteza.
richelieu a zis bine ... daca iti mai intra macar in viteze inseamna ca ai alta problema ... poti sa incepi cu cureaua, dar tu stii exact ce ai facut ... si cat ai insistat tu sa il bagi in viteza (in mod normal nu reusesti performata sa bagi din R in H decat daca impingi cu piciorul in cazul in care motorul nu este la relanti)
#7
Posted 24 December 2009 - 10:08 PM
#8
Posted 24 December 2009 - 10:30 PM
#9
Posted 25 December 2009 - 12:22 AM
#10
Posted 25 December 2009 - 01:01 AM
acest model nu este pe curea de transmise cum este linhaiu de 300.
are o cutie de viteze cu roti dintate,tipica transmisie mecanica.
daca nu gresesc acest model are jos marsarieru si 1,2,3 in sus.
daca esti in marsarier si dai de maneta (la picior) in sus intra in viteza I-a.
adica faci praf trenul fix din cutie.
adica....alta noua, sau la sudat si strunjit dar nu o tina la torsiune.
#11
Posted 25 December 2009 - 01:18 AM
#12
Posted 25 December 2009 - 01:23 AM
#13
Posted 25 December 2009 - 02:01 PM
#14
Posted 25 December 2009 - 06:28 PM