Salut tuturor,
Va fac cunoscuta o noua regula, valabila din acest moment pe forum, referitoare la eventualele reclamatii impotriva moderatorilor. Astfel, se interzice unui user sa posteze o reclamatie inainte de a scrie un PM catre moderatorul care l-a nemultumit.
Astfel, trebuie sa ni se acorde conditiile de a rezolva amiabil si personal fiecare disputa, inainte de a incepe un nou scandal public. Daca raspunsurile moderatorului cu pricina (care vom avea obligatia de a raspunde intr-un termen pe care il consideram rezonabil, si anume 3 zile fiecare) nu sunt considerate satisfacatoare (aprecierea este strict la latitudinea colegului nemultumit), atunci persoana respectiva are dreptul neconditionat de a posta reclamatia public.
Avem in vedere si faptul ca pe cale privata se poate negocia un compromis satisfacator tuturor partilor, ceea ce prin crearea unui scandal public ar deveni imposibil (sau mult mai greu de realizat).
Fiind vorba de o regula anuntata corespunzator (si care va fi integrata in viitoarea versiune a Regulamentului), incalcarea ei va fi sanctionata.
Evident, restul comunitatii poate participa la eventualele dezbateri de pe topic-ul respectiv, desi este de preferat ca aceasta participare sa fie una constructiva, iara nu menita a inflama si mai mult situatia.
Consideram ca aceasta regula permite rezolutia amiabila a majoritatii conflictelor, fara a restrange in vreun fel drepturile comunitatii.
Va multumesc.