pare destul de interesant
http://www.promotor....-video-11715361
Posted 23 November 2013 - 09:22 PM
Mai putin interesant va fi cand vrei sa conduci atv-ul mai sportiv, facand derapaje ai sa te trezesti in tufe!
Posted 24 November 2013 - 01:16 PM
Cred ca merita incercate si apoi dat cu parerea, daca ar fii disponibile pe piata acele anvelope chiar as face o incercare!
Posted 24 November 2013 - 03:27 PM
Pe banii altcuiva da, pe ai mei nu ! Acele anvelope sunt destinate in special armatei si merg foarte bine pe teren pietros, in rest au foarte multe dejavantaje:
- nu poti regla presiunea, mai ales iarna cand jonglam cu presiunea in roti
- pretul enorm de mare
- nu vad cum ai conduce un atv putin mai sportiv cu aceste anvelope daca le pot numi asa
- si lista poate continua...dar nu mai am idei acum
Posted 24 November 2013 - 04:55 PM
Potrivit celor de la Polaris, pneurile TerrainArmor pot fi folosite pentru 560 km după ce s-a tras asupra lor cu cartuşe de calibrul .50. De asemenea, cauciucurile pot fi folosite pentru mai bine de 1.600 km după ce au fost tăiate pe o şină de tren/tramvai
Cei de la Polaris sigur nu cunosc bolovanii din muntii nostri
Posted 24 November 2013 - 05:01 PM
Da vorbim de muntii lui Dracula. Daca ar musca el din roti sigur ar ramane urme!
Posted 24 November 2013 - 08:42 PM
Tehnologia e mai veche ..foarte probabil preluata de la armata.
Are desigur atat avantaje cat si dezavantaje.
Referitor la "condus mai sportiv", eu inteleg "drifturi", cred ca se pot face linistit ...
Ce vad eu ca nu s-ar aplica sunt noroaiele, poate si zapada.
Probabil ca avantajul major este rezistenta la impunsaturi ... dar mai scapi si de dejantari ( mie nu mi s-au intamplat astea doua oricum niciodata ), probabil si capacitatea de incarcare este un alt avantaj care nu se aplica la atv-uri oricum.
Daca se merita sau nu... asta depinde de ce vrei sa faci cu atv-ul.
Posted 24 November 2013 - 09:16 PM
Am fost super incantat de prezentarea lui Polaris Sportsman WV850 H.O. pana am vazut greutatea lui.
In ultima vreme am capatat o obsesie in ceea ce priveste greutatea ATV-urilor. Daca nu ati verificat acest lucru la ATV-ul cu pricina va spun eu:
505 kg dry weight !!!
Pana si un RZR S 800 e mai usor (479Kg).
Probabil pt uz militar/industrial... acele roti se potrivesc dar pt noroi si zapada "no-way".
Intr-adevar se testeaza de multi ani acele roti. Le-am vazut puse pe un Audi A4 inca de acum vreo 10 ani.
Una peste alta BRAVO POLARIS ca este primul constructor care pune asa ceva pe un produs de serie chiar daca la 505 kg acela nu e chiar un ATV.
Edited by vic09092000, 24 November 2013 - 09:24 PM.
Posted 24 November 2013 - 10:08 PM
Mai la capitotul inovatie Polaris intodeuana a stat foarte bine, ma gandesc si la recentul Scrambler care prinde tot mai mult si se pare ca este foarte competitiv.
Acel atv prezentat este clar destinat pentru altceva dar nu pentru recreere. Cum ziceti si voi de anvelope, ce te faci iarna cu ele sa in noroi?
Si imi mentin parerea legata de faptul ca nu poti sa conduci sportiv cu asemenea roti. M-am uitat pe net si am vazut filmulete cu aceste anvelope testate doar in condititi de denivelari perpendiculare pe roata, nu am vazut cum ruleaza in derapaj sau atunci cand ai de urcat un nivel de panta.
Na, am multe semne de intrebare daca intradevar sunt mai potrivite aceste anvelope la ce facem noi cu atv-urile.
Edited by sorinok, 24 November 2013 - 10:08 PM.