Motor Gripat!!!
#1
Posted 13 March 2011 - 06:17 PM
Vina a fost in totalitate a mea ..deoarece nu am verificat uleiul..
Intrebarea mea: Ce s-a stricat?Ce trebuie Schimbat?cam cat o sa ma duca toata reparatia?
Tin sa precizez ca motorul INCA porneste dar se aude un scartait,si o bataie metal pe metal ingrozitoare..
merci anticipat pentru raspunsuri!
#2
Posted 13 March 2011 - 06:37 PM
Edited by gospodarul, 13 March 2011 - 06:37 PM.
#3
Posted 13 March 2011 - 07:16 PM
#4
Posted 13 March 2011 - 07:29 PM
#5
Posted 13 March 2011 - 07:47 PM
#6
Posted 13 March 2011 - 07:52 PM
ok auras..o sa il desfac undeva pe la pasti ..sa am timp sa stau de el...
sincer nici nu vreau sa ma gandesc/imaginez ce e in el si cat o sa ma coste dar asta e....o sa imi fie invatatura de minte:(
#7
Posted 13 March 2011 - 08:25 PM
#8
Posted 14 March 2011 - 08:25 AM
#9
Posted 14 March 2011 - 09:31 AM
#10
Posted 14 March 2011 - 08:54 PM
Merci
#11
Posted 14 March 2011 - 08:59 PM
#12
Posted 14 March 2011 - 09:39 PM
#13
Posted 14 March 2011 - 09:44 PM
METABOND – Protectie activa a mediului înconjurator în toate domeniile tehnice
Avantaje la autoturisme / camioane:
- crestere de putere: 5 - 10% Kw sau c.p.
- consum de benzina – motorina: 5 - 15% economie
- consum de ulei: 40% economie
- interval mare între schimburi de ulei
Reducerea zgomotelor si a uzurii:
- la toate piesele metalice în miscare pina la 40% reducere
- la mecanismele de propulsie (neautomate) 50% protectie la uzura
Proprietati deosebite:
- dubleaza durata de viata a pieselor supuse la solicitari mari. Exemple: pistoane, compresoare, motoare, reductoare, instalatii hidraulice, etc.
- cele mai bune conditii de ungere peliculara stabila.
CINE A INCERCAT ?
Imediat dupa lansarea din 1991 a cistigat Marele Premiu la Expozitia Auto din Frankfurt. O masina Ferrari tratata cu METABOND a atins recordul de viteza de 351 km/h desi initial viteza constructiva maxima era 291 km/h. De atunci toate masinile Ferrari sunt tratate din fabricatie cu METABOND.
Printre referintele noastre se numara dealeri auto din Germania: Ford, Seat, Renault, Scania, Volvo, etc. precum si alti industriasi care folosind METABOND au scazut costurile semnificativ.
Din totdeauna, visul inginerilor - si nu numai - l-a reprezentat functionarea sistemelor mecanice astfel incat sa se dezvolte o frecare minima intre componentele lor in miscare relativa, asigurandu-se astfel de eficienta economica si randamentele maxime ale folosirii lor.
Sunt trei tipuri de tratamente pentru motoare:
Tratamente motoare
Metabond M - tratamente motoare noi pina la 100 mii km
Metabond C - tratamente motoare peste 100 mii km
Metabond Gold - tratamente motoare uzate
Metabond Old Spezial - tratamente motoare foarte uzate
Aceste date le-am gasit pe site-ul metabond.
Edited by sorinok, 14 March 2011 - 09:45 PM.
#14
Posted 14 March 2011 - 09:45 PM
#15
Posted 14 March 2011 - 09:53 PM
#16
Posted 14 March 2011 - 10:00 PM
#17
Posted 18 May 2011 - 05:23 PM