Jump to content



Photo

Evacuare Sport Pe Brute Force 750


  • This topic is locked This topic is locked
23 replies to this topic

#1 maocj

maocj

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 92 posts
  • Nume real:Marius Pop
  • Telefon:0744696346
  • Marca ATV:kawasaki bf 750
  • Numar ATV:gilau 125

Posted 21 February 2011 - 08:01 PM

Am pus o evacuare sport pe brute force 750. Nu mai merge aproape deloc atv-ul smile.gif zici ca ii de 150 cc. abia porneste de pe loc. Pun poze sa vedeti despre ce ii vorba

Attached Files


  • 0

#2 mark

mark

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 373 posts
  • Gender:Male
  • Location:valenii de munte-maneciu-cheia
  • Interests:Caut parteneri de atveala...contact la nr de mai sus ;)
  • Nume real:stefan(STEF)
  • Telefon:0725521445
  • Marca ATV:King 700 [XT edition]:))
  • Numar ATV:MANECIU xxx prahova(galbejit)

Posted 21 February 2011 - 08:30 PM

nu strica bruta.....!!!dami mie evacuarea:))))))

Baga un filmulet sa "vedem" si nou cum suna!!
  • 0

#3 maocj

maocj

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 92 posts
  • Nume real:Marius Pop
  • Telefon:0744696346
  • Marca ATV:kawasaki bf 750
  • Numar ATV:gilau 125

Posted 21 February 2011 - 08:51 PM

Pai suna f bine, nici prea tare nici prea incet. Ideea este ca nu merge. Adica nu mai trage asa cum tragea. Mentionez ca a fost luata jos de pe un polaris de 800 injectie.
  • 0

#4 Catalin_LMX

Catalin_LMX

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 387 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucureati
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0730773277
  • Marca ATV:USS Enterprise
  • Numar ATV: NCC 1701- A

Posted 21 February 2011 - 09:29 PM

Ar exista o explicatie! Eu am tot pus problema modificarii, in sens negativ, ai parametrilor de functionare ai atv-ului dupa ce se schimba evacuarea clasica cu una sport. Aici discutia nu e chiar scurta. In principiu depinde de cat de permisiva e toba. Daca-i pui o toba fara prea multe site se mareste consistent debitul de aer ce intra in motor si se modifica parametrii arderii. Adica prea mult aer= prea putina benzina = trage mai slab. In principiu culoarea bujieilor ar trebui sa-ti spuna daca mergi sarac. De regula ca sa compensezi debitul mare de aer trebuie sa-i dai mai multa benzina din regaljul carburatorului sau sa-i instalezi un fuel controler daca e injectie.
Acuma depinde cat de rau nu mai trage ca e posibil sa fie si altceva...
In locul tau as :
1) verifca bujiile sa vad ce culoare au;
2) pune toba veche sa vad daca trage bine...
Cu toba asta cred ca trebuie sa maresti si relatintiul.

engime007 a avut un HMF pe Bruta si tragea f. bine dar ma repet, depinde de constructia tobei.

Edited by Catalin_LMX, 21 February 2011 - 09:30 PM.

  • 0

#5 primarius

primarius

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 259 posts
  • Gender:Male
  • Location:rm. valcea
  • Nume real:marius popescu
  • Telefon:0731xxxxxx
  • Marca ATV:renegade 1000xxc
  • Numar ATV:calimanesti

Posted 21 February 2011 - 10:52 PM

...Sau, intamplator a obturat in montaj cumva evacuarea!
Culmea, eu am pus un Big Gun de Kawa pe un Renegade si n-am nici o treaba! Merge de rupe! Si nici n-am stat sa verific culoarea bujiilorm, ca e cafenie alba sau neagra!
Apropo! Am tevile de evacuare pt Kawa din inox pt fiecare cilindru in parte daca de intereseaza!:thumbsup:
  • 0

#6 maocj

maocj

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 92 posts
  • Nume real:Marius Pop
  • Telefon:0744696346
  • Marca ATV:kawasaki bf 750
  • Numar ATV:gilau 125

Posted 21 February 2011 - 11:24 PM

Pai maine dim o sa se monteze toba originala si sunt convins ca o sa mearga ca la inceput smile.gif. Chestia ii ca nu am vrut neaprat sa am toba sport, am primit-o cadou si ma gandeam ca daca tot a fost moka sa o montez:).
@primarius poti pune niste poze si un pretz?
  • 0

#7 primarius

primarius

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 259 posts
  • Gender:Male
  • Location:rm. valcea
  • Nume real:marius popescu
  • Telefon:0731xxxxxx
  • Marca ATV:renegade 1000xxc
  • Numar ATV:calimanesti

Posted 22 February 2011 - 09:25 AM

QUOTE (maocj @ Feb 21 2011, 11:24 PM) <{POST_SNAPBACK}>
@primarius poti pune niste poze si un pretz?

Da,o sa pun de indata ce ajung la garaj. Faza e ca le tin degeaba prin raft, voiam sa le modific pt mine dar prefer sa le iau de-a gata...
  • 0

#8 Andrei

Andrei

    Profesionist

  • Importator ATV
  • PipPipPipPip
  • 317 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0722000000
  • Marca ATV:RZR XP 1000

Posted 22 February 2011 - 10:43 AM

Catalin a explicat foarte bine problema, este posibil sa mearga sarac ("running lean" cum zic americanii, adica cu prea putina benzina in ardere). Ca si paranteza, daca tot pui un sistem de evacuare complet (nu doar slip-on, adica toba finala), mai bine mai pui niste bani si iti iei un Power commander V decat un Fuel controller si iti pui direct harta care iti trebuie (verifici inainte daca o au pe site-ul producatorului). Big Gun sunt niste sisteme de evacuare foarte ok dupa parerea mea, raportul calitate/pret fiind foarte bun.
  • 0

#9 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 22 February 2011 - 11:10 AM

1 st - Toba e de pe un Polaris 800 si nu de pe un/ ptr un kawa bf 750
2 nd - Motorul nu are nimic, sunt sigur ca toba nu e montata corespunzator si de aici si problemele...sau cine stie ce "teste" i s-au facut inainte hysterical.gif Sunt mai mult ca sigur ca teava de la unul dintre cilindrii e obturata.

Da-o jos, pune-o pe cea veche...si vezi cum merge.

Eu cand i-am pus evacuare sport, am optat ptr o toba de la HMF Performance si nu am avut nicio problema cu ea...tragea mult mai tare atv-ul dupa marea schimbare si unde mai pui ca scotea flacari...

Sfatul meu e sa nu-ti mai iei tot felul de prostii...gen toba de polaris sa o pui pe bruta...ptr ca toate piesele...au si ele un rost...sunt calculate diferit in functie de parametri fiecarui utilaj.
Ia-ti o toba noua... HMF si gata! smile.gif O poti procura din tara...
  • 0

#10 primarius

primarius

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 259 posts
  • Gender:Male
  • Location:rm. valcea
  • Nume real:marius popescu
  • Telefon:0731xxxxxx
  • Marca ATV:renegade 1000xxc
  • Numar ATV:calimanesti

Posted 22 February 2011 - 01:41 PM

QUOTE (engime007 @ Feb 22 2011, 11:10 AM) <{POST_SNAPBACK}>
1 st - Toba e de pe un Polaris 800 si nu de pe un/ ptr un kawa bf 750
2 nd - Motorul nu are nimic, sunt sigur ca toba nu e montata corespunzator si de aici si problemele...sau cine stie ce "teste" i s-au facut inainte hysterical.gif Sunt mai mult ca sigur ca teava de la unul dintre cilindrii e obturata.

Sfatul meu e sa nu-ti mai iei tot felul de prostii...gen toba de polaris sa o pui pe bruta...ptr ca toate piesele...au si ele un rost...sunt calculate diferit in functie de parametri fiecarui utilaj.
Ia-ti o toba noua... HMF si gata! smile.gif O poti procura din tara...


asta am spus si eu, sigur e obturat ceva,altfel n-are nici o treaba ca e de la Polaris sau altele. Gandeste-te ca ai toba demontata de tot, motorul functioneaza cel putin la fel exceptand zgomotul, si din contra ar trebui sa aibe evacuare mai rapida deci i se opune mai putina rezistenta gazelor la evacuare pe traseu rezultand evacuare rapida si putina putere in plus.
Pe ideea asta se merge: la tobele finale sport in primul rand corelata cu intreg traseul ce porneste de la motor realizate din materiale mai ''alunecoase''(scuzati exprimarea) pt. evitarea fenomenului de turbionare al gazelor, bineinteles modificarea admisiei de aer la motor (filtre sport ce permit inertie mai mica al aerului) si nu in ultimul rand si obligatoriu, corelarea alimentarii cu benzina (mai multa in cazul acesta), rezulta putere motor mai mare.
Pana acu' nimic deosebit.
Ce vreau sa spun este ca nu are legatura modificare admisiei (unde intradevar ar trebui sa modifici si cantitatea de benzina deoarece in aceeasi perioada de timp intra o cantitate mai mare de aer decat cu filtrul stoc, deci amestec mai sarac) cu modificarea evacuarii deoarece supapele de evacuare au acelasi timp de deschidere/inchidere. Deci punand evauare sport ce are debit mai mare, automat ajuti sa se elimine mai rapid cantitatea suplimentare de amestec (ars) ce ti-a survenit modificand admisia.
Exista intradevar cazuri de functionare neadecvata al motorului in cazul in care schimbi doar evacuarea dar numai la motoarele in 2 timpi unde acolo conteaza dimensionarea corecta a tobei finale pt a opune rezistenta controlata gazelor de evacuare. Dar intram in alta discutie fiind vorba de o arhitectura diferita a motorului.
Parerea mea!
  • 0

#11 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 22 February 2011 - 01:54 PM

salut. tot ce a spus Catalin lmx este adevarat si probat deja . iar daca tot ai primit toba aceea si i-ti place si vrei sa-ti mearga trebuie sa mergi la tine prin oras la vre-un mecanic care are ce-i trebuie sa-ti regleze carburatoarele dupa sistemul de evacuare pe care-l pui. daca vrei si ai drum prin Mures si nu te-ai descurcat la tine acasa i-ti dau un nr de telefon: 0742662368, nume Barny(poti sa-i spui ca-l ai de la mine), sa-l suni si sa aranjezi cu el cand si cum ,va intelegeti voi(este un baiat extraordinar) ,ti-ai lasat toba ce o vrei pe atv si in aceeasi zi te rezolva cu un reglat la ce-ti trebuie tie,poate cand vi sa-ti rezolvi capota, si la preturile la care lucreaza.... de acaolo in colo o sa-ti rezolvi pb. la Tg. Mures. hi.gif
  • 0

#12 Guest_Sportsman850xp_*

Guest_Sportsman850xp_*
  • Guests

Posted 22 February 2011 - 10:29 PM

poate vrei sa o vinzi mie sa o pun pe polaris 800??
si iti iei tu de BF original pe sistem biggrin.gif
nu serios, nu o vinzi?
  • 0

#13 maocj

maocj

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 92 posts
  • Nume real:Marius Pop
  • Telefon:0744696346
  • Marca ATV:kawasaki bf 750
  • Numar ATV:gilau 125

Posted 23 February 2011 - 11:20 AM

Va multumesc tuturor pt raspunsuri (cam complicate pt mine ca nu ma prea pricep la mecanica). Am rezolvat problema. Am montat inapoi evacuarea originala si merge perfect. Deci a trebuit sa refuz cadoul smile.gif.
Sincer nu as vrea sa modific prea multe, de ex benzina mai multa ca oricum consuma cat vrea el biggrin.gif. Aici nui vorba de bani, ii vorba de comoditate. Eu cand ies cu el ma duc la ture destul de lungi si nu prea am chef sa car dupa mine carnistre.
@auras am sa ajung la Tg-Mures, dar mai astept putin sa mai imi creasca fetita ca numai 12 zile are biggrin.gif
  • 0

#14 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 23 February 2011 - 12:30 PM

Sa-ti traiasca si la mai mare biggrin.gif
Trebuie sa faci cinste biggrin.gif
  • 0

#15 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 23 February 2011 - 01:49 PM

sa-ti traiasca si sa fie sanatoasa sa creasca mare si frumoasa
  • 0

#16 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 23 February 2011 - 06:47 PM

pacat ca ai dat toba inapoi daca i-ti placea asa mult,Barny l-ar fi reglat sigur.
  • 0

#17 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 23 February 2011 - 06:48 PM

@ primarius- ai dat tevile?
  • 0

#18 primarius

primarius

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 259 posts
  • Gender:Male
  • Location:rm. valcea
  • Nume real:marius popescu
  • Telefon:0731xxxxxx
  • Marca ATV:renegade 1000xxc
  • Numar ATV:calimanesti

Posted 23 February 2011 - 11:09 PM

QUOTE (Auras40 @ Feb 23 2011, 07:48 PM) <{POST_SNAPBACK}>
@ primarius- ai dat tevile?

nu.
  • 0

#19 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 24 February 2011 - 02:31 PM

QUOTE (primarius @ Feb 23 2011, 11:09 PM) <{POST_SNAPBACK}>
nu.

daca le mai dai spune un pret, poate le cumpar eu si o poza te rog frumos.
  • 0

#20 maocj

maocj

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 92 posts
  • Nume real:Marius Pop
  • Telefon:0744696346
  • Marca ATV:kawasaki bf 750
  • Numar ATV:gilau 125

Posted 25 February 2011 - 12:46 PM

great news: mi se schimba cadoul, va fi ori hmf sau big gun dedicate pt brute force biggrin.gif

Fac cinste, dar spuneti unde, cand, cum ?smile.gif))
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto