Jump to content



Photo

Cf Moto X8


  • This topic is locked This topic is locked
70 replies to this topic

#1 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 15 May 2015 - 09:58 PM

Dupa un an de zile in care am stat pe bara din cauza unui stupid accident in urma caruia m-am ales cu o fractura de calcaneu, acum imi pot relua proiectele de calatorii pe forestiere

Si nu oricum.

Mi-am luat autobuz nou. Si ca sa par un pic mai pretentios, nu un simplu autobuz ci unul care duce mai catre un autocar.

E vorba de X8-ul ce la CF Moto echipat cu EPS.

Achizitia a fost facuta de la Authenic-Spirit, Cluj, ridicat personal si transportat pe remorca 400km la garajul ce ii va fi domiciuliu pentru o buna bucata de timp, sper.

Dupa o saptamina in care am alergat sa imi rezolv problemele legate de RAR si inmatriculare, astazi in  sfirsit am reusit sa il scot la un mic test, unde a facut cunostinta cu formula drumurilor din imprejurimi. Un traseu usor avind in vedere ca este in perioada de rodaj.

Impresii. Si bune si rele.

Sa incepem cu cele bune:

Se simte clar diferenta de putere desi deocamdata herghelia este tinuta sub control.

Este mai mult decit confortabil gratiei suspensiei pe gaz. Setarea este inca cea din fabrica, ramine sa incep sa ma joc cu ea de acum.

Sistemul EPS isi spun cuvintul, transpus in manevrabilitate, ushurinta cu care vireaza. Repet, traseul nu a fost unul dificil ,dar tind sa cred ca si pe un tren mai accidentat EPS isi va face treaba

 

Sa continuam cu cele rele:

Carenajul, desi este mai calitativ decit predecesorul meu CF 500, mi se pare cam prea "deschise" in pasajele rotilor lasind descoperite componente importante ca: releul de incarcare, vasul de expansiune, rezervorul lichidului de frina. Ma refer ca sunt vulnerabile si la noroi si la crengi sau pietre.

Traseul de la evacuare desi se pretinde a fi dublat de o protectie metalica, inca incalzeste, cel putin in partea stinga. Se pare ca este o boala care inca nu au reusit sa o rezolve, nici macar la X8. Sper sa nu apara problema deformarii carenei ca la 500.

Displayul nu afiseaza concomitent  kilomterajul si turatia in acelasi timp. Trebuie sa te multumest inumai cu o singura informatie pe moment, sau sa te stai cu "deshtu" in buton si sa apesi ca un automat. Nu ar fi mare filozofie in asta dar eu sunt dependent de afisarea paramatrilor "at once" (defect de serviciu).

Am constatat (cu parere de rau) ca geanta mea textila nu se mai potriveste pe rackul spate. Poate daca dau jos minerele de la pasager mai vine la adevar, dar ar fi un fel "dezbraca-te ca sa te ..., imbraca-te ca nu te mai... Nu am de unde sti cind soatei i se face pofta de o iesire si pe urma imi scoate ochii - ce dreaq mah, ti-am dat bani sa-ti  cumpari autobuz, nu Lastun. Sau e o idee buna, ca o oblig sa se lipeasca de salele melestrawberry.gif

Cam astea ar fi pina acum, sunt convis ca o sa mai apara si bune si rele. Sunt in plin proces de a le descoperi.

Si cum se cade frumos am sa atasez si citeva poze

 

 

Attached Files


  • 0

#2 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 15 May 2015 - 11:24 PM

CF 500 2A e mai lung cu 6-7 cm insa cand treci de la o varianta scurta pare chiar mare. Consider un spatiu in plus care il ai tot timpul la dispozitie. 

 

Felicitari pentru achizitie si sa il stapanesti sanatos si tone de benzina consumate! :)


  • 0

#3 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 16 May 2015 - 01:39 AM

Salut Valentin,

Mă bucur că a ajuns în cele din urmă în cuibul său, sper că drumul de întoarcere a fost în regulă.

M-am uitat la noua ta jucărie, am citit impresiile așa că scriu câteva comentarii după imaginile și cele spuse de tine încercând câteva sfaturi și păreri personale ce pot fi utile.

 

Carenajul spui că este prea evazat și crezi că există pericolul unor lovituri în părți vitale – din experiența de până acum, eu n-am avut astfel de probleme în vasul de expansiune, releu, etc, cât despre noroi ... singurele componente care ar putea să sufere ar fi contactele electrice despre care eu spun că sunt bine etanșate și la treceri prin ape foarte adânci n-am avut nici un sughiț.

În schimb ai alte probleme, astea sunt reale și îți recomand să le rezolvi până să ajungi de prea multe ori prin pădure. Am văzut că echiparea modelului Luxury are telescoape pe gaz, are EPS-ul pe care dai o șapcă de bani, are scuturi la brațe (cam scurte astea de tablă și nu prea protejează burduful exterior) și ai scut pe bot. Nu ai în schimb scut sub șasiu și foarte expuse sunt cele două praguri unde bat toate crengile și toți bolovanii aruncați de roțile din față !

Chiar dacă spui că îți face impresia unui carenaj mai bun, să ști că este vulnerabil și destul de casant. Ieri am fost pe la Authentic și am verificat mai cu răgaz modelul pe care l-ai luat, impresia fiind cea pe care ți-am spus-o.

Un scut complet este undeva la 2200-2500 de lei, cel mai scump fiind cel din polipropilenă, mai puțin zgomotos și nedeformabil față de cel din Al. În situația ta nu știu dacă poți cumpăra componente separate pentru că practic mai ai nevoie de două tronsoane de șasiu (fața și spatele) și două pentru praguri. Poți eventual să confecționezi după model.

Despre afișarea simultană a turației și a kilometrajului eu nu prea simt vreo nevoie, mai degrabă privesc terenul decât bordul, torsul motorului și șuieratul transmisiei fiind suficiente informații ce-mi ajung la urechi astfel că nu prea mă uit în bord decât pentru a citi starea poziția transmisiei și ledurile pe care nu le doresc niciodată aprinse, cel de la ulei și cel de avarii (aprindere, încărcare, etc.)

 

Spui despre geantă că ... nu se potrivește. Geanta textilă pe care o ai este pentru rack-ul față, încearcă-l acolo și vezi că se potrivește perfect sau dacă vrei să-l folosești pe spate dă jos, așa cum ai spus, acele mânere pentru pasager, eu am renunțat de mult la ele, pasagerul putând folosi rama portbagajului cu mult mai mult folos și comoditate, nemaiîncurcându-l la coborâre acele mânere.

 

Despre încălzirea eșapamentului. Este foarte bine protejat astfel ca plasticele să nu aibă de suferit, în schimb vei constata la iarnă că șaua se încălzește suficient pentru a fi comodă (eu am renunțat la protecția centrală de sub șa).

Singura situație în care eșapamentul se încălzește excesiv la acest model se întâmplă dacă se dereglează aprinderea determinând exces de benzină, benzină care detonează în eșapament (senzorul de amestec de lângă clapeta de aer poate fi una dintre cauze).

 

Numărul de înmatriculare. Ai primit modelul de tip ”poartă de garaj”, imens și greu de utilizat, ăsta-i poate bun doar când faci grătar și cărbunii nu iau foc. Trebuia să ceri unul de motocicletă, ăla încape exact acolo unde trebuie astfel ca lampa de număr să își facă treaba, acum ea stă în spatele porții de garaj și iluminează cârligul.

 

Îmi mai permit o observație legată de amplasarea GPS-ului.

Este cam vulnerabil în cel loc, prea înalt, iar din punct de vedere practic el nu va arăta direcția de mers corectă (dacă mergi pe busolă) pentru că va fi într-o permanentă oscilație pe coordonatele xy cauzată de necesitatea manevrării ghidonului pentru menținerea direcției de deplasare pe terenurile accidentate. Cel mai bine este de a-l monta mult mai jos, deci protejat de loviturile crengilor și cât mai rigid de corpul ATV-ului, calibrându-l îți va furniza informații corecte și despre profilul traseului pe care să-l poți lua în seamă.

 

Na, că am umplut pagina cu ”rețete”. Eu le-am pus aici cu speranța că-ți vor fi folositoare smile.png


  • 1

#4 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 16 May 2015 - 10:37 AM

Salut Horia

Mersi de "ultimele sfaturi", nu fac decit sa fiu atent la ceea ce spui.

Referitor scut - exista si un scut central, este de plastic, acopera numai partea de sasiu. Este adevarat ca scaritele sunt chelioase si expuse. Ramine de vazut cum am sa procedez. Nu ash vrea sa mai adaug asha de multe pe el pentru ca este deja obez la cele peste 400 Kg. Probabil ca prima masura este sa fiu cit se poate de atent la trecerea peste pietre si crengi.

Legat de GPS - este doar un montaj provizoriu. Inca imi mai bat capul unde sa il montez, cel mai mult ma deranjeaza pozitia cablului de alimentare. O solutie eleganta este la fel cum sunt cele montate pe Bombardierele de 800. Problema este in studiu cu balanta pe avantaje si dezavantaje.

Geanta - am probat-o si pe fata, am vazut ca se incadreaza perfect. Insa nu ma coafeaza solutia. Nu prea imi face placere sa vad nimic pe rackul fata. Deci - jos minereleumnik.gif

Cit despre numar. Pai aici o fost o buba. Persoana de la eliberari si-a cam dat seama ca numarul este cam mare dar intrebind "specialistii" mi s-a transmis ca asha trebuie sa fie marimea celor pentru atv-uri. Am belit si eu ochii in explicatiile lor afisate pe un perete cu marimi si formate, dar surpriza - motociclu nu era mentionat nicaieri. Asha ca am inghitit-o fara sa mai comentez.

Oricum nu ma gindeam sa il folosesc la poarta de garaj, il vedeam mai degraba acoperind cotetul gaini. Mi-am batut capul vreo 2 ore cum sa il pozitionez, pina la urma asta o fost solutia cea mai eleganta. Cit despre lampa de la numar, probabil era foarte eficienta daca numarul era transparent, efectul ar fi fost deosebit. Asha nu pot decit sa imi pregatesc explicatiile narate artistic daca vreun garcea ma intreaba de ce nu e luminat numarul.

Ce pretentii sa am insa cind chiar cei de la registru mi-au trecut culoarea neagra in carte. Incerc sa le explic ca este gri si predominanta este culoarea carenajului si nu a overfenderelor. OK imi zic ei - atunci trecem negru cu gri. Ca sa am ultimul cuvint am zis - pardon - gri cu negru. Si asha a ramas.

Asta ca in gluma cu crocodilul - de este mai mult verde decit lat.

 Esapamentul - hmmm - ma gindesc profund


  • 0

#5 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 16 May 2015 - 10:56 AM

Crinel

Chiar nu remarcasem ca 500 este ceva mai lung. 

Imi sarise in ochi si tehnic si fizic ca este mai inalt. 

Soata spune ca 800 arata mai "fioros"

Si ar trebui sa aiba dreptate, nu sunt cumva urmasi cu gene de "Grizzly" in ele?


  • 0

#6 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 16 May 2015 - 11:47 AM

Macar cu lungimea sa ma laud si eu : ) )

Acuma cu agresivitatea: la fel cu Grizzly si King-ul a dat dovada de asa ceva si vazand ca le iese au "imprumutat" ideile si altii (vezi Linhai 500).

Parerea mea e ca X8-ul e un atv complex ca si capacitate, dimensiuni, spatiu, performanta destinat mai ales croazierelor, fata de offroad extrem.

Mie personal imi plac "balenele", masini mari, break, atv-urile lungi pentru ca cel putin pana acum nu am vazut nici un dezavantaj.
  • 0

#7 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 16 May 2015 - 05:35 PM

Păi ce să spun, cea mai importantă și periculoasă problemă rămâne cea despre scut și se lasă cu ... pierderi financiare importante.

Acela de plastic din zona centrală este o glumă proastă, iar lipsa totală pe sub praguri este iarăși foarte nasoală deoarece orice lemn care se ridică de pe sol se va înfige în pragul pe a cărui dos este acea configurație cu nervuri pe lângă care nu alunecă nimic, se înfig pur și simplu.

Găsești pe forum persoane care se ocupă de așa ceva, merită după părerea mea.


  • 0

#8 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 16 May 2015 - 08:05 PM

Salut Vali,

 

felicitari pentru saltul la o categorie mai mare. Sa fie cu satisfactii depline!


  • 0

#9 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 16 May 2015 - 08:57 PM

Crinel...

Eu tot timpul am incercat sa ma incadrez numai in segmentul de placere = croaziera.

Asta nu ma opreste sa imi amintesc de un X8 ce a fost imprumutat de cei de la Cluj pentru Vineaza lupu, si care nu arata nu prea bine dupa concurs.

Vorbesc, bineinteles de 2015.

Sa nu acuzam pe cel de pe sa, se poate intimpla oricui.

Convingerea mea este ca si "chinezul" face fata, chiar si la o vinatoare scurta de lupi


  • 0

#10 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 16 May 2015 - 10:13 PM

In legatura cu lupul a folosit o expresie cat se poate de corecta la un moment dat Adi, "de ce ai platii atia bani pentru participare mai ales ca pe cand iesi de la "vanatoare" intri direct in service cu atv-ul".


Face fata si chinezul, insa inspre dezavantajul lui istoria si vechimea nu il ajuta deloc pe cand japonezul intotdeauna s-a putut baza, si pe buna dreptate.
Insa de aici porneste si pretul ca si eu de aveam inca pe atatia bani ma uitam la un "galbejit" canadian sau un japonez rosu turbat, dar atat am putut si sunt multumit :D
  • 1

#11 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 04 September 2015 - 03:46 AM

Stie cineva unde se poate gasi asha ceva in RO?

https://www.youtube....h?v=VVJ59Ee1unk

Nu sunt ferm convins ca s-ar putea atinge acei parametri cu RJCW, in fond intentia mea de a schimba evacuarea este mai mult pentru cosmetizare

https://www.youtube....h?v=xQjtF7d2_t0
  • 0

#12 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 29 November 2015 - 12:35 PM

Si iata ca iarna si-a intrat in drepturi.

Cum eu sunt cel responsabil cu curatatul zapezii, mi-am flexat muschii si pret de 2 tricouri facute fleasca am reusit sa fac o mica carare pina la o poarta.

Moment in care am renuntat si am zis ca trebuie sa recurg la artileria grea pentru o demonstratie de forta

Si iata-l pregatit...

Cam asha arata cimpul de bataie inainte.

Si cam asha arata dupa vreo jumatate de ora mai tirziu

 

Attached Files


  • 1

#13 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 01 December 2015 - 07:52 AM

... o altfel de acțiune. Și apa nu era prea caldă.

Attached File  La pescuit.jpg   160.16KB   3 downloads


  • 0

#14 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 01 December 2015 - 06:01 PM

Horia

Am cursuri de marina...nu de submarinasnitch.gif


  • 0

#15 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 17 December 2015 - 06:28 PM

Anul acesta pentru ca am fost cuminte si....productiv, Mosul s-a gindit la un upgrade pentru X8.

Si iata-l inzestrat cu un nou scut integral si cu o cutie noua pe care inca nu am montat-o inca.

Totul a fost cumparat de la ASP Group East, Bucuresti.

Scutul este din aluminiu, 4mm, Shark (snitch.gif nu prea are dinti de rechin).

Putin dezamagit ca nu acopera si partea frontala in care este montat troliul si alte vreo 2 hibe care le-am vazut dupa ce am montat pragurile. Dar cred ca nici un Iron Baltic original nu se prezenta mai bine

Cutia - Kimpex Cargo Boxx Deluxe -arata  bine in poze dar in realitate mi se pare foarte mare.

Montajul l-am facut singur in decurs de 2 zile pentru ca s-a suprapus si cu alte activitati domestice, in speta afumatul porcului.

In plus am facut si o revizie completa a bucselor suspensia spate, cu introducere de vaselina, ocazie cu care am constatat ca suruburile calibrate aveau un inceput de coroziune, desi sunt galvanizate. De vina se pare ca nu este apa ci reactia chimica dintre fier si aluminiu (bratele sunt din Al).

Intentia era si de a minimaliza un scirtiit inervant ce se manifesta la un drum mai denivelat

Bineinteles tot procesula fost supervizat de unul din asistentii din tura de zi.

Attached Files


Edited by cvalro, 17 December 2015 - 06:29 PM.

  • 1

#16 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 17 December 2015 - 07:03 PM

Felicitari pentru "cuminteala" de care ai dat dovada si cum se spune ai si fost rasplatit prin cadouri pe masura.

Doresc doar sa arat fara a face neaparat reclama modelului Iron Baltic exact una din nemultumirile tale , adica partea frontala :

Attached Files


  • 0

#17 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 17 December 2015 - 08:58 PM

Chris

Vreau sa cred ca asta nu e un capat de tara si problema o voi rezolva mai devreme sau mai tirziu in mod elegant.

Sunt bucuros ca am reusit sa imi acopar pragurile care erau prea chele si prea expuse in special la crengi.

Mai era si problema noroiului ce raminea "ascuns" in anumite zone indiferent cit ma straduiam sa il dau jos cu masina de presiune.

Ramine de vazut ce hibe mai descopar la prima iesire mai serioasa.


  • 0

#18 Bvabva

Bvabva

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 83 posts
  • Nume real:Virgil
  • Telefon:0740341508
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:CJ 01 tgr

Posted 17 December 2015 - 09:08 PM

Ai probleme cu pompa de apa,trebuie sa ii schimbi presetupa...
  • 0

#19 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 17 December 2015 - 09:16 PM

Am văzut și n-am comentat, pusesem doar o bifă pe butonul de apreciere. Apreciez și acum deoarece este un progres imens față de situația de până acum, iar o cârcoteală este posibilă chiar și atunci când arată ca un tanc.

Dacă vreți, pot să spun că la modelul de scut pe care-l am eu, un IRON BALTIC din PEHD cu grosimea de 10mm,Attached File  scut CF 800.jpg   114.35KB   2 downloads partea frontală este completată cu foarte puțin, fiind prinsă sub brida cu role pentru cablu. (am marcat cu galben pe imaginea lui Valentin deoarece pe a mea nu se distinge prea bine din cauza culorii).Attached File  scut frontal CF 800.jpg   306.11KB   1 downloads

Ce vreau să spun este că eu trec des prin păduri cu tufe înalte sau mărăcini și nu am avut probleme deoarece construcția nativă a acestui model este foarte rezistentă (țeava aia cromată este tare bine concepută ca formă și prindere pe șasiu).

Ce totuși este de completat am marcat cu roșu pe protecțiile brațelor unde zona burdufurilor exterioare este cam expusă.Attached File  scut lateral CF 800.jpg   80.98KB   2 downloads

O altă zonă care merită să fie completată ar fi partea frontală a scuturilor laterale marcată de asemena cu roșu. Aici ar proteja de loviturile corpurilor aruncate de roată.

 

Ce am adăugat eu cu succes este o plasă de protecție a radiatoarelor contra semințelor de plante, montată sub carenele față. Eu aveam des problema asta, trecând prin câmpuri înierbate, radiatoarele se înfundau cu semințe și praf deoarece lamelele dintre coloanele radiatorului sunt foarte dese, similare celor auto. (la CAN AM sunt mai rare astfel că se înfundă mai greu).  Acest comportament nu este singular pentru CF MOTO, în toamna asta am avut aceeași problemă cu un Grizzly.


  • 0

#20 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 17 December 2015 - 09:28 PM

Ce chestie ...

Acum am văzut mesajul lui Virgil și nu știam la ce se referă crezând că este un răspuns la altă postare, dar ... pe imaginea 4 se distinge o pată verde pe scut. Se pare că este lichid de răcire.

Nu vreau neapărat să contrazic diagnosticul, dar verifică prima dată garnitura de la capacul pompei și mai ales șurubul inferior al capacului, cel prin care se face golirea circuitului de răcire.

Oricum, fă aceste probe înainte de a monta scărița stângă.


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto