Modificari Linhai
#1
Postat 08 iunie 2007 - 03:05
[b] Ce ati schimba/modifica la un linhai in asa fel incat, sa mearga mai bine , sa fie mai frumos ,etc Tunning optic si mecanic , orice idee e binevenita pt ca vreau sa realizez ceva deosebit .... e un proiect important pt mine...
#2
Postat 08 iunie 2007 - 04:33
Daca vorbim si de alte modificari posibile dar mai putin dezbatute (gen tunning ambreiaj - role, fulii, curea transmisie .., modificari carburator, modificari carene, etc) povestea devine si mai interesanta
Vrei un top al modificarilor sau tot ce ne trece prin minte, am pus sau vrem sa punem in practica?
#3
Postat 09 iunie 2007 - 11:02
#4
Postat 10 iunie 2007 - 09:45
EU AS VREA UN AMBREIAJ DE POLARIS SAU ORICE NU PATINEAZA IN APA .DACA REUSESTI ADAPTAREA SIGUR BAGAM SERIE LA EL SI ITI ADUC VREO 7 CLIENTI . APOI MAI TRE NISTE FARURI CARE SA FIE REZISTENTE LA APA PT CA EU LEAM STRICAT IN PRIMII 2000 DE KM
#5
Postat 10 iunie 2007 - 09:56
#6
Postat 10 iunie 2007 - 10:31
#7
Postat 11 iunie 2007 - 08:44
salutam un mare veteran , dar cred ca ambreiajul e prea slab pt 275 cmc dar pt 400 si apoi gandestete ce ar face RKN cu el oricum eu as incerca si un alt carburator si o evacuare mai lejera , o teava mai groasa din chiuloasa
Aceasta postare a fost editata de bogdan1323: 11 iunie 2007 - 08:47
#8
Postat 11 iunie 2007 - 04:33
#9
Postat 11 iunie 2007 - 05:49
+ doua asigurari de viata, 4 de accidente (asa numai ca sa fie, in speranta ca nu o sa le folosesti niciodata), o echipa de service non stop in teren (numai "mecanice" pana in max 25- 30 de ani) si inca macar doi "nebuni" cu tine ca de unul singur nu are farmec singur pe coclauri:)
#10
Postat 11 iunie 2007 - 09:48
#11
Postat 11 iunie 2007 - 10:06
de ce zice revo ca "neaparat" un cilindru. Ce au ATV-utile
cu doi cilindrii (sau mai multi ?????) ?
#12
Postat 11 iunie 2007 - 10:48
Realizat:
1. Izolat faruri (nu mai intra gram de apa)
2. Izolat incinta ambreiaj (i-am facut si un sistem de scurgere in cazul in care intra totusi apa pe la gurile de ventilatie)
3, Izolat incinta filtru aer (nu mai aspira decat prin fanta de aerisire, inainte intra pe langa tot capacul, cu praf cu tot...)
3. Bujie si fisa NKG, catalizator scos, izolat releu de aprindere,montat bricheta 12 V
4. Filtru sport
5. Toba schimbata (mai exact toata evacuarea de la iesirea din galerie, suna bine, adio vibratii...)
6. Refacuta toata partea de rulare fata (fuzete bucsate in otel, rulmenti SKF, izolat capace de acces la rulmenti)
7. Izolat motorase ventilatoare (acum o sa schimb ventilatoarele cu totul)
8.Rezolvat tot ce inseamna batai in partea din fata a sasiului, bulbar, etc (tampoane si mansoane de cauciuc, suruburi prinse cu solutie de blocat suruburi...) - ramane sa vadem cat o sa tina...
Ce as vrea:
1. Tunning pe ambreiaj: schimbat discul cu unul de LC7,schimbat arc, role variator, fulii, curea transmisie
2. KIt carburator sa-l aduc la 300 (plus orice alte modificari care sa-i dea mai multa putere, atata cat poate sa suporte sasiul si trenul de rulare)
3. termomentre pe apa si ulei.
4. sistem pornire manuala termocuple.
5. Modificare carene (as taia carenele fata undeva incepand din zona de prindere a farurilor intr-o linie curba, spre interior, pana la podul pedalier (cam ca la quad-uri), astfel incat de pe atv sa se vada suspensia in lucru - ca si un S.Taiat si din suportul de picioare partial si inlocuit cu plasa.Aceeasi chestie si cu carenele spate.Stiu ca asta inseamna tone de noroi in cap dar tot as face asta daca as gasi undeva o carena pe care sa experimentez:)
6.Skid plate-uri fata (din tabla, pe sub tot bratul astfel incat sa protejeze ambele burdufuri la crenci , pietre etc) + ramforsat sasiu in partea din fata.
7.Doua trolii manuale, pe fata si spate (am vazut trolii manuale de ATV-uri, din pacate inca nu am gasit la noi),Manuale ca sa pot intra cu ele in apa si sa stau acolo cat vreau eu
8.Un fel de wheelie bar pe bulbarul fata (peste teava de la bulbar o alta care sa se invarta pe doi rulmenti prinsi pe cea din interior - asa ca sa-l ridic din gaz pe un copac in sus de exemplu:)
9.Pompe de frana mai mari si eventual placute adecvate (sa avem si noi odata frane ca oamenii), daca se poate si sisteme independente de franare fata - spate, deja cer prea mult ??
10 Ridicat guri de ventilatie pt ambreiaj.
11.Modifcat colector ulei cu posibilitatea rapida de al baga la loc in motor pe cel purjat.
12.Modificat suspensie (nu neaparat independenta pe spate, dar sa fie un pic mai elastica). Cu cea actuala, daca iei mai multe gropi una dupa alta, in viteza, nu revin suficient de repede arcurile inapoi)
13.Izolat instalatia electrica din fata de sud ghidon (intra acolo tone de praf si noroi)
14.Gresoare in tot ce inseamna cardane, cruci, rulmenti, etc...(ii place la Linhai vaselina ca la copii Craciunul:)
15.Scihmbate semnalizarile si locul lor de prindere (cele originale si arata urat si sunt foarte expuse la craci, copaci, etc)
Acuma, ma uit eu la lista asta de mai sus si ma intreb: oare nu ies mai ieftin si mult mai bine daca imi schimb atv-ul decat sa fac toate chestiile de mai sus
Daca mai am si alte idei revin, sunt curios cate din topicul asta se pot pune cu adevart in practica si ce iasa la final !!!
#13
Postat 12 iunie 2007 - 09:51
Fisiere atasate
#14
Postat 12 iunie 2007 - 10:18
#15
Postat 12 iunie 2007 - 11:35
#16
Postat 13 iunie 2007 - 08:51
#17
Postat 13 iunie 2007 - 12:27
#18
Postat 13 iunie 2007 - 02:55
#19
Postat 13 iunie 2007 - 05:57
Foarte tare ideea si poza (zici ca acu' il pregatesti de ingropaciune, nu de incoronat ca si "Regele Linhaiurilor")
Ar fi misto ca pe masura ca prinde forme sa pui si pozele sus impreuna cu modificarile aferente, step by step (cu titlu general ca altfel o sa-ti ia mai mult postatul decat munca:), sa vezi atunci cum or sa curga ideile pe forum
Cand o sa fie gata, ne primesti pe toti cei cu imaginatia sloboba de pe aici, incolonati, sa facem cate o tura cu el??
#20
Postat 13 iunie 2007 - 10:56
Fisiere atasate
Aceasta postare a fost editata de rar: 13 iunie 2007 - 11:40