Jump to content



Photo

Linhai 400 S Dragonfly 2015


  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#1 MIREL-ul

MIREL-ul

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:MIREL
  • Telefon:076037823
  • Marca ATV:LINHAI400 S DRAGONFLY

Posted 21 June 2015 - 12:53 AM

Salut ma numesc MIREl sunt proaspat inscris pe forum . luni imi ajunge o jucarie linhai 400 s dragonfly de la Piresti nu am condus niciodata un atv mai mare de 125 si acela al unei cunostinte biggrin.png . Ce ziceti de alegerea mea multi mi-au zis ca este o alegere proasta ca se strica foarte repede, o sa fie folosit mai mult pe asfalt in oras, foarte rar pe la tara si acolo nu am off road. Ce sfaturi imi dati ca si intretinere. Chiar m-au pus pe ganduri ca nu este bun ca durabilitate  sad.png((

 

LINHAI 400 DRAGONFLY S 4X4 -  4190 EUR TVA inclus

- motor puternic de 352cc monocilindru in 4 timpi,

- cutie de viteze automata cu posibilitatea de selectare a modului 2x4

sau 4x4,

- suspensie fata MacPherson

- frane hidraulice pe disc puternice

Modelul se livreaza cu: jante din aluminiu, troliu, aparatori de

maini, lumini LED, grilaj fata/spate, carlig de remorcare.

 

Toate ATV-urile marca Linhai beneficiaza de garantie extinsa 3 ani

fara limita de km si tranpsort gratuit. RAR-ul este inclus in pret.

 

SI imi cer scuze nu am stiut ca trebuie sa deschid un topic nou !!! 


Edited by MIREL-ul, 21 June 2015 - 09:38 AM.

  • 0

#2 Andrei HD

Andrei HD

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 826 posts
  • Gender:Male
  • Location:TIMISOARA - VATA
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0721/...,...
  • Marca ATV:CF MOTO 820 LE
  • Numar ATV:HD 14 XLX

Posted 21 June 2015 - 12:41 PM

Felicitari pt achizitie. Pune poze cand il primesti sa-l vedem si noi.

Este un atv bun. Ca recomandare respecta rodajul, primi 300-500 km nu il exploata la maxim, sa vazi cat prinde sau alte "experimente" de genul acesta.
Nu folosi 4x4 decat unde ai nevoie si nu cupla nicidata din mers.
  • 0

#3 MIREL-ul

MIREL-ul

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:MIREL
  • Telefon:076037823
  • Marca ATV:LINHAI400 S DRAGONFLY

Posted 21 June 2015 - 12:52 PM

Multumesc pentru sfat asteptam cu nerabdare un rasuns. 

In ce priveste rodajul m-am uitat pe diferite filmulete si majoritatea schimba uleiul care vine pus deja in motor imediat ce il achizitionau.

Si doresc sa il folosesc si pentu tractari ocazionale,mai usoare, ce greutate recomandati sa nu depasesc (dupa rodaj)


Edited by MIREL-ul, 21 June 2015 - 01:14 PM.

  • 0

#4 AlexandruE91

AlexandruE91

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 103 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Nume real:Alex
  • Telefon:0752280240
  • Marca ATV:CF MOTO CFORCE 450L

Posted 21 June 2015 - 01:43 PM

Eu zic cam jumatate din masa lui.


Edited by AlexandruE91, 21 June 2015 - 01:43 PM.

  • 0

#5 MIREL-ul

MIREL-ul

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:MIREL
  • Telefon:076037823
  • Marca ATV:LINHAI400 S DRAGONFLY

Posted 21 June 2015 - 04:57 PM

Rodaju planuiesc sa il fac cu cateva drumuri de vro 140 de km pe parcursul a o luna jumate..

-Este necesar sa fac pauza pe drum sau pot parcurge 70 km fara pauza cum ziceti ca ar fi mai bine pentru sanatatea lui?

 

scooter.gif


  • 0

#6 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 21 June 2015 - 06:00 PM

El n-are nimic, tu în schimb vei dobândii mersul unui cowboy după acei 70 km fără pauză ! (mă gândesc la un off road )

 

:)


  • 1

#7 MIREL-ul

MIREL-ul

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:MIREL
  • Telefon:076037823
  • Marca ATV:LINHAI400 S DRAGONFLY

Posted 21 June 2015 - 06:17 PM

Nu :)) asfalt 


  • 0

#8 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 21 June 2015 - 06:37 PM

Du-te cu mașina. N-are rost să dai o grămadă de bani pe un ATV care-ți va păpa repede și cauciucurile pe asfalt.

Știi care-i diferența dintre prețul unui cauciuc de automobil și unul pentru ATV ? Merită ?

Părerea mea este că nu, dar fiecare o are pe a lui !


  • 0

#9 MIREL-ul

MIREL-ul

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:MIREL
  • Telefon:076037823
  • Marca ATV:LINHAI400 S DRAGONFLY

Posted 21 June 2015 - 07:12 PM

:)) ma duc strict pentru rodaj nu fac naveta cu el.

Unde il folosesc sut foaaaaarte multe gropi credema dau cu masina de pamant masina ma costa mai mult decat as tavali zilnic ATV-u pe drumuri de 1km -2

m-am referit la rodaj este ok sa ii schimb uleiul care vine in el, sau fac rodaju cu acel ulei (multi prefera sa il schimbe) si este ok ca rodajul sa il fac pe distante lungi in conditii de mers pe asfalt fara oprire (nus nebun sa ii fac toti 500 odata, in curs de o luna jumate ) vro 70 de km/weekend.  hammer.gif 


  • 0

#10 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 21 June 2015 - 10:11 PM

Mirel, de ce esti asa nerabdator cu uleiul ala.
Dealerul iti impune un "program" de servisari periodice pentru a mentine garantia. Atata timp cat mai vrei garantia, respecta-l.

Vrei primi de asemenea o carticica cu toate aceste perioade si totodata o carticica care arata cum functioneaza si cum se exploateaza.

Rodajul consta in mers normal fara sa tragi de el si fara curiozitati in privinta puterii maxime sau a vitezei maxime. Mergi cat iti vine, 20-30-70 km intr-un weekend.

Fa acei km pentru ca la 1 luna de la achizitionare sau 250 km parcursi (ceea ce se implineste prima data) trebuie facuta prima servisare.

Ar fi pacat sa faci asta la 1 luna si cu 50 km la bord.

Majoritatea dintre noi evitam asfaltil pe cat posibil, acuma alegerea e a ta.
  • 0

#11 MIREL-ul

MIREL-ul

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:MIREL
  • Telefon:076037823
  • Marca ATV:LINHAI400 S DRAGONFLY

Posted 21 June 2015 - 10:27 PM

Am cativa prieteni care mau tot inbunit ca ar fi mai bine sa ii pun pe domnii de la service-ul lor sa imi scoata uleiul respectiv si sa puna pe cel normal aici am vrut sa ajung. am pus intrebari simple de incepator nu este auto nu ma pricep la motoarele de ATV nu am avut personal unul, pur si simplu nu vreau sa o dau in bara. Si pentru asfalt cumpar cauciucuri separat de asfalt cele de pe el o sa le folosesc iarna nu fac offroad doar zona in care muncesc este nesfaltat este doar pietris pe ici pi colo ciment.

In fine multumes incaodata de pareri mai mult sau mai putin la ce am intreab.

 

 

 

SILVIU tu thumbsup.gif .


Edited by MIREL-ul, 21 June 2015 - 10:31 PM.

  • 0

#12 MIREL-ul

MIREL-ul

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:MIREL
  • Telefon:076037823
  • Marca ATV:LINHAI400 S DRAGONFLY

Posted 04 August 2015 - 09:17 PM

Revin si io pe aici Posted Image    buun, am ATV de vro 1000Km deja o oglinda a cazut bucsi la bara stabilizatoare pe spate  nu mai are, este deja fier pe fier si a mers putin pe offroad. 
M-am hotarat sa renunt deja la garantie ma dispera costu de 500 de ron revizia din mie in mie de Km. am garantie 3 ani si cu o revizie la 2 luni ma cam doare in portofel.
Intrebare:
-Ce ulei sa folosesc Repsol sau Motul, acum are Repsol pus la prima revizie.
-In cutie nu mai retin cat intra Posted Image


Uitel pe el ca bradu Posted Image)
 

Attached Files


  • 0

#13 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 05 August 2015 - 05:40 AM

Multi dintre noi folosim Motul, iar multi dintre noi folosim Repsol. Baga Motul de ATV si gata. Vezi ca are desenat un ATV pe eticheta. Si nu uita de uleiul de la grupuri.

Cam mult 500 lei revizia. Mai ales ca nu ai nicio garantie. Adica ai pana se strica ceva. Dupa ce se strica, vina o sa fie exclusiv a ta, ca nu l-ai utilizat conform manualului. Deci...


  • 0

#14 MIREL-ul

MIREL-ul

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:MIREL
  • Telefon:076037823
  • Marca ATV:LINHAI400 S DRAGONFLY

Posted 05 August 2015 - 09:01 AM

Multumsc! In grup este usor de pus uleiul ca pun pana la busonul de umplere intra am vaxut cam jumatate de litru pe spate iar pe fata umpic mai mult. In cutie nu mai stiu cat intra.
  • 0

#15 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 05 August 2015 - 09:06 AM

In cutia celui de 300 intra 1 l insa nu stiu daca e la fel cu cea de la Linhau de 400. Trebuie sa ai in carticica valorile acestea.

Mie motul-ul m-il păpa Linhai-ul, Repsol-ul nu. Acum decizia e a ta insa e de preferat sa nu schimbi prea des marcile de ulei.

Edited by dr.crinel, 05 August 2015 - 09:07 AM.

  • 0

#16 MIREL-ul

MIREL-ul

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:MIREL
  • Telefon:076037823
  • Marca ATV:LINHAI400 S DRAGONFLY

Posted 05 August 2015 - 11:43 AM

Am inteles. Mecanicul a zis ca el pe motul ar merge dar repsol i se da pentru revizii.
Si legat bucsile de la bara stabilizatoare pot pune de exemplu de la auto ca practic sunt cam la fel.
Ce a avut ATU-u sunt dintr-o guma dar proasta ca textura sa crapat din primi 100 Km.
  • 0

#17 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 07 August 2015 - 03:11 PM

Hai sa iti explic  cu bucsele si cu uleiul .

1 Ce ulei sa pun acum depinde de 2 factori : 1 cat bani vrei sa dai pe el si 2 care iti place .Multi vor zice ca uleiul X e mai bun ca uleiul Y sau ca la Motul platesti marca etc . E o chestie despre care putem vorbii pana la anu cu argumente , teste si pareri  Eu iti recomand Motul 7100 10w40 ( cel de care se zicea ca ar fi pt atv e Motul Power quad e cel recomandat . Diferenta dintre Motul 7100 si Motul Power Qad  e de vre-o 10 20 ron la bidonul de 4 L ( nu pare mult dar cu 20 ron iti schimbi si bujia la fiecare schimb de ulei  , asta doar daca vrei nu este obligatoriu !

Iti recomand sa iti iei bidon de 4 L pt ca iesi mai ieftin si in caz de ceva ( nu se intampla doar daca il rastorni ) mai ai si de copletat !

2 Bucsee le poti pune de la ce vrei tu cu conditia sa fie aceeasi dimensiune . Iti garantez insa ca atunci cand vei avea pe bord 2000 va troncanii din toate incheieturile .Acum recomandarea mea e : faci bucati toate bratele , scoti bucsele , faci altele la strung + pui gresoare la fiecare imbinare . Iti va lua timp daca le faci tu si ceva bani daca mergi la cineva . Ideea e ca dupa aceasta modificare , la fiecare schimb de ulei ( sau cand vrei sa lucrezi ceva la atv ) iei decalimitru ( e chestia aia cu care bagi vaselina la bucse sau unde ai gresoare ) si gresezi frumos peste tot .

 

Daca te referi la bara stabilizatoare si la chestia aia din aluminiu cu 2 pivoti vezi ca e ceva asemanator ( mai ieftin si cred ca mai rezistent la sharan de prin 2000 , am cautat pentru un prieten dar inca nu am facut conversia ! )

 

Inca un sfat ! ca sa nu schimbi filtre de are precum .. ( pui tu ce vrei ) dau saua jos , acolo vei gasii carcasa filtrului de aer in care intra un furtun negru . Mai exact partea stanga cum stai pe atv . Scoti furtunu ala afara si il lasi sa atarne pe acolo .

Acum hai sa iti explic ce ai facut . Furtunul acela e de gaze de carter si vine din chiuloasa mai exact din capacul de la lantul de distributie , la fiecare coborare urcare mai abrupta sau chiar pus pe o parte ATV -ul , pe furtunul acela vor venii vapori de ulei sau chiar ulei ( nu va curge doar daca il pui cu rotile in sus ) partea nasoala e ca acei vapori de ulei iti vor ajunge direct pe filtrul de are pe care il va imbacsi si va trebui sa il schimbi .

 

Poti monta si un fitru sport de la UNI ( trebuie cautat pentru Polaris 500 care e identic cu cel de linhai 300 sau 400 ) si atunci la fiecare schimb il poti spala si unge dupa caz !


  • 0

#18 MIREL-ul

MIREL-ul

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:MIREL
  • Telefon:076037823
  • Marca ATV:LINHAI400 S DRAGONFLY

Posted 07 August 2015 - 08:44 PM

Adi esti campion!!!

Am vazut ca murdareste mereu filtru de aer daca il omori umpic. Un lucru nu il știam ca are lanț la distributie.

Bucsile am 2 de la un amic de Fiat punto si vad ca se nimeresc.

Cu gresoare pe la bucsi m-am gandit pentru ca si asa de nou scarțâie.

Cu uleiu la fix mi-ai zis ca maine trebui sa cumpar si la sfatu tau chiar din acela o sa cumpăr.

Si inca o chestie eu credeam ca motorul este chiar de 400 ei bine nu este, 352 daca nu ma insel scrie in certificat. Ma si miram ca totusi e cam puturos :(
  • 0

#19 MIREL-ul

MIREL-ul

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:MIREL
  • Telefon:076037823
  • Marca ATV:LINHAI400 S DRAGONFLY

Posted 07 August 2015 - 08:50 PM

Scuze cu faza cu "bucsi" se zice si pronunta bucse dar de acu sunt oltean :)))
  • 0

#20 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 08 August 2015 - 09:52 AM

facut comparatie intre cel de 300 si cel de 400  mi se pare mai puturos si "poate " mai lenes cel de 400 in comparatie cu cel de 300 . Eu dau vina pe carburator deoarece cel de 300 are acea pompa de sprit in momentul in care bagi degetul in gaz . Cel de 400 are alt tip de carburator ( mai clasic daca pot zice asa ) fara  shok automat  etc . Cred ca injectie pe linhai 300 ar face multe .


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto