Jump to content



Photo

Jak Buggy 4X4

buggy off road

  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 bitza ( jak buggy)

bitza ( jak buggy)

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 8 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:jak
  • Telefon:07493
  • Marca ATV:suzuki

Posted 14 March 2015 - 11:54 AM

Salut . detin un buggy pe care l-am construit ( filmulete pe youtube => jak buggy 4x4 )

are motor de subaru de 1300 cc innocent.gif

astept pareri, comentari, etc

 

Attached Files


Edited by bitza ( jak buggy), 14 March 2015 - 11:56 AM.

  • 1

#2 danutlupu

danutlupu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 564 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:noroi si ravene
  • Nume real:Da, e real !
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Bomba 650 xt max
  • Numar ATV:Bafta !

Posted 14 March 2015 - 04:18 PM

Arata fain, putere cat cuprinde, stabilitate dar sunt curios ce faci cand dai de o ravena. E clar ca pe loc plat nu ai concurenta, dar cursa mica a amortizoarelor si suspensia asa cum e construita, il limiteaza doar pentru suprafete drepte, in primul sant ramai suspendat cu el daca nu-l treci din inertie si sunt convins ca multe avt-uri din clasa medie ar trece prin locuri unde el ar ramane impotmolit.

Ca sa fie un off roader veritabil, pe langa putere i-ar mai trebui garda la sol, blocanti, cutie cu reductor pentru managementul puterii, dar asta l-ar incarca foarte mult transformandu-l intr-o tubulara, iar el se adreseaza unei anumite clase.

 

Spor la vanzare !


  • 0

#3 bitza ( jak buggy)

bitza ( jak buggy)

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 8 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:jak
  • Telefon:07493
  • Marca ATV:suzuki

Posted 14 March 2015 - 06:19 PM

Da-mi voie sa nu fiu de acord :

1) cele cateva urcari din videoclip sunt destul de abrupte

2) pe zapada din primele secvete renegade-ul de 800 se descurca destul de greu

3)CURSA MASURATA ESTE DE 17 CM

4) GARDA LA SOL ESTE 35 SI NU ESTE SETAT LA INATIME MAXIMA  (o sa pun si o poza ) 

                                                    

                                                    TRAGI SINGUR CONCLUZIILE

 

 nu sunt de acord cu transformatul in tubulara pt ca: se ingreuneaza foarte mult => pierde aderenta usor , imposibilitatea rularii cu viteza ; devine instabil . 

 

 Face parte din clasa rzr-urilor pe care le bate fara probleme 


Edited by bitza ( jak buggy), 10 April 2015 - 08:52 PM.

  • 0

#4 Adisan

Adisan

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 2 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:007
  • Marca ATV:Polaris RZR XP 1000

Posted 14 March 2015 - 09:09 PM

Felicitari pentru proiect, arata bine facut.
Asa cum spunea mai sus si colegul danutlupu, cred ca puterea ridicata a motorului va fi penalizata drastic in teren de o cursa limitata a amortizoarelor si de lipsa macar a unui blocant.
Pentru ca ai amintit de RZR-uri, pe care afirmi ca le bate fara probleme.... cursa la XP 1000 este de 41 cm pe fata si 46 spate, la 107 CP si 640 kg. Cu blocanti fata si spate...
Ce raport CP/KG are buggy-ul tau?
Inca odata, imi place ce ai facut, nu e un mesaj negativ, dar tu ne-ai invitat sa comentam smile.png

ps. Sunt posesor de RZR 1000 de aia m-am atacat putin smile.png


Edited by pitesti, 15 March 2015 - 10:38 AM.

  • 1

#5 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 15 March 2015 - 10:41 AM

Intrebare: ai luat un buggy pe care ai adaptat motorul de subaru? Recunosc faptul ca eu personal, nu am inteles foarte bine la ce faci referire cand ai spus ca l-ai construit.


  • 0

#6 bitza ( jak buggy)

bitza ( jak buggy)

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 8 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:jak
  • Telefon:07493
  • Marca ATV:suzuki

Posted 15 March 2015 - 03:33 PM

Intrebare: ai luat un buggy pe care ai adaptat motorul de subaru? Recunosc faptul ca eu personal, nu am inteles foarte bine la ce faci referire cand ai spus ca l-ai construit.

 

Motorul , cardanul , diferentialul ,cutia de viteze ,planetarele sunt luate de la Subaru restul este construit de mine : caroserie bascule  etc si toate sunt montate de mine .( am exclus volan, faruri ,scaune si " accesoriile" ) + ajustarea unor piese gen fuzete .

 

Pe scurt partea de piese pe care trebuie sa le cumperi sunt Subaru si restul construit . 

Si nu , nu am cumparat un buggy dupa care am ajustat un motor de Subaru.

Sper ca am raspuns intrebarii .


Edited by bitza ( jak buggy), 15 March 2015 - 03:36 PM.

  • 0

#7 bitza ( jak buggy)

bitza ( jak buggy)

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 8 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:jak
  • Telefon:07493
  • Marca ATV:suzuki

Posted 15 March 2015 - 03:50 PM

Felicitari pentru proiect, arata bine facut.
Asa cum spunea mai sus si colegul danutlupu, cred ca puterea ridicata a motorului va fi penalizata drastic in teren de o cursa limitata a amortizoarelor si de lipsa macar a unui blocant.
Pentru ca ai amintit de RZR-uri, pe care afirmi ca le bate fara probleme.... cursa la XP 1000 este de 41 cm pe fata si 46 spate, la 107 CP si 640 kg. Cu blocanti fata si spate...
Ce raport CP/KG are buggy-ul tau?
Inca odata, imi place ce ai facut, nu e un mesaj negativ, dar tu ne-ai invitat sa comentam smile.png

ps. Sunt posesor de RZR 1000 de aia m-am atacat putin smile.png

 

Trebuie sa imi cer scuze daca am ofensat unul din proprietarii de rzr-uri sau alte utv-uri ( afirmatia este extrem de subiectiva )

Buggy-ul are aproximativ 70 cp la o greutate de 500-550 kg .( se poate  monta un turbo ,care duce motorul la 160 cp fara sa fie nevoie de schimbarea pistoanelor cu unele forjate, bineinteles, daca se inlocuiesc si pistoanele se poate ajunge la mult mai mult ) 

Un cuplu de  99/3500 Nm 

Avantajle acestui buggy sunt cuplul  si cutia manuala 5+1

Cei 107 cp ai xp-ului 1000 suna impresionant mai ale daca ar fi avut si o cutie manuala (parerea mea )

Exista posibilitatea de face diferentiallele blocabile si pentru acest buggy

 

 Ma bucur ca ati raspuns invitatiei  mele de a va expune parerea 


Edited by bitza ( jak buggy), 10 April 2015 - 10:01 PM.

  • 0

#8 bitza ( jak buggy)

bitza ( jak buggy)

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 8 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:jak
  • Telefon:07493
  • Marca ATV:suzuki

Posted 15 March 2015 - 04:08 PM

Multumesc tutror pentru aprecieri !


  • 0

#9 danutlupu

danutlupu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 564 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:noroi si ravene
  • Nume real:Da, e real !
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Bomba 650 xt max
  • Numar ATV:Bafta !

Posted 15 March 2015 - 04:21 PM

Eu sunt ferm convins ca pe terenuri plate, asa cum sunt acele din videoclipurile tale, fie ca sunt forestiere sau pante fara santuri, vei urca mai rapid, dar la primul sant mai serios acolo ramai suspendat cu 2 roti in aer, nu in toate situatiile treci cu inertie si gaz.

E si el generator de adrenalina, dar fara suparare, nu e pentru namol si padure. 


  • 0

#10 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 15 March 2015 - 05:52 PM

In cat timp l-ai construit?


  • 0

#11 Adisan

Adisan

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 2 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:007
  • Marca ATV:Polaris RZR XP 1000

Posted 15 March 2015 - 06:13 PM

Avantajle acestui buggy sunt cuplul  si cutia manuala 5+1
Cei 107 cp ai xp-ului 1000 suna impresionant mai ale daca ar fi avut si o cutie manuala .
Exista posibilitatea de face diferentiallele blocabile si pentru acest buggy dar nu voi face aceasta investitie( cel putin nu acum )
 
 Ma bucur ca ati raspuns invitatiei  mele de a va expune parerea ; 
Poate intr-o zi vom ajunge sa masuram fortele celor doua jucarii si atunci vom putea spune care este mai bun ;)
PS: sunt din Brasov


Stiu ca multi picam de multe ori in pacatul de a ne considera soferi mai buni decat suntem de fapt.... Mitul conform caruia cutia automata este mai inceata in reactii decat cea manuala este depasit de ceva ani. cutiile de viteze moderne, inclusiv cea cu care este echipat RZR-ul ofera performante mai bune (0-100) decat o versiune echivalenta cu o cutie manuala. Cutia automata te ajuta foarte mult in a atinge fara efort/ experienta performantele date de producator. Conform fisei tehnice ( nu e probat de mine) RZR XP 1000 atinge 80 km/h in 5.5 sec. Acceleratia este intr-adevar impresionanta, asta pot sa confirm.
Oricum, acceleratia in linie dreapta este importanta la acest tip de jucarii de offroad doar ca factor de fun, intr-un drag race facut pentru amuzament :)
Iti admir priceperea de a construi singur o asemenea jucarie, eu nu as fi in stare, de aceea am ales varianta mai simpla de a cumpara una gata facuta, platind probabil de cateva ori in plus valoarea reala :(
  • 0

#12 bitza ( jak buggy)

bitza ( jak buggy)

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 8 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:jak
  • Telefon:07493
  • Marca ATV:suzuki

Posted 15 March 2015 - 07:11 PM

In cat timp l-ai construit?

Nu am putut lucra continu la acest proiect dar  a aproximativ 2 luni si jumate  ( insumand orele  de munca  )


Edited by bitza ( jak buggy), 10 April 2015 - 08:49 PM.

  • 0

#13 bitza ( jak buggy)

bitza ( jak buggy)

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 8 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:jak
  • Telefon:07493
  • Marca ATV:suzuki

Posted 15 March 2015 - 07:14 PM

Stiu ca multi picam de multe ori in pacatul de a ne considera soferi mai buni decat suntem de fapt.... Mitul conform caruia cutia automata este mai inceata in reactii decat cea manuala este depasit de ceva ani. cutiile de viteze moderne, inclusiv cea cu care este echipat RZR-ul ofera performante mai bune (0-100) decat o versiune echivalenta cu o cutie manuala. Cutia automata te ajuta foarte mult in a atinge fara efort/ experienta performantele date de producator. Conform fisei tehnice ( nu e probat de mine) RZR XP 1000 atinge 80 km/h in 5.5 sec. Acceleratia este intr-adevar impresionanta, asta pot sa confirm.
Oricum, acceleratia in linie dreapta este importanta la acest tip de jucarii de offroad doar ca factor de fun, intr-un drag race facut pentru amuzament smile.png
Iti admir priceperea de a construi singur o asemenea jucarie, eu nu as fi in stare, de aceea am ales varianta mai simpla de a cumpara una gata facuta, platind probabil de cateva ori in plus valoarea reala sad.png

Multumesc !

Dar daca cele 2 tipuri de transmisie au ajuns la fel de performante (cele automate fiind chiar mai performante )  cum va explicati diferentele dintre quad-uri si atv-uri mai ales la demaraj  ?


Edited by bitza ( jak buggy), 10 April 2015 - 08:48 PM.

  • 0

#14 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 15 March 2015 - 11:13 PM

Parerea mea este ca undeva apare mult SF. Ori esti inginerul proiectant minune, ori esti inginerul fauritor gen Mr. Muscolo, ori ai un replicator din Star Trek la tine acasa.

Faptul ca vrei sa vinzi masinaria, este fix treaba ta. Dar ca arunci aici niste texte doar ca sa vezi ce spun niste oameni avizati, astfel incat sa te folosesti de experienta lor si sa imbrobodesti oamenii prin targurile auto, asta nu accept. 

 

Mi-ar placea sa stiu si cati ani ai dar, sunt sigur ca o sa dea cu virgula si aici. Iar in inginerie, te rog sa ma crezi ca, virgula apare doar la pret. Dar de asta nu se ocupa inginerii.

 

Din punctul meu de vedere, topicul poate fi trecut la sectiunea fantezii.


  • 0

#15 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 16 March 2015 - 09:46 AM

Haideți să comentăm cu subiectivitate, dar să nu fim răutăcioși.

Realizarea acestui buggy mi se pare deosebită și constructorul său își imaginează condițiile în care el ar putea să fie câștigător în fața unui pretendent oferit de o firmă consacrată, un RZR în acest caz.

Cu siguranță contra exemplul lui Dănuț Lupu este argumentul pentru care trebuie să fi mai rezervat când spui că acest buggy 1300, bate RZR 1000, deoarece el ar putea să fie mai rapid, repet s-ar putea, pe porțiuni de traseu fără denivelări pronunțate însă cu siguranță va pierde pe suprafețe în care denivelările sunt mai mari decât poate compensa suspensia scurtă a acestei construcții plăcute ochiului.

Părerea asta este bineînțeles subiectivă și provine și de această dată din domeniul ATV, mai apropiată de RZR decât de Buggy sau 4x4 apreciind că un astfel de vehicul n-ar fi putut să ne însoțească decât pe unele porțiuni din să zicem ultimul traseu făcut și din care am postat ceva pe un alt topic pe când anul trecut am fost însoțiți de un COMMANDER cu destul de mult succes.


  • 0

#16 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 16 March 2015 - 11:37 PM

Da de ce trebuie sa atace lumea si sa se atace ?

Da de ce trebuie sa vedem care e mai bun si care e mai tare ?

 

Nu putem sa ne dam fiecare cu ce avem si sa posteze fiecare fara sa supere pe altul ?

 

Cine vrea comentarii sa se multumeasca cu ele iar cine vrea atacuri sa se bage la dormitor.


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto