Jump to content



Photo

Vanzari Remorci, Piese Si Accesorii

remorci auto remorci atv remorci remorci info platforma atv

  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 02 December 2014 - 11:40 PM

Salut,

 

Vreau sa imprastiu informatia si sa recomand vizitatorilor si membrilor forumului in cautare de remorci de orice tip, urmatoarea companie din domeniu: Remorci.info

 

Am cumparat si eu de la ei remorca asta despre care inca nu pot spune multe deoarece doar ce am adus-o acasa; ca specificatii tehnice mi se potriveste.

In schimb pot spune despre experienta avuta cu oamenii respectivi: am discutat cu ei telefonic in prealabil, avand o idee despre ce vreau si mi-au dat si recomandarile lor.

Am fost sa vad fizic remorca intr-o sambata la ora 08:00 AM - nici o problema pentru oamenii de acolo, m-au primit bucurosi la ora aceea.

Desi mi-a placut remorca, am plecat fiind prins cu alte treburi si am lasat doar o carte de vizita.

Dupa aproximativ 3 saptamani, m-au sunat sa imi spuna ca este altcineva interesat de remorca, fiind singura pe stoc.

Am achitat rapid un avans si am ramas ca ii anut cand pot merge dupa remorca.

Dansii s-au ocupat de RAR-ul remorcii in acest timp, chiar fara a-i scoate numere provizorii care la remorci sunt doar pentru o luna.

Dupa inca 2-3 saptamani, intr-o alta sambata mai putin prietenoasa de data asta din alte considerente, la ora 09:00 AM am achitat restul de plata la sediul lor, ei imi pregatisera numerele provizorii si dosarul de acte si am pornit spre casa.

Dupa ce le-am multumit pentru toata intelegerea si ajutorul, mi-au spus ca fac asta cu placere pentru orice client.

 

Consider ca experienta asta merita recomandarea acestor oameni pentru cei interesati.

 

Multumesc,

Iuliu

 

Attached File  remorci.JPG   62.2KB   1 downloads


Edited by iusau, 02 December 2014 - 11:43 PM.

  • 0

#2 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 03 December 2014 - 12:03 AM

Cateva modele care zic eu ca se preteaza pentru transportul atv-urilor in conditii elegante:

 

1.Remorca BORO BO 7202II

Pret: 499 € Preturile includ TVA

Masa maxim autorizata: 750 kg;

Sarcina utila: 625 kg;

Dimensiuni utile: 2040 x 1210 x 270 mm

 

2. Remorca BORO BO 720 cu basculare

Pret: 665 € Preturile includ TVA

Masa maxim autorizata: 750 kg;

Sarcina utila: 590 kg;

Dimensiuni utile: 2050 x 1220 x 380 mm

 

3. Remorca BORO BO 723U - cu basculare

Pret: 720 € Preturile includ TVA

Masa maxim autorizata: 750 kg;

Sarcina utila: 570 kg;

Dimensiuni utile: 2330 x 1320 x 380 mm

 

 

4. Remorca BORO Bork 1325UH - cu franare si basculare

Pret: 1430 € Preturile includ TVA

Masa maxim autorizata: 1300 kg;

Sarcina utila: 1040 kg;

Dimensiuni utile: 2450 x 1320 x 500 mm

 

5. Remorca BORO MAJSTER 1330UH - cu franare

Pret: 1740 € Preturile includ TVA

Masa maxim autorizata: 1300 kg;

Sarcina utila: 1010 kg;

Dimensiuni utile: 3000 x 1500 x 400 mm


  • 0

#3 pretorian

pretorian

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 704 posts
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City
  • Interests:umblatu' pe coclauri
  • Nume real:Cristi
  • Telefon:0744961681
  • Marca ATV:Can Am 1000R MAX LTD
  • Numar ATV:B-131-DSC

Posted 03 December 2014 - 09:47 AM

Bravo Iuliu, ma bucur ca ai avut o experienta placuta si ai rezolvat si transportul.
  • 0

#4 robert_kiran

robert_kiran

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 646 posts
  • Gender:Male
  • Location:Maracineni-Arges
  • Nume real:Roland
  • Telefon:0744------
  • Marca ATV:TGB Blade 1000
  • Numar ATV:De Suceava

Posted 24 January 2015 - 10:28 PM

Cateva modele care zic eu ca se preteaza pentru transportul atv-urilor in conditii elegante:

 


 

2. Remorca BORO BO 720 cu basculare

Pret: 665 € Preturile includ TVA

Masa maxim autorizata: 750 kg;

Sarcina utila: 590 kg;

Dimensiuni utile: 2050 x 1220 x 380 mm

 

3. Remorca BORO BO 723U - cu basculare

Pret: 720 € Preturile includ TVA

Masa maxim autorizata: 750 kg;

Sarcina utila: 570 kg;

Dimensiuni utile: 2330 x 1320 x 380 mm

 

 

Daca tot ai luat modelul asta poti sa ne dai ceva info? Pe site scrie: Basculare pe spate, ideale pentru transportul ATV-urilor.

Cum incarci ATV-ul in ea? O basculezi si efectiv te urci cu atv-ul in remorca? Nu se stramba oblonul spate cand calci cu rotile de la atv pe el?

Attached File  gethumb.php.jpg   66.79KB   0 downloads

 


  • 0

#5 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 24 January 2015 - 10:52 PM

O remorca asemanatoare am si eu si pot spune ca este foarte usor de manevrat. Este conceputa sa poti incarca si descarca singur ATV-ul.

 

La mine, oblonul este dintr-o singura bucata, si este facut dintr-o tabla groasa cu perforatii in ea, tinand cu succes loc si de rampa. 


  • 0

#6 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 25 January 2015 - 12:36 AM

Roland, eu am luat modelul asta

4. Remorca BORO Bork 1325UH - cu franare si basculare

Pret: 1430 € Preturile includ TVA

Masa maxim autorizata: 1300 kg;

Sarcina utila: 1040 kg;

Dimensiuni utile: 2450 x 1320 x 500 mm.

 

Pana acum a fugit vreo 2000 km dupa masina, cu viteza maxima de 100 km/h.

Goala are tendinta de a topai la viteze sub 50 km/h, la viteze mai mari, 80-100 km/h e stabila. Cu atv-ul pe ea nu topaie deloc.

Nu face galagie la gropi, nu "zdrangane", nu fug cainii dupa tine prin sate.

 

Ca dimensiuni e minimul necesar dar totusi mai mare ar implica o latime mai mare decat a masinii si o manevrare mai greoaie; asa e perfect, se poate "echilibra" cu atv-ul in ea si calca exact pe urmele masinii.

Minimul necesar nu doar ca dimensiuni utile dar si ca echilibrare - trebuie pus atv-ul cu fata spre inainte si cat mai in fata - pana in oblon, ca sa ai cateva zeci de kg pe carlig. Daca o echilibrezi perfect - fara a apasa pe carlig - te va balansa in mers.

Ideea e ca daca ar fi fost mai scurta cu 20 cm, atv-ul ar fi incaput dar nu puteam "echilibra" eficient.

 

Intradevar, bascularea pe spate este foarte folositoare.

Are si o smecherie: nu sta singura basculata; pentru asta trebuie sa ii montez un telescop; dar daca o basculezi manual si tragi frana de mana va sta basculata intrucat se formeaza un triunghi intre punte, cupla si partea din fata a lazii. Nu stiu daca e ceva intentionat din proiect dar oricum e folositor.

Deci da, rabatezi oblonul spate, o basculezi, tragi frana de mana si te urci cu atv-ul pe ea, calcand pe oblon care nu pare a fi afectat - e scurt oblonul deci cred ca va rezista.

Ma gandesc ca poti si rabata doar oblonul si sa urci sus fara a o bascula...nu am incercat.

Poti si sa rabatezi oblonul, sa decuplezi bascularea fara a o bascula manual si sa urci, ea basculand din greutatea atv-ului...am incercat o data pana m-am prins de faza cu frana de mana.

 

Franarea e perfecta, nu simti greutatea nici in frana de motor, nici la coborare si nici la franare oricat de brusca.

La o franare mai puternica chiar am auzit cum s-au blocat rotile pe remorca.

 

De practica e foarte practica - isi da jos obloanele fata spate, frane de parcare ( mana ), are tot felul de locuri de ancorare.

E si foarte usoara la mana - am impins-o singur 100 m pe la pomii din gradina, plina cu zapada din curte.


  • 0

#7 robert_kiran

robert_kiran

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 646 posts
  • Gender:Male
  • Location:Maracineni-Arges
  • Nume real:Roland
  • Telefon:0744------
  • Marca ATV:TGB Blade 1000
  • Numar ATV:De Suceava

Posted 25 January 2015 - 07:52 AM

Deci eu tot mai am o nelamurire. Cum incarci ATV-ul in ea? Ceva de genul:

1. O basculezi;

2. Dai oblonul spate jos;

3. Te urci efectiv cu ATV-ul in ea. In acest caz ATV-ul trece cu rotile peste oblon. Nu se stramba, deterioreaza?


  • 0

#8 danutlupu

danutlupu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 564 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:noroi si ravene
  • Nume real:Da, e real !
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Bomba 650 xt max
  • Numar ATV:Bafta !

Posted 25 January 2015 - 09:54 AM

Tot BORO am si eu, atv-ul sta fix in ea ca in cutie ca e luata dupa masura.  

Legat de incarcare si descarcare atv, chiar daca si a mea e cu basculare, prefer sa urc si sa cobor atv-ul cu doua rampe din dulap stratificat, sunt de fapt podine pentru schele de la constructii si in felul asta nu mai fortez sistemul de basculare, si nu mai trantesc pe jos spatele de la remorca ca nu e solida si sub nici o forma oblonul nu rezista sa treci peste el cu atv-ul, se da jos si se face foarte rapid operatiunea asta.

 

Si ca tot am inceput, sa zic in continuare cu punctele slabe:

 

- cum spuneam nu e solida, are tabla subtire si moale si dupa cateva drumuri a trebuit sa intaresc marginile la obloane cu un profil metalic bagat sub buza lui pentru ca de la balans bull-barul l-a lovit si indoit, desi imi ancorez atv-ul in spate cu chingi si in fata cu troliu de protap, odata am ancorat atv-ul prea strans de fata si oblonul fata era botit tot ca o hartie.

- suportul rotii de la protap e dintr-un material la fel de moale si prost, dupa cateva plimbari prin curte s-a indoit si a trebuit schimbat cu altul home made dar heavy duty.

- tot din aceeasi categorie, ambele aripi s-au rupt si au trebuit intarite prinderile de sasiu ca trancaneau ca dracu

- instalatia electrica e o gluma proasta, conexiunile se fac cu niste cleme de plastic cu ace si de multe ori nici la proba de noi nu merg, a trebuit s-o refac toata frumos, taiat, cositorit, pus papuci eletrici, tub termo.

 

De bine zic ca e usoara si oarecum ieftina, atat de usoara ca m-am trezit pe autostrada cu + 140 km/h, dar dupa ce mi-am vazut trusa textila doldora cu scule fluturand efectiv in spate, am mai incetinit de frica sa nu se rupa prinderile.

 

Per total, o remorca firava de la care nu trebuie sa ai mari pretentii, nu se compara la robustete cu o Stema de exemplu.    


  • 0

#9 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 25 January 2015 - 10:37 AM

Dănuț, probabil că ai luat de la BORO modelul de 720 E ceea ce este într-adevăr destul de puțin și ca bani.

Cu siguranță este prea ieftină ca să fie și rezistentă, gândește-te că are doar 160 kg, un pic mai mult decât o roabă smile.png

De cele mai multe ori când cumperi ieftin în exprimare aritmetică o  să constați că ieși scump în timp și exploatare, urmând să încerci să te scapi de ea doar o lua-o cineva.

Pentru că suntem la ora prezentării de opinii și ”scule de cărat” îmi spun și eu părerea despre unele mărci de remorci: modelul de la BORO cu obloane din stratificat impregnat cu rășini sintetice (BORK 1325UH) pe care l-a cumpărat Iuliu este deja altceva și copiază (probabil cu licență) un model scos cu ani în urmă de cei de la WESTFALIA, iar acel  BO 720 este tare asemănător cu unul făcut de ceva vreme chiar de cei de la STEMA care între noi fie vorba este undeva mai pe la coada unui clasament imaginat pentru producătorii din vestul Europei.

La noi STEMA este destul de populară pentru motivul că este ieftină și nu neapărat pentru calitățile sale cu toate că folosește de multe ori punți și alte elemente de mecanică pe care le regăsim la mărcile apreciate, de fapt atunci și STEMA devine mai scumpă !

În top pe piața vestică pot enumera câteva fără să epuizez lista: Anssemns, Westfalia, Humbaur, Boeckman, Saris și multe altele, recomandând amatorilor să-și ia remorci având acești producători sau modele care le reproduc pe acestea, chiar și STEMA.

 
  • 0

#10 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 25 January 2015 - 01:14 PM

Deci eu tot mai am o nelamurire. Cum incarci ATV-ul in ea? Ceva de genul:

 

:)

1. Legi remorca de masina.

2. Basculezi remorca.

3. Tragi frana de mana.

4. Basculezi oblonul spate.

5. Urci atv-ul in remorca, in cazul meu calcand pe oblon.

 

Eu ancorez intotdeauna de roti si strang cat e nevoie.

Daca nu pot baga chinga prin roata, leg peste cauciuc si strang pana se deformeaza cauciucul ca sa nu alunece.

Imi place sa las suspensia sa isi faca treaba si in plus asa nu face socuri in sistemul de ancoraj.

 

Este o remorca hobby, dupa bani, ca orice altceva.

Pentru ce am eu nevoie e perfecta.

Daca o voi folosi si intretine dupa capacitatea ei, cred ca imi va fi de ajuns.


  • 0

#11 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 25 January 2015 - 05:28 PM

Atentie cand bagati chinga prin gaurile de la roti, este foarte posibil ca muchiile ascutite sa taie chingile. La CF-urile cu jenti de aliaj este destul de pronuntata situatia asta.


  • 1

#12 danutlupu

danutlupu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 564 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:noroi si ravene
  • Nume real:Da, e real !
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Bomba 650 xt max
  • Numar ATV:Bafta !

Posted 25 January 2015 - 08:08 PM

Horia, recunosc ca nu prea m-am documentat cand am luat remorca, ma plimbam cu atv-ul in primele iesiri si am nimerit de pe camp in curtea cu remorci la vanzare. Vroiam sa fac deplasari, imi trebuia deci remorca; am incercat ceva Stema sh dar era prea mica si la viteza am luat-o pe asta ca se potrivea perfect. Am dat totusi 4.000 RON pe ea, ma asteptam sa fie un pic mai teapana.

Attached Files


  • 0

#13 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 25 January 2015 - 08:44 PM

Ca parere personala, Boro de 750 Kg pe am vazut-o intr-adevar este mult mai slaba (tabla subtire) in comparatie cu Stema de 750 kg pe care o detin personal.

Pe Stema de 750 Kg cumparata in 2008 ,nu incape ATV-ul  dar in schimb am carat piatra ,nisip, orice cu ea si nu am intampinat nici o problema . (este cu sistem de franare)

Tabla din care este confectionata este mai groasa.

 

@iusau apreciez modul in care ancorezi (doar de roti) fiind metoda care o folosesc si eu si o consider cea mai buna.

Aceasta metoda se foloseste si la platformele auto ,ancorand doar de roti iar restul masinii poate sa "danseze linistita"pe suspensiile ei.

Daca jentile au muchia ascutita se poate pune o banala bucata de carton si se rezolva problema.


  • 1

#14 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 25 January 2015 - 10:15 PM

Hai să zicem că sunt puțin mai atipic în ceea ce privește modul de abordare al transportului unui ATV sau a altor lucruri, eu preferând în mod clar remorcile închise astfel evitând pe cât posibil interpelările de genul ... oau, ce mare-i ... cât a costat ... da e patru ori patru ?  ... etc. Și în plus de toate astea când mă urc pe el după ce străbat toată Mărginimea Sibiului pot să o fac fără să miros a balegă proaspătă.

 

Attached File  horia.jpg   204.28KB   2 downloads

 

Ancorarea pe remorcă este bine făcută și ”regulamentară” atunci când sunt fixate elemente care nu se mișcă, roțile de exemplu, dar în practică se folosește adeseori metoda troliului pentru simplul fapt că un cablu de oțel este moralmente mai impresionant decât o chingă.

Cred că am observat acest lucru și în poza pusă de Dănuț Lupu cam la toate folosindu-se legarea de șasiu, cel puțin pentru spate cu niște chingi, iar fața o bănuiesc fixată cu troliul.

 

Eu am renunțat la ancorarea de roți, dintr-un motiv practic până la urmă, pentru că se balansa suficient de tare pentru a distruge alte bagaje care ar fi existat pe lângă el și mi-am imaginat altul.

Am preferat o calare pe roțile față asemănătoare sistemelor pentru motociclete, tragerea pe aceste cale cu troliul, iar spatele fiind fixat cu o superchingă de camioane, toate acestea cu roata de rezervă a remorcii sub ATV. Prin această metodă, după ce este tras cu troliu și chinga legată la nivelul cârligului, suspensia se comprimă iar ATV-ul să se așează pe roata de rezervă pentru a se elimina posibilitatea de balansare chiar și la cele mai dure șocuri.

O schiță, poate sugestivă, am pus aici.Attached File  calare ATV.jpg   24.63KB   1 downloads

 

Despre remorca folosită ... eu am o slăbiciune pentru aluminiu, podea din stratificat antiderapant impregnat, închisă cu prelată astfel că ultimele două au fost un Anssems și un Humbaur 1300kg cu sistem de frânare. (după Anssems, un Maybah al remorcilor, îmi pare și acum rău însă devenise prea mică).


Edited by pitesti, 25 January 2015 - 10:34 PM.
completare, in urma solicitarii lui Horia

  • 0

#15 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 25 January 2015 - 10:28 PM

O alta varianta de remorca destul de practica, cu basculare si oblon pe spate pregatit ca si rampa de urcare, gasiti si in link-ul de mai jos:

 

http://www.repo.com....ampa-spate.html

 

In cazul in care o sa vreti dimensiuea de 2500x1250x300 sa stiti ca este mai scumpa putin. 

 

Inca un aspect: nu au sistem de franare.

 

Referitor la ancorarea ATV-ului in remorca, in cazul ancorarii de bullbar, sa zicem (cu chinga, nu cu troiliul), atentie la faptul ca in momentul balansului ATV-ului in amortizoarele proprii, exista riscul sa se slabeasca stransoarea iar carligele chingii sa sara din locul de prindere, lasand astfel ATV-ul liber. Deci, atentie si la aceasta posibila situatie.


Edited by pitesti, 25 January 2015 - 10:36 PM.

  • 1

#16 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 25 January 2015 - 10:46 PM

Pai sigur trebuie ceva mai mare, ca in aia nu incape nici pe latime nici pe lungime.

Poate un Grizzly intra pe lungime ...dar pe latime tot nu-l bagi.

Sa nu se inteleaga ca Grizzly e mai lat decat mai verde :)).

 

Mi se pare si scumpa pentru dimensiuni, caracteristici si calitatea aparenta.

 

Eu unul am studiat ofertele foarte mult inainte sa cumpar si nu cred ca gasiti caracteristici identice la preturi mai bune.

 

PS:"Podetul" ala e ca o adevarata vela la 100 km/h ;).


  • 0

#17 georgevici

georgevici

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valcea
  • Interests:masini .bere si mai nou atv.
  • Nume real:gheorghe cojocaru
  • Telefon:0740065961
  • Marca ATV:can am 650 max xt p
  • Numar ATV:vl 07 baj

Posted 26 January 2015 - 11:37 AM

Eu folosesc tot o remorca Boro (723u) de care sant f multumit.I-am dat jos toate obloanele pt ca ma incurcau la ancorare si nici nu prea incapea atv-ul la latime.Urcarea si coborarea e f usoara datorita bascularii.Ancorarea o fac solida pentru ca am avut o experinta urata in trecut.Am rulat cu 120 km/h fara probleme.Singurul sa zic defect e faptul ca se desfacea (in mers)roata de la protap.Am rezolvat-o provizoriu si definitiv legand-o cu o chinga.

Attached Files


  • 0

#18 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 26 January 2015 - 02:24 PM

Eu folosesc o remorca Schmidt Fahrzeugbau model UE 202515, cumparata SH din DE cu 900 euro.

http://www.schmid-fa...2515-203018.pdf

Are 2 axe, tandem si sistem de franare inertial pe ambele axe.

Este foarte solida, cantareste goala 360 kg. In acte este trecuta MMA 1300 kg, pe site vad ca este de 2000Kg.

Eu nu as recomanda remorca fara frana pentru caratul ATV-ului. De multe ori m-a scapat de probleme.

Nu am avut niciodata probleme cu tangajul indiferent de pozitia ATV-ului in remorca.

Ancorarea o fac:

In spate cu 2 sufe, una prinsa de cuiul de remorcare al ATV-ului si de sistemul de prindere din podeaua remorcii si cealalta de siguranta, prinsa  de cadru.

In fata cu cablul de la troliu, prins de protapul remorcii.

Pentru urcare folosesc 2 dulapi din lemn, pe care ii depozitez sub atv.


Edited by samy., 26 January 2015 - 02:25 PM.

  • 0

#19 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 27 January 2015 - 11:16 AM

Oau ! Schmid construia preponderent pentru armata germană, ulterior a înființat o divizie de  industriale, dar are și pentru civil. Sunt foarte solide, adevărate pantzere  ! 

Și pentru că suntem de domeniul teuton, să vedem cam cu ce-și transportă ei jucăriile ...

Attached File  KOSTER(1).JPG   59.42KB   3 downloadsAttached File  KOSTER.JPG   49.66KB   1 downloads

... aceasta fiind deja la capitolul vise frumoase, iar despre prețul ei n-are rost să vă mai spun.

 

În schimb ne putem delecta ochiul cu celelalte care în general încep undeva în jurul a două mii de Euro și se opresc pe la trei.

Sunt variante decente de a-ți lua cu tine jucăria în concediu, asigurând discreție și siguranță în același timp. Dacă ai noroc, poți să le găsești SH la prețuri mai mici, dar nu foarte ieftine deoarece sunt considerate HOBBY.

 

Attached Files


  • 1

#20 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 27 January 2015 - 07:30 PM

Horia eu am zis ca fac o afacere cumparand o duba pentru trasnportul atv-ului + ca o pot folosi la multe altel . Acum am ajuns la concluzia ca o jucarie nu am cum sa intre in conditii normale in duba . E vb de utv , totusi ma consolez cu gandu ca pt ce am luat-o  e foarte ok ( Facand o comparatie la ce ai postat tu mai sus )


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: remorci auto, remorci atv, remorci, remorci info, platforma atv

Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto