Vine un moment in viata cand constati ca ai prea multe prin ograda si trebuie sa faci loc !
Acum a venit si randul primului meu ATV din gama ATV , as putea spune ca si Linhai 300 e ATV dar sa nu intram in polemici .
Vand Suzuki KQ 750 , cumparat de pe forum de aici ( mai exact de pe langa Cluj ) cumparat pe la 6000 si ceva de km , dupa care am facut motorul complet si Rebuild my engine ( cum spun americanii ) adica am schimbat , segmenti cagrnituri uleiuri etc . Asta s-a intamplat pe la vre-o 7000 km ( inca detin segmentii vechi si garnitura de chiuloasa ) apoi pe la 8000 km ( mai exact la 1000 km facuti cu noul set de segmenti ) aveam rateuri in admisie , desfac capacul de la culbutori si constat ca nu mai am joc la supape , refac chiuloasa din nou ( pentru cei care vor sa stie la Sc Foris Company din targu Mures , ei sunt specializati in reconditionat chiuloase si cilindrii ) sa lasat cu inca 4 semeringuri de supape ( initial le-am chimbat cand am refacut motorul ) + supapele de admisie schimbate . Dupa asta citesc cum ca filtrul K& N nu ar fi foarte ok la praf mult . Schimb si filtru cu unu Twin air !
Pe la 10000 km constat ca parca nu mai are frana de motor asa cum se lauda unii asa ca mai scot vre-o 500 euro din buzunar si schimb : rulment unisens , clopot ambreaj umed , ambreajul umed + rulmentii + semeringuri ( piesele schimbate le am si le voi da ca nu am ce face cu ele ( A se intelege ca nu sunt terminate doar putin uzate ! )
Gumele le-am schimbat cam acum 1000 km . Sunt ok , fara snurui una din ele scapa putin aer si daca retin bine cele din fata au Slime in ele ( e solutia aceea verde care face o pelicula in interiorul cauciucului in vederea potejarii )
Cadrul a fost schimbat cu altul care a fost intarit de la inceput ( sudat bucati de tabla de 3 sau 4 mm la fiecare imbinare ) pentru pretentiosi sudura a fost TIG
Tot cand am schimbat cadru am schimbat si telescoapele ( toate 4 ) cu altele luate de aici de pe forum si care erau intr-o stare foarte buna
Are troliu de la WARN XT 25 .
Are scut complet de la Iron Baltic de aluminiu .
Genti de aliaj ( nu mai trebuie latit ca are deja o stabilitate foarte buna )
Ca si consumabile este ok ( uleiul din grupuri are cam 100 km schimbat o data cu cadrul ) uleiul din motor la fel , Filtru de aer Twin air iar cel de ulei e Hiflo filter racing ( diferenta e ca cel racing are o piulita sudata pe el si se desface mai usor )
Nu zic chestii de genu : ne cazut , ne rasturnat pentru ca as mintii .
Ca si stare mecanica are asa :
ceva jocuri pe la rulmentii spate
Sunet la capul exterior planetara dreapta spate ( costa 500 ron cine il va lua ii pot aduce la acest pret capul de planetara ! )
Vre-o 2 bucse parca au joc ( ofer vre-o 20 de bucse impreuna cu atv-ul )
Il vand deoarece dupa cum bine stiti mai am un Atv , un UTV , o motocicleta si alte pasarele ! Am considerat ca daca l-as face pretul s-ar mai ridica si nu vor fi multi doritori sa il cumpere si pe partea dreapta Nu mai prea am bani si nici chef sa investesc in ceva de care vreau sa scap ! ( Sunt sigur ca o parte din voi imi vor da dreptate ! )
La pret .. m-am gandit la 4000 euro de unde ne putem intelege .
In banii astia dau extra :
piesele ramase ( care daca ar fi sa le dau separat ar fi si ele ceva bani ! Doar scutul original il pot da cu 100 euro )
cablu de otel original WARM nou in cutie adus din state ( pe la vreo 150 euro se invarte pretu lui )
Mai am si un computer pentru ATV facut de canadieni : http://www.velocitydevices.com/suzuki700_750.php Acesta cuprinde interfata de update /upgrade si modificat harti + 2 raduri de mufe : Pentru KQ de 700 si 750 + cel de 450 . Separat m-am gandit la 300 euro Negociabil .
Eu cred ca este un pret corect !
Tot pentru membrii sunt dispus sa il transport pana la adresa cumparatorului cu duba personala ( asta dupa ce a batut palma si am luat banii pe atv ) costul fiind doar de 70 ron/100 km ( cat consuma ea la 100 km ! )