Foarte frumos quadul acesta, printre cele mai frumoase , asteptam noutati si poze cu el!
Edited by sergiucirdei25, 14 November 2015 - 05:33 PM.
Posted 14 November 2015 - 05:33 PM
Foarte frumos quadul acesta, printre cele mai frumoase , asteptam noutati si poze cu el!
Edited by sergiucirdei25, 14 November 2015 - 05:33 PM.
Posted 14 November 2015 - 08:55 PM
Iti multumesc pentru apreciere. Am vazut astazi un Polaris ca al tau, pare ca o bestie! Imi place enorm, pacat ca aici nu il poti folosi cum se cuvine.
Posted 26 November 2015 - 12:16 AM
Primele poze cu noul quad, inca mai trebuie montate semnalizarile si alte maruntisuri la partea electrica. Sper ca pe Luni sa il primesc apoi sa il inmatriculez si sa-i dau bice
IMG-20151125-WA0005.jpg 159.97KB
1 downloads
IMG-20151125-WA0004.jpg 139.47KB
0 downloads
Stiu ca sunt putine doua poze, dar eu unul nu mai am rabdare. Numar zilele!!!
Edited by MMarius, 26 November 2015 - 12:18 AM.
Posted 26 November 2015 - 12:29 AM
Te-ai imbolnavit rau de acest Hobby, felicitari pentru "avansare".
Daca ma uit un pic in urma de unde ai plecat........inca o data felicitari !
Posted 26 November 2015 - 12:10 PM
Chrys, e o boala incurabila, de mic copil am visat la un quad, dar in prima faza am optat pe atv pentru a vizita munti si pentru a face offroad. Din pacate zona unde locuiesc nu imi permite asa ceva.
Apoi am inceput sa imi indeplinesc visul (o parte din el), am trecut la quad, la Honda TRX700xx, si acum mi'am indeplinit visul de mult visat, ca el fiind un Yamaha Raptor
Momentan am doua quaduri, poate in vara am sa vand Honda, sau o sa raman cu amindoua, ramane de vazut
Edited by MMarius, 26 November 2015 - 12:12 PM.
Posted 26 November 2015 - 12:37 PM
Felicitari Marius!
Posted 26 November 2015 - 12:53 PM
Multumesc mult Marius!
Posted 26 November 2015 - 01:30 PM
Felicitari! Vin si cu o curiozitate, suntem obisnuiti sa comparam prima data capacitatile cilindrice, care din cate vad sunt la fel. Spune-mi te rog, ce face diferenta intre cele doua, unde o sa se vada imbunatatirile pentru ca stiu ca ai investit si in Honda ceva sume. Merci!
Posted 26 November 2015 - 11:44 PM
Crinel, iti multumesc!
Ai dreptate, capacitatea cilindrica e identica la amindoua motoare, Problema sta in felul urmator, la nici 2000km cu cilindrul nou Honda a inceput sa imi manance ulei, si a mancat rau de tot. Exemplu, am facut schimbul de ulei, iar dupa circa 70km nu am mai avut ulei in motor. (nu scotea fum, nimic, totul era perfect). Am desfacut motorul si pe cilindru aveam urme de uzura de jur-in-prejur.
20151103_173938.jpg 86.59KB 0 downloads
Segmenti erau pusi ok, ce mi-sa parut interesant ca primul segment, cel de foc, avea culoarea normala (argintie), iar celalalt segment (cel din mijloc) era tot rosiatic, ca si cum primul segment nu isi facea treaba.
Am luat legatura cu firma de unde am achizitionat tot kitul (segemnti, piston, cilindru...etc) si le'am spus ca au fost de proasta calitate si ca vreau bani inapoi sau alt kit nou. Le'am trimis tot kitul inapoi, ei l'au trimis la productor sa analizeze problema si acum astept dupa raspuns de circa 2 saptamani.
In ziua cand am vazut daunele, am facut niste calcule, am vorbit cu prietena, si am ales sa trec la o alta firma: Yamaha, si am ales sa fie nou.
Acum o sa repar si Honda indiferent de situatie, si daca il vand sau nu ramane de vazut cum o sa stau cu situatia financiara.
Diferentele intre cele doua quaduri nu stiu daca se simte la putere. Honda are 55cp si 230kg, Yamaha 50cp si 190kg, eu le vad cam egale. Diferente la viteza in treapta a 4 si a 5-a Honda urca pina la 9500rpm iar Yamaha limiteaza la 7300rpm daca nu ma insel (pentru a proteja motorul, in special arborele cotit).
Honda a pus pe TRX700 o suspensie ca pe atv-uri, iar asta face quadul mult mai confortabil in offroad, iar fiecare brat lucreaza independent.
Yamaha are tipica suspensie pe spate, cu amortizor central, nu e rau deloc, e confortabil, dar axul din spate care "leaga" rotile e fix. Sunt curios cum o sa se simta la denivelari
Sincer eu astept imbunatatiri la motor, doar pentru asta am luat Yamaha. Cu toate ca eu sunt de parerea ca Honda fac cele mai bune motoare (exclud masinile)
Daca o sa am probleme in viitor cu Yamaha, am sa trec la KTM E-Atv 1190 RC8-r.
Edited by MMarius, 26 November 2015 - 11:46 PM.
Posted 28 November 2015 - 08:14 PM
Posted 28 November 2015 - 09:21 PM
Ce frumos este!
Posted 28 November 2015 - 09:22 PM
Marius, mergi si strange-ti mosul in brate. Merita!
Posted 30 November 2015 - 06:04 PM
Edited by MMarius, 30 November 2015 - 06:05 PM.
Posted 29 December 2015 - 10:33 PM
...dupa cateva saptamani de asteptari, am readus la viata Honda. Atasez un mic edit
Posted 29 December 2015 - 11:25 PM
Frumos, uite cum demonstrezi tu mai bine utilitatea Quad-ului pe teritoriul Germaniei in detrimentul folosirii ATV-ului.
Ai dreptate Quad-ul este mai indicat in raport cu drumurile de acolo.
Posted 30 December 2015 - 12:04 PM
Ai dreptate Chrys, acum chiar am simbetul pus pe buze inainte simteam ca lipseste ceva. Ma bucur ca am facut aceasta alegere.
Intre timp am facut si cateva iesiri cu celalalt quad, Yamaha pot sa spun ca e o bestie. Nu stiu daca sa fac alt topic cu o prezentare sau sa continui aici (sa amestec topicurile)
Atasez o poza de la o iesire
Inainte si dupa
20151205_155351.jpg 161.58KB 1 downloads 20151213_164657.jpg 130.05KB 0 downloads
Posted 30 December 2015 - 10:18 PM