Jump to content



Photo

Anvelope Pe 26" Pe Cf Moto X6


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 05 January 2015 - 10:25 PM

Dragi colegi

 

As vrea sa mai imi fac un set de roti cu anvelope pe 26" pt atv-ul meu(CF Moto X6), cu un profil mai putin agresiv dar care sa fie putin mai inalte,  profilul as vrea sa fie "V" ceva de genul anvelopelor de la Caliste, anvelopele cu care vin echipate CanAm-urile. 

Mentionezca anvelopele nu o sa fie reesapate si o sa fie second hand in stare buna.

 

Ce parere aveti?

Le duce atv-ul in parametri cat de cat normali?

Ar incapea fara sa tai din carene?

 

Astept sfaturile voastre

 

Multumesc


Edited by andr, 05 January 2015 - 10:27 PM.

  • 0

#2 vic09092000

vic09092000

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Valea Prahovei
  • Nume real:Octavian
  • Telefon:0724
  • Marca ATV:CF Moto X6

Posted 06 January 2015 - 10:12 AM

De incaput nu vad de ce n-ar incapea in carene. E loc destul.

Eu cand am schimbat anvelopele am cerut si sfatul colegilor si mai toti mi-au spus sa stau cuminte pe 25.

 

 

Dar nu prea inteleg de ce vrei doua seturi. Inteleg daca faceai unele de asfalt si unele de offroad. Dar sa ai 2 seturi, ambele de offroad ...?

Jantele le ai sau trebuie sa cumperi si jante ?


  • 0

#3 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 06 January 2015 - 11:46 AM

Am citit și eu părerile celor care nu recomandă mărirea diametrului cauciucurilor montate, afirmații valabile pentru diferite criterii cum sunt cele legate de stabilitate și puterea motorului, dar în același timp oferă și unele avantaje. Cumulul acestora te pot determina să alegi 26 sau să rămâi la standardul fabricantului.

 

-         26 de inci - avantaje: capacitate de trecere mai bună, durabilitate mai mare;

§  dezavantaje: scăderea stabilității cu foarte puțin, în cazul motoarelor sub 40 PS diferența de diametru și greutatea suplimentară începe să se simtă pe porțiunile grele în utilizarea H, dar este un avantaj în L, preț achiziție sensibil mai mare mai ales dacă este vorba și despre o jantă de 14;

 

-         25 inci – avantaje: se menține dinamica inițială (calculată), preț de achiziție minim față de variantele alternative care presupun mărirea diametrului;

§  dezavantajele constau în menținerea unei capacități de trecere standard ceea ce uneori este insuficient. În rest este doar o problemă de gust.

 

În particular acum, pot să spun că ești undeva la limita celor 40 PS care îți pot garanta o comportare dinamică bună în cazul utilizării unor gume mai mari având în vedere că nu sari la 27 pentru care aveai nevoie de minim 60 sau chiar 70 PS. Legat de ansamblul CVT pot să te asigur că cele care echipează CF de la primele X-uri în sus sunt foarte reușite și nu va fi afectat seminificativ de utilizarea unor diametre mai mari, cum probabil ai constatat deja.

 

Personal în trecut am avut roți gata echipate pentru varianta de zăpadă, noroi sau nisip și în afara costurilor, avantajele erau deosebite. Profilul era mereu mult mai bun (mai înalt și mai incisiv) decât al variantei de comune ”de vară” și unde mai pui că nici nu se tocesc așa repede dacă sunt folosite doar pe astfel de trasee cu zăpadă, noroi sau nisip !

Mie mi-a plăcut acest aspect, dar dacă nu faci multe ieșiri în astfel de condiții nu prea se asortează cu portofelul…

O jantă de 14 este undeva la 80-120 E, iar un cauciuc 26x14x11 este cam 180-220 E, costuri totale: 1040-1360 E, dar la varianta cu janta de 12 lucrurile nu arată așa rău.


  • 0

#4 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 07 January 2015 - 01:15 PM

Multumesc de raspunsuri

 

Sa va spun pe ce considerent as vrea si al doilea set de roti

 

Am cumparat un set de anvelope Maxxis BH 1 pe 25" pe care nu as vrea sa le utilizez in plimbarile obisniute deoarece parcurg multi km si pe asfalt(Primarul din zona a cam asfaltat toate drumurile comunale) si am considerat ca le uzez inutil, As vrea un al doilea rand de roti tot cu profil de offroad, mai putin agresiv, pe care sa le utilizez la plimbarile de agrement care sunt cele mai dese si m-am gandit sa fie putin mai mari adica pe 26" si cu un profil mai putin agresiv

 

 

Dar nu prea inteleg de ce vrei doua seturi. Inteleg daca faceai unele de asfalt si unele de offroad. Dar sa ai 2 seturi, ambele de offroad ...?

Jantele le ai sau trebuie sa cumperi si jante ?

 

Nu am nici jantele nici anvelopele, vreau sa le cumpar SH pe ambele cu conditia ca jantele sa fie de aliaj de CF Moto modelul mai vechi

 

 

Am citit și eu părerile celor care nu recomandă mărirea diametrului cauciucurilor montate, afirmații valabile pentru diferite criterii cum sunt cele legate de stabilitate și puterea motorului, dar în același timp oferă și unele avantaje. Cumulul acestora te pot determina să alegi 26 sau să rămâi la standardul fabricantului.

 

-         26 de inci - avantaje: capacitate de trecere mai bună, durabilitate mai mare;

§  dezavantaje: scăderea stabilității cu foarte puțin, în cazul motoarelor sub 40 PS diferența de diametru și greutatea suplimentară începe să se simtă pe porțiunile grele în utilizarea H, dar este un avantaj în L, preț achiziție sensibil mai mare mai ales dacă este vorba și despre o jantă de 14;

 

-         25 inci – avantaje: se menține dinamica inițială (calculată), preț de achiziție minim față de variantele alternative care presupun mărirea diametrului;

§  dezavantajele constau în menținerea unei capacități de trecere standard ceea ce uneori este insuficient. În rest este doar o problemă de gust.

 

În particular acum, pot să spun că ești undeva la limita celor 40 PS care îți pot garanta o comportare dinamică bună în cazul utilizării unor gume mai mari având în vedere că nu sari la 27 pentru care aveai nevoie de minim 60 sau chiar 70 PS. Legat de ansamblul CVT pot să te asigur că cele care echipează CF de la primele X-uri în sus sunt foarte reușite și nu va fi afectat seminificativ de utilizarea unor diametre mai mari, cum probabil ai constatat deja.

 

Personal în trecut am avut roți gata echipate pentru varianta de zăpadă, noroi sau nisip și în afara costurilor, avantajele erau deosebite. Profilul era mereu mult mai bun (mai înalt și mai incisiv) decât al variantei de comune ”de vară” și unde mai pui că nici nu se tocesc așa repede dacă sunt folosite doar pe astfel de trasee cu zăpadă, noroi sau nisip !

Mie mi-a plăcut acest aspect, dar dacă nu faci multe ieșiri în astfel de condiții nu prea se asortează cu portofelul…

O jantă de 14 este undeva la 80-120 E, iar un cauciuc 26x14x11 este cam 180-220 E, costuri totale: 1040-1360 E, dar la varianta cu janta de 12 lucrurile nu arată așa rău.

Multumesc Horia pt informatii,

 

Stiu ca marca de anvelope mentionata  de mine mai devreme sunt destul de usoare

 

Probabil ca pana la urma o sa pastrez anvelopele venite cu ATV-ul(care sunt la aproape jumatate uzate) si o sa imi caut un set de jante SH de aliaj

 

 

Multumesc pt sfaturi


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto