segmenti doar pe original ca altii nu se potrivesc doar daca pui si alt piston ! din ce e cilindrul ?Fonta nicasil ?
Suzuki King Quad 300 4X4 1997
#21
Posted 01 February 2015 - 09:59 PM
#22
Posted 17 February 2015 - 10:36 AM
Salutare, am gasit segmentii, pe original, ambreiajul de pornire si garniturile, am pus tot ce era de pus pe el, dar a aparut o alta problema, nu-mi da scanteie. Am nevoie de un CDI. Magnetoul nu are bobina de inductie. Ma poate ajuta cineva cu cevba informatii de unde as putea sa o procur, sau daca aveti careva pe una de rezerava sau de vanzare macar sa-i fac proba sa stiu ca e de acolo. Va rog sa ma ajutati. Multumesc!
#23
Posted 17 February 2015 - 04:56 PM
Salutare, am gasit segmentii, pe original, ambreiajul de pornire si garniturile, am pus tot ce era de pus pe el, dar a aparut o alta problema, nu-mi da scanteie. Am nevoie de un CDI. Magnetoul nu are bobina de inductie. Ma poate ajuta cineva cu cevba informatii de unde as putea sa o procur, sau daca aveti careva pe una de rezerava sau de vanzare macar sa-i fac proba sa stiu ca e de acolo. Va rog sa ma ajutati. Multumesc!
CDI Original Suzuki King Quad 300 4X4 1997
Pret : 1955 Lei Tva inclus
Transport gratuit pentru piese prin Fan Curier la comenzile mai mari de 300LEI
Telefon : 0749 229 950
#24
Posted 18 February 2015 - 01:55 PM
Multumesc pentru ajutor, am gasit si eu originala la 325 USD, in SUA, dar este prea scumpa, mai caut si va voi anunta ce am rezolvat.
#25
Posted 18 February 2015 - 05:04 PM
cauta pe amazon , ebay prin state ! o sa ma uit si iti dau link + asistenta la comanda si livrare !
Edit :
Edited by Adi Radu, 18 February 2015 - 05:08 PM.
#26
Posted 18 February 2015 - 05:15 PM
Edit :
#27
Posted 20 February 2015 - 10:26 AM
Salutare, am gasit pe cineva in Bucuresti ce face CDI-uri (undeva la 200 ron), m-am uitat pe net, si pe site-ul Suzuki Part House, piesa costa undeva in jur de 350 USD. Dar norocul meu este ca s-a rezolvat cu CDI-ul, este ok, functioneaza, numai ca atunci cand a fost schimbat blocul de lumini s-a taiat alimentarea CDi-ului din contact(de catre un meserias, ca lui nu-i dadea nimic pe firul ala). Acum s-a rezolvat si e totul ok. Pe astazi ar trebui sa fie gata si sa-l iau usor pentru a-i face rodajul. Voi reveni cu poze din timpul reparatiilor.
Multumesc pentru intentiile bune si pentru ajutor . Cei ce au nevoie de piese pentru "jucariile" lor care se gasesc greu in tara sau sunt prea scumpe, ma puteti contacta si vorbesc cu un prieten de-al meu sa vi le aduca(mie mi-a adus ambreiaj de pornire complet, "gat" admisie, segmeti, garnituri pentru motor, la un pret rezonabil si transport gratis). Piesele vin numai pe original, in baza codurilor trimise de catre voi.
#28
Posted 20 February 2015 - 10:37 AM
Cei ce au nevoie de piese pentru "jucariile" lor care se gasesc greu in tara sau sunt prea scumpe, ma puteti contacta si vorbesc cu un prieten de-al meu sa vi le aduca(mie mi-a adus ambreiaj de pornire complet, "gat" admisie, segmeti, garnituri pentru motor, la un pret rezonabil si transport gratis). Piesele vin numai pe original, in baza codurilor trimise de catre voi.
Frumos gest. Sa traiesti!
#29
Posted 11 May 2016 - 02:42 PM
Salutare tuturor!
Dupa o lunga pauza de scris pe forum in care am avut parte de cateva peripetii printre coclauri, noroaie, etc, m-am lovit de o problema majora.
Am reusit sa-i fac franjuri motorul... Mi-a sarit de la punct, imi pornea greu, dar dupa ce pornea, mergea foarte bine, statea la ralanti, pornea foarte usor dupa ce se incalzea putin, in fine. Ideea e ca mi-a prins supapa de evacuare deschisa, si am gasit o gaura cam cat e pistonul. Dupa luni de cautari, investigatii si investitii l-am adus la lumina.
Problema recenta este ca ma supara carburatorul. L-am cumparat de nou si cum l-am pus si i-am dat sa porneasca, arunca benzina peste tot. L-am dus la un service moto in buzau, si mi-a spus ca nu-i da de cap si ca e defect din fabricatie, eu unu refuz sa cred asa ceva. Nu pot sa-l mai returnez caci am umblat la partea de putitor si cui poanto. Daca a mai patit cineva asa, va rog indrumati-ma sa-l rezolv si eu. Din noiembrie 2015 nu am mai mers cu el, si e tare aiurea...
#30
Posted 11 May 2016 - 06:38 PM
#31
Posted 11 May 2016 - 10:43 PM
Pai pot incepe prin a zice ca :
1 Sigur carburatorul nu a fost nou original suzuki ( nu ca suzuki ar face carburatoare , doar isi echipeaza atv-ul cu piese de calitate facute de alte firme ). Fiind un carburator china exista sansa sa fie defect de nou . Sa reglezi tot ce se poate regla si sa nu mearga !
2 De ce ai schimbat carburatorul vechi ? Ce ai rupt la el sau ?
3 Ai zis ca ti-a sarit distributia ai spart pistonul ( aici e lista mai lunga sper sa fi schimbat tot : piston , segmenti , lant + intinzator distributie eventual si patinele , rectificat scaun supapa si evident o supapa noua ).
Daca ai omis ceva din lista de mai sus posibil ca aia sa fie cauza ! Ai facut un test de compresie ? Ai verificat sa fie motorul la punct corect ?
#32
Posted 19 May 2016 - 09:38 PM
Pai pot incepe prin a zice ca :
1 Sigur carburatorul nu a fost nou original suzuki ( nu ca suzuki ar face carburatoare , doar isi echipeaza atv-ul cu piese de calitate facute de alte firme ). Fiind un carburator china exista sansa sa fie defect de nou . Sa reglezi tot ce se poate regla si sa nu mearga !
2 De ce ai schimbat carburatorul vechi ? Ce ai rupt la el sau ?
3 Ai zis ca ti-a sarit distributia ai spart pistonul ( aici e lista mai lunga sper sa fi schimbat tot : piston , segmenti , lant + intinzator distributie eventual si patinele , rectificat scaun supapa si evident o supapa noua ).
Daca ai omis ceva din lista de mai sus posibil ca aia sa fie cauza ! Ai facut un test de compresie ? Ai verificat sa fie motorul la punct corect ?
I-am cumparat ambele supape, patine, lant distributie (roata dintata de la axul cu came nu am gasit-o, deci este cea veche), tacheti, patine, piston, segmenti, am honuit cilindrul, garnituri, toate piese sunt noi si originale. Carburatorul este Mikuni, luat pe cod, exact ce am avut pe el (cumparat de pe suzukipart house, la fel ca toate piesele). Carburatorul cu care am cumparat atv-ul incepuse sa dea si el benzina aiurea peste tot. Am cumparat 2 carburatoare de la un Suzuki gs 500, si am folosit unul din ele, cu modificari minore ale admisiei de aer a functionat perfect pana a crapat motorul. Acum cel cu care a mers (cel de GS500) nu trage, are tentinta de a se ineca si nici putere nu are mare lucru(am incercat sa-i mai obturez aerul si uneori merge bine, dar in scurt timp se deregleaza). Iar cel nou dupa cum v-am spus mai sus arunca benzina foarte multa. Am tot incercat sa-l reglez, si nu reusesc sai dau de cap. Da rateuri pe admisie, pesemne ca tachetul de la admisie e prea strans si trebuie sa-l reglez. L-am lasat 4 ore la ralanti sa-si faca oglinda pe cilindu si nu s-a oprit, motorul merge rotund, frumos, dar ceva e in neregula cu carburatia.