Proaspat Proprietar De Atv.
#1
Posted 08 April 2011 - 09:37 PM
Cum fiecare om are o pasarica....a mea a fost sa-mi cumpar un atv cu care sa fug pe la peste...etc
zis si facut ...si am luat un bashan 200 cu cardan.
Toate bune si frumoase....doar ca eu nu am pus piciorul in viata mea pe scuter,motor,atv....., iarcu dracia asta...culmea are si cutie de viteze....abea am reusit sa fac vreo 5 -10 metrii cu el si m-am oprit intr-o bordura
Duminica asta o sa incerc sa-l pornesc si sa ma invat si eu cat de cat cu comenzile lui.
Ce ma intereseaza este.....ce anume trebuie sa am in vedere sa verific inainte sa-l pornesc?.....inn ideea de a nu strica ceva.
Ca orice sh, ...cred ca necesita o revizie completa.
Ce anume implica aceasta in afara de ulei si filtru benzina/aer?
Sub sea, este un cablu care intra direct in motor( perpendicular )... si am vazut ca este o tiganie acolo facuta cu superglue.... are idee cineva ce este?
Ulei ...de unde si de care...(.sunt din bucuresti)
La cutie se schimba uleiul?...daca da ...de care si cat?
Filtru de benzina...jumatate este plin cu piatra....merge de masina?
La cardan ce se verifica?
Motorul merge ....nu prea sta la relanti, dar trage foarte bine....( in opinia mea de superspecialist )
In afara de cele enumerate mai sus...ce ar trebui sa-i mai fac?
Orice sfat este binevenit.
Va rog....fara comentarii negative legate de achizitia mea ca sunt putin instabil ''pisic'' si pling repede.
Foto sper sa fac cateva duminica....
#2
Posted 08 April 2011 - 10:13 PM
#3
Posted 09 April 2011 - 02:23 AM
Edited by atv0, 09 April 2011 - 02:24 AM.
#4
Posted 09 April 2011 - 02:04 PM
#5
Posted 09 April 2011 - 05:28 PM
#6
Posted 09 April 2011 - 08:51 PM
#7
Posted 11 April 2011 - 10:15 AM
Am ajuns la tara, l-am vazut, l-am pupat, ...si dupa 30 min de incercari l-am pornit...
1. abea reusesc sa-l fac sa stea la ''relanti''......dar cred ca sta undeva pe la 2000 rpm
2. picura benzina undeva pe sub carburator...dar avand in vedere ca urma sa ma sui pe el....nu a mai contat.
3. picura ulei undeva pe la imbinare motor-reductor cardan....dar nici asta nu a contat....pentru ca ...precum ati aflat urma sa ma urc pe el.
4. Dupa o ora de baraiala , bateria nu sa incarcat ..dar pt ca nu am avut aparat de masura la purtator nu stiu daca este circuitul de incarcare sau bateria.
In fine...m-am urcat pe el ...si dai chin nenicule...acolo in curte....cand in fata cand in spate cand in gard dupa cum nimeream cutia aia de viteze......rezultatul....toate paharele de bere si o masuta facute praf.
Am decis ca ne trebuie spatiu de manevra mai mare asa am iesit pe ulita....putin cam morcoviti , dar gandul ca ajungem sa luam o alta bere ne-a dat puteri nebanuite...
In fine ...m-am dumirit eu pe deplin cum este cu schimbarea vitezelor, si am prins curaj, asa ca in 2 persoane pe el am ajuns la bere....( inconstienta curata ...dar bucurie nemasurata)
La un moment dat...mi-am adus aminte de un vecin ca nu mai stiu ce mi-a facut cand eram mic....si ca sa ma razbun....cu atv-ul inainte....direct in gardul lui de beton.....gardul...de ciuda ...nu sa lasat mai prejos si mi-a smuls cauciucul dreapta fata de pe janta.
Fiind chit pe chit cu gardu si impins de ganduri pacifiste si multa pofta de bere......am plecat cu atv-ul impins acasa....
5. nu stiu de ce merge greu directia....iar cauciucurile sunt cam desumflate( ce presiune ar trebui sa aibe? )
6. zilele aceste repar roata, si ....cine stie...poate mai apuc sa ajung la el saptamana viitoare...sa ne imprietenim mai bine.
o sa incer sa atasez 2 foto cu tigania de la carburator...poate stie cineva ce face si cum se numeste sa pot sa o cumpar
Attached Files
#8
Posted 11 April 2011 - 09:08 PM
Am schema electrica in fata dar nu-mi arata cum se face incarcarea acumulatorului...
Cine incarca acumulatorul in mers: ma refer la ansamblu ( alternator- redresare - regulator ) pentru ca eu nu vad nimic pe schema si nici pe motor ( fizic vorbind ) nu am vazut. Se aseamana ca la masini? sau se face altfel.... pe unde este localizat acest ansamblu?
#9
Posted 11 April 2011 - 09:14 PM
#10
Posted 11 April 2011 - 09:54 PM
#11
Posted 11 April 2011 - 10:05 PM
Daca ai grija de ''fier'' nu te dezamageste niciodata.
Nu ar trebui sa postezi doar asa ca sa te evidentiezi...daca ai ceva pertinent te rog ...altfel abitine-te.
Nu toti avem bani de ''scule''
#12
Posted 11 April 2011 - 10:06 PM
#13
Posted 11 April 2011 - 10:15 PM
2. multe probleme se rezolva acasa cu putina silinta si informatie
3. electrica o fac toata ...home-made...doar sa am o schema completa( asta ca sa nu ma apuc de improvizatii...pentru ca nu am timp ....si nici spatiu...si sufar de scarba sa tot intind-string scule in spatele blocului ))
Oricum multumesc de raspuns...dar sunt destul de incapatanat ...si prefer sa incerc sa-l fac acasa...i-mi mai trebuie doar '' informatia necesara''.....
#14
Posted 12 April 2011 - 09:09 AM
#15
Posted 12 April 2011 - 12:59 PM
Mai ramane sa ma dumiresc cum este cu incarcarea ( in schema electrica pe care o am in carte nu spune nimic )
#16
Posted 12 April 2011 - 01:18 PM
#17
Posted 12 April 2011 - 10:07 PM
Daca ai grija de ''fier'' nu te dezamageste niciodata.
Nu ar trebui sa postezi doar asa ca sa te evidentiezi...daca ai ceva pertinent te rog ...altfel abitine-te.
Nu toti avem bani de ''scule''
nu stii de gluma? fiecare isi ia ce vrea si ce poate. īntradevăr admirabil ca-ti dai silința avānd in vedere ca nu ai mai avut atv.
Doar ca din ce am inteles cam toti care au avut le-au tinut cateva luni si apoi le-au facut vant ca dadeau dintr-o problema in alta. Problemele se rezolva, doar ca nu te poti baza sa pleci la drum lung cu el fata o trusa de scule mai serioasa.
Oricum problemele care le ai si rezolvarile lor e bine sa le postezi ca poate va mai avea cineva aceleasi probleme si conteaza mult sa stii ce e de facut.
succes!
#18
Posted 13 April 2011 - 10:45 AM
Doar ca din ce am inteles cam toti care au avut le-au tinut cateva luni si apoi le-au facut vant ca dadeau dintr-o problema in alta. Problemele se rezolva, doar ca nu te poti baza sa pleci la drum lung cu el fata o trusa de scule mai serioasa.
Oricum problemele care le ai si rezolvarile lor e bine sa le postezi ca poate va mai avea cineva aceleasi probleme si conteaza mult sa stii ce e de facut.
succes!
In general, harburile daca le repari cu simt de raspundere si cu piese de calitate...nu ai probleme cu ele.
Am cumparat pt atv - ul asta , de la motoractiv urmatoarele: ulei mineral 4T, filtru aer sport,carburator, filtru ulei, filtru benzina.
Filtrul ulei este de ultima speta si a ajuns direct la gunoi.
Carburatorul este de o caliate indoielnica dar pana nu-l pun ...nu stiu.
Fiind comandate impreuna, carburator -filtru sport, trebuiau sa se pupe.........la mine nici gand....trebuie sa fac adaptari la diametre.
La cum arata carburatorul, ....vorba ta...nu cred ca am curajul sa plec la drum mai lung....( este asamblat execrabil)
Oricum am remarcat ca este copiat de pe honda 200 din 94-97 si daca am luat teapa cu el o sa il cumpar de pe ebay original de honda.
Aceste atv-uri sunt copiate dupa cele de renume in cele mai mici detalii. Si cum sa deschis piata cu acest ebay, cu siguranta poti avea intr-un final un ansamblu de calitate,la bani putini si cu satisfactia ca este ''refacut ''de mana ta.
Multumesc pt urari.
#19
Posted 13 April 2011 - 01:20 PM
iti urez mult SUCCES in repararea utilajului tau si sa te bucuri cat mai mult de el...
#20
Posted 13 April 2011 - 05:03 PM
1 strange toate suruburile posibile si imposibile.cu simt pt ca sunt din otel slab si se rup sau se strica filetele
2 pt relanti etanseaza bine galeria cu chiulasa si carburatorul si evident regleaza carburatorul.daca fluctueaza joaca-te la surubul de amestec pana merge rotund si raspunde bn la acceleratie. si dupa culoarea bujiei iti dai seama cat de bn e reglat amestecul.
3 la fel si cu pierderea de ulei, strange bn eventual schimba garnitura sau simerigul
4 pt incarcare ai un releu cu radiator pe el, nu mai stiu exact cate fire are cei care repara chinezarii stiu sigur despre ce este vb(ai gasesti de obicei prin bazare)
5 cica ar trebui ulei mineral pt ca ai ambreiaj umed, eu nu l-am tinut prea mut timp nu pot sa-ti spun daca cel sintetic nu se preteaza.