Din descrierea ta putem intelege doar ca trebuie inlocuite placutele de frana.
Nu cred ca are nimic cardanul.
Verifica mai intai placutele si daca tot esti pe aproape poti sa te uiti si la cardan.
Posted 20 September 2015 - 02:19 AM
Din descrierea ta putem intelege doar ca trebuie inlocuite placutele de frana.
Nu cred ca are nimic cardanul.
Verifica mai intai placutele si daca tot esti pe aproape poti sa te uiti si la cardan.
Posted 20 September 2015 - 08:44 AM
Posted 20 September 2015 - 10:58 AM
Posted 22 September 2015 - 04:30 PM
Posted 22 September 2015 - 09:22 PM
Posted 23 September 2015 - 07:06 AM
Posted 23 September 2015 - 01:18 PM
Imi spuneti va rog ce difera 4x4 dif.blocabil fata de 4x4 normal?Diferential blocabil este atunci cand apare x-ul intre cele 4 roti din bord nu?
La CF-ul meu, diferentialul blocabil este doar pe puntea de fata si este de mare ajutor cand raman blocat. Astfel, se pot invarti doua roti in gol (pe acelasi lateral sau in diagonala) si doua sa aiba aderenta dar, in aceste conditii ATV-ul nu se misca. Atunci blochez diferentialul si, in momentul in care o roata pierde aderenta, acesta o blocheaza si transmite forta catre roata cu aderenta.
Recomandarea lui Crinel este de luat in calcul.
Posted 23 September 2015 - 03:02 PM
Posted 23 September 2015 - 05:07 PM
Off topic ...
La CF-ul meu, diferentialul blocabil este doar pe puntea de fata si este de mare ajutor cand raman blocat. Astfel, se pot invarti doua roti in gol (pe acelasi lateral sau in diagonala) si doua sa aiba aderenta dar, in aceste conditii ATV-ul nu se misca. Atunci blochez diferentialul si, in momentul in care o roata pierde aderenta, acesta o blocheaza si transmite forta catre roata cu aderenta.
Recomandarea lui Crinel este de luat in calcul.
Interesant CF-urile astea cum is ele toate diferite in felul lor, ca oamenii.
Sau poate doar diferentialul e unul special ... seamana cu cel de pe SUV-urile moderne .
Posted 23 September 2015 - 05:56 PM
Posted 24 September 2015 - 10:01 PM
Am o intrebare.Ce inseamna butoanele acestea?Multumesc.
Posted 24 September 2015 - 11:10 PM
Posted 25 September 2015 - 06:11 AM
Posted 28 September 2015 - 04:13 PM
Mersi,trebuie sa-i fac o revizie totala la atv si sa il mai cosmetizez,dar cand are tata timp.Butonul al treilea ce inseamna ?
Este un sistem de siguranta si trebuie folosit atunci cand dai cu spatele, in acest fel esti obligat sa tii ambele maini pe ghidon. Anumite ATV-uri nu pornesc in marsarier daca nu este actionat butonul override sau merg sacadate.
Posted 28 September 2015 - 07:06 PM
Posted 06 October 2015 - 08:37 PM
Posted 08 October 2015 - 09:29 AM
Pai depinde.
Tu crezi ca ai alerga mai tare in 4 labe?
Sau ciinele alearga mai tare in 2 picioare?
Posted 08 October 2015 - 09:40 AM
Posted 08 October 2015 - 12:39 PM
Posted 08 October 2015 - 08:05 PM
Da poate fi de la curea sau de la limitare ... daca acestea is ok atunci lipsa compresie. Is prea multi factori de luat in calcul. de la uzura gumelor , dar in ori ce ipostaza ai fi daca mergi lejer cu el si il accelerezi tare trebuie sa rupa aderenta putin.