Jump to content



Photo

Curea Transmisie Dayco Vs Epi Performance


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 hercutc

hercutc

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 44 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Hercut Cristian
  • Telefon:0752071707
  • Marca ATV:CF Moto Z10 Sport

Posted 28 November 2014 - 10:14 PM

Salutare,

Ma intereseaza daca aveti cunostinte despre aceste doua branduri de curele.Dupa cate am citit ambele ar fi foarte bune,pe unele forunuri am gasit informatia ca ar fi mai bune chiar decat cele originale si la preturi mai bune.Epi Performance am vazut ca au fi Heavy Duty .
Nu stiu daca sa cumpar o curea originala sau una dintre aceste doua branduri.

Mersi anticipat pt timpul vostru de a raspunde.
  • 0

#2 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 01 December 2014 - 01:46 AM

Dayco e cea mai ieftina curea pe care o poti gasi ( asta cel putin ce se gaseste pe la noi prin tara fara ebay sau alte situri din state ) Legat de EPI am citit si eu lucruri interesante + ca sunt buni in ceea ce priveste ambreajele ! Ce am inteles e ca la : Can am e cel mai ok cea de can Am , La Bruta nu tine doar originala , Si la KQ daca ti se strica ( foarte rar) Pui tot noua ca va tine de te vei plictisi de ea .


  • 1

#3 AlexRap

AlexRap

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:alex rap
  • Telefon:0742810533
  • Marca ATV:Arctic Cat 650 V2
  • Numar ATV:CJ-33-RAP

Posted 14 July 2015 - 09:28 AM

Am incercat eu o curea Dayco HPX pe motor de brute force de 650 . Dupa ce am montat cureaua frana de motor aproape a disparut, ulterior am montat o curea originala si totul merge perfect. A incercat cineva alta curea pe motor de kawasaki care a mers bine ? 


  • 0

#4 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 14 July 2015 - 11:53 AM

Salut Alex,

Interesantă observația cu dispariția frânei de motor în cazul unei curele diferită de cea originală.

Eu îmi închipui că pierderea frânei de motor se poate întâmpla doar când există alunecare în cel puțin unul dintre locurile: între curea și fuliile variatorului, rulmentul unisens ”patinează”, nemaifiind de fapt unisens sau la nivelul ambreiajului. Mai poate exista o cauză, cea a pierderii compresiei.

Am deschis subiectul pentru a te provoca, pe tine sau alt cunoscător, să ne explice fenomenul. După schimbarea curelei demarajul era același, la ridicarea bruscă a degetului de pe accelerație ce comportament observai ? Turația motorului se reducea, dar ATV-ul își schimba foarte puțin viteza sau …


  • 0

#5 AlexRap

AlexRap

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:alex rap
  • Telefon:0742810533
  • Marca ATV:Arctic Cat 650 V2
  • Numar ATV:CJ-33-RAP

Posted 14 July 2015 - 12:22 PM

Am facut o mica comparatie intre cele 2 curele , originala si cea de la dayco , diferentele fiind minore (sub 1 mm ) . Turatia motorului scadea dar la o panta lunga simteam ca nu tine frana de motor si ii da drumu la atv, kawasaki foloseste un motoras care apasa ambreiajul tinand cureaua tensionata la coborare ( cei care au motor kawasaki stiu despre ce vb pentru ca se defecteaza, dar am gasit solutia pentru remedierea problemei ). Precizez ca fuliile erau curatate ( tot timpu curat cu un spray de discuri de frana fuliile ). 

Horia si eu ma gandeam la rulment sau compresia ( compresia fiind de aproximativ 6 bar putin peste valoarea maxima din manual). 

Foarte tarziu am dedus ca este cureaua deoarece am montato noua nu facusem multi km cu ea. 


  • 0

#6 Bvabva

Bvabva

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 83 posts
  • Nume real:Virgil
  • Telefon:0740341508
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:CJ 01 tgr

Posted 14 July 2015 - 03:07 PM

Majoritatea producătorilor recomanda ca înainte de montaj cureaua sa fie spălată cu apa si săpun.apoi ai undeva între 30-50 de km perioada de rodaj.dac nu ai făcut acestea este normal sa nu țină frâna de motor .pe urma ar fi trebuit sa măsori cureaua caci poate este la limita de uzura ,chiar daca e noua.Si daca nu,verifica fuliile toate caci probabil pe una dintre ele ai uzuri.
  • 0

#7 AlexRap

AlexRap

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:alex rap
  • Telefon:0742810533
  • Marca ATV:Arctic Cat 650 V2
  • Numar ATV:CJ-33-RAP

Posted 14 July 2015 - 09:32 PM

Aproximativ 50 km am mers foarte frumos fara sa fortez cureaua. Cureaua e aproximativ la acelesi dimensiuni ca noua , nu am spalato cu sapun dar am folosit spray de discuri de frana pe fulii care ar trebui sa degreseze. Si daca aveam uzura pe fulii nu meargea nici cureaua originala. Eu am identificat problema ( cureaua ) dar am postat pentru restu utilizatorilor sa stie ce am patit si eventual sa evite asemenea evenimente. 

 

 

Atasez 2 filmulete facute azi cu frana de motor, care o am cu cureaua originala (asa ar fi trebuit sa mearga frana si cu cureaua dayco)

Precizez atv-ul era in treapta de forta (low) 4x4 cuplat si fara sa ating vreo frana.

 

 

Pentru cei care sesiseaza clantanitu de la motor , e doar un lant de distributie intins , astept sa ajunga lanturile 


  • 0

#8 danutlupu

danutlupu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 564 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:noroi si ravene
  • Nume real:Da, e real !
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Bomba 650 xt max
  • Numar ATV:Bafta !

Posted 17 July 2015 - 11:36 PM

Nu recomand Dayco, e mult mai subtire dar si mai ingusta, de noua cand am luat-o era cu 2 mm mai ingusta, adica la limita de a fi schimbata, mergea mai prost decat cea originala ce trebuia schimbata. Evident mi-a patinat rapid, asa ca am aruncat-o dupa 2-300 km.


  • 0

#9 danutlupu

danutlupu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 564 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:noroi si ravene
  • Nume real:Da, e real !
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Bomba 650 xt max
  • Numar ATV:Bafta !

Posted 15 March 2017 - 02:21 PM

Revin cu ceva impresii despre curele dupa teste aprofundate:

 

1. BRP original.

Aia cu care am luat atv-ul luat sh pe la 2300 Km, am aruncat-o (ca prostul); nu stiam atunci cum sa cataloghez o curea daca mai e buna sau uzata. Dupa ceva teste nereusite cu curele noi ieftine after-market care s-au dovedit niste porcarii ce a trebuit sa le arunc, acum vreo 3 ani mi-a picat pe mana o curea sh originala can-am la 200 RON si nu am stat pe ganduri. Nu stiu cati km a facut inainte acea curea, dar eu timp de 3 ani am mai facut cu ea cam 2500 km. Zilele trecute am mesterit pe la transmisie, am dat jos tot (am avut un petec pe cutie care nu era bun si luam apa la curea), ocazie cu care am curatat tot pe acolo si vrut sa schimb cureaua cu noua luata BRP (700 ron). Nu mica mi-a fost mirarea cand am masurat cureaua veche, avea 33 mm latime, in conditiile in care cea noua are 34 mm. Deci curea sh cu care s-au facut ceva km, reinstalata si mers cu ea ceva vreme, a pierdut 1 mm in latime. Cred ca stiti cam ce salata isi ia atv-ul meu cand il scot la plimbare, adica nu-l scot degeaba prin padure, dar nici nu dau ca surdu in toba. Evindent nu am schimbat cureaua si chiar in ziua aia am facut o iesire de pomina in care s-a comportat exemplar. Am auzit multe vorbe cum ca 800 si 1000 mai ales Renegate fac cureaua flenduri, nu stiu daca asa e sau proprietarii sunt prea agresivi, dar asta micu de 650 vad ca le iubeste mult pe alea originale.

 

2. Dayco.

Dupa ce arunc ca boul cureaua originala crezand ca e proasta, ma pune dracu sa pun pe el o mizerie din asta. Imi vine prin posta, cand o masor are 32 mm latime de noua si e vizibil mai subtire pe inaltime desi e comandata pe cod produs a.m., dar ma asigura vanzaotrul ca e ok, ca si-a mai pus lumea si e multumita. Dupa putina vreme cand ma intorceam din plimbare, pierd puterea brusc si simt cum patineaza cureaua de trebuia sa accelerez cam tare sa ma pot deplasa. O dau jos, avea 30 mm, s-au dus 2 mm in mai putin de 300 km; direct la gunoi.

 

3. Carlise

Mai trag un loz cu Ultimax Hypermax cam la acelasi pret si astea laudate de vanzatori de numa-numa, de fapt Dayco face parte din grupul Carlise, sunt una si aceeasi mizerie. La o revizie generala, se desface si cutia asa de control sa vad ce mai face cureaua cea noua (sub 500 km). Facea bine mersi, avea si ea 30 mm latime si urma curand sa patineze si ea si de atunci am zis ca aia e Ultima-m#ie Hyper-vax care mi-o mai iau cu curele after-marchet. Noroc ca avea mecanicul la dusesem atv-ul o curea de rezerva originala can-am, probabil ca tot un prost ca mine a lasat-o acolo, curea cu care merg si acum. 

 

4. Epy Performance 

Au doua produse Heavy Duty si Severe Duty, cea din urma a pus-o un prieten impreuna cu un kit de ambreiaj varianta mudder tot de la ei pe un Artic cat de 700 si era foarte incantat, dar eu nu mai am curaj sa incerc. 

 

Si uite asa am invatat pe pielea mea ca de fapt ieftin inseamna scump si am ramas in rezerva cu o curea noua originala cu care cred ca prind anul 2020 pana am s-o montez daca mai duc eu si atv-ul pana atunci.    


  • 0

#10 ady_bz2002

ady_bz2002

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 83 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:adi
  • Telefon:000000000
  • Marca ATV:Polaris RZR 800cc
  • Numar ATV:-RZR

Posted 15 March 2017 - 02:33 PM

Eu am schimbat la rzr cureaua originala pt ca avea uzura cu epi. pana acum sunt multumit.


  • 0

#11 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 15 March 2017 - 03:49 PM

Si eu am cu cea originala 4800 pana acum . am dat-o jos m-am uitat la ea ( dupa urme ciudate ) Nu am masurat-o ! Am pus-o inapoi si merg mai departe . Cand imi reaminteste individu ca vrea schimburi noi voi arunca si un ochi pe acolo si atunci voi masura !

 

PS: cei care vor curea de can can ... ma pot contacta am gasit o sursa buna la pret ok  ( un model de curea originala e undeva pe la 500 ron sau mai putin .. ) Can amu are vre-o 3 modele cu coduri diferite !


  • 0

#12 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 15 March 2017 - 05:58 PM

Hai că mă bag și eu în seamă.

La curea m-am spurcat la nici 1200 km făcuți cu jucăria asta de 1 litru, eu îi adun repede, și-am reușit să-i simt mirosul de câteva ori.

Nu prea sunt surd să bat în tobă, cum zice Dănuț, dar la dihania asta de motor dacă ai degetul puțin mai gros, lesne tragi semnale din rotocoale de fum precum indienii.

Acum m-am mai dat la pace cu el, iar când are de tras la ceva mai zdravăn mă opresc frumos și-l pun în low. Căluții lui sunt un pic prea viguroși pentru guma aia,iar reflexele erau pentru doar cei 63 pe care-i avea vechea jucărie, cai de care dispune și 650 vostru.

Am comandat una nouă, versiunea întărită am auzit că-i spune, cea care echipează Maverik. Am schimbat-o pe cea de pe el cu toate că nu arată chiar rău semn că totuși dacă am degetul gros, am măcar mirosul mai subțire, iar aia veche stă frumos ca rezervă.

La ce mă refer eu face 208, dar am primit un ajutor și-a fost doar 140 E.


  • 0

#13 ady_bz2002

ady_bz2002

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 83 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:adi
  • Telefon:000000000
  • Marca ATV:Polaris RZR 800cc
  • Numar ATV:-RZR

Posted 15 March 2017 - 09:00 PM

Si eu am cu cea originala 4800 pana acum . am dat-o jos m-am uitat la ea ( dupa urme ciudate ) Nu am masurat-o ! Am pus-o inapoi si merg mai departe . Cand imi reaminteste individu ca vrea schimburi noi voi arunca si un ochi pe acolo si atunci voi masura !

 

PS: cei care vor curea de can can ... ma pot contacta am gasit o sursa buna la pret ok  ( un model de curea originala e undeva pe la 500 ron sau mai putin .. ) Can amu are vre-o 3 modele cu coduri diferite !

la 4800 inca mergi cu ea? eu am schimbat-o la 4500 ca era crapata intr-un mare fel. nu aveam probleme dar am verificat de curiozitate. Acum sunt curios sa vad cat duce asta noua tinand cont ca nu e originala.


  • 0

#14 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 16 March 2017 - 08:18 AM

Da merg cu ea si presimt ca in maxim 2 saptamani voi avea atentionarea de service. Atunci o voi da jos, voi face masuratori si poze pe care le voi posta.
  • 0

#15 georgevici

georgevici

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valcea
  • Interests:masini .bere si mai nou atv.
  • Nume real:gheorghe cojocaru
  • Telefon:0740065961
  • Marca ATV:can am 650 max xt p
  • Numar ATV:vl 07 baj

Posted 04 October 2018 - 11:40 AM

 

 

PS: cei care vor curea de can can ... ma pot contacta am gasit o sursa buna la pret ok  ( un model de curea originala e undeva pe la 500 ron sau mai putin .. ) Can amu are vre-o 3 modele cu coduri diferite !

Salutare!Postarea e cam vechiuta dar eu intreb fara suparare.Mai e valabila oferta cu cureaua pt can am la sub 500 ron?

As fi interesat.


  • 0

#16 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 04 October 2018 - 02:02 PM

Pune mai bine mana si suna-l pe Adi , vad ca nu a mai intrat de ceva vreme.......


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto