Va salut,
Imi prezint si eu noua jucarie, un Outlander Max LTD 1000.
Ca dotari deocamdata in afara de cele standard care mi s-au parut utile am pus extra: Cutia originala si scutul.
Ca si mentiuni: Nota 10 atvrom pentru profesionalism, raspunsuri prompte, acte in stare perfecta pentru inmatriculare, cat si stresul si zecile de intrebari adresate pana in momentul achizitie si in special lui Ionut care a fost dispus sa vina sa ma astepte si sa imi aduca actele la aeroport pentru a finaliza tranzatia cat mai rapid.
Ca planuri de viitor as dori dori o toba sport si inca un set de jenti pe 14' cu cauciucuri pentru suprafete dure. Poate cei de pe aici care au experienta, imi dau cateva sfaturi deoarece vad ca marimea "default" este 12. Ce combinatie sa fac sa nu am pb, ce cauciucuri ar tb sa folosesc, si alte sfaturi legate de achizitie.
O recomandare si pentru evacuare ar fi binevenita
2 mici lucruri care cred ca o sa le lamuresc la prima revizie:
1. Am impresia ca trage stanga. Fapt care il simt mai mult pe viraje unde mi se pare ca virajul la dreapta se efectueaza intru mod mult mai usor pe cand cel la stanga trebuie sa trag mai bine ghidon. Cand il las insa liber el nu vireaza de nebun, acest sentiment de tras stanga fiind vizibil si pe viraje usoare.
2. A aparut un sunet mai ciudat la viteze mici si cand atv sta pe liber sau in parking. Cand e in viteza, pe loc, sau in reverse, tot pe loc, nu are nici un sunet ciudat; insa cand e pe liber se aude ca un frecat de curea sa zic asa gen un fluierat. Acelasi lucru se intampla si cand merg constant la viteze mici. - sper sa elucidez acest mister tot la prima revizie. Tin sa mentionez ca acest sunet nu a foat de la inceput ci a aparut dupa cam 100KM in mers din senin .
Poate cineva sa ma lamureasca cu aceste 2 pb?
photo1.jpg 198.33KB 5 downloads
photo2.jpg 314.1KB 4 downloads
photo3.jpg 516.27KB 4 downloads
photo4.JPG 279.37KB 3 downloads
Edited by adip, 31 May 2015 - 12:13 PM.