Jump to content



Photo

Suzuki Kingquad ... "born In The U.s.a."


  • This topic is locked This topic is locked
82 replies to this topic

#1 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 23 January 2013 - 08:31 PM

Salutari tuturor ! hi.gif

Asa cum se cuvine, ne facem topic pentru a ne prezenta frumos cu detalii, poze si toate cele.

Asadar: Suzuki KingQuad 450 EFI
- importat de nou din USA in 2010 si folosit de atunci cu bun simt pe coclaurile transilvanene;
- dotat cu urmatoarele optionale after-market:
- Filtru de aer K&N
- Jante Douglas R-Snake
- Anvelope Maxxis Bighorn
- Troliu cu telecomanda fara fir
- Bullbar fata Quadrax Elite
- Distantiere la roti
- Geanta textila motobom spate
- Aparatori noroi fata si spate
- Aparatori de maini Powermadd
- intretinut mereu cu consumabile de cea mai buna calitate;
- desi are parinti japonezi si este de nationalitate americana, intelege tot ce i se cere in romana si executa, pana acum fara nici o plangere sau defectiune, toate cerintele stapanului.

Pe final cateva poze:

Attached File  post-6293-135896zzz.jpg   122.79KB   1 downloadsAttached File  post-6293-1358964535.jpg   99.13KB   1 downloadsAttached File  post-6293-1358964453.jpg   95.39KB   1 downloadsAttached File  post-6293-1358965146.jpg   70.35KB   1 downloadsAttached File  post-6293-1358965155.jpg   105.29KB   1 downloadsAttached File  post-6293-1358965127.jpg   182.84KB   1 downloads


Edited by iusau, 20 July 2014 - 11:10 PM.

  • 0

#2 sorinok

sorinok

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,529 posts
  • Gender:Male
  • Location:sibiu
  • Nume real:Sorin
  • Telefon:0749.........
  • Marca ATV:de la prieteni

Posted 23 January 2013 - 09:05 PM

Faina jucaria. Sa-l duci sanatos pana la 50000km fara probleme.
  • 0

#3 Zoot

Zoot

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 272 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Nume real:Alin
  • Telefon:000
  • Marca ATV:Renegade 800X
  • Numar ATV:Fara numar

Posted 23 January 2013 - 09:10 PM

Cutam butonul de Like si nu-l gaseam. Sa-ti traiasca!

Recomand o casca, chiar daca e putin incomoda e utila.
  • 0

#4 radoicrstn

radoicrstn

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 48 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:CRISTIAN FRN
  • Telefon:0726270872
  • Marca ATV:Renegade
  • Numar ATV:FRN

Posted 23 January 2013 - 10:02 PM

Sa-l stapanesti sanatos!cat mai multi km fara probleme
  • 0

#5 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 24 January 2013 - 10:33 AM

Sa-l stapanesti sanatos !

Arata foarte bine! smile.gif
  • 0

#6 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 25 January 2013 - 09:08 AM

Multumesc frumos !
Apreciez hi.gif !

Zoot - ne incadram si cu casca smile.gif

Attached Files


  • 0

#7 fabian

fabian

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 277 posts
  • Gender:Male
  • Location:Anina
  • Nume real:fabian
  • Telefon:075.......
  • Marca ATV:Honda
  • Numar ATV:no number

Posted 25 January 2013 - 09:17 AM

Faina jucarie thumbsup.gif ...sa te bucuri la maxim de al si fara mari probleme thumbup.gif ...sper pana in toamna-iarna sa-mi iau si eu unul.
  • 0

#8 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 25 January 2013 - 08:45 PM

Foarte frumoasa jucarie. Dupa parerea mea ATV-urile rosii sunt cele mai frumoase.
Asa ceva dar de 750 cautam si eu acum doi ani si nu am gasit.
Sa-l stapanesti sanatos. Si vorba cuiva sa ...bobinezi...multi km fara evenimente neplacute.
  • 0

#9 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 25 January 2013 - 11:07 PM

Multumesc frumos de apreciari ! Ma bucur ca va place !

Zilele trecuta am dat jos filtrul de aer ca sa il curat si sa-i innoiesc stratul de ulei protector, mai mult de plictiseala deoarece nu era deloc murdar.
Mi-a iesit operatiunea din prima - dupa ce l-am spalat cu solutie si apa l-am lasat la uscat vreo 3 zile si l-am dat apoi cu ulei.
Maine va simti din nou aerul curat din natura.

Attached Files


Edited by iusau, 25 January 2013 - 11:13 PM.

  • 0

#10 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 28 January 2013 - 12:29 PM

Sfat : Cumpara-ti si prefiltrul de la K&N !!!

Acesta are rolul de a proteja si anume, de a nu intra praf cu granulatie mare in filtru de aer initial ...
  • 0

#11 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 13 February 2013 - 11:44 PM

QUOTE (engime007 @ Jan 28 2013, 12:29 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Sfat : Cumpara-ti si prefiltrul de la K&N !!!

Acesta are rolul de a proteja si anume, de a nu intra praf cu granulatie mare in filtru de aer initial ...



Multumesc Cosmin de sfat, am sa il urmez dar nu am gasit pana acum decat "Dry-Charger" - cel pentru apa. Am sa mai caut si am sa ii pun si un "Pre-Charger".

Pana atunci - cateva poze de iarna:

Attached Files


Edited by iusau, 20 July 2014 - 11:16 PM.

  • 0

#12 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 13 February 2013 - 11:48 PM

Si inca doua cu mai multa "miscare":

Attached Files


Edited by iusau, 20 July 2014 - 11:13 PM.

  • 0

#13 Esperatul

Esperatul

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • Location:Darmanesti, BC
  • Nume real: Esperatul
  • Telefon:07xxxxxxxxx
  • Marca ATV:Suzu KQ 750 AXI

Posted 14 February 2013 - 04:02 AM

Frumos, sa-l stapansti sanatos!
  • 0

#14 ALH

ALH

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 338 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Jiu
  • Nume real:Alin
  • Telefon:0721505155
  • Marca ATV:Linhai Aniversary 300 4X4 & CF Moto X6
  • Numar ATV:GJ 12 ALH & GJ 13 ALH

Posted 14 February 2013 - 12:14 PM

E frumoasa "Bestia". Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri din plin de ea.
  • 0

#15 sorinok

sorinok

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,529 posts
  • Gender:Male
  • Location:sibiu
  • Nume real:Sorin
  • Telefon:0749.........
  • Marca ATV:de la prieteni

Posted 14 February 2013 - 06:18 PM

Preferatele mele atv-urile de 400-550cc.Ma stiu bine si cred ca daca as conduce atv mai mare as rupe fashul de pe mine biggrin.gif.
  • 0

#16 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 10 June 2013 - 12:00 AM

Salut Baieti si multumesc frumos de aprecieri !

A venit vremea ( s-ar putea sa fie doar in capul meu ) sa ii fac o sesiune de intretinere, in mare parte sa ii innoiesc uleiurile:
- ulei motor Motul 7100 10w40 Jaso MA;
- filtru ulei motor K&N;
- ulei diferential fata Castrol Axle APX 80w90 GL5;
- ulei diferential spate MobilFluid 424;
- capete de bara de directie AllBalls;
- probabil ii voi curata si filtrul de aer K&N si solutiile de la aceasi firma K&N.

Multumesc inca o data Armadilo si Topquad pentru sfaturile si piesele trimise !

Pana ma apuc de treaba vreau sa gasesc si antigel - vreau sa il schimb si pe asta sa stiu ca e nou. Am citit in manual si imi trebuie pe baza de ethyl-glycol.
L-am verificat pe asta vechi si e verzui, pare foarte dens si ingheata la aproximativ -30.
Astept sfaturile voastre, eu ma gandesc sa iau BelRay.
  • 0

#17 bazzu

bazzu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 60 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ilfov
  • Nume real:Marius
  • Telefon:cu fise
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 700r
  • Numar ATV:galben cand nu e noroit !

Posted 10 June 2013 - 12:37 PM

Bel Ray am si eu, in momentul de fata e no.1 ca si specificatii tehnice, peste 180 grade punct de fierbere, -35 grade punct de inghet, e bun ca vine canicula si prin padure motorul nu se raceste corespunzator in regim off road. Despre all balls n-am cuvinte de lauda ! Sunt curios cum arata admisia dupa ce dai jos filtrul K&N, eu am gasit putin praf fin depus (inaite de a-l monta era impecabil tubul de admisie), mentionez ca filtrul a fost importat din SUA, original, curatat si uns corespunzator cu kitul K&N, tinand cont ca cilindrul este acoperit cu nikasyl cred ca o sa renunt la K&N daca mai gasesc praf (acum am si prefiltru din plasa, o sa incerc si unul din burete dar acum nu mai gasesc link, furnizor), in favoarea unei admisii FCI sau Velocity.
  • 0

#18 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 10 June 2013 - 10:09 PM

QUOTE (bazzu @ Jun 10 2013, 01:37 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Bel Ray am si eu, in momentul de fata e no.1 ca si specificatii tehnice, peste 180 grade punct de fierbere, -35 grade punct de inghet, e bun ca vine canicula si prin padure motorul nu se raceste corespunzator in regim off road. Despre all balls n-am cuvinte de lauda ! Sunt curios cum arata admisia dupa ce dai jos filtrul K&N, eu am gasit putin praf fin depus (inaite de a-l monta era impecabil tubul de admisie), mentionez ca filtrul a fost importat din SUA, original, curatat si uns corespunzator cu kitul K&N, tinand cont ca cilindrul este acoperit cu nikasyl cred ca o sa renunt la K&N daca mai gasesc praf (acum am si prefiltru din plasa, o sa incerc si unul din burete dar acum nu mai gasesc link, furnizor), in favoarea unei admisii FCI sau Velocity.



Mersi de info si sfat, am sa comand si eu Bel-Ray.

M-am uitat ultima data ( in iarna ) pe admisia de aer sub filtru si nu am praf absolut deloc, chiar am legat o carpa alba pe un bat sa sterg sa vad daca e ceva. Adevarul este ca eu ma dau singur ( din pacate ) si nu are de unde sa traga praf asa ca nici filtrul nu se murdareste. Am sa ma uit atent si de data asta si am sa iti spun daca gasesc praf pe admisie.

Nu am inteles ce vroiai sa spui de All Balls.
Din cate am citit/inteles capetele OEM au joc din fabrica iar cele Moose sunt mai slabe iar "extra heavy duty" nu sunt pentru mine, de aceea am ales All Balls si chiar mi-au fost recomandate.
  • 0

#19 bazzu

bazzu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 60 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ilfov
  • Nume real:Marius
  • Telefon:cu fise
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 700r
  • Numar ATV:galben cand nu e noroit !

Posted 12 June 2013 - 04:42 PM

de la all-balls mi-am luat un set de capete de bara, am schimbat decat unul (original) care avea joc, cu unul all-balls. Dupa cateva luni burduful de cauciuc s-a crapat (ca si cum l-as fi tinut in acid, etc), parea ff imbatranit deaorece cauciucul e cam plastic, acum are ceva joc in conditiile in care celalalte 3 capete OEM sunt ca noi. In acel timp am inlocuit si bucsele de la bascula si linkage tot de la allballs (pana acum sunt ok, nu ma astept sa ma tina sincer dupa cele intamplate cu capatul de bara, ca si idee kit bascula spate + linkage ~750 ron, teapa mea ca nu mi-am facut din poliamida, am avut incredere in racing smile.gif). Dupa cele intamplate cu capul de bara am cercetat istoria all balls. Concluzie chinezi cu "srl" ( llc.) in USA, calitate indoielnica, pret mare. Nu ma ofusca faptul ca sunt produse in China, anumite chinezarii sunt cu mult peste alte lucruri "titrate" ca si nivel de calitate, pentru ca ei produc la nivelul de calitate cerut si platit, dar 150 ron doua capete care tin cateva iesiri, e deplorabil). In ritmul asta daca avem toate componentele de o asemenea "calitate", o iesire ajunge sa coste cat o mini croaziera + "placerea" de a surubari toata ziua la atelaj (l-am luat de firma sa tina, sau nu, ca incepe "sa ma umple de spume" si ii arunc lumanarea in rezervor in timp ce-i dau drumu' catre depozitul imporatorului de piese "reising" ). Mor cand vad toti stiftarii numindu-se racing cand ei sunt cu mult sub OEM (aici ma raportez la all balls vs Yamaha oem, nu am avut experiente de acest gen cu Suzuki pentru ca nu detin marca).

" From All Balls answering my question; "I would like to know more about your product, Part Number 25-1415. Are the bearing parts "completely" made in the USA with USA "parts" or are pieces to this kit made from China produced materials?"

All Balls:
"We do the design and specifications on the bearing in house , then they are manufactured in China to our specs. They are a Abec 3 level same as OEM." "

Asa se lauda ei, majoritatea care cumpara nu o mai fac dupa ce vad cat de calitative sunt, "la fel ca OEM", 1 din 3 produse pica foarte repede (concluzie regasita pe multe forumuri din afara dupa ce s-au fript). Pacat ca disponibilitatea pe piata a produselor bune este redusa, importatorii spaland creierasul oamenilor cu All balls, fabricat in state, racing si alte dume. Daca pica neasteptat de repede si le dai piesa retur o dau cotita ca e din vina clientului, ca a suprasolicitat piesa etc. (abureala ieftina).

Acum istoria rulmentilor folositi in in aceste kituri:


"About KML
Established in 1980, the KML pioneering and professionalism commitment to the bearing and transmission component markets. Through over thirty years of exploration in those markets, KML has built a high level of technical competence.

Nowadays, KML has gained extensive customer recognition in the bearing and transmission market with its professional services. It has developed customers in 51 countries and regions. In particular, it has nurtured good reputation in America, Africa, etc.

KML owns not only an outstanding technical service delivery team within China, but also powerful supply chain and integration capacity as well as wide product range that contributes to the one-stop, customized solution for customers.

KML aims to provide you with tailor-made products of good quality and high cost-performance ratios. By now, our customers can buy the bearings, auto parts, truck and trailer parts from KML, majority of which are industry bearings, automotive bearings, belts, PTO-shaft and auto parts so on. These products can be produced according to the specific requirements of customers. Besides, all of our products have passed through the authentication of ISO9001 and TS16949.

KML sticks to the customer-centric management principle and values customer satisfaction most. KML will continue to strive for excellence in expanding the market of Truck and Trailer Parts so as to deliver KML’s outstanding products and services to customers in different parts of the world in a faster and convenient way!


KML Milestones

1984 KML Bearing along with Luoyang Bearing Corporation established the first Chinese bearing joint venture factory adopting advanced manufacturing techniques and using automated equipment imported from NTN, Japan .

...
2005 KML Powertech Ltd. was founded.

KML Bearing USA, Inc. was established in Pottstown , PA , USA ."

Dupa ce au prins piata si-au luat si ei un sediu mic prin SUA sa para ca sunt de acolo, sa tina prosteala SUA Racing ca asa e omu' (la modul general nu particularizez) haleste tot daca aude de America ! In materie de rulmenti prefer oricand romanesti (URB Barlad, Alexandria le da mucu' racerilor astia de la kk balls, kml) sau SKF, Koyo la cotele necesare, nu vrajeli de 2 lei reambalate, la pret de 100 lei. Imi place sa platesc produsul in sine, nu ambalajul si ceata de maimute (dep. marketing care umfla artificial produsul, minte de crapa pietrele, persoana de regula care isi vinde si mama si copii pentru un contract in +, looseri, oameni de nimic care trag pe carca altor oameni nerealizand ca incepem involuntar sa ne furam intre noi, cu rahatul in mana ce pute groaznic ei spun ca-ti ofera diamant) ce promoveaza fals maimutoii, aka "racing manufacturers" !

Edited by bazzu, 12 June 2013 - 04:45 PM.

  • 0

#20 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 12 June 2013 - 10:38 PM

QUOTE (bazzu @ Jun 10 2013, 01:37 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Bel Ray am si eu, in momentul de fata e no.1 ca si specificatii tehnice, peste 180 grade punct de fierbere, -35 grade punct de inghet, e bun ca vine canicula si prin padure motorul nu se raceste corespunzator in regim off road. Despre all balls n-am cuvinte de lauda ! Sunt curios cum arata admisia dupa ce dai jos filtrul K&N, eu am gasit putin praf fin depus (inaite de a-l monta era impecabil tubul de admisie), mentionez ca filtrul a fost importat din SUA, original, curatat si uns corespunzator cu kitul K&N, tinand cont ca cilindrul este acoperit cu nikasyl cred ca o sa renunt la K&N daca mai gasesc praf (acum am si prefiltru din plasa, o sa incerc si unul din burete dar acum nu mai gasesc link, furnizor), in favoarea unei admisii FCI sau Velocity.



Am inteles si iti multumesc frumos pentru timpul acordat explicatiilor !
Ce sa zic, am piesele luate - set complet stanga dreapta, chiar daca am jos doar pe stanga exterior m-am gandit sa le innoiesc pe toate.
Sper sa nu am probleme iar daca voi avea asta e, ma voi resemna si data viitoare voi folosi alta marca.

Multumesc de raspuns !
Te tin la curent cu filtrul de aer !

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto