Jump to content



Photo

Modificare Raport Transmisie Dragon Fly


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 13 February 2014 - 05:11 PM

salut am si eu o intrebare , cine a modificat raportu de transmisie la atv ( ma intereseaza mai exact la 400 cc Dragon fly )

Nu are forta sa urce . (compresie ok carburator curatat si reglat ) ma gandesc ca problema sa fie din raportul transmisiei .

Astept sfaturi si sugestii sau poate omanei care deja s-au lovit deja de problema asta .


  • 0

#2 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 13 February 2014 - 10:41 PM

Dar oare doar al tau nu are forta sa urce, adica asa sunt ele din fabrica, sau are ceva defectiune al tau ?


  • 0

#3 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 13 February 2014 - 11:54 PM

nu e al meu . am mai citit undeva ca ar fi mai puturoase fata de cele de 300  si sigur undeva au gresit in proiectare . posibil cineva sa ii fi dat de cap deja .Am zis sa postez ca poate voi afla ceva , daca nu incep modificari ( greutate role si daca nu vedem prin arburator un jigler ceva ..


  • 0

#4 sorinok

sorinok

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,529 posts
  • Gender:Male
  • Location:sibiu
  • Nume real:Sorin
  • Telefon:0749.........
  • Marca ATV:de la prieteni

Posted 14 February 2014 - 08:48 PM

Sa sti Radu ca si eu m-am dat pe Dragon si tot asa mi s-a parut ca este  destul de lenes pe urcari in special. Pe drum intins mergea pana in 80km/h, dar la urcari pierdea repede din viteza, iar daca urcarea se facea pe zapada, ramanea imediat impotmolit. Poate totul sta in schimbarea rolelor, sa pui mai usoare, sau poate un alt arc...


  • 0

#5 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 15 February 2014 - 01:03 AM

maine sper sa incerc partea cu rolele . cu arcu nu prea stiu unde il gasesc ( cel de 300 stiu ca e 1:1 majesty ) cel de 400 ? inca nu a confirmat nimeni nimic.


  • 0

#6 sorinok

sorinok

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,529 posts
  • Gender:Male
  • Location:sibiu
  • Nume real:Sorin
  • Telefon:0749.........
  • Marca ATV:de la prieteni

Posted 15 February 2014 - 12:58 PM

Poate vorbesc prostii, dar stiu ca cel de 400 are acelasi ambreiaj ca cel de 300. Poate merge schimbat cu ceva de la Malossi...ceva de genul http://www.ebay.com/...5-/281225270904


  • 0

#7 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 15 February 2014 - 02:22 PM

la cel de 400 a pus un ambreaj mai mare ..


  • 0

#8 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 08 August 2016 - 10:35 PM

Salut Adi!
Reinviu topicul. Am si eu un Dragon Fly 420 4x4 si as vrea sa stiu cum s-a concretizat in cazul tau modificarea rapoartelor pentru cuplu mai bun. Ai mai modificat greutatea rolelor sau ce i-ai facut sa traga mai bine pe urcari?

Intradevar Dragon Fly 400 are ambreajul ceva mai mare dar se uzeaza mai repede ca la 300. Eu am schimbat cate unul la mia de km si am folosit frecvent treapta de forta unde se cerea.... Dar am si mers majoritar in 2 cu bagaje...
  • 0

#9 dorin9722

dorin9722

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dorin B.
  • Telefon:0766106988
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:-

Posted 17 August 2016 - 12:44 PM

Salut Adi!
Reinviu topicul. Am si eu un Dragon Fly 420 4x4 si as vrea sa stiu cum s-a concretizat in cazul tau modificarea rapoartelor pentru cuplu mai bun. Ai mai modificat greutatea rolelor sau ce i-ai facut sa traga mai bine pe urcari?

Intradevar Dragon Fly 400 are ambreajul ceva mai mare dar se uzeaza mai repede ca la 300. Eu am schimbat cate unul la mia de km si am folosit frecvent treapta de forta unde se cerea.... Dar am si mers majoritar in 2 cu bagaje...

Smprofx,ambreiajul tau e cel cu 5 saboti sau cel cu 3?
Ai reusit sa modifici ceva la el?kit de arcuri,bile la variator,etc?

Edited by dorin9722, 17 August 2016 - 12:45 PM.

  • 0

#10 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 17 August 2016 - 10:32 PM

Salut Dorin! Ambreajul la mine e varianta initiala, cu 3 saboti. Acum nu stiu daca cel nou cu 5 saboti se uzeaza mai repede sau nu, un vanzator mi-a zis ca e mai bun cel cu 5 altul mi-a zis ca e mai bun cel cu 3 ... Din experienta iti zic ca sunt la al 3-lea ambreaj in 3000+ km. Ori n'am avut eu bafta ori faptul ca am mers mai mult in 2 si relieful in zona e ceva mai abrupt a dus la uzarea lui prematura ... (ca treapta la mic am folosit-o de cate ori s-a impus si cascadorii cu ATV-ul nu fac...)

 

Nu am facut modificari si sunt si eu curios daca si ce a incercat colegul Adi Radu si daca a avut vre-un castig notabil intr-un final.


  • 0

#11 dorin9722

dorin9722

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dorin B.
  • Telefon:0766106988
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:-

Posted 18 August 2016 - 12:07 AM

Parerea mea este ca "ambreiajul cu 3 saboti e mai bun decat ala cu 5,crede-ma am mai dat la alti clienti si toti sunt multumiti"(daca a sunat ceva de genul) pică...ferodourile de pe cel cu 5 sunt si mai late si mai lungi...analizand ce se mai vinde pe net stock sau variante imbunatatite(gen Dr Pulley) eu sunt convins ca e mai bun/eficient cel cu 5 saboti,iar daca la magazinul de piese ti-au sugerat altceva,cred ca au facut-o doar ca sa isi vanda marfa.
Poti sa imi lasi un mesaj cu un nr de telefon in privat...momentan am 2 solutii la problema cu ambreiajul...sa vad care se concretizeaza si iti povestesc😉
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto