Salutare ! Am un BASHAN 200cc, china... Am o problema mai serioasa cu pierderea uleiului. Eu cred ca e din cauza ca am pus prea mult ulei ( 1 L ). Stie cineva ce trebuie schimbat sau a mai patit cineva asta ? Tin sa precizez ca sunt foarte multumit de el. Are un demaraj bun, chiar m-am mirat ca are putin scart in a 3-a. Am 2000 km cu el, si doar aceasta problema am intalnit.
Scurgere Ulei Bashan 200cc
Started by
Americano
, Aug 01 2013 03:08 PM
3 replies to this topic
#1
Posted 01 August 2013 - 03:08 PM
#2
Posted 01 August 2013 - 04:23 PM
are racirea pe aer sau antigel?
daca are pe aer , se arde garnitura de chiuloasa si da ulei pe acolo(cred ca fenomenul asta l-ai patit si tu) deoarece ventilatorul nu face fata la calduri mari.
Daca s-a ars garnitura de chiuloasa si da cu ulei nu e chiar asa mare problema doar ca vei pune mereu ulei si vei pierde din caluti.
Spor la verificat
daca are pe aer , se arde garnitura de chiuloasa si da ulei pe acolo(cred ca fenomenul asta l-ai patit si tu) deoarece ventilatorul nu face fata la calduri mari.
Daca s-a ars garnitura de chiuloasa si da cu ulei nu e chiar asa mare problema doar ca vei pune mereu ulei si vei pierde din caluti.
Spor la verificat
#3
Posted 01 August 2013 - 04:24 PM
1L incape in motor,pe unde mai exact pierde ulei?
valentinos99 bashanu de 200 are racirea pe antigel
valentinos99 bashanu de 200 are racirea pe antigel
Edited by bLaStEr, 01 August 2013 - 04:25 PM.
#4
Posted 01 August 2013 - 04:32 PM
in inceputurile mele am avut un loncin de 200 cu racire pe apa si un zongshen de 250 cu racire pe aer iar cel din urma avea garnitura de chiuloasa arsa si pierdea ulei prin lateral dar insesizabil , problema e ca cel pe apa nu pierdea dar e simplu de verificat.
Te uiti daca sunt scurgeri pe motor :laterale,buson ulei ..... trebuie spalat bine motorul si verificam la ochi
Te uiti daca sunt scurgeri pe motor :laterale,buson ulei ..... trebuie spalat bine motorul si verificam la ochi