Pai da, deoarece ai aer pe care il comprimi pedaland, apoi el se destinde si iti impinge inapoi lichidul.
Faci asa: te duci la benzinarie, iti cumperi 1 litru lichid de frana (dot 3 sau 4 sau, si dot 3 si dot 4, in functie de cate circuite ai), desfaci rezervoarele de lichid de la atv, le umpli cu lichidul corespunzator, si faci cateva pedale (sau tragi la maneta). Apoi, colegul tau care te ajuta, desface aerisitorul, lichidul curge (timp in care tu tii apasata frana pana simti ca s-a dus "la fund"), colegul strange aerisitorul, tu bagi catea pompe, apoi tii apasat, colegul desface, curge, pedalezi, tii, desface, curge, pedalezi.
Dupa ce ai facut asta de 3 ori la prima roata, treci la a doua. Si faci la fel. Apoi la a treia, la a patra, Atentie, vezi sa nu ramai fara lichid in rezervoare ca o iei de la inceput.
Daca tot nu tine asa cum stiai tu, repeti procedura. Eventual chiar a doua zi. Vezi ca aerul nu sta grupat intr-un loc, ca la calorifere, asa ca, nu te apuca sa faci economie la litrul ala de lichid pe care il cumperi.
Inca o recomandare, dupa ce cumperi lichidul de la peco, nu il agita ca pe bere, ca bagi aer in el si il pui degeaba. Daca ti-a cazut bidonul sau l-ai agitat, lasa-l 24 de ore nemiscat, ca sa iasa tot aerul din el, altfel il bagi in instalatie si ai muncit degeaba.
Spor!