Salt la continut



Fotografie

Cel mai fiabil Atv ?


  • Topic inchis Acest topic e inchis
115 replies to this topic

#1 omul

omul

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 399 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Valcea (brezoi)
  • Nume real:Florin
  • Telefon:744543875
  • Marca ATV:Bakus 260
  • Numar ATV:VL 78 PIL

Postat 07 februarie 2010 - 04:39

Salut tuturor, aici poate sa-si exprime fiecare multumirea sau nemultumirea, am deschis acest topic (nustiu daca s-a mai discutat) sa vedem care ar fi cel mai tare ATV cat de multi km are si ce probleme, reparatii s-a efectuat, ca sa tragem o concluzie realå care este cel mai tare atv, nu dupå reclame. gathering.gif
Eu de exemplu am un kinezesc are 4500 km probleme nu am avut numai cu un fir intrerupt si bate o planetarå in curbe stranse cu 2 persoane eu i-as da nota 8 in raport pret calitate. tabletalk.gif
Sa vedem cine intra in top cu cel mai tare ATV thumbup.gif
  • 0

#2 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3.064 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Postat 07 februarie 2010 - 08:49

Parerea mea? Nu exista cel mai tare atv.
  • 0

#3 Andrei

Andrei

    Profesionist

  • Importator ATV
  • PipPipPipPip
  • 317 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0722000000
  • Marca ATV:RZR XP 1000

Postat 07 februarie 2010 - 11:14

QUOTE (d-rive @ Feb 7 2010, 08:49 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Parerea mea? Nu exista cel mai tare atv.



Secondez. Ca sa nu mai zic ca cine isi da cu parerea, trebuie sa o dea in comparatie cu toate brand-urile si pentru asta trebuie sa fi testat din pct meu de vedere toate modelele in aceleasi conditii si sa aibe si experienta. Ca sa nu mai zic ca dupa intervine intrebarea : OK, Cel mai tare, dar si din punct de vedere calitate pret??? Ca asa poate se ajunge la concluzia ca Linhai sau vreo taiwaneza este cel mai tare ATV. Parerea mea ? delete topic.
  • 0

#4 undercover

undercover

    pasionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.053 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:atv-4x4
  • Nume real:IOAN.M
  • Telefon:0766469431
  • Marca ATV:linhai 4x4 , kingquad 750
  • Numar ATV:atv

Postat 07 februarie 2010 - 12:18

nu putem niciodata ajunge la concluzia care e cel mai tare atv ...dar nici nu putem da delete la un topic asa ca vrem noi.
totusi am schimbat un pic titlul topicului sa fie ceva mai sugestiv ... " cel mai fiabil atv.."

linhaiu e destul de fiabil pentru un chinez hysterical.gif am schimbat o gramada de piese pe la el ,dar la motor inca nu am umblat deloc si are peste 10 mii.
suzuki ...pot spune ca are o problema de fiabilitate prin pricina consumului de ulei ... remediul fiind schimbarea secmentilor.

Aceasta postare a fost editata de undercover: 07 februarie 2010 - 12:24

  • 0

#5 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3.064 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Postat 07 februarie 2010 - 01:19

La generatiile precedente (inainte de 750) de Suzi era acea problema cu filtrul de aer (original) care nu etansa corespunzator si intra praf in motor care ceda dupa cateva mii de kilometri in sensul ca o dadea pe ulei, bineinteles necesitand ca reparatie o segmentare sanatoasa.
Se pare ca aceasta deficienta s-a inlaturat odata cu revizuirea lui 700 care s-a transformat in 750 prin cresterea capacitatii cilindrice si prin alte modificari.

Tot la Suzuki, la motorul de 450 mai exista niste probleme legate de segmenti, axa cu came si alte alea. S-a constat ca la unele motoare, dupa cateva sute de km motorul incepe sa "bata". Prin schimbarea axei cu came si a altor subansamble se rezolva problema. Chiar a fost actiune de rechemare in service, nu stiu daca si in Romania.
Problema s-a remediat intre timp.

@Andrei, in principiu subscriu la ideea ta cu "delete topic" dar in conditiile in care @undercover a facut acea schimbare in titlu cred ca putem pastra topicul si sa discutam despre fiabilitate si nicidecum de cel mai tare si mai mare smile.gif Cum ai pus problema, se vede foarte bine ca esti un cunoscator al fenomenului si esti implicat in activitatea asta si poate ar fi bine sa ne impartasesti din experienta ta, in mod obiectiv, despre atv-urile (ca marci, modele) care le cunosti bine si care le-ai utilizat de-a lungul timpului.
  • 0

#6 theflo85

theflo85

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 71 Postari:
  • Gender:Male
  • Nume real:Florin
  • Telefon:nokia
  • Marca ATV:cf500A

Postat 07 februarie 2010 - 01:21

Nah ca ma bag si io

Am cu a-l meu CFMoto 4200km si in afara de o problemuta cu ceva garnitura(care oricum e consumabila si este deja schimbata) nu a aparut nimic mai grav(pana acuma).
Atv-ul merge bine si ca raport pret/calitate pot spune cu sinceritate ca sunt multumit.
Daca achizitionez ceva mai mare si mai tare(grizzly 700, kq 750, etc) ma si astept la mai mult. Dar stiu pe ce am dat bani si stiu cat poate magarusul.

In concluzie; daca stii la ce sa te astepti de la jucaria ta si ai grija de ea, te tine si 15000km(am vazut atv-uri si cu 18000 km)
  • 0

#7 omul

omul

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 399 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Valcea (brezoi)
  • Nume real:Florin
  • Telefon:744543875
  • Marca ATV:Bakus 260
  • Numar ATV:VL 78 PIL

Postat 07 februarie 2010 - 08:17

despre asta ce parere aveti? http://www.atv-de-va...AX_XT_P_10.html oare isi merita banii din plin, vad ca reclama ar fi destul de convingatoare
  • 0

#8 gaby

gaby

    ATVMAG

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.123 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Otopeni
  • Interests:ATV
  • Nume real:Vatafu Gabriel
  • Telefon:0723.632.400
  • Marca ATV:Polaris Scrambler 500HO
  • Numar ATV:B-55-SJA

Postat 08 februarie 2010 - 12:14

macar reclama daca era corecta
...
Limita de 100km/h este depasita in doar 6,3 secunde, mult mai putin fata de predecesorul sau.
...
Viteza maxima: 95

smile.gif
Lasand gluma la o parte, gama BRP 2010 pare una extrem de reusita. Daca au reusit sa scape de toate figurile visco-lock-ului, daca au mai intarit sasiul si daca tot ce au pus pe foaie este 90% si in realitate, atunci clar su scos niste vehicule de temut.
  • 0

#9 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Postat 08 februarie 2010 - 02:02

Cel mai fiabil ... smile.gif ... nici macar asta nu e nume de topic nimerit. Sunt multi care zic ca au 5000 Km cu Linhai si nu au schimbat decat placutele si uleiul ? (probabil si la alte marci de atv aceeasi poveste). In conditiile in care mergi numai pe asfalt, poate ... daca il folosesti offroad nu ai nici o sansa sa te tina atat un atv fara sa intervina si alte piese indiferent de marca atv`ului.



Totul depinde in proportii destul de egale de :

Marca (de aici rezulta in general fiabilitatea pieselor)
Mediul in care este folosit.
Cata atentie acordati "ingrijirii" ATV`ului.

Aceasta postare a fost editata de oakyz: 08 februarie 2010 - 02:02

  • 0

#10 Andrei

Andrei

    Profesionist

  • Importator ATV
  • PipPipPipPip
  • 317 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0722000000
  • Marca ATV:RZR XP 1000

Postat 08 februarie 2010 - 10:14

QUOTE (d-rive @ Feb 7 2010, 01:19 PM) <{POST_SNAPBACK}>
La generatiile precedente (inainte de 750) de Suzi era acea problema cu filtrul de aer (original) care nu etansa corespunzator si intra praf in motor care ceda dupa cateva mii de kilometri in sensul ca o dadea pe ulei, bineinteles necesitand ca reparatie o segmentare sanatoasa.
Se pare ca aceasta deficienta s-a inlaturat odata cu revizuirea lui 700 care s-a transformat in 750 prin cresterea capacitatii cilindrice si prin alte modificari.

Tot la Suzuki, la motorul de 450 mai exista niste probleme legate de segmenti, axa cu came si alte alea. S-a constat ca la unele motoare, dupa cateva sute de km motorul incepe sa "bata". Prin schimbarea axei cu came si a altor subansamble se rezolva problema. Chiar a fost actiune de rechemare in service, nu stiu daca si in Romania.
Problema s-a remediat intre timp.

@Andrei, in principiu subscriu la ideea ta cu "delete topic" dar in conditiile in care @undercover a facut acea schimbare in titlu cred ca putem pastra topicul si sa discutam despre fiabilitate si nicidecum de cel mai tare si mai mare smile.gif Cum ai pus problema, se vede foarte bine ca esti un cunoscator al fenomenului si esti implicat in activitatea asta si poate ar fi bine sa ne impartasesti din experienta ta, in mod obiectiv, despre atv-urile (ca marci, modele) care le cunosti bine si care le-ai utilizat de-a lungul timpului.


Doar am exprimat o parere legat de topic, bineinteles ca se poate face orice (chiar si pastrarea lui in vechea formula tongue.gif). "Cel mai fiabil" deja schimba datele problemei mult, insa sincer nu as putea sa comentez asupra acestui aspect deoarece as fi subiectiv - acolo unde consider ca pot interveni in mod 100% obiectiv o voi face (asa cum am mai facuto). Oricum parerea mea este ca aici intervine foarte mult utilizatorul - am cunoscut atat de multi posesori de ATV-uri care nu au deloc grija de jucariile lor, nu le curata de mizerie, nu fac revizii... si apar dupa cateva sute de kilometri facuti in nu stiu cate luni cu o problema evidenta cauzata de lipsa de intretinere. Ceea ce am observat insa este ca nu este cazul si majoritatii utilizatorilor de pe acest forum - toti cei de aici (ca si segment de utilizatori) se ocupa de buna functionare si intretinere a utilajului lor, ceea ce este de apreciat, explicabil in mare masura datorita pasiunii constante pentru aceasta activitate.

P.S. O singura nedumerire am - daca ceea ce spui tu legat de de filtrul de aer original de la KQ este adevarat, nu exista un anunt tehnic de la producator legat de acest aspect? Pentru ca stiu ca la un alt model de ATV (de fapt SxS - RZR) primele modele iesite din productie au venit cu aceasta problema care a fost remediata imediat si s-au trimis atatea filtre de aer cate RZR-uri s-au vandut in Romania - care ulterior au fost schimbate la fiecare client care a venit in service dupa primirea anuntului. Sincer eu nu cred sa existe problema asta la Suzuki si sa nu fie anuntata de producator pentru a fi remediata in garantie. De fapt in mod normal, de cate ori un client aduce un ATV in service, acel service ar trebui sa verifice daca nu exista lucrari tehnice de garantie anuntate de producator - clientii nu au de unde sa stie aceste lucruri si ar fi pacat sa ajungi sa ai probleme care de fapt ar fi putut fi evitate foarte usor.

Cu stima,
Andrei
  • 0

#11 fatcat

fatcat

    OLD IRON

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 998 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:arta īnaltă a supravieţuirii la oraş
  • Nume real:Robert
  • Telefon:0722 385...
  • Marca ATV:green Suzy
  • Numar ATV:B-XX-ATZ

Postat 08 februarie 2010 - 10:18

QUOTE (d-rive @ Feb 7 2010, 01:19 PM) <{POST_SNAPBACK}>
La generatiile precedente (inainte de 750) de Suzi era acea problema cu filtrul de aer (original) care nu etansa corespunzator si intra praf in motor care ceda dupa cateva mii de kilometri in sensul ca o dadea pe ulei, bineinteles necesitand ca reparatie o segmentare sanatoasa.
Se pare ca aceasta deficienta s-a inlaturat odata cu revizuirea lui 700 care s-a transformat in 750 prin cresterea capacitatii cilindrice si prin alte modificari.

Tot la Suzuki, la motorul de 450 mai exista niste probleme legate de segmenti, axa cu came si alte alea. S-a constat ca la unele motoare, dupa cateva sute de km motorul incepe sa "bata". Prin schimbarea axei cu came si a altor subansamble se rezolva problema. Chiar a fost actiune de rechemare in service, nu stiu daca si in Romania.
Problema s-a remediat intre timp.

@Andrei, in principiu subscriu la ideea ta cu "delete topic" dar in conditiile in care @undercover a facut acea schimbare in titlu cred ca putem pastra topicul si sa discutam despre fiabilitate si nicidecum de cel mai tare si mai mare smile.gif Cum ai pus problema, se vede foarte bine ca esti un cunoscator al fenomenului si esti implicat in activitatea asta si poate ar fi bine sa ne impartasesti din experienta ta, in mod obiectiv, despre atv-urile (ca marci, modele) care le cunosti bine si care le-ai utilizat de-a lungul timpului.



Cristi, se pare ca e putin altfel. La KQ de 700 apare mai rar problema cu consumul uleiului. La 750-prima editie, ca sa zic asa, e nenorocire. Am tot scris eu pe forum, tot monitorizez aceasta problema si sunt convins acum ca problema e grava sii constructiva. Saptamana trecuta a desfacut un prieten motorul de KQ750/2000km la care consumul era de 2l la 60km! Constatat si masurat cu exactitate. Cilindrul avea in partea superioara o uzura de peste 1mm! Segmentii au deschideri intre 2-4mm.... Pentru mine este de neconceput cum se poate ajunge aici in conditiile in care atvul are revizii efectuate. Evident, vanzatorul refuza remedierea defectului pe garantie, pe motiv ca scrie in cartea utilizatorului ca acesta trebuie sa controleze si completeze ulei.....

Adevarat ca si KQ 700 consuma ulei nepermis de mult. Al meu a primit un filtru K&N IMBUNATATIT la aprox. 300km, adica imediat dupa prima revizie. Spun filtru imbunatatit pentru ca am lipit la partea inferioara o garnitura suplimentara si am imbracat filtrul cu un alt strat de filtrare suplimentar. In plus, il curat de cate ori consider ca este nevoie si este foarte curat si bine gresat. Si totusi, la 4400km, KQ mananca mai mult de 1l de ulei la mia de km.

Problema e cunoscuta si raspandita si pe forumurile americane, ce nu inteleg este lipsa totala de responsibilitate a retailului romanesc. Importatorul, care stie foarte bine ce se intampla, refuza orice rezolvare amiabila. Utilizatorii pagubiti nu fac nimic altceva dacat sa injure si sa scoata bani din buzunare.


IN fine, Chiar daca sunt posesor de KQ, afirm ca, cu exceptia acestui defect fatal, KQ este atins de multe alte defecte cronice: materialul din care este fabricat cadrul este si casant si prost protejat impotriva ruginii - rezultat: cadru rupt in multe locuri, alt defect extrem de scump de remediat. Alta hiba se gaseste la partea electrica, respectiv la incarcarea bateriei, exista o greseala constructiva la directie - remediata cica la KQ750, capete de bara uzate prematur, si altele...
In ceea ce ma priveste, am cumparat Suzuki Kingquad pentru ca, in comparatie cu alte modele de bigbore, era la momentul achizitie, mai IEFTIN. Atata timp cat la acel moment nu exista suficienta informatie legata de problemele acestui atv (care nici acum nu exista, cu exceptia acestui forum) nici nu aveam un motiv sa ma gandesc prea mult. Dinn cauza asta cred ca ar trebui ca acest topic sa fie foarte sticky si intitulat corect. Este foarte important si util pentru toti. Chiar si noi, "vetereani" o sa trebuiasca sa ne inlocuim ateveurile la un moment dat si ce vom alege? In necunostinta avantajelor sau dezavantajelor altor modele cum poti lua decizii corecte?

Intrucat insa KQ este cel mai convenabil si vandut ATV bigbore din Romania iar posesorii de alte modelel sunt putini si foarte rezervati in a-si comenta calitatea propriilor atvuri, e greu de spus daca Yamaha sau Can-Am sau Polaris e mai fiabil sau nu. NU vorbesc de chinezarii - chinezariile sunt susceptibile de multe defecte, care insa sunt minore. Linhai este un ATv foarte bun, dupa parerea mea si sincer sa fiu nu am auzit de defecte legate de motoare, sasiu sau alte componente vitale, la rulaje mici. Pe de alta parte, marea majoitate a celor pe care eu ii cunosc ca ies regulat in off-road sunt utilizatori de KQ, putini au alte modele, si mai putini au rulaje de peste 6-7000 km ca sa poata relata cu sinceritate cum se comporta ateveurile.

Pe forumurile straine, este usor sa evaluezi fiabilitatea tehnica a modelelor - unde sunt mai putine topicuri tehnice, sunt mai putine probleme....
Aici fac un apel la service-uri: Topquad, DanilaKQ, etc. ce aveti de relatat? Parerea voastra este vitala! Nu fiti rezervati din politete sau interes fata de importatori si dealeri. Clientii vostrii sunt pana la urma nu ei, ci utilizatorii.
(Cu toate ca inteleg ca daca toti am avea ateveurile cele mai bune nu prea ati mai avea obiectul muncii.)
  • 0

#12 undercover

undercover

    pasionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.053 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:atv-4x4
  • Nume real:IOAN.M
  • Telefon:0766469431
  • Marca ATV:linhai 4x4 , kingquad 750
  • Numar ATV:atv

Postat 08 februarie 2010 - 10:36

deci treaba cu consumu de ulei kq .... eu verific la fiecare iesire nivelul uleiului , nici nu mai tin plasticu din stanga ca sa pot ajunge mai repede la tija de ulei. pe la 7000km deja incepuse sa manance 1 litru la 100 si ceva de km. era mult prea mult asa ca mam pus sa remediez problema . la desfacere am verificat cilindru care era intr-o stare ca noua , nu prezenta uzura ... secmenti- aveau o uzura relativ buna pentru km pe care ii avea dar problema care am observato era ca secmenti intrasera in linie si automat consumu de ulei. thumbdown.gif . am schimbat secmenti si garniturile aferente si de atunci consumu uleiului este ok. cei care au o uzura mare in secmenti si cilindru se datoreaza ca la un moment dat au mers cu forte putin ulei si nu au vazut la timp. si mai rau sunt uni care au fost nevoiti sa schimbe ambielaju.

si ca tot veni vorba ... ar fi bine ca cine vorbeste pe subiectu de fiabilitate sa aiba ceva km cu ateveul ,peste 10mii km macar , ca sa evitam discutiile de genu ... " am 5000km si nu am schimbat nimic "

Aceasta postare a fost editata de undercover: 08 februarie 2010 - 10:56

  • 0

#13 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.026 Postari:
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Postat 08 februarie 2010 - 11:43

@Undervover:

QUOTE
ar fi bine ca cine vorbeste pe subiectu de fiabilitate sa aiba ceva km cu ateveul ,peste 10mii km macar , ca sa evitam discutiile de genu ... " am 5000km si nu am schimbat nimic "


Nu te supara, dar nu pot fi de acord cu tine....De ce sa nu fie relevanta si uzura la 5000km ? Sunt destui care la 5000km au avut destule probleme, dar nu spun nimic, probabil de teama ca atunci cand le vor vinde sa nu citeasca omul pe forum de problemele scrise si sa-i scada pretul la vanzare... thumbdown.gif
Nu e o atitudine corect, dar, ma rog, asta e tara in care traim.

Fatcat spunea ca sunt putine pareri despre alte marci/modele decat S KQ si are dreptate. E bine sa incurajam si proprietarii altor marci sa se exprime, chiar daca au doar 5000km cu ele.

Noi, in BV, avem doua BruteForce 650. Unul are 3500km, altul are 5000km. Niciunul nu a avut nicio problema pana in acest moment si au vazut destule noroaie, zapezi, busteni, pietre, ape, etc...
Intretinere (spalari, gresari) si revizii la fiecare 1000mile (1600km) si asta e tot.
Cel de 5000km are placutele fata schimbate, dar astea intra la consumabile.
Cel de 3500km are un burduf inferior de planetara ce necesita un colier nou de prindere - asta e singura reparatie in 3500km.

Ma gandesc ca poate foloseste informatia asta despre Kawasaki cuiva - si asa sunt criticate din greu pe capitolul fiabilitate din cauza multelor probleme ale modelului 750 in special pe partea de bucsaraie/articulatii - si nu e tocmai corect sa criticam toate produsele marcii pentru problemele unui model....
  • 0

#14 Andrei

Andrei

    Profesionist

  • Importator ATV
  • PipPipPipPip
  • 317 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0722000000
  • Marca ATV:RZR XP 1000

Postat 08 februarie 2010 - 11:49

Norian,

Ceea ce spui tu legat de fiabilitatea BF 650 pot spune din experienta si de gama Sportsman 500 de la POLARIS. Sa stii ca daca se cauta fiabilitate, intotdeauna modelele medium sunt cea mai buna alegere. Big Bore prin definitie au mai multe probleme de fiabilitate decat clasa medie (BF 650, Sportsman 500, KQ 450 etc)

Aceasta postare a fost editata de richelieu: 08 februarie 2010 - 12:43

  • 0

#15 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.466 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Postat 08 februarie 2010 - 12:46

Eu..deocamdata nu am ce scrie. Am 4600km si tot ce-am schimbat pe el...sunt burdufuri de planetare intepate. Dar, odata cu incalzirea vremii, il voi baga intr-o revizie generala si atunci voi vedea ce e de schimbat...ca sigur e, in special pe la articulatii. Am si un tampon de la motor dus, e unul superior, pe partea stanga si din cauza lui, simt cum se misca tot ansamblul motor, la fiecare accelerare usoara sau decelerare usoara.... Am constatat si ceva jocuri la bratele superioare spate...dar le voi vedea cand il voi desface. In rest..nimic deosebit. Ulei papa, dar foarte putin, nu am completat niciodata mai mult de 150-200ml intre doua schimburi si asta de curand, pentru ca inainte nici nu-l verificam smile.gif
  • 0

#16 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.026 Postari:
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Postat 08 februarie 2010 - 12:47

@Andrei: dap, din ce am citit si vazut - pe la americani - si vazut in realitate, se pare ca gamele medium size sunt cu o idee mai reusite cel putin dpdv fiablitate si mai ales raport pret/performante decat cele mari: Outlanderul de 650 e vorbit numai de bine, BF de 650 am constatat "pe viu" si conform ceea ce spui tu, Sportsman-ul de 500....
  • 0

#17 elian

elian

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 190 Postari:
  • Nume real:Eli
  • Telefon:VDF
  • Marca ATV:retired
  • Numar ATV:n/a

Postat 08 februarie 2010 - 01:48

Nu exista cel mai tare, cel mai viteaz, cel mai fiabil si cel mai de neoprit atv. Riderul face diferenta - unde se da, in ce maniera, cata grija are de magarus, cat de des, unde si cu ce il serviseaza.
Cat priveste speranta de viata, relativa sansa la fiabilitate a jucariei, functie de producator si model, probabil ca mai conteaza si segmentul de pret in care te afli... nici o rusine ca Linhai este mai putin fiabil comparativ cu Yamaha. Iar daca vorbim de plutonul Suzuki, Kawa, Polaris samd cred ca fundamental ne invartim in acelasi cerc... fiecare dintre modele are un set de slabiciuni offsetate de alte cateva puncte tari si tot asa. In plus, daca sunt 100 KQ la 5 Polaris si respectiv 2 BF, este normal ca incidenta defectelor sa fie mai mare la KQ, corect?

In cazul Brutei mele, fara sa ii stiu trecutul (am luat-o de second, ea fiind adusa ca second in Ro) dar intuind ca a fost ingrijita cu 'moderatie', daca intelegeti ce vreau sa spun, am o singura problema - etrierul dreapta fata compromis dintr-o prostie (nu a mea) si multa indolenta + imaginatie pur romaneasca. Bujiile se cer schimbate, la rece (iarna) dau rateuri insa nu este o drama, au deja aproape 3 ani si 5000 km.

O sa laud, insa, solutia constructiva a BF 650 cu punte rigida spate pentru simplitatea aducatoare de fiabilitate. Daca numaram doar putinatatea bucsilor si a articulatiilor comparativ cu un IRS detinator de A arms, ma veti intelege. Plus protectiile de planetare built in etc.
  • 0

#18 undercover

undercover

    pasionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.053 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:atv-4x4
  • Nume real:IOAN.M
  • Telefon:0766469431
  • Marca ATV:linhai 4x4 , kingquad 750
  • Numar ATV:atv

Postat 08 februarie 2010 - 02:39

QUOTE (Norian @ Feb 8 2010, 11:43 AM) <{POST_SNAPBACK}>
@Undervover:



Nu te supara, dar nu pot fi de acord cu tine....De ce sa nu fie relevanta si uzura la 5000km ? Sunt destui care la 5000km au avut destule probleme, dar nu spun nimic, probabil de teama ca atunci cand le vor vinde sa nu citeasca omul pe forum de problemele scrise si sa-i scada pretul la vanzare... thumbdown.gif
Nu e o atitudine corect, dar, ma rog, asta e tara in care traim.


norian .. ma refeream la faptul ca nu ar fi tocmai ok sa zic ca eu cu linhaiu pana in 5000 km nu am avut probleme cu el... va incepe lumea sa zica ca e cel mai bun atv hysterical.gif . daca e cineva cu probleme pana in 5000km , sa scrie aici ca tocmai asta e ideea . vrem sa vedem fiabilitatea unui atv care dupa parerea mea personala nu o afli in doar 2, 3 mii de km .

si ai dreptate intr-o privinta , lumea nu vorbeste de problemele lor ca sa nu aiba probleme la vanzare ulterior. am vazut cu ochii mai multe motoare de kq desfacute si am auzit si de alte marci care au tot felu de probleme .... dar pe forum nu se prea scrie de problemele lor.

Aceasta postare a fost editata de undercover: 08 februarie 2010 - 02:44

  • 0

#19 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.026 Postari:
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Postat 08 februarie 2010 - 02:59

@undercover: corect, tocmai problemele in primii 5,000km sunt foarte importante. Sunt cazuri cand un model nou sa aiba asa numitele "boli ale copilariei" de care e bine sa se stie....Dar, pentru ca traim in Romania, "sa moara si capra vecinului"

In alta ordine de idei: biggrin.gif Eu, personal, as avea mai multa incredere sa cumpar un atv de la cineva care mi-a spus ca a schimbat urmatoarele x piese pe el care au cazut din urmatoarele Y motive, fie ele tehnice sau de utilizare mai putin...corecta. Atat timp cat sunt tratat cu sinceritate si nu cu faze gen "e perfect, porneste la sfert de cheie, nu a avut vreodata probleme", am incredere si pot cumpara si unul pe care s-au schimbat diverse repere. E o chestie ce tine de educatie...
  • 0

#20 gospodarul

gospodarul

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 551 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:TG. NEAMT
  • Nume real:precupeanu constantin
  • Telefon:0744/289664
  • Marca ATV:suzuki kingquad
  • Numar ATV:B 57 XCE

Postat 08 februarie 2010 - 03:31

Cel mai fiabil atv este cel pe care ti-l permiti! hysterical.gif

'' RIDE FAST, BUT RIDE SAFE! ''

Aceasta postare a fost editata de gospodarul: 08 februarie 2010 - 03:31

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto