Jump to content



Photo

Cforce 550

intr-un final...

  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#1 bogdanbel

bogdanbel

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 55 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Iesiri pe forestiere si pe langa ele...
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CFORCE 550
  • Numar ATV:PH80UCA

Posted 24 February 2015 - 09:14 PM

Salutare tuturor si bine v-am regasit.

In sfarsit dragii mei....

A sosit si am facut si cateva iesiri cu el.

 

O minune, dar am si cateva comentarii.

Inainte sa incep, vreau sa specific ca sunt constatarile mele si nu am pretentia ca sunt atotstiutor. Va las pe voi sa trageti concluzii si chiar sa-mi dati sfaturi.

 

Plusuri: - o sa incep cu partea care imi place cel mai mult - arata mult mai bine ca in poze;

 - are destula putere chiar daca nu i-am scos limitarile;

 

Minusuri: - nu porneste la temperaturi scazute (s-a intamplat de 4 - 5 ori la temp intre -5 si -12 grade, utilizat peste zi iar a doua zi dimineata nu pornea)

- are diferite zgomote ciudate care apar si dispar la anumite perioade de timp - cel mai deranjant este un sunet care persista ( ca de placute metalice care se lovesc);

- comparandu-l  cu CF Moto 500: are servodirectie dar mi se pare foarte moale. Sincer, prefer directia CF-ului 500. Mi se pare mai barbateasca.

-Nu stiu daca este normal, dar mi se pare mult prea accentuata frana de motor. Imediat cum nu mai accelerez, franeaza foarte brusc si puternic  (vs CF 500 care nu o face deloc);

 

Attached File  DSCN4480.JPG   224.7KB   4 downloadsAttached File  DSCN4481.JPG   246.43KB   2 downloadsAttached File  DSCN4482.JPG   234.07KB   3 downloadsAttached File  DSCN4485.JPG   219.71KB   3 downloadsAttached File  DSCN4486.JPG   214.66KB   2 downloadsAttached File  DSCN4665.JPG   246.52KB   2 downloadsAttached File  DSCN4666.JPG   222.77KB   1 downloadsAttached File  DSCN4667.JPG   222.38KB   2 downloadsAttached File  DSCN4668.JPG   255.88KB   2 downloadsAttached File  DSCN4670.JPG   210.74KB   2 downloads


  • 4

#2 MMarius

MMarius

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 434 posts
  • Gender:Male
  • Location:Germania - Ulm/Romania - Arad
  • Nume real:Ionut Marius
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Honda TRX 700XX / Yamaha Raptor YFM 700R SE 2016 Model
  • Numar ATV:JO 56

Posted 01 March 2015 - 05:35 PM

Foarte frumos atv-ul, eu nu inteleg de ce nu porneste la -x grade, cred ca are o problema. Nu pot sa spun sigur, dar din punctul meu de vedere nu e normal...(ai luat legatura cu vanzatorul)?

Frana de motor zic ca e normala, si al meu are o frana de motor accentuata.

Despte servodirectie...am condus un X8 fara servo.. si pot sa spun ca e ft greu sa virez la maxim fata de cel cu servo, care vireza instant/usor. Recunosc ca am o problema la mana, iar de aceea poate eu am simtit difenenta mare intre cu...sau fara servo..

Iti doresc numai bine si sa ai parte de noua jucarie!
  • -1

#3 bogdanbel

bogdanbel

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 55 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Iesiri pe forestiere si pe langa ele...
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CFORCE 550
  • Numar ATV:PH80UCA

Posted 01 March 2015 - 06:18 PM

Merci Marius.
Ieri i-am facut revizia de 250 km si am comunicat problema. Nu am primit insa un raspuns concret. Nu a stiut motivul... Daca mi se mai intampla, ma gandesc sa trag curent de la masina... sa vad daca aceasta este cauza.
Am rezolvat totusi problema sunetului deranjant. Un arc se lovea de teava de esapament undeva sub rezervorul de benzina.
Trebuie sa ma obisnuiesc cu servodirectia si frana de motor.
  • 0

#4 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 02 March 2015 - 07:00 AM

Daca ai o frana de motor puternica, nu ar trebui sa te deranjeze. Este chiar un lucru bun. Nu trebuie decat sa te inveti cu ea si, mai ales, cei din spatele tau (nu pasagerii), deoarece da vor sta prea aproape de tine s-ar putea sa fie surprinsi de franarea ta si sa se opreasca in tine.

 

In schimb, o sa ii vezi avantajele in momentul coborarilor abrupte si lungi. 


  • 0

#5 bogdanbel

bogdanbel

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 55 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Iesiri pe forestiere si pe langa ele...
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CFORCE 550
  • Numar ATV:PH80UCA

Posted 02 March 2015 - 03:41 PM

Asa este Marius. Pe coborari abrupte este un avantaj. Am simtit acest lucru.


  • 0

#6 bogdanbel

bogdanbel

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 55 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Iesiri pe forestiere si pe langa ele...
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CFORCE 550
  • Numar ATV:PH80UCA

Posted 30 April 2015 - 06:21 AM

Salut.
Pentru cei interesați de acest model, revin cu informații după primii 700 km parcurși și pot adăuga încă 2 probleme:
- sonda din rezervor nu indica nivelul exact al benzinei. În momentul în care în bord indica ca rezervorul este gol și alimentez, făcând plinul, intra maxim 10 litrii, în condițiile în care producătorul spune ca are rezervorul de 19 l.
- la 650 km s-a rupt "urechea" care tine țeavă de eșapament de șasiu. A trebuit sudata în 2 puncte.
În rest, numai de bine. M-am obișnuit cu frâna de motor, iar servodirectia este un mare plus.
  • 0

#7 schummy

schummy

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 439 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:0765401389
  • Marca ATV:CAN AM RENEGADE XXC , BRUTE FORCE 750i

Posted 30 April 2015 - 08:15 AM

Buna,

 

Arata foarte bine. 

Cat ai dat pe el?

 

Numai bine.


  • 0

#8 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 30 April 2015 - 08:19 AM

Salut!

Problema cu sonda am intalnit-o si eu la CF 500. Am inlocuit sonda cu una noua si a functionat bine 2 saptamani. Daca este aceeasi sonda cala cf500, aceasta are o hiba si anume o saiba de blocare care se gaseste pe tija care merge la plutitor. Saiba se afla pe tija langa corpul potentiometrului, in exterior. Se vede fara a fi necesara deomotarea in bucati a sondei.

Aceasta saiba se slabeste si permite lamelei potentiometrului sa se indeparteze de rezistenta, astfel sub un anumit nivel nu mai face contact si va indica nivel minim.

 

Eu am reparat acesta sonda si operatia de reparare in sine este foarte simpla, mai mult este de munca pana se ajunge la sonda. Trebuie desfacute ceva carene, cel putin la cf500.

Dupa demontarea sondei propriuzise eu am pus un punct de fludor pe tija, in spatele saibei de blocare, astfel incat saiba nu mai reuseste sa alunece pe tija.

 

Cam asta e tot ce presupune repararea sondei.

Attached Files


  • 0

#9 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 30 April 2015 - 08:30 AM

Eu am alt fenomen cu nivelul in rezervor: la inceput, imi arata un nivel de benzina mai mic dect realitatea. Apoi, dupa 5-6 luni, imi arata nivelul foarte bine. Acum, dupa alte 5-6 luni, imi arata mai mult decat am in realitate. Noroc ca imi mai merge busonul de la rezervor si il pot desface ca sa vad daca si cata benzina mai am...


  • 0

#10 vic09092000

vic09092000

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Valea Prahovei
  • Nume real:Octavian
  • Telefon:0724
  • Marca ATV:CF Moto X6

Posted 30 April 2015 - 01:39 PM

La mine (X6) imi indica exact la fel cum zici ca e la CForce 550. Se face rosu si intra maxim 10 litri. Asa a fost de la inceput. Nu s-a schimbat cu nimic. La inceput am mai umblat cu cate o mica canistra dupa mine dar apoi m-am invatat si in plus, vorba lui Marius (pitesti), deschid busonul si vad concret. E un indicator "pesimist" pe principiul: mai bine mergi stresat decat sa ramai pe uscat in padure :) .

Inca o chestie legata de benzina: daca zace prea multe saptamani neconsumata isi pierde din proprietati.

 

Si-a comandat un coleg un cforce 550. Ii vine sapt viitoare. De abia astept sa-l vad la treaba. Am vazut ca multe subansamble sunt identice cu X6.


  • 0

#11 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 30 April 2015 - 06:14 PM

Si eu am aceasi problema cu indicatorul de benzina, de la inceput nu a indicat bine. Cand se apropie de rosu cred ca mai are in jur de jumatate de rezervor de benzina
  • 0

#12 Ungureanu Aurelian

Ungureanu Aurelian

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 38 posts
  • Nume real:Ungureanu Aurelian
  • Telefon:074553621
  • Marca ATV:CF Moto X 6 Terralander Long

Posted 30 April 2015 - 07:41 PM

Eu nu am aceasta problema, chiar pot spune ca indica cu un procent de acuratete undeva la 95% poate chiar mai mult. Anyway in mare parte am canistra la mine, mai ales la iesirile cu program prelungit


  • 0

#13 bogdanbel

bogdanbel

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 55 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Iesiri pe forestiere si pe langa ele...
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CFORCE 550
  • Numar ATV:PH80UCA

Posted 01 May 2015 - 05:35 AM

Schummy merci pentru aprecieri.
L-am luat de nou de la Authentic spirit cu o reducere de 5%. Aproximativ 6600 EU
  • 0

#14 schummy

schummy

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 439 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:0765401389
  • Marca ATV:CAN AM RENEGADE XXC , BRUTE FORCE 750i

Posted 01 May 2015 - 07:13 PM

Buna.
E frumos. Sa ai parte de el.
Legat de indicator.
Eu am calibrat-o pe a mea.
Are 4 șuruburi, o deschideți si o scoateți afara.
O îndoiti putin, astfel încât atunci cand e pe roșu, sa atingă partea de jos a rezervorului.(o puteți împinge cu o sarma otelita).
Pentru plin nu aveti probleme. Cand e plin se ridica pana sus.

O seara faina
C
  • 0

#15 bogdanbel

bogdanbel

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 55 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Iesiri pe forestiere si pe langa ele...
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CFORCE 550
  • Numar ATV:PH80UCA

Posted 28 May 2015 - 05:05 PM

Colegi, am o problema cu ATV-ul. Am 770 km parcursi si s-a aprins in bord indicatorul de ulei. Am verificat nivelul. Este ok. Am oprit si repornit atv-ul dar degeaba. . Mentionez ca am condus ~ 15 km cu indicatorul pornit.

Nu am avut timp sa merg in service

 

Imi puteti spune motivul si rezolvare...

 

Merci fumos


  • 0

#16 andrei marius

andrei marius

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 169 posts
  • Nume real:andrei
  • Telefon:0770281042
  • Marca ATV:china

Posted 28 May 2015 - 05:40 PM

Indica doar uleiul sau si alte eventuale avarii? Daca indica doar uleiul si este senzor de presiune poate e problema cu pompa sau senzor defect. Temperatura la apa a ramas in parametri?, electroventilatorul a pornit mai des decat erai obisnuit?, scoate vre-un zgomot cuudat (mieunat gros de ex.)?

Daca mergi fara presiune de ulei prima data apare uzura la tacheti si axul cu came, restul sunt afectate mult mai tarziu.

Sper sa fie doar un contact imperfect. Chiar, ai trecut prin apa sau umezeala excesiva combinata cu noroi?

Scuze ca am sarit cu 10k intrebari.


  • 0

#17 bogdanbel

bogdanbel

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 55 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Iesiri pe forestiere si pe langa ele...
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CFORCE 550
  • Numar ATV:PH80UCA

Posted 29 May 2015 - 03:26 PM

Doar uleiul. Indicatorul de ulei din bord clipeste intermitent. Temperatura apei a ramas constanta. Nu a crescut. ATV-ul se comporta lafel ca inainte. Fara zgomote suplimentare.

Recunosc cu mana pe suflet ca nu l-am menaj dupa ce am facut revizia de 250 km. Apa peste praguri, noroi la greu, ploaie jumate de zi. Asta a fost la ultima iesire. Ulterior l-am lasat in garaj 2 saptamani, am iesit cu el si la 8-10 km a aparut problema.


  • 0

#18 vic09092000

vic09092000

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Valea Prahovei
  • Nume real:Octavian
  • Telefon:0724
  • Marca ATV:CF Moto X6

Posted 02 June 2015 - 10:22 AM

Trebuie verificat dar nu trebuie sa te ingrijorezi prea tare.

Acel indicator nu este numai de ulei. Este un indicator de avarie general. Trebuie pus pe tester si vazut despre ce este vorba apoi resetat.

 

Eu am avut problema asta acum 2 ani. ATV-ul mergea normal dar imi clipocea intermitent acel indicator. Intrucat nu am gasit tester in zona mea a trebuit sa deconectez CDI-ul si sa-l reconectez ca sa resetez avaria. Ulei am avut mereu, posibil sa fi fost sonda lambda... Am mers asa sute de km pana am resetat eroarea.

De atunci ATV-ul a continuat sa functioneze normal. Se mai intampla dupa ce-l spal cu jetul.

 

PS: Vad ca esti din Ploiesti, Unde iti faci reviziile? Noi am bagat o iesire frumoasa duminica prin zona Valea Doftanei, Secaria etc


  • 0

#19 bogdanbel

bogdanbel

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 55 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Iesiri pe forestiere si pe langa ele...
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:CFORCE 550
  • Numar ATV:PH80UCA

Posted 03 June 2015 - 06:46 AM

Trebuie verificat dar nu trebuie sa te ingrijorezi prea tare.
Acel indicator nu este numai de ulei. Este un indicator de avarie general. Trebuie pus pe tester si vazut despre ce este vorba apoi resetat.
 
Eu am avut problema asta acum 2 ani. ATV-ul mergea normal dar imi clipocea intermitent acel indicator. Intrucat nu am gasit tester in zona mea a trebuit sa deconectez CDI-ul si sa-l reconectez ca sa resetez avaria. Ulei am avut mereu, posibil sa fi fost sonda lambda... Am mers asa sute de km pana am resetat eroarea.
De atunci ATV-ul a continuat sa functioneze normal. Se mai intampla dupa ce-l spal cu jetul.
 
PS: Vad ca esti din Ploiesti, Unde iti faci reviziile? Noi am bagat o iesire frumoasa duminica prin zona Valea Doftanei, Secaria etc


Reviziile le fac la service autorizat Authentic spirit in Crevedia.
Sunt interesat sa iesim impreuna. Poate ne auzim la urmatoarea iesire.
Merci
  • 0

#20 Bvabva

Bvabva

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 83 posts
  • Nume real:Virgil
  • Telefon:0740341508
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:CJ 01 tgr

Posted 04 June 2015 - 09:32 AM

Indica doar uleiul sau si alte eventuale avarii? Daca indica doar uleiul si este senzor de presiune poate e problema cu pompa sau senzor defect. Temperatura la apa a ramas in parametri?, electroventilatorul a pornit mai des decat erai obisnuit?, scoate vre-un zgomot cuudat (mieunat gros de ex.)?
Daca mergi fara presiune de ulei prima data apare uzura la tacheti si axul cu came, restul sunt afectate mult mai tarziu.
Sper sa fie doar un contact imperfect. Chiar, ai trecut prin apa sau umezeala excesiva combinata cu noroi?
Scuze ca am sarit cu 10k intrebari.

iti recomand cât mai repede posibil sa i-l duci in service.Mai ales daca au început sa se audă zgomote anormale in motor
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto