Din pacate nu prea am avut unde sa le comparam, singurul traseu comul de pana acum fiind acela de pe valcele, un traseu lejer cu doar cateva namoale.
Despre ale mele, cele pe 26 care sunt si mai late pe spate cu 5 cm si pe fata cu 2. cm pot spune:
Avantaje:
+Ascund mult mai bine jantele, lasand in evidenta pe lateral doar profilul, un avantaj destul de bun pe urmele altora care de obicei sunt mai inguste(ravene)
+Sunt mai inalte , inaltand ATV-ul iar avantajul peste obstacole este evident, iar balonul fiind mai mare permite o elasticitate foarte buna, amortizand mersul pe drum denivelat.
+fiind mai late, pe ravene nu mai ating cu scaritele, singurele care ating fiind rotile. Deasemea si jantele sunt protejate mai bine.
+ Fiind mai inalte a s-a schimibat raportul, iar vitezometrul indica acum corect.
+ Pe acelasi traseu, de la plin la plin in 60 de km parcursi la mine a intrat cu 1.4 litri mai putina benzina ca la Marius.
+Profilul bighorn este , parca sunt lipite de pamant.
Dezavantaje:
- Sunt mai scumpe
-Fiind mai inalte, la frana si curba combinate, sau la denivelari trecute in viteza, anvelopele fata ating de carcasa de protectie a farurilor. Pentru aceasta situatie am limitat cursa rotilor cu 2 cm de la 12 la 10 cm, montand niste tampoane de poliamida pe tija amortizoarelor. Dupa aceasta modificare acest dezavantaj a disparut complet, fara a simti alte limitari.
-Sunt mai grele cu cca 1kg/roata dar eu nu am simtit vreo diferenta notabila la demaraj.
- Fiind mai late, arunca namol de te faci ca porcul, si nu doar stropeala ci bolovani sanatosi, bine crescuti. e sinucidere sa mergi fara casca.
- Nu mai poti face drifturi pe pamant, aderenta fiind foarte buna, agata si te rastoarna instant.
Eu nu m-as mai intoarce la rotile originale .
Edited by samy., 28 December 2016 - 08:09 AM.