Jump to content



Photo

Polaris Scrambler 500 E 2010


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 marius151

marius151

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 17 posts
  • Gender:Male
  • Location:elba,italia
  • Nume real:ionescu marius
  • Telefon:mobil
  • Marca ATV:polaris scrambler 500 E
  • Numar ATV:de tabla

Posted 20 November 2013 - 07:46 PM

salutare tuturor!de 2 zile sunt posesor al unui polaris scrambler 2010 pe care tot i-l plimb prin curtea locului de munca,un traseu de vreo 3-400 m.fostul proprietar locuia intr-o zona agricola de langa milano ,si acolo i-l mai plimba impreuna cu nepotul sau de 9 ani.arata impecabil,are 2280 km,iar ultima revizie a fost facuta in data de iulie 2012,la 1020 km,cand a facut doar schimbul de ulei + filtru ulei.in carnetul de service scrie ca revizia trebuie facuta din 1000 in 1000 km,dar el imi spunea ca urmatoarea revizie e la 5000.in carnetul service scrie ca trebuie folosit ulei polaris 0w-40,dar pe forum vad ca toti folosesc 5w-40.as vrea sa va intreb cat si ce fel de ulei pot folosi in locul celui polaris pe care nu -l gasesc, eu locuind in italia pe o insula unde nu am dealer polaris,ci doar mecanici normali,unde trebuie sa vin eu cu tot ce trebuie schimbat la specifica revizie,si ce fel de uleiuri mai trebuie sa mai cumpar ?am vazut ca mai sunt 2 tipuri pt spate si fata dar nu  inteleg pt ce anume.

Attached Files


  • 1

#2 sorinok

sorinok

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,529 posts
  • Gender:Male
  • Location:sibiu
  • Nume real:Sorin
  • Telefon:0749.........
  • Marca ATV:de la prieteni

Posted 20 November 2013 - 07:59 PM

Salut 

Foarte faina jucaria si arata foarte bine acest model mai nou! 


  • 0

#3 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 20 November 2013 - 09:34 PM

Este foarte interesant acest model de la Polaris, dar în același timp este și puțin ciudat prin aspectul său având cauciucuri mai mari pe față (23 față de 22). Ca performanțe îl recomandă sistemul de transmisie AWD/2WD, handicapul fiind garda la sol de doar 12cm !

Pentru schimburile de consumabile: ulei, filtre, lichid răcire se recomandă respectarea specificațiilor producătorului dar ... tratând într-un mod practic situația ta consider că poți face următoarele ”abateri”.

·         uleiul de motor poate să fie în mod clar unul 5w40 pentru că acolo nu ai temperaturi foarte coborâte, atenție însă la stabilitatea lui pentru turații mai mari, deci cumpără un ulei pentru moto nu pentru auto;

·         filtrul de ulei trebuie în schimb să fie cel original sau compatibil, dacă nu-l găsești pe plan local se poate achiziționa de pe net;

·         ciclul de schimbare a uleiului din motor nu este justificat la 1000 km decât în cazul exploatării foarte dure, nu știu dacă este cazul tău, în rest la 2000 km este ok;

·         uleiul din transmisie poate să fie un 80W90 clasic cu un ciclu de schimbare nu mai scurt de 2500 km, depinde de din nou de modul de utilizare;

·         lichidul de răcire, nu se recomandă doar apă chioară chiar dacă în zonă nu sunt temperaturi foarte scăzute, cel pe bază de glicol va asigura și o lubrefiere a elementelor în mișcare de pe circuitul de răcire. Pentru liniștea ta cred că este util a fi schimbat acum sau dacă nu cel puțin verificat;

·         filtrul de aer, recomand unul sport și chit de spălare și ungere;

 

Să-i faci revizia după care să-l folosești cu plăcere și fără evenimente neplăcute.


  • 0

#4 marius151

marius151

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 17 posts
  • Gender:Male
  • Location:elba,italia
  • Nume real:ionescu marius
  • Telefon:mobil
  • Marca ATV:polaris scrambler 500 E
  • Numar ATV:de tabla

Posted 21 November 2013 - 11:03 AM

multumesc pentru raspuns!acest atv i-l folosesc pentru plimbari pe sosea si drumuri pietruite prin padurile de aici,deci garda la sol nu cred ca va fi un mare neajuns.achizitionarea uleiului,filtre o voi face de pe ebay unde vad multe pachete de 4L ulei + filtru pt atv-ul meu.voiam sa intreb cat ulei intra in acest motor,pentru a cumpara cantitatea necesara pt 2 revizii,facand economie la transport.ca marci ulei predomina motul 300v, castrol power 1 ,act  evo si eni i-ride.mai voiam sa intreb de cureaua de transmisie ,la cati km ar trebui schimbata,manualul polaris recomanda schimbarea ei din 2000 in 2000km.care e marele avantaj al filtrului aer sport in detrimentul celui normal?pe ebay am vazut K&N 45euro sau ATHENA 25 euro.merita diferenta?

multumesc


  • 0

#5 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 21 November 2013 - 11:52 AM

Salut Marius,

 

Cumpărând o astfel de jucărie o să constați că ai intrat într-o lume, dacă nu ciudată atunci cel puțin mult diferită de cea obișnuită. Tot în acest sens o să vezi că multe lucruri se rezolvă după un tipic ce frizează de multe ori absurdul, lucru reflectat mai ales în costurile aberante pentru rezolvarea unor probleme curente de întreținere. Să nu te mire faptul că pentru o bucată de cauciuc ce se numește burduf de planetară și care costă pentru un autoturism 7 LEI !, pentru un ATV costă 25 E !

Exemplele pot continua, dar n-are rost eu propunându-ți să cobori cu picioarele pe pământ și să nu iei în seamă o schimbare a curelei la 2000 km, probabil că este de considerat doar atunci când participi la competiții.

 

Filtrul de aer sport este unul cu o finețe în general mai proastă decât a filtrelor de hârtie permițând admisia unui debit de aer îmbunătățit, dar în același timp nu filtrează atât de bine ca un filtru de hârtie. El are un chit de întreținere format dintr-un lichid de spălare și un ulei cu mare capacitate de absorbție a impurităților. În locul lichidului de spălare se poate face această operațiune și cu benzină pur și simplu. Nu cunosc filtrul ATHENA, deci nu pot da sfaturi, dar poate fi la fel de bun ca și K&N. Amândouă prețurile sunt exagerate oricum.

 

Gama uleiurilor MOTUL este foarte răspândită în lumea moto/ATV deci nu mai are rost să confirm. Oricare tip de ulei din această gamă dedicată este bun pentru ceea ce are în specificație (motor, diferențial, etc.).

 

Cantitățile de lichide aferente: motor, diferențial, răcire, etc. sunt specificate în cartea tehnică a ATV-ului, trebuie căutată pe net și o să o găsești, dacă nu sunt sigur că un coleg ce deține așa ceva te va ajuta.

 

Sper că ți-am fost de ajutor.


  • 0

#6 marius151

marius151

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 17 posts
  • Gender:Male
  • Location:elba,italia
  • Nume real:ionescu marius
  • Telefon:mobil
  • Marca ATV:polaris scrambler 500 E
  • Numar ATV:de tabla

Posted 21 November 2013 - 05:01 PM

multumesc pt raspunsuri si pt lumina facuta in capul meu!cu siguranta mi-ai fost de MARE ajutor.


  • 0

#7 kakas19

kakas19

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 24 posts
  • Gender:Male
  • Location:Covasna
  • Nume real:Modi Andras
  • Telefon:0729777876
  • Marca ATV:Polaris Scrambler

Posted 26 March 2014 - 02:38 PM

Si eu am Scramber, si recomand ulei original. In motor mai merge alt tip de ulei iar la diferential sau in cap de roata trebuie ulei special de polaris.

Daca permiti eu recomand pentru primul mare revizia pachetul asta: http://www.ebay.com/...83da46b&vxp=mtr

Eu ultima data am luat 2L de ulei Polaris PS4,cu filtru de ulei in pachet si a costat 160 ron.

Nu merita pentru 30-40 ron sa faci rau pentru bijuteria asta.


  • 0

#8 kakas19

kakas19

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 24 posts
  • Gender:Male
  • Location:Covasna
  • Nume real:Modi Andras
  • Telefon:0729777876
  • Marca ATV:Polaris Scrambler

Posted 26 March 2014 - 03:50 PM

Uite am gasit ce am cumparat si eu ultima data: http://www.ebay.com/...6f0698d&vxp=mtr


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto