Comportament Lc6 Versus Lc7?
#1
Posted 01 September 2007 - 09:28 PM
Sunt interesat de un atv linhai 300 4x4 si as vrea sa va intreb cam cum se comporta la condus lc7 fata de lc6? Este mai stabil, mai bine setat ca forta? Merita diferenta de bani din punct de vedere tehnic? Deoarece mie mi se par mai rezistente barele de la lc6 decat plasticele de la lc7. Cam ce viteza (maxima) de croaziera recomandati pentru cele doua la sosea?
#2
Posted 02 September 2007 - 05:44 PM
Sunt interesat de un atv linhai 300 4x4 si as vrea sa va intreb cam cum se comporta la condus lc7 fata de lc6? Este mai stabil, mai bine setat ca forta? Merita diferenta de bani din punct de vedere tehnic? Deoarece mie mi se par mai rezistente barele de la lc6 decat plasticele de la lc7. Cam ce viteza (maxima) de croaziera recomandati pentru cele doua la sosea?
din cate stiu eu ,diferenta e numai de design intre cele 2 atv`uri .... ca mecanica ar fi identice, intr`adevar bulbarul de la Lc6 e ft utili si rezistent dak faci off road ft mult, cel cu plastice ar fi mai mult pt strada, iar despre viteza...io zic ca 65 70 la un Linhai e suficient, mai cauta ca ai sa mai gasesti thread`uri aici pe forum sa te documentezi mai mult!
Edited by Alinf, 02 September 2007 - 05:44 PM.
#3
Posted 03 September 2007 - 08:47 PM
#4
Posted 05 September 2007 - 07:31 PM
In prezent am un Bashan 200cc si ma bate gandul sa fac un upgrade la Linhai. LC7 sau LC6? LC7 sincer mie mi se pare cam uratel.
#5
Posted 05 September 2007 - 08:42 PM
Edited by budy, 05 September 2007 - 08:47 PM.
#6
Posted 07 September 2007 - 10:12 AM
#7
Posted 07 September 2007 - 10:21 AM
Il injuri de toate rudele si te feresti. E cam tot ce poti sa faci. Daca esti foarte credincios, si un "Doamne ajuta" eventual.
#8
Posted 07 September 2007 - 11:04 AM
trebe sa fi mai atent decat cu masina mai ales la schimbarea directie de mers ca daca te pupa unul, nu ai table sa te apere, in rest totul este ok mai nimeresti niste taranoi basititi care te claxoneaza ca mergi prea incet ,mie mi sa intamplat o singura data in 1100km din care cred ca jumate pe asfalt, dar toti stim unde traim,nu exista respect intre soferi de toate categoriile,in masina stai lejer ,normal ca tipul cu motorul o ia printe masini ca ii e cam greu sa stea o ora in picioare si sa tina si echilibru la motor ,noi toti spunem ia uite frate la smecherul asta ne-o ia in fata ,si sant mult mai multe de povestit .
in scurt timp o sa se inmultesca la greu numarul masinilor ,scutere,atv,motociclete ,trebe sa ne obijnuim uni cu alti si sa ne respectam.
Edited by budy, 07 September 2007 - 11:14 AM.
#9
Posted 07 September 2007 - 11:16 AM
tot ce conteaza sunt franele. daca ai cauciucuri de asfalt te-ai scos daca te sicaneaza il lasi sa se duca. eu asa procedez pe scuter. si foloseste chiar si in exces claxonul.
#10
Posted 30 September 2007 - 09:49 AM