Baieti aveti idee cum se regleaza tija de la schimbatoru de viteza, ma enerveaza , cateodata nu merge sa scot din R sau din L si mai trebuie sa dau putin inapoi sau sa fortez , sau cateodata nu imi arata H-ul ... si as vrea sa umblu sa o reglez , aveti idee cum se face ?
Problema Nf Moto
Started by
larry
, Oct 13 2010 04:23 PM
4 replies to this topic
#1
Posted 13 October 2010 - 04:23 PM
#2
Posted 13 October 2010 - 07:04 PM
Din pacate nu am mai facut asa ceva, iesirea grea din R este datorata "traseului" ciudat pe care trebuie sa-l aiba schimbatorul. Crede-ma, daca apas frana de picior la mine functioneaza foarte bine, de aceea nu m-am confruntat cu aceasta problema. In sarcina sau daca este fortat angrenajul, e normal sa-ti dea bataie de cap.
#3
Posted 13 October 2010 - 10:35 PM
Cata, nu e adevarat. L-am facut eu de mergea la fel de usor ca la KQ. Scoate-i parghia aia care te obliga sa apesi frana ca sa poti schimba vitezele.
Larry, vezi ca ti-am raspuns la PM dar e greu sa iti spun in cuvinte, altele decat alea ce ti-am zis, cum se regleaza.
Larry, vezi ca ti-am raspuns la PM dar e greu sa iti spun in cuvinte, altele decat alea ce ti-am zis, cum se regleaza.
#4
Posted 14 October 2010 - 06:22 AM
Deci si cand bag in L ( treapta de forta ) nu apare la bord, dar dupa ce dau drumu la frana trosneste ceva acolo la cutie cred semn ca a intrat si dupa trosnirea aia imediata apare L .. cred ca trebuie stransa tija mai mult in asa fel incat sa nu mai trosneasca, voua tot asa v-a facea ? sau intra in L ca in H ?( fara pic de zgomot) ?
Apropo, cateodata nu imi arata H .. daca bag in N in H ramane N sau daca dau rapid din R in H ramane R desi el are treapta de viteza bagata.
Apropo, cateodata nu imi arata H .. daca bag in N in H ramane N sau daca dau rapid din R in H ramane R desi el are treapta de viteza bagata.
Edited by larry, 14 October 2010 - 06:23 AM.
#5
Posted 14 October 2010 - 06:35 PM
QUOTE (larry @ Oct 14 2010, 07:22 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Deci si cand bag in L ( treapta de forta ) nu apare la bord, dar dupa ce dau drumu la frana trosneste ceva acolo la cutie cred semn ca a intrat si dupa trosnirea aia imediata apare L .. cred ca trebuie stransa tija mai mult in asa fel incat sa nu mai trosneasca, voua tot asa v-a facea ? sau intra in L ca in H ?( fara pic de zgomot) ?
Apropo, cateodata nu imi arata H .. daca bag in N in H ramane N sau daca dau rapid din R in H ramane R desi el are treapta de viteza bagata.
Apropo, cateodata nu imi arata H .. daca bag in N in H ramane N sau daca dau rapid din R in H ramane R desi el are treapta de viteza bagata.
ce ziceti asa trebuie sa faca sauuu ?
PS: cum se scoate boltul ala care impiedica schimbatul vitezelor ? Cel de la pedala, unde trebuie sa modific? ce arc trebuie sa scot ?
Edited by larry, 14 October 2010 - 06:35 PM.