Jump to content



Photo

Cf Moto X6 Lu' Sebi (Ex Andrei Hd)


  • This topic is locked This topic is locked
126 replies to this topic

#21 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 24 December 2014 - 12:22 AM

Salut Cristi,

 

Da, m-am bucurat de fiecare din atv-urile pe care le-am avut. thumbup.gif

Primul atv l-am cumparat prin 2006(cred) si a fost o chinezarie fara nume 4x2(second), a urmat un Linhai Worker 4x4(nou), dupa un Suzuki KingQuad de 700cc(second hand), dupa am avut un Suzuki Samurai (un an jumate) dupa care am avut un Linhai DragonFly de 400cc 4x4(nou), dupa care am cumparat CF-ul din dotare(nou).

Probabil ca va intrebati de ce dupa un Suzuki KQ am trecut la chinezarii? Am incercat sa cumpar atv-uri noi dar pretul atv-urilor noi, cu "pretentii", depaseste bugetul meu, parerea mea legata de atv-uri, este ca:

1. Second hand-urile sunt o loterie pe care nu vreau sa mi-o asum decat in cazul in care cunosc foarte bine atv-ul. Am avut o experianta neplacuta cu KQ-ul cumparat second, si mai cunosc si pe altii care au mai patit-o. Muncesc cinstit pt bani pe care ii castig si nu vreau sa-si bata cineva joc de ei.

2.  Garantie. In cazul DragonFly-ului am folosit-o dintr-o gresala de montaj al mecanicului si chiar si in cazul CF-ului am schimbat niste piese minore pe garantie.

3. Vanzarea catre un alt pasionat. Sunt raspunzator de fel si vreau sa pot arata cumpartorului o lista cu intretinerea utilajului, piesele schimbate.... Nu vreau sa vand o cioara vopsita.

 

Legat de experienta... nu ma consider "profesor" am avut parte de multe evenimente placute si neplacute.... la fel ca toata lumea care se plimba prin paduri si forestiere


  • 0

#22 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 24 December 2014 - 12:52 AM

Multumesc pentru istorioara ta , acuma am inteles, chiar eram curios in ce fel ai evoluat in decursul timpului.

Ma bucur cand mai reapare cate un membru din vechea generatie. Eu am prins cam sfarsitul perioadei mai tumultoase.

Pacat ca au disparut multi pasionati in decursul anilor.


  • 0

#23 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 24 December 2014 - 01:01 AM

Da, din pacate ai drepatate, sunt multi utilizatori care nu au mai postat pe aici. La un momendat daca aveai o problema legata de atv si intrebai aici cineva iti dadea un raspuns...sadwalk.gif

 

dar totusi sa fim veseli, este Craciunul.

 

Un Craciun Fericit tuturor.


  • 1

#24 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 10 January 2015 - 10:56 PM

Buna seara,

 

Am reusit sa montez anvelopele, sa-l spal (cred ca am avut vreo 10 kg de zapada batatorita si inghetata pe scut) si probabil o sa ramana la "conservare" vreo cateva saptamani. 

 

In acest concediu am reusit sa fac peste 250 km, in mare parte forestiere si prin paduri pe zapada. Pana acum totul este Ok.

Attached Files


Edited by andr, 10 January 2015 - 10:59 PM.

  • 1

#25 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 10 January 2015 - 11:44 PM

Salut,

 

daca folosesti cumva un navigator, poti pune si niste track-uri? Din cate am vazut, nimeni nu o face si ma gandeam ca am putea sa facem o colectie frumusica de prin toate colturile tarii.


  • 0

#26 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 11 January 2015 - 08:17 PM

Salut,

 

daca folosesti cumva un navigator, poti pune si niste track-uri? Din cate am vazut, nimeni nu o face si ma gandeam ca am putea sa facem o colectie frumusica de prin toate colturile tarii.

 

Salut Marius

 

Din pacate nu folosesc nici un navigator, track-urile le am doar in minte.....

Vreau sa organizez o iesire in primavara - vara la mine in zona, poate atunci o sa fie cineva care o sa aiba un navigator si pune track-urile.


  • 0

#27 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 30 June 2015 - 10:25 PM

Buna,

 

ATV-ul meu a primit un nou "Up Date". In weekend-ul trecut am montat distantierele, dimensiunile(latimea) sunt 3 cm fata si 4 spate(l-am taiat la strung de la 4,5 cm la 4 cm pt ca nu cred ca mai incapea in remorca).

Nu am apucat sa le testez in off road in acest weekend doar pe asfalt, intradevar stabilitatea sa modificat mult, am observat ca la viteze mai mari in curba tinde sa faca drift. Ca apect intradevar arata "cracanat" bine, acum rotile sunt iestite in afara carenelor in special cele de pe spate. Singurul off road pe care l-am facut a fost trecerea unui sant cu namol si ma stropit tot.

 

Atasez si cateva poze.

 


Am uitat sa-mi prezint si pistolul percutor(electric) care ma ajutat mult in reducerea timpului de montaj. L-am cumparat din Germania, a costat 48-50 Euro, puterea este 1000 W.

 

Este prima data cand l-am folosit dupa un an de cand il am. Sunt multumit de el

Attached Files


Edited by andr, 30 June 2015 - 10:31 PM.

  • 1

#28 sergiucirdei25

sergiucirdei25

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 145 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bilca Suceava/Oradea
  • Interests:Off Road
  • Nume real:Sergiu Cirdei
  • Telefon:0757610031
  • Marca ATV:Polaris Sportsman 850 XP Touring
  • Numar ATV:SV 24 MST

Posted 15 July 2015 - 11:45 AM

Mult mai bine arata atv-ul cu distantierele pe el, il face mai agresiv si ii ofeara un plus de stabilitate. Singurul dezavantaj ar fi ca o sa se incarneasca mai greu.


  • 0

#29 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 15 July 2015 - 01:04 PM

de unde ai luat distantierele si la ce pret ?


  • 0

#30 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 15 July 2015 - 02:36 PM

Salut Andrei,

Am văzut distanțierele tale și am citit despre ce-ai făcut până acum avându-le montate. Îți vor fi de folos și probabil nu vor solicita atât de tare fuzetele și rulmenții ca în cazul mai babanului X8 la care le-am lăsat de 5 cm. Eu folosesc doar pe spate, fața fiind din construcție mai evazată și neavând servo am considerat că-i mai sănătos așa.

În schimb mă tot minunez când văd lămpile de semnalizare față întregi și în poziția aia. Eu cred că la prima ieșire le-aș sparge și mă gândeam să-ți sugerez a le proteja sau a le schimba locul. 


  • 0

#31 vic09092000

vic09092000

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Valea Prahovei
  • Nume real:Octavian
  • Telefon:0724
  • Marca ATV:CF Moto X6

Posted 15 July 2015 - 04:57 PM

Salut Horia,

 

Ma bag si eu in seama ca am exact aceleasi semnalizatoare :).

 

Bara aceea de plastic are o oarecare elasticitate si in plus semnalizatoarele sunt mai sus decat par. In 4 ani de exploatare nu am spart niciun semnalizator. Am rupt insa bara care le tine si am inlocuit-o (moftul meu; puteam sa gasesc si o alta metoda). Am schimbat si un semnalizator dar nu pt ca s-a spart ci pt ca s-a stricat soclul/fasungul becului.

 

Bara neagra de plastic in care sunt montate semnalizatoarele costa cam 50 lei.

Semnalizatoarele costa cam 50-60 lei bucata si vin echipate cu "farul" propriuzis (carcasa + geam portocaliu) si soclul cu firele lipite (vreo 50 cm) care au la capat mufele.

 

In concluzie, costurile nu sunt ucigatoare, iar inlocuirea se poate face acasa in cateva minute.


  • 0

#32 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 15 July 2015 - 05:50 PM

Niciodata nu m-am gindit sa imi pun distantiere la roti.

Tare ma intreb in ce situatii au eficienta? La viteze mari, la intoarceri pe rampa cu gradient ridicat, la teren moale?

O marire a ecartamentului cu 8 - 10 cm nu pare a fi spectaculoasa din punct de vedere constructiv si ma gindesc ca la aceste cote avantajele distantierelor pot fi compensate de putina indeminare.si tehnica in abordarea situatiilor.

Pentru ca daca le includem ca accesorii pe parte de tunning se pare ca au si dezavantaje, mai ales pe partea de fata (puntea directoare).

Cineva mai sus spunea ca arata mai bine atv-ul cu distantire montate. Tin sa ii dau dreptate lui Horia - nu asta ne intereseaza prea mult la offroad. 

Dar tot aceeasi persoana in fraza urmatoare afirma ca o sa incarnesca cam greu. Fiind familiar cu graiul moldovenesc banuiesc ca vroia sa spuna ca va vira mai greu.

Pai daca e asha, care e ghiseftul?


  • 0

#33 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 15 July 2015 - 10:50 PM

O să încerc să prind în răspunsul ăsta câte ceva pentru fiecare dintre posesorii de X6, Andrei și Octavian, dar să-l lămuresc și pe Valentin cam ce înseamnă, din punctul meu de vedere, montarea distanțierelor.

Pentru poziția semnalizatoarelor eu cred în continuare că este una nepotrivită sau deloc protejată la modelul X6 din primele serii însă după  vreme s-au deșteptat și au scos un bullbar mai acătării. Am făcut un montaj din imagini în care se văd măștile din față cu cele trei modele, la X6 este noul bullbar.Attached File  comparatie x8 x6 cforce 550.jpg   64.97KB   0 downloads

Ați observat desigur cu toții (suntem doar posesori de CF) că sunt multe locuri în care sunt perfecționabile cu toate că probabil X8 rămâne încă vârf tehnologic pentru chinezii de la CF, chiar dacă a apărut CForce la care învățămintele trase cu modelul vârf de gamă încep să se regăsească și pe acesta. Una dintre ele este și acea bară din țeavă cromată montată în masca față, pe care de acum o cam regăsim pe toată gama CF.

Eu am încercat-o de multe ori și vă pot spune că am tupeul să intru într-un lăstăriș care are și arbuști cu grosime considerabilă (am ajuns și la doi țoli !) fără nici o jenă, țeava aceea prin forma și dimensiunea ei făcând loc, iar greutatea ”basculantei” ajutându-l să-l culce și să treacă peste el. De văzut probabil urcarea în Parâng din anul ăsta (am un link aici) când din poziția de prim în grup, am făcut efectiv cale de trecere pentru alte ATV-uri mai mici și mai ușoare. (când lemnul a fost ca piciorul am folosit totuși drujba)

În ceea ce privește distanțierele mi-am mai spus părerea și în topicul dedicat exclusiv acestui subiect, dar consider că prezența lor este foarte eficientă din punct de vedere al stabilității în aproape toate situațiile, asta ca răspuns direct la nelămurirea lui Valentin. Trebuie probat și făcut comparația între cele două situații, dacă ne întâlnim cumva în această vară o să fi invitatul meu să încerci.

Ca dezavantaje le mențin pe cele enunțate în celălalt topic, nu mai revin asupra lor, dar îl menționez totuși pe cel legat de utilizarea pe puntea față. La modelul X8, puntea față este binișor mai evazată decât spatele, cu distanțiere de 5 cm montate doar pe spate am depășit cu foarte puțin lățimea celei față și neavând servo nici nu m-am gândit măcar să le folosesc și acolo.


  • 0

#34 vic09092000

vic09092000

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Valea Prahovei
  • Nume real:Octavian
  • Telefon:0724
  • Marca ATV:CF Moto X6

Posted 16 July 2015 - 01:01 PM

Niciodata nu m-am gindit sa imi pun distantiere la roti.

Tare ma intreb in ce situatii au eficienta? La viteze mari, la intoarceri pe rampa cu gradient ridicat, la teren moale? [...]

Vali, conteaza si anvelopele. Eu am stat 2 ani si jumatat fara distantiere si nu m-am plans. La vreo 3700 km am schimbat anvelopele. Desi sunt identice ca dimensiuni cele noi sunt mai "rotunde", mai bombate, mai inalte si parca un pic mai inguste... Am simtit imediat o diferenta in rau din punct de vedere al stabilitatii. Asadar am hotarat urgent sa pun (doar pe spate) un set de distantiere. Cu niste anvelope mai patratoase (gen Duro Powergrip su BigHorn) sunt sigur ca stabilitatea este mai buna doar ca eu am vrut neaparat anvelope de noroi.

PS: E suficient sa pui odata ATV-ul pe o parte si o sa vrei si tu distantiere :)


  • 1

#35 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 16 July 2015 - 05:41 PM

Multumesc celor  care  si-au exprimat parerile si experienta in privinta distantierelor.

Ca si concluzie: nu am simtit nevoia acestor accesorii pentru ca sunt un pic mai "domestic" in alegerea traseelor, jucaria este inca noua (600km).

Stiu ca este inca doar mijlocul verii, dar eu am alte "avioane" in cap.

Si ca sa par un om gospodar, ma preocupa modificarea de prindere a plugului de zapada ce l-am folosit pe CF 500, precum si achizitionarea unui set de senile.

Nu exclud posibilitatea unui set de distantiere undeva la iarna, pentru ca sezonul meu de vara va avea un sfirsit foarte curind.


  • 0

#36 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 16 July 2015 - 07:44 PM

Desi sunt identice ca dimensiuni cele noi sunt mai "rotunde", mai bombate, mai inalte si parca un pic mai inguste... 

 

Ne spui ce model erau cele originale si la ce model ai trecut?


  • 0

#37 vic09092000

vic09092000

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Valea Prahovei
  • Nume real:Octavian
  • Telefon:0724
  • Marca ATV:CF Moto X6

Posted 17 July 2015 - 08:00 AM

 

Calitativ sunt mai bune ITP-urile. Au 6 pliuri fata de 2 cat aveaun CST-urile,

 

Uite o poza cu CST-urile spate (cand era ATV-ul nou smile.png). Am vazut ca la noile CForce 550 sunt tot aceste CST-uri. 

Attached Files


Edited by vic09092000, 17 July 2015 - 08:00 AM.

  • 0

#38 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 17 July 2015 - 10:51 AM

Da, CST-urile copiaza mult Innova (mai putin la numarul de pliuri) si sunt mai drepte la banda de rulare. Din cate se vede, ITP sunt mai rotunjite. Posibil ca pe ravene o sa ai un usor avantaj cand mergi pe peretii laterali. 


  • 0

#39 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 19 July 2015 - 10:02 AM

de unde ai luat distantierele si la ce pret ?

Salut Adi,

 

Distantierele au costa aproximativ 120 Euro, si le-am cumparat de la Motoboom Sebes

 

Salut Andrei,

Am văzut distanțierele tale și am citit despre ce-ai făcut până acum avându-le montate. Îți vor fi de folos și probabil nu vor solicita atât de tare fuzetele și rulmenții ca în cazul mai babanului X8 la care le-am lăsat de 5 cm. Eu folosesc doar pe spate, fața fiind din construcție mai evazată și neavând servo am considerat că-i mai sănătos așa.

În schimb mă tot minunez când văd lămpile de semnalizare față întregi și în poziția aia. Eu cred că la prima ieșire le-aș sparge și mă gândeam să-ți sugerez a le proteja sau a le schimba locul. 

Salut Horia,

 

Ai dreptate cu semnalizarile, sunt expuse dar pana acum nu am avut probleme foarte mari cu pozitia lor. Am indoit de cateva ori suportul din spatele plasticului la treceri peste lastari si copaci mai mici. Ma gandesc sa schimb pozitia semnalizarilor undeva sub grilajul fata si sa fac un bullbar identic cu modelul de la rusi(pe youtube toate atv-urile de la rusi sunt cu bullbar in fata si semnalizatoarele sub grilaj). Un alt dezavantaj minor zic eu este ca intra apa in ele cand treci un rau sau te "joci" prin apa mai adanca.

 

 

Niciodata nu m-am gindit sa imi pun distantiere la roti.

Tare ma intreb in ce situatii au eficienta? La viteze mari, la intoarceri pe rampa cu gradient ridicat, la teren moale?

O marire a ecartamentului cu 8 - 10 cm nu pare a fi spectaculoasa din punct de vedere constructiv si ma gindesc ca la aceste cote avantajele distantierelor pot fi compensate de putina indeminare.si tehnica in abordarea situatiilor.

Pentru ca daca le includem ca accesorii pe parte de tunning se pare ca au si dezavantaje, mai ales pe partea de fata (puntea directoare).

Cineva mai sus spunea ca arata mai bine atv-ul cu distantire montate. Tin sa ii dau dreptate lui Horia - nu asta ne intereseaza prea mult la offroad. 

Dar tot aceeasi persoana in fraza urmatoare afirma ca o sa incarnesca cam greu. Fiind familiar cu graiul moldovenesc banuiesc ca vroia sa spuna ca va vira mai greu.

Pai daca e asha, care e ghiseftul?

Salut Valentin.

 

Nu prectic offroad extrem dar in anumite situatii pe urcari si treceri in situatii de inclinatie laterala am simtit o instabilitate si de acea am ales sa cumpar distantierele. Nu am facut acesta achizitie doar pt aspect desi arata mai "agresiv" cu flanse si din spate intradevar "cracanat".


Edited by andr, 20 July 2015 - 05:23 PM.

  • 0

#40 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 19 July 2015 - 10:47 AM

Am mai facut o achizitie saptamana trecuta, am cumparat un set de jante de tabla aproape noi de Brut Force (folosite 100 km) si am montat anvelopele vechi Innova Mud Gear Lite. Am luat aceasta decizie de a mai avea un rand de roti pt ca folosec atv-ul si pt plimbari usoare unde sunt si drumuri asfaltate si prefer sa am un set de roti cu profil mai putin agresiv(si uzate) pt aceste drumuri. In timpul saptamani, nu foarte frecvent, atv-ul este utilizat si de maicamea care merge mai mult pe asfalt.

 

La un momentdat am spus ca, cred ca nu am directia reglata bine, si am avut dreptate. Vineri seara am fost la un prieten mecanic si am verificat unghiurile, aveau o deschizatura foarte mare in fata si de acolo si uzuta neuniforma pe anvelopele fata. Am reglat directia "babeste". Pt ca nu am putut masura distantele la roata datorita directiei si a altor componente dintre roti, am folosit rigle pe care le-am prins pe roata(in dreptul orei 9 si un sfert) orientate in fata si am masurat distanta in fata roti si la 40 cm dupa prima masuratoare, diferenta a fost de 1,9 cm. Am reglat directia in asa fel ca rotile sa fie aproape paralele am lasat o distanta(deschidere) de 2 mm, stiu ca la masinile cu tractiune integrala unghiul ar trebuie sa fie cateva grade inchis dar pt ca, 4x4 folosesc doar in locurile unde aderenta este redusa, prefer ca rotile fata sa fie aproape paralele.

Mentionez ca in timpul regalajului ghidonul a fost drept(am desfacut bordul sa fiu sigur) iar dupa reglaj am folosit o alta rigla, prinsa in acelas loc dar orientata spre rotile spate ca sa vedem unde "bat" pe rotile din spate. La ambele roti au coincis distantele. 

 

Sper sa ma fi facut inteles, daca o sa am timp o sa fac si poze cum am montat riglele si ce am masurat.


Edited by andr, 19 July 2015 - 11:04 AM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto