Jump to content



Photo

Am Ramas Cu Linhai-ul Pe Deal


  • This topic is locked This topic is locked
14 replies to this topic

#1 spy

spy

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 56 posts
  • Nume real:spy_e39
  • Telefon:752700430
  • Marca ATV:cf moto 500

Posted 08 July 2010 - 06:48 PM

Am mers vreo jumatate de ora cu el, am urcat pana in varful unui deal si acolo l-am oprit, cand am dat sa plec, supriza invartea electromotorul dar nu mai pornea. am desfacut busonul de benzina, e aproape plin, am desfacut furtunul care intra in carburator, benzina vine, aer trage, am verificat sigurantele (cele 4 in linie) sunt ok
mai ramane sa vad bujia, nu aveam scule la mine si am citit de siguranta de la roata din spate

ce cheie am nevoie pentru bujie?
alte idei ce sa mai verific la el...
  • 0

#2 woe

woe

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 80 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pades/GJ, Bucuresti
  • Nume real:George
  • Telefon:0723601771
  • Marca ATV:Arctic Cat 400 H1
  • Numar ATV:variabil

Posted 08 July 2010 - 08:58 PM

Cheie de drujba. Verifica la posesorii de drujbe. De 20 nu e buna, trebuie mai mica.
17 sau 19? Am post alaturea de al tau cu ceva probleme similare, mai putin dealul, neverificatul carburatorului (ca nu stiu inca care e ala) si bujia mea e buna. Siguranta de la roata spate nu stiu unde e.

Daca ii dai de cap in alta parte decat la bujie, sa zici aici, poate mai imi dai idei.

Edited by woe, 08 July 2010 - 09:00 PM.

  • 0

#3 sorinok

sorinok

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,529 posts
  • Gender:Male
  • Location:sibiu
  • Nume real:Sorin
  • Telefon:0749.........
  • Marca ATV:de la prieteni

Posted 08 July 2010 - 10:20 PM

Am patit si eu faza asta cu opritul motorului. Am crezut prima data ca e de la apa, apoi nu a mai pornit si daca a fost complet uscat. La fel bujia este uscata, sigurantele sunt bune.
Cineva imi spunea ieri ca a patit la fel cu chinezul, ca nu-i pornea desi demarorul invartea motorul si pina la urma a schimbat CDI-ul care se supraincalzea. La mine dupa 30-40 de minute de stationare pornea fara probleme.
Un CDI nou este 19 de euro. La mine deocamdata nu a mai facut dupa 280 km.
  • 0

#4 Mardeiasu

Mardeiasu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:am evoluat
  • Nume real:mazilu petrut
  • Telefon:0766732945
  • Marca ATV:SUZUKI KINGQUAD 700
  • Numar ATV:AG ..........

Posted 09 July 2010 - 07:19 AM

la toate linhaiurile din cate stiu de la prietenii mei ce detin astfel de jucarii, apar probleme cu pornirea din diferite cauze. Unele stiute altele mai ciudate. Contacte imperfecte cine stie pe unde, i se mai abureste vreo bujie.... Al meu incepuse sa faca treaba asta pe la 5000km. A tinut totusi bine. Ce observasem la el: daca mergeam pe asfalt in blana cu el mai mult de 5 minute sa zic, incepea sa se ingatuie si se oprea ba din mers ba nu mai pornea daca opream eu putin sa ma odihnesc ....Cred ca, cu timpul ajunge sa se cam inece din ce in ce mai mult carburatorul zic eu, pentru ca dupa un drum cum am precizat mai sus, tinut in blana (70 la ora) incepea sa mai vina miros de benzina probabil de la supraplinul de la carburator. Si sa va mai zic ce am auzit si eu o treaba adevarata: primul atv al unui roman este unul chinezesc, urmatorul nu va mai fi. hysterical.gif
  • 0

#5 fatcat

fatcat

    OLD IRON

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 998 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:arta īnaltă a supravieţuirii la oraş
  • Nume real:Robert
  • Telefon:0722 385...
  • Marca ATV:green Suzy
  • Numar ATV:B-XX-ATZ

Posted 09 July 2010 - 09:47 AM

verifica BINE sigurantele. CEle mai multe probleme la Linhai sunt de la electrica. Vezi ca unele defecte ale sugurantelor nu sunt vizibile.
Sfatul meu: schimba toate sigurantele cu unele de buna calitate, scoate toate mufele, inclusiv cele de pe partea dreapta la cutie (down-up), curata, da cu spray de contact si izoleaza cat se poate de bine. Vezi dupa asta daca merge si abia dupa asta cauta-l de defecte mai grave.
  • 0

#6 leon321

leon321

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 80 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Nume real:Vasi
  • Telefon:)&%@^!!*!)
  • Marca ATV:Bashan 250cc
  • Numar ATV:Inca nu am

Posted 09 July 2010 - 01:50 PM

iti sugerez sa nu dai bani pe CDI-uri eu am schimbat 5 intr-o saptamana si degeba....la mine a fost din cauza unei bobine si a trebuit schimbata . . . altceva nu crd ca are
  • 0

#7 spy

spy

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 56 posts
  • Nume real:spy_e39
  • Telefon:752700430
  • Marca ATV:cf moto 500

Posted 09 July 2010 - 08:20 PM

am verificat siguranta din spate, deasupra rotii stangi, e ok, am strans toate contactele la ele, sunt ok toate, am desfacut bujia, avea culoare caramizie, insa nu dadea scanteie...nu sunt eu mecanic dar din ce am citit pe aici daca o lipeam de sasiu si dadeam sa pornesc ar trebui sa faca ceva scanteie (probleme la bobine..care, unde?)

am obs ca daca dau la automat si accelerez se invarte mai tare electromotorul

am comandat o bujie iridium maine vine sa vad daca o pun ce se intampla

totusi cred ca am o problema la electrica din cauza ca totul mergea perfect si doar ce am oprit atv si nu a mai pornit, nu a dat semne ca se inceaca sau altceva
  • 0

#8 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 10 July 2010 - 04:29 PM

inainte sa schimbi ceva la el incearca sa-i pui contactul si unde ai releul de pornire(ar trebui sa-l ai in partea stg. pe langa baterie pus de fabrica) ai spus ca te-ai uitat la siguranta de langa el,ai doua fire mai groase(rosu si negru) pune o surubelnita si fa contact intre ele cu contactul de la cheie pe on,daca i-ti porneste mutal de acolo de tot(eu l-am mutat in cutia filtrului de aer si am izolat intrarea in cutie cu silicon pt apa) hi.gif
  • 0

#9 Mardeiasu

Mardeiasu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:am evoluat
  • Nume real:mazilu petrut
  • Telefon:0766732945
  • Marca ATV:SUZUKI KINGQUAD 700
  • Numar ATV:AG ..........

Posted 10 July 2010 - 06:27 PM

fi atent la alta treaba grava la linhai. Pe sub cutia filtrului de aer trece un fir care de la trepidatiile motorului se freaca si face scurt pe motor si de aceea nu porneste. Probabil de asta a facut asa deodata. Scoate saua, da jos cutia aia neagra a filtrului si verifica firul ce trece pe sub ea. Si sa il prelungesti oricum sa nu mai stea pe acolo.
  • 0

#10 sorinok

sorinok

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,529 posts
  • Gender:Male
  • Location:sibiu
  • Nume real:Sorin
  • Telefon:0749.........
  • Marca ATV:de la prieteni

Posted 10 July 2010 - 10:45 PM

Spy cred ca cel mai bine este sa dai mai multe detalii ca de exemplu:
-ai trecut cu el prin apa in momentul cand nu a mai pornit?
- i-ai dat in gura o perioada mai lunga de timp?
- iti porneste dupa un timp de aproximativ 30 min ca si cum nu s-a intamplat nimic?

Totusi suspectez bobina de inductie sau CDI-ul. Cel mai bine daca ai putea sa imprumuti aceste pise si sa le probezi pe al tau, numai iti spun o faza ca eu am dus atveul la mecanic, a facut tot felul de probe cu el si a pornit de fiecare data perfect. Cineva a mai intilnit o problema asemanatoare, tot pe urcare o patea si a descoperit ca era de vina carburatorul, mai bine zis furtunul de admisie aer si cel de amestec nu au fost prinse bine de carburator, acesta s-a deplasat si era afectat plutiotorul care tinea pe inchis. Verifica si acest lucru.

Va spun sincer puteam sa jur si eu ca face asa din cauza la apa, dar am mers o zi intreaga cu el prin ploaie baltoace dar a pornit de fiecare data.
P.S eu mai fac acum ceva, cind ies cu el nu-l mai opresc deloc pina nu ajung acasa smile.gif).
  • 0

#11 spy

spy

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 56 posts
  • Nume real:spy_e39
  • Telefon:752700430
  • Marca ATV:cf moto 500

Posted 11 July 2010 - 06:09 PM

nu am mers prin apa deloc. a fost vreme frumoasa toata ziua, am patit toata treaba asta cand urcam o panta si cand am ajuns in varf acolo m-a lasat...inainte am mai facut o pauza cu vreo 15 minute cand urcasem abia jumatate din deal si a pornit fara nici o problema sau semn de defectiune. am mai incercat sa-l pornesc a doua zi acolo si nu a luat-o
a trebuit sa il imping pana la un grajd unde erau niste vaci si am negociat cu ciobanul parcarea acolo...maine am sa ma duc la el sa ii pun bujia si sa vad ce ii pot face...apropo, unde este bobina si daca e dusa cat costa una si de unde sa o iau...sa merg acolo cu temele facute

Edited by spy, 11 July 2010 - 06:12 PM.

  • 0

#12 spy

spy

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 56 posts
  • Nume real:spy_e39
  • Telefon:752700430
  • Marca ATV:cf moto 500

Posted 14 July 2010 - 10:34 PM

am schimbat bujia, tot nu avea scanteie
am schimbat si bobina, tot nu avea scanteie
am schimbat si cdi si tot nu avea scanteie
am dus atv la un service, mi-au dat aia de acolo cu spray in niste mufe si a pornit...mi-au luat 110 lei bani pe mai nimic munca...si nici nu au vrut sa imi zica care mufa era cu probleme...in fine
insa bucuria nu a durat decat pana acasa...aici iar nu a mai pornit...si nici mufa cu probleme nu stiu care e!
maine am sa ma duc sa le fac o reclamatie celor de la service pentru ca in primul rand au fost nesimtiti si mi-au luat 110 lei degeaba pentru niste spray de contacte dat in niste mufe si aveau impresia ca este prima data cand vad o instalatie electrica si ma pot prosti usor si in al doilea rand nici factura si chitanta nu am primit pe suma

numai nervi cu asa oameni...daca sunteti din radauti feriti-va de BulletSquadron nu sunt profesionisti!
  • 0

#13 petre

petre

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 404 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Petre
  • Telefon:745145416
  • Marca ATV:New Force 500

Posted 14 July 2010 - 11:42 PM

Nu stiu unde au umblat ei insa "mufa" cu probleme este de obicei tabloul de sigurante, am patito si eu de multe ori si pana nu l-am curatat cu spray de contact nu a luato , in ciuda faptului ca la vedere toate aratau normal inainte de curatare. Pur si simplu nu fac contact corect sigurantele. Incearca singur acolo, daca nu merge nu te putem ajuta fara sa il vedem.
P.S. pe mine m-a costat odata 100ron treba asta , cand eram incepator, de atunci am invatat lectia wink.gif
  • 0

#14 Mardeiasu

Mardeiasu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:am evoluat
  • Nume real:mazilu petrut
  • Telefon:0766732945
  • Marca ATV:SUZUKI KINGQUAD 700
  • Numar ATV:AG ..........

Posted 15 July 2010 - 07:54 PM

am trecut si eu prin fazele astea de service. Toate costau foarte mult si mi-au spus cei de acolo: ce este atv ul? eu am zis.....................Ei au zis: e un moft si mofturile costa.Bine ai venit in lumea atv urilor. Verifica firul de sub cutia filtrului ca poate face scurt acolo la vibratii.
  • 0

#15 aasergiu

aasergiu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 55 posts
  • Nume real:sergiu
  • Telefon:0765291666
  • Marca ATV:linhai

Posted 17 July 2010 - 07:33 AM

am si eu aceeasi problema cu pornirea la linhai
sa oprit dintro data in mers in mijlocul orasului,iam scos si iam bagat mufele toate si nimic,dupa ce lam tras pana acasa iam mai dat la automat a dat sa o ia,a pornit si dupa ce am luat mana de pe automat sa oprit,iam dat din nou la automat,a pornit lam accelerat dar cu mana tot pe automat,accelerar si cand am luat mana de pe automat sa oprit,oricat de mult lam accelerat,pormeste numai daca tin butonu de automat apasat,il accelerez merge,dar daca iau mana de pe automat gata s oprit,mie sa nui stric electromotorul,la 20 min de incercari si umblari pe la sigurante si mufe ba porneste,ba nu mai porneste,la bujie da scanteie
Spunetimi si mie va rog unde este BOBINA SI CDI-UL
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto