Ca idee cum pot sa îi dau ceva mai multa putere la modelul asta pe care il am.
Edited by MIREL-ul, 09 August 2015 - 08:12 PM.
Posted 09 August 2015 - 08:11 PM
Edited by MIREL-ul, 09 August 2015 - 08:12 PM.
Posted 10 August 2015 - 11:54 PM
Posted 11 August 2015 - 03:54 AM
Eneos ar fi o marca premium in Japonia, daca te iei dupa reclame. Ca si anvelopele Falken. Eu cu ambele am avut experiente nu tocmai placute: cu uleiul mi-a cedat turbina dupa 13.000 km, iar cu anvelopele nu aveam aderenta in conditii de franare violenta. Dar nici nu se uzau. Le-am schimbat la jumatatea uzurii lor cu Pirelli P0 (echiparea standard la Peugeot 407) si nu am regretat. S-a vazut diferenta instantaneu.
Posted 11 August 2015 - 08:41 AM
Edited by MIREL-ul, 11 August 2015 - 09:25 PM.
Posted 11 August 2015 - 02:30 PM
Este o intrebare?
Posted 11 August 2015 - 03:30 PM
Cred ca doar isi face curaj...
Posted 11 August 2015 - 04:24 PM
Poate sa foloseasca si Eneos ca doar nu are tubina
Daca a devenit negru dupa 1000 km inseamna ca si-a facut treaba asha cum trebuie.
Iar pentru grup cel mai bun este Bunica 80W90.
No, acum serios, daca ma uit bine peste topic, atv-ul este nou, cumparat in iunie.
A pus intrebarile si i s-a raspuns prompt la probleme de basic (schimb de ulei), pe care dupa cum se vede le-a ignorat.
Urmarind trendul e interesant sa vedem cum reactioneaza la un sfat dat aiurea
Nu de alta, sa vedem cit de mult se bazeaza pe experienta noastra
Edited by cvalro, 11 August 2015 - 04:58 PM.
Posted 11 August 2015 - 09:23 PM
Nu am chef de baza si caterici de nimeni. Nu vreau sa va stresez cu toate astea am intrebat de ulei de motor si l-am cumparat si schimbat (motul power qad) am intrebat de cutie si grup . Daca vi se pare stresant nu vad rostu sa intreb. Frate macar voi aveti experienta eu intreb ca sunt planta in ce tine de atv. Si nu am pus semnele corespunzatoare căci erea la volan in fine..... Multumesc baietilor care au fost de gasca si mi-au fost de ajutor. Inteb toate astea pentru ca renunt la garantie in plm e 500 de lei si vreau sa ma ocup singur de el.
Am rezolvat si problema cu murdaritu filtrului din cauza furtunului care elimina gazele din motor pe moment dintr-un tub de acetona , caut ceva mai estetic si util sa pun dar tot cu posibilitatea de a vedea cat ulei a aruncat .
Edited by CHRYS, 11 August 2015 - 10:34 PM.
posturi comasate
Posted 11 August 2015 - 10:02 PM
Mirel, daca erai baiat de treaba nu modificai dupa 12 ore postarea pentru care te-am corectat, insa contrar acestui fapt ai facut doua postari consecutive in 20 de min fara a le comasa.
Hai sa o luam altfel, eu iti garantez ca nu puteai intelege sensul acelei expresii corectate daca nu o scriai tu, asa ca nu are rost sa te superi.
Raspunsurile ti se ofera in limita posibilitatilor, in limita timpului si in limita rabdarii si nu poti zice ca nu ai avut parte de ele. Priveste-ti primele postari, cand ai intrebat de rodaj, de anvelope pe afalt, ulei si spune-mi daca ai ascultat sfaturile de acolo.
Hai sa trecem la oile noastre si incearca sa fi mai atent in postari ca asa cum esti si tu la volan, poate si altii sunt la volan cand incearca sa te ajute, si poate renunta la asta daca nu se intelege ce vrei sa intrebi.
Si cum forumul nu poate fi monoton, si mai in gluma si mai in serios nu mai scrie la volan
In grup si cutie poti sa alegi din uleiurile pentru cutiile de viteza manuale cu indicatiile 80W-90. Eu am pus tot de la Motul, in Linhai de la Mobil.
Foarte ingenioasa treaba cu "borcanasul" de acetona insa incerca sa nu ii dai prea mare atentie, lasa-l sa picure cat o vrea.
Si cu garantia...e o loterie, aproape ca si un atv sh, daca vor ti-o acorda, daca nu, nu. Nu te poti baza pe ea prea mult. Insa odata depasit nr de km da-i bice caci cale de intors nu e. Vei fi sunat la 6 luni de catre o "domnita" sa iti spuna ca ai implinit timpul pentru revizia de 1000 de km si gata
Sper sa vezi partea constructiva din postarea mea cu speranta unui topic lung si frumos
Posted 11 August 2015 - 10:23 PM
Posted 13 August 2015 - 07:54 AM
Posted 13 August 2015 - 09:24 AM
Posted 13 August 2015 - 09:51 AM
Edited by MIREL-ul, 13 August 2015 - 09:51 AM.
Posted 13 August 2015 - 11:39 AM
da linhai asa e franeaza 3 si 3 . Adica 2 etriere pe fata si unu pe spate . Nu ai de ce sa te apuci sa faci modificari .Daca consideri ca nu ai eficianta la franare caruta niste placute de firma ( care costa in jur de 100 150 ron setul ) le schimbi pe cele de acum cu ceva siterizat sau un varf de gama de la un producator care face pentru linhai ( parca EBC face ceva , la fel si TRW dar nu stiu sigur ) dupa asta vei vedea diferenta !
Dupa asta daca nici asa nu esti multumit schimba conducta de frana de la maneta ( nu retin daca e din cauciuc sau e cu insertie metalica . Daca e cu insertie metalica o lasi asa ca nu ai ce upgrade sa ii faci !
2 . Eu nu intru prea des pe forum sau daca intru intru sa arunc o privire scurta si atat ( sunt in plin sezon la alt sport pe care il practic si in care lucrez ). Am vazut ca ai urmat sfatul meu cu furtunul de la gazele de carter ! Acel furtun trebuie lasat sa respire liber ! Nu ii trebuie bidonase sau alte chestii poate sta linistit in aer . (aici iti recomand sa il prelungesti cu alt furtun de aceeasi grosime pana dupa cutia de viteze si sa il lasi libes in zona aia . Stai linistit ca nu va curge mare lucru pe acolo . eventual maxim 50 ml de ulei daca il pui pe o parte sau faci coborari de 70 80 grade cu el . (Atunci va ajunge mult ulei in chiuloasa si va da sa iasa afara pe acel furtun ! )
In rest iti dau un sfat : Daca stai sa asculti prea multe pareri vei ajunge sa nu mai sti ce sa faci sau ce sa crezi .
Posted 13 August 2015 - 01:37 PM
Edited by MIREL-ul, 13 August 2015 - 01:41 PM.
Posted 29 September 2015 - 10:51 PM
Salutare.
Nu am gasit mare lucru pe net asa ca apelez la cunostintele voastre , remorca pentru ATV trebuie cumva inscrisa, omologata RAR.
Am probleme pe strada cu domnii agenti daca imi construiesc eu una( nu de dimensiuni mari ceva micut)
Posted 30 September 2015 - 01:14 AM
Orice remorca mica, mare sau foarte mare (ex.remorca unui TIR) trebuie sa intruneasca aceleasi cerinte legale.
Omologarea produsului de firma producatoare, implicit cartea vehicului, talon, verificare ITP, asigurare RCA.
Sau mai pe scurt aceleasi acte ca si la o masina mai putin Rovigneta.
Posted 30 September 2015 - 10:17 AM
Din cate stiu, ATV-urile nu au remorca omologata pentru strada. Parca doar UTV-urile ar fi omologate sa stracteze remorci pe sosea. In schimb, la motociclete se poate pune o remorca usoara (si nu este vorba de atas).
Edit: Sau ATV-urile nu sunt omologate sa traga remorca dupa ele pe sosea ci, doar UTV-urile. Cred ca cel mai bine te-ar putea lamuri unul din importatorii traditionali de ATV si UTV.
Edited by pitesti, 30 September 2015 - 10:19 AM.
completare
Posted 02 October 2015 - 06:10 PM
Posted 02 October 2015 - 07:39 PM
Si eu folosesc remorca la atv, si poti trage remorca cu atvul , daca aces lucru e specificat in cartea de identitate a vehicolului.
Nu am numar dar nu o folosesc pe drumuri publice foarte mult.