Este vorba de acceasi actiune desfasurata la iesirea din Cluj catre Huedin?
Eram in trecere si ne intrebam cu un coleg daca Bubu nu bintuie pe acolo....
Posted 02 June 2018 - 02:56 PM
Este vorba de acceasi actiune desfasurata la iesirea din Cluj catre Huedin?
Eram in trecere si ne intrebam cu un coleg daca Bubu nu bintuie pe acolo....
Posted 02 June 2018 - 09:17 PM
Posted 03 June 2018 - 05:43 AM
Posted 03 June 2018 - 04:29 PM
Oituz???
Pe acolo se poate trece cu Hayabusa?
Daca e Oituzul care il stiu eu, nu prea recunosc locatia
Posted 03 June 2018 - 07:36 PM
"Cercetările arheologice dovedesc utilizarea trecătorii cel puțin din neolitic" https://ro.wikipedia...iki/Pasul_Oituz
.......cum sa nu reuseasca sa treaca si Hayabusa ? ( Hayabusele)
Edited by apriliacluj, 04 June 2018 - 08:09 AM.
Posted 03 June 2018 - 07:50 PM
Pai daca nici Rommel nu a reusit sa treaca, de ce ar trece aliatii care produc piriitorile alea de Hayabuse
Edited by apriliacluj, 04 June 2018 - 08:11 AM.
Posted 04 June 2018 - 08:12 AM
Oituz???
mda, Oituz!
Oituzul dintre Tg Secuiesc si Onesti
locatia era Hanul Anselmo, de acolo porneam in ture de o zi
Lepsa chiar ca e magica, i-am dat capat la cauciuc
pacat ca la intoarcere am facut vreo 70 de km pe ploaie torentiala....,
piriitorile alea de Hayabuse
alea de 600 or fi paraietoare sau polizoare, dar sa zici paraietoare la Hayabusa e blasfemie!
_
si sa nu fie confuzii, Hayabusa cu Y se scrie
Posted 04 June 2018 - 08:10 PM
mda, Oituz!
Oituzul dintre Tg Secuiesc si Onesti
Acum am inteles, este vorba de Oituzul unguresc, (Ojtoz), cum il numesc localnicii).
Din pacate in WW I pe aici s-a trecut....
Hanul Anselmo, cu toate acareturile, facea parte din punctul vamal dintre imperiu si Tara Moldovei.
Posted 04 June 2018 - 08:27 PM
pffff, amu vad ca Oituzul de Bacau si cel de Covasna sunt pe acelasi drum european
nici nu stiam ca sunt atat de aproape unul de celalalt..., mai invatam o leaca de geografie
deci cand ti-am spus ca pe drumul dintre Tg Secuiesc si Onesti, clar, nu ti-am dat indiciul corect
cu Anselmo am reusit sa te lamuresc cu exactitate unde am fost de fapt...., no da' bine ca s-a clarificat pana la urma!
PS: vezi ca in weekendul 12-15. 07. 2018 o sa fim cativa colegi la MAN Lepsa, te asteptam cu drag la o bere si o poveste!!
Posted 04 June 2018 - 10:06 PM
Postarea asta n-ar fi trebuit să existe prin offtopicul conținut, discuția alunecând de la motoare spre inexactități și câteva mici răutăți. Este posibil să-mi pară rău că nu m-am abținut.
Inexactitatea este cu privire la punctul vamal.
Hanul Anselmo a fost construit de către Pittini Anselmo și terminat în 1882 în stil de fortificație, mai apoi într-una din clădirile sale a funcționat punctul vamal, iar o altă parte a Domeniului Anselmo a primit destinația de Cazarmă Grănicerească.
Clădirea în care a funcționat Vama mai există, ea a fost restaurată și a primit acum denumirea ”Casa Pittino”.
Deci nu Hanul a făcut parte din Vamă, ci invers.
Localitatea nu se numește ”Oituzul unguresc”, ci Oituzul Ardelean.
Despre Imperiul Habsburgic este bine să ne păstrăm decența fără a-l scrie cu ”minusculă”, iar prin loc au trecut în ambele sensuri numeroase armate care de fiecare dată nu o făceau pentru a juca pelotă. Deci nu-i putem considera doar ”pe ai noștri” buni iar ceilalți sunt invariabil băieții răi. De fapt care sunt ai noștri ? Pentru că din cele mai vechi timpuri cunoscute, de la migrații de popoare de prin Asia, armate romane sau mai apoi Matei Corvin, au tot trecut oameni în zale și cu sulițe în mâini, modernizându-se aveau tunuri și mitraliere.
Norocul nostru acum este că informații istorice se găsesc pe net, trebuie doar să le cauți Valentin.
Posted 04 June 2018 - 11:04 PM
eu chiar in Casa Pittino am dormit
erau si cateva poze cu batranu' si familia lui, as inclina sa cred ca erau originale, nu reproduceri
in orice caz, era interesant de rasfoit Cartea hanului, cu istorioara lui si acele poze minunate, de la glorie la paragina si inapoi la restaurare
Edited by apriliacluj, 04 June 2018 - 11:01 PM.
Posted 05 June 2018 - 07:47 PM
"Postarea asta n-ar fi trebuit să existe prin offtopicul conținut, discuția alunecând de la motoare spre inexactități și câteva mici răutăți. Este posibil să-mi pară rău că nu m-am abținut."
Ai dreptate, ca intotdeauna....ar fi trebuit sa te abtii.
Posted 05 June 2018 - 08:14 PM
Si una de dimineata
Diiiii!
Care e al tau ?
Posted 05 June 2018 - 08:16 PM
Soimul negru cu rosu, care are sigla si pe aripa din fata
...sau cel cu nr de CJ din pagina precedenta
Posted 05 June 2018 - 08:17 PM
Adica al VII lea din stanga pozei?
Posted 05 June 2018 - 08:18 PM
mda
cel din mijloc
Posted 05 June 2018 - 08:20 PM
Soimul negru cu rosu, care are sigla si pe aripa din fata
...sau cel cu nr de CJ din pagina precedenta
Da, da,......l-am recunoscut dupa sticla de bere din apropierea lui .
Posted 05 June 2018 - 08:23 PM
apoi nu ma pot schimba.....
Posted 05 June 2018 - 09:05 PM
Posted 05 June 2018 - 09:11 PM
Cat de mult conteaza un filtru de aer? Hondita mea (Transalp 700) a fost la revizie. Are cam 10000 km si niciodata nu i-am schimbat filtru de aer. Cand cei de la service mi-au spus ca "neaparat trebuie schimbat" nu prea mi-a placut (costa peste 100 de ron). Dar l-am schimbat, deoarece arata urat rau. Si bine am facut. Inainte sub 3000 de rotatii/min, motorul mergea gatuit (sau zmucit, nu stiu cum sa zic). Acum merge rotund si cu 2000. De la un filtru de aer ...