Jump to content



Photo

ATV-uri pentru incepatori


  • This topic is locked This topic is locked
42 replies to this topic

#1 Forte

Forte

    Super ATV-ist

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,611 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Nume real:DMR
  • Telefon:0723/337007
  • Marca ATV:Linhai/Suzuki/Yamaha
  • Numar ATV:CT-xx-FRT

Posted 12 October 2006 - 09:14 PM

Sunt prins de microbul ATV-urilor de foarte putin timp! Vreau sa-mi cumpar unul! Unul mare (Bombardier 400) sau 2 mai mici (Linhai 4x4)! S-ar incadra in acelasi buget! Pentru ca sa mai capat mancare calda si ca sa nu dorm pe pres afara ... in toate aceasta aventura trebuie sa o iau si pe sotia mea! De aici ideea cu unul mare sau 2 mai mici si mai ieftine! Voi cum ati proceda in locul meu? Prietenele/sotiile voastre cum se impaca cu pasiunea voastra? Participa si ele sau doar o accepta?

Foarte important pentru mine, care sunt incepator, sunt garantia si service-ul! Eu cred ca la Bombardier problemele ar fi mai putine (numele imi inspira asta)... in schimb la Linhai raportul pret/calitate este optim si oricum am 2 bucati si sunt piese si service-uri mai multe!

Despre Linhai am citit si bune si rele ... dar in general impresia este pozitiva! De Bombardier nu stiu mai nimic!
  • 0

#2 zixx

zixx

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 381 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 12 October 2006 - 09:57 PM

Bombardier-ul de 400 nu prea are nici o treaba cu Linhai...adica este foarte mare diferenta d.p.d.v. tinuta de drum,demaraj,vibratii,viteza maxima etc.Nu stiu cum se pune problema in teren foarte greu si prin apa,unde am vaga senzatie ca sunt cam la egalitate,chiar cu un avantaj pt. Linhai.Fiabilitatea la Linhai este relativ redusa...mie mi-au picat tot felul de dracii,insa la altii nu s-a intamplat(inca biggrin.gif )
Cel mai bine este sa mergi cu amandoua...gasesti prin Sinaia de inchiriat.