Jump to content



Photo

Intretinere Atv


  • This topic is locked This topic is locked
190 replies to this topic

#141 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 26 October 2008 - 07:12 PM

mi-am luat linhaiu pana la urma. dar nu merge ca bashanu, pe drum nu fuge, la deal nu trage, cand apas acceleratia, nu pleaca, drift nu face bine, dar in schimb, pui 4x4 si din noroaie iese, numa sa te tii de el. daca as putea pune 4x4 pe bashan ar fi cel mai tare quad existent. se simt cei 300kg, si doar 21cp, pe cand bashanu 18cp si 150kg. daca cu bashanu viteza e croaziera prin padure era de 50-60km/h, cu linhaiu viteza maxima ii de 60 la ora, iar prin padure se merge cam la 30-40 (poate mai am de invatat), sau is cele 300kg care au alta inertie decat 150kg. astept zapada ca sa vad cum se comporta.
mai vedem cum reactioneaza, si mai scriem.
  • 0

#142 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 posts
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Posted 26 October 2008 - 07:32 PM

Cu Linhai poti merge linistit 60-70 prin padure tongue.gif Garantat. Iar ca top-speed, 70-75 kmph, depinde de cat de uzata e transmisia.

PS: Oricum nu poti sa compari un quad cu un ATV, sunt chestii diferite.

Edited by Armadilo, 26 October 2008 - 07:33 PM.

  • 0

#143 Dan.ct

Dan.ct

    Membru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 608 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanța
  • Nume real:Dan
  • Telefon:mobil
  • Marca ATV:Quad 250
  • Numar ATV:galben

Posted 26 October 2008 - 10:05 PM

QUOTE (claudiu_c @ Oct 26 2008, 07:12 PM) <{POST_SNAPBACK}>
mi-am luat linhaiu pana la urma.... astept zapada ca sa vad cum se comporta.
mai vedem cum reactioneaza, si mai scriem.


Salutare, felicitari pentru noua achizite, sa-l stapanesti sanatos. Cat te-a ajuns ? nou sau la mana a2a ? asteptam sa revii cu poze la atv-ul meu biggrin.gif se merita trecerea de pe quad pe atv ( in cazul de fata: linhai) ? O seara buna biggrin.gif
  • 0

#144 deep dark

deep dark

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 336 posts
  • Gender:Male
  • Location:piatra neamt
  • Nume real:cristi
  • Telefon:0740860374
  • Marca ATV:am dat kawa...in cautare de urs

Posted 01 November 2008 - 07:36 PM

QUOTE (quadzila @ Sep 15 2007, 12:44 AM) <{POST_SNAPBACK}>
HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA , cu motor de KAWASAKI, bai da credul mai esti mah, eu zic ca e cu motor de hayabusha de 200 cmc in trei timpi. Tu ai vreo impresie ca bashan astronautics au vazut vreodata cum arata un motor de kawa ??? la ce dreaq va ieftiniti ma asa si va luati toate prostiile de pe lume?? Daca Bastanul tau va rezista mai mult de 6 luni inseamna e kawasaki tot, nu numai motorul smile.gif)))))))))))))

Ai mare grija sa nu umbli la amortizoare ca sunt pe gaz si sa nu iei foc smile.gif

buna poanta cu focul...am avut si eu unul dar era pe cardan.amortizoarele erau hidraulice asa ca..nu am luat foc. smile.gif) strange absolut toate piulitele. se desface totul pe ele.dar nu exagera.se rup daca fortezi. prima data am pierdut o roata prin padure... regleaza i unghiurile si greseaza articulatiile. schimba uleiul ca e de kkt cel chinezesc. daca nu trage verifica etansietatile intre carburator si galerie si intre chiulasa si galerie. strange toba de evacuare ca daca se desface se rupe de la vibratii. motorul scria la mine in acte ca e licenta honda.. nu stiu ce era dar dupa 400 d ekm si a dat drumul si tragea binisor. ai faceam la demaraj pe unii cu motoare mai mari. in ce priveste fiabilitatea are acum 7000 de km cel care il are si merge bine,dar l intretine cu ulei bun
  • 0

#145 ceb

ceb

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 3 posts
  • Nume real:Eugen
  • Telefon:0745 148 934
  • Marca ATV:BASHAN/BS200S-7
  • Numar ATV:MM-06-UVV

Posted 13 November 2008 - 11:15 AM

QUOTE (Z3RG @ Sep 23 2007, 04:05 PM) <{POST_SNAPBACK}>
tocmai i-am facut revizia. (am reusit si cu lantul).



Salut, am o rugaminte la tine daca tot ai reusit sa gasesti lant (ai reusit sa- repari sau sa gasesti altul nou?)
Ai cumva cunostinta despre o sursa de piese de schimb pentru BASHAN BS200S-7, mi-a cazut un amic cu QUAD-ul si s-a spart suportul de la bordul electronic... si e bine de stiut o sursa de pese sau mai bine zis de cautat inainte de a avea probleme ca sa fii pregatit...
  • 0

#146 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 19 November 2008 - 12:32 AM

salut.
pana acuma inca nu pot sa ma pronunt 100% daca quad, sau utilitar, dar faptul ca m-a scos din toate baltile prin care l-am bagat, este un plus. (o balta mai mica)

fiecare este fun in felul lui.
viteza de croaziera prin padure ma cam nemultumeste, dar am inteles ca este limitat, ca sa protejeze motorul pana se face rodajul. oricum quadul a ajuns la un prieten in garaj, ca la mine nu mai este loc. sa stiti ca nu are diferential spate, asa ca se cam comporta ca si bashanu la derapaje, numai ca cu kilele in plus.
mare dezavantaj ca nu se poate cupla 4x4 din mers.

atv-ul l-am luat second, 3200euroi, cu 800km la bord, din care 500 facuti impreuna cu bashanu meu. viteza maxima 77km/h la vale pe sosea, pe drum drept 72km/h (tot sosea).

legat de amortizoarele de bashan, da ar fi trebuit sa aibe gaz in ele, ca sa poti regla taria, cu o pompa speciala pt amortizoare. dar avand in vedre ca sunt copi ale altor modele mai performante, nu tin gazul (sau aerul) in ele. un set de telescoape adevarate, (cu tot cu gaz in ele) undeva pe la jumatata pretului bashanului de nou. daca ar fi avut reglaj pe revenire ca cel de pe spate, ar fi fost mult mai bune, pt ca s-ar fi putut ajusta mai mult.

Attached Files


Edited by claudiu_c, 19 November 2008 - 12:35 AM.

  • 0

#147 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 19 November 2008 - 12:41 AM

aparatoarea de lant facuta din tabla de alu pt bashan. fotografiata de dedesupt. dupa ce am spart-o pe cea originala intr-un ciot prin padure. este ajustata cu ciocanul, ca sa nu bata lantul in ea, iar lantul a fost scurtat cu o za, tot ca sa nu mai bata in aparatoare, pt ca face un zgomot infernal, ca de clopot.

Attached Files


  • 0

#148 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 19 November 2008 - 11:49 AM

Claudiu .... 4x4 este mai greu de cuplat in mers pentru ca nu iti aliniaza nimeni pinioanele in grup ...poti sa il decuplezi din mers daca nu e in sarcina.

Limitare ... nu exista pe linhai asta este viteza maxima 75 limitat electronic.

Cat despre scutul ala care e pe bashan smile.gif cred ca te ajuta mai mult daca era dedesubt nu deasupra smile.gif
  • 0

#149 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 19 November 2008 - 01:34 PM

Este dedesubt. Uita-te mai atent, e ridicat cu "cracii-n sus atv-ul".
  • 0

#150 omul

omul

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 399 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valcea (brezoi)
  • Nume real:Florin
  • Telefon:744543875
  • Marca ATV:Bakus 260
  • Numar ATV:VL 78 PIL

Posted 20 November 2008 - 01:17 AM

QUOTE (d-rive @ Nov 19 2008, 02:34 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Este dedesubt. Uita-te mai atent, e ridicat cu "cracii-n sus atv-ul".

da corect iluzie optica gathering.gif
  • 0

#151 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 20 November 2008 - 11:27 PM

am uitat sa mentionez lipsa diferentialului blocabil fata. foarte nasol fara el prin noroaie cu o roata in aer, nu mai trage fata de loc, rezulta un 2x4 ramas in noroi.
  • 0

#152 QUADoctor

QUADoctor

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 1 posts
  • Nume real:Paul
  • Telefon:0740896000
  • Marca ATV:China
  • Numar ATV:OFF - 99 - ROAD

Posted 27 November 2008 - 11:02 AM

QUOTE (Dan.ct @ Jun 24 2008, 09:28 PM) <{POST_SNAPBACK}>
salutare tuturor de pe aici, din ce stiu eu despre bashan are un senzor de kilometraj prins undeva perpendicular pe discul de frana nu? m-ar interesa si pe mine cine ma poate ajuta sa aduca pe comanda pe numele lui un senzor de genul asta?(bineinteles daca vrea cineva intai vorbim) are o mufa alba lata cu 3 fire si el are o forma cilindrica, sau stie cineva pe unde sa gasesc de cumparat vreun magazin de piese ceva ? astept idei daca ati avut probleme pana acum cu acest senzor eu ma plimb de ceva km buni fara el fiindca un vecin binevoitor mi-a taiat cablurile la el in fata blocului, o seara buna la toata lumea


Salut!

Mai ai nevoie de senzor ?
Sau altceva de Bashan ?

Cu stima Paulus
  • 0

#153 Cutz^sleep

Cutz^sleep

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 11 posts
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:0742323271
  • Marca ATV:Bashan

Posted 02 March 2009 - 07:33 PM

Salut..am o intrebare is bune suspensile astea pe gaz ?sau sa imi comand altele am gasit la 116/buc euro vreau sa stiu daca sunt bune suspensile pe gaz..tongue.gif (mentionez ca urmeaza sa ajunga bashanu in 5 zile)
  • 0

#154 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 04 March 2009 - 10:50 AM

nu merita investitia. lasa-le pe alea originale ca merg foarte bine. poate daca aveai vreun yamaha raptor, sau ktm merita, dar bashanu nu ii de competitie, ii de having fun.
numai sa le ajustezi un pic din piulita de strangere dupa greutatea ta. nu sunt pe gaz. ar trebui sa fie, dar garnitura de la baza rezervorului nu tine gazul. eu le foloseam un pic mai stranse, ca sa nu se ridice spatele de-o roata in curbe, dar nici prea stranse, sa nu iti rupi mainile pe gropi. vezi tu cu timpul.
  • 0

#155 Cutz^sleep

Cutz^sleep

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 11 posts
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:0742323271
  • Marca ATV:Bashan

Posted 04 March 2009 - 11:49 AM

QUOTE (claudiu_c @ Mar 4 2009, 09:50 AM) <{POST_SNAPBACK}>
nu merita investitia. lasa-le pe alea originale ca merg foarte bine. poate daca aveai vreun yamaha raptor, sau ktm merita, dar bashanu nu ii de competitie, ii de having fun.
numai sa le ajustezi un pic din piulita de strangere dupa greutatea ta. nu sunt pe gaz. ar trebui sa fie, dar garnitura de la baza rezervorului nu tine gazul. eu le foloseam un pic mai stranse, ca sa nu se ridice spatele de-o roata in curbe, dar nici prea stranse, sa nu iti rupi mainile pe gropi. vezi tu cu timpul.



Ok mersi mult..dar daca as schimba garnitura? sau... butoiasu ?www.24moto.se , un site..cu piese ptr bashan..si multe altele..
  • 0

#156 Cutz^sleep

Cutz^sleep

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 11 posts
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:0742323271
  • Marca ATV:Bashan

Posted 04 March 2009 - 09:09 PM

Si..mai am o intrebare..tongue.gif suporturile de sus de la suspensia fata (cele de sus de care vine prinsa suspensia) is rezistente ? sudurile..?sau sa ma preg sa am o surpriza...smile.gif
  • 0

#157 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 05 March 2009 - 08:04 PM

la mine in 800km nu au cedat, dar nu am folosit atv-ul la sarituri, ci mai mult la turing. adica plimbari, asa un pic mai agresive. ce am mai facut, daca ai observat pe bascula fata(bratul inferior, in locul de prindere al telescoapelor exista si al doilea locas de prindere, care iti lasa partea de fata mai jos. avand in vedere ca spatele oricum este limitat la trecerea peste obstacole, eu am lasat si partea din fata mai jos, obtinand o stabilitate un pic mai buna.

referitor la telescoape, daca merita sa te stresezi sa mai bagi si aer in ele, parerea mea este ca nu. daca sa le schimbi cu altele mai performante, iarasi nu. oricum telescopul este unul clasic, arc-ulei, aerul avand strict rolul de a intari compresia. compresia fara aer este la minimum setata, daca vrei fa o proba cu telescopul spate si intareste-i compresia de la butonu reglabil de pe el, din partea de sus, si vezi cum intra si iese. si crede-ma ca il vei lasa la minim. asta vorbim despre o folosire a atv-ului offroad. pt o folosire pe asfalt parerea mea este ca este suficient sa intaresti arcurile suficient de mult cat sa nu se incline foarte tare in curbe; repet pt asfalt.

si inca un sfat cumpara-ti un costum impermeabil, pt iesirile cu atv-ul asta primavara...
  • 0

#158 Cutz^sleep

Cutz^sleep

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 11 posts
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:0742323271
  • Marca ATV:Bashan

Posted 05 March 2009 - 09:10 PM

QUOTE (claudiu_c @ Mar 5 2009, 07:04 PM) <{POST_SNAPBACK}>
la mine in 800km nu au cedat, dar nu am folosit atv-ul la sarituri, ci mai mult la turing. adica plimbari, asa un pic mai agresive. ce am mai facut, daca ai observat pe bascula fata(bratul inferior, in locul de prindere al telescoapelor exista si al doilea locas de prindere, care iti lasa partea de fata mai jos. avand in vedere ca spatele oricum este limitat la trecerea peste obstacole, eu am lasat si partea din fata mai jos, obtinand o stabilitate un pic mai buna.

referitor la telescoape, daca merita sa te stresezi sa mai bagi si aer in ele, parerea mea este ca nu. daca sa le schimbi cu altele mai performante, iarasi nu. oricum telescopul este unul clasic, arc-ulei, aerul avand strict rolul de a intari compresia. compresia fara aer este la minimum setata, daca vrei fa o proba cu telescopul spate si intareste-i compresia de la butonu reglabil de pe el, din partea de sus, si vezi cum intra si iese. si crede-ma ca il vei lasa la minim. asta vorbim despre o folosire a atv-ului offroad. pt o folosire pe asfalt parerea mea este ca este suficient sa intaresti arcurile suficient de mult cat sa nu se incline foarte tare in curbe; repet pt asfalt.

si inca un sfat cumpara-ti un costum impermeabil, pt iesirile cu atv-ul asta primavara...



Mersi Mult Claudiu wink.gif
  • 0

#159 parazitu1800

parazitu1800

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 4 posts
  • Nume real:Dobre Marius
  • Telefon:0213213483
  • Marca ATV:nu am
  • Numar ATV:nu am

Posted 07 March 2009 - 12:10 AM

salutare...as fi interesat si eu de achizitionarea unui ATV.am cateva intrebari...care este durata medie-maxima a unui motor....asta daca nu il duci pe munte,,,doar oras...si la cati km se face revizia?app...ii poti face casco?stima.
  • 0

#160 Cutz^sleep

Cutz^sleep

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 11 posts
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:0742323271
  • Marca ATV:Bashan

Posted 08 March 2009 - 12:29 AM

QUOTE (parazitu1800 @ Mar 6 2009, 11:10 PM) <{POST_SNAPBACK}>
salutare...as fi interesat si eu de achizitionarea unui ATV.am cateva intrebari...care este durata medie-maxima a unui motor....asta daca nu il duci pe munte,,,doar oras...si la cati km se face revizia?app...ii poti face casco?stima.


pai daca il ingrijezi si ai grija de el te tine destul de mult si prin revizie vrei sa spui schimbul uleiului si a filtrelor...eu stiu ca la 300 600 1000 etc....
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto