Hai sa-l vedem si noi incaltat cu "papucii cei noi".
Suzuki Kingquad 700
#21
Posted 01 December 2015 - 11:37 PM
#22
Posted 02 December 2015 - 08:43 PM
Sper sa am timp mai mult in weekend sa il scot la o "mica" plimbare. In cazul in care mi se indeplineste dorinta, promit sa revin cu mai multe poze.
20151202_153806.jpg 131.78KB 7 downloads
Inca una cu ambele fete acum 2 saptamani
20151105_142533.jpg 162.15KB 1 downloads
Edited by Dey., 02 December 2015 - 08:45 PM.
#23
Posted 03 December 2015 - 12:36 AM
Eu zic ca arata mai bine asa . O sa vezi in timp ca ai facut alegerea corecta in privinta cauciucurilor.
#24
Posted 04 December 2015 - 10:19 AM
De aratat clar arata mult mai bine. Ramane sa vedem cum se comporta la noroi
Nu am avut timp sa testez cauciucurile dar in schimb am avut timp sa ii montez proiectoare
20151203_172942.jpg 52.99KB 0 downloads
20151203_172950.jpg 89.62KB 0 downloads
#25
Posted 04 December 2015 - 09:53 PM
Foarte bine, un pic astazi , un pic maine, incet il faci tu asa cum iti va place.
#26
Posted 07 December 2015 - 07:53 AM
Te asteptam cu niste poze dupa ce il montezi. Sunt tare curios ce treaba face. Proiectoarele mele stateau degeaba, tocmai de asta am renuntat la ideea de a imi lua ceva nou cu led. In orice caz sunt super multumit de ele, sunt 2 Bosch-uri (spot ). Urmeaza sa le schimb si becurile cat de curand.
Intre timp mi-am facut timp sa testez si anvelopele...ce pot sa zic, sunt mai mult decat multumit de felul in care se comporta, este o diferenta imensa fata de ce aveam inainte.
Am si 2 poze pentru voi
IMG-20151206-WA0006.jpeg 230.69KB 0 downloads
20151206_114433.jpg 109.76KB 0 downloads
#27
Posted 07 December 2015 - 08:56 AM
Andrei , ma bucur ca esti multumit de alegerea anvelopelor.
La ATV-uri in general o anvelopa buna conteaza enorm de mult facand legatura directa intre un ATV mai performant sau mai putin performant cu solul.
Acest model este cel mai uzual folosit de catre toti ATV-istii din Romania deoarece se preteaza cel mai bine conditiilor de relief si sol din tara noastra.
#28
Posted 07 December 2015 - 11:14 PM
Sper sa am timp mai mult in weekend sa il scot la o "mica" plimbare. In cazul in care mi se indeplineste dorinta, promit sa revin cu mai multe poze.
Bravo Andrei pentru alegere !
Iti recomand presiuni intre 3 si 7 psi, in functie de teren si axa.
Pe fata bag pana in 5 psi ca sa fie destul de elastica la denivelari si sa "citeasca" terenul.
De exemplu: am urcat recent pe zapada mica un drum inghetat foarte abrupt.
Cu 5-6 psi nu am avut nici o sansa si am fost nevoit sa ma troliez.
Am coborat presiunea la 3 psi si am urcat fara probleme.
Diferenta se mai vede si la confort, acceleratie si consum.
#29
Posted 06 January 2016 - 11:48 AM
La multi ani atv-istilor de aici, ca nu ne-am "vazut" pe anul asta! Mai vin cu cateva poze noi
Am adaugat jucariei bullbar-uri fata + spate + proiector marsalier
20151222_120122.jpg 276.6KB 1 downloads
IMG-20151228-WA0014.jpeg 106.94KB 1 downloads
Am in plan, sa mai adaug si o cutie cu scaun pe spate, manere incalzite, si in functie de buget o lama de zapada , dar momentan trebuie sa asteptam sa revina bugetul. Microbul s-a luat si la fratele meu mai mic, momentan nu i-am achizitionat decat o casca. In functie de cum se comporta, cred ca o sa urmeze si un al doilea atv
P.s: mersi de ponturi Iusau!
Edited by Dey., 06 January 2016 - 11:49 AM.
#30
Posted 17 February 2016 - 11:12 AM
Va salut! A venit momentul din nou sa va cer parerea ( sper ca nu deranjez ), dupa cum urmeaza:
1. Vreau sa fac schimbul de ulei luna urmatoare, e ok sa merg pe Motul 7100, 10W40 ?
2. Ca filtru de ulei recomandati K&N?
3. Filtru de aer K&N sau Twinair?
4. O alta problema care o am, este cu bateria. O baterie Yuasa YTX20CH-BS , precum originala costa undeva la 670ron. Am gasit in schimb si Dynavolt si alte marci cu aceleasi caracteristici dar la pret mult mai mic. Merita sa incerc sa iau altceva sau arunc cu banii aiurea? O alta idee ar fi sa gasesc o baterie de aceleasi caracteristici (12v18ah), dar cu alte dimensiuni ( tin minte ca am gasit ceva la un moment dat) si sa o montez in viitoarea cutie care am in plan sa o achizitionez.
#31
Posted 17 February 2016 - 12:28 PM
ulei e ok motul 7100 10w40 sau 5w40 cum este motul Power quad
filtru ulei Hiflo filter (HF303 parca e codul la filtrul pentru suzuka )
filtru arer twin air il recomand ( am avut K&N si l-am schimbat )
baterie daca vrei iti pot cauta si aduce eu una la pret ok !
La fel ca toate cele de mai sus . imi dai un PM cu ce vrei si te ajut !
#32
Posted 17 February 2016 - 07:46 PM
#33
Posted 25 March 2016 - 09:01 PM
Nu mai deschid alt topic. Am o intrebare pentru voi. Am vazut pe multe modele de kingquad, montat acel "kill Switch" , ce inseamna aceasta oprire de siguranta? Taie total curentul ? Gen in momentul in care atv-ul e oprit, si acest kill switch pe off intrerupe curentul de la baterie sau este util doar pentru situatiile in care "atv-ul pleaca fara tine" ?
Edited by Dey., 25 March 2016 - 09:02 PM.
#34
Posted 25 March 2016 - 09:55 PM
#35
Posted 28 March 2016 - 09:07 AM
Mersi de raspuns Marius, nedumerirea mea era alta. Cum functioneaza mai exact acel buton. Ma gandeam la urmatoarea situatie: butonul respectiv montat sa taie curentul de la baterie ca si cum ai lua borna, pentru situatiile in care atv-ul sta "nemiscat" pentru o perioada mai mare de timp. Ar fi mai comod decat sa stai sa desfaci bornele mereu. Nu de alta, dar am citit la un moment dat pe nyrocatv (sper ca nu se considera reclama) ca suzuki kingquad ar avea consumatori si in momentul in care este oprit (vdi sau ceva de genul nu mai retin exact). Bineinteles ca ar putea merge montat si un alt model de buton, cu conditia ca acesta sa fie destul de rezistent. Am toate astea in cap deoarece am schimbat bateria saptamana trecuta, si vreau sa fiu sigur ca o sa o tin cat mai mult!
In alta ordine de idei, am facut si o mica iesire weekendul acesta, drept urmare ma prezint cu pozele de mai jos. Am si cateva ore bune de filmari cu un sjcam sj4000 wifi achizitionat recent de care sunt extrem de multumit, dar inca nu am gasit programul potrivit pentru a le edita. Voi folositi un anumit program pentru editare video? Multumesc!
Attached Files
#36
Posted 28 March 2016 - 09:58 AM
Parerea mea e ca cel mai usor /ieftin e sa dai borna jos ! Iti explic si de de Kill swichu omoara motorul ( pompa de benzina) ce vrei tu sa faci necesita un buton prin care sa treaca toata puterea atv-ului . Legat de consumul in standby .. eu am lasat atv-ul cam 3 luni , putin sifonat , afara si cu bateria pusa . Nu au fost probleme . Si aici vreau sa precizez ca am avut si VDI de care ai citit pe nyroatv la fel fara probleme . In schimb am omorat de 2 ori bateria cu ajutorul manerelor incalzite pe care le-am montat conform instructiunilor (aici posibil sa fi fost gresite ele sau .. ) si anume direct pe bateria . Le-am uitat pornite cam o zi jumate si a fost gata bateria , inca o data cu GPS dupa care am facut o modificare care a inclus un releu de putere si se activau auxiliarele in momentul punerii contactului .
#37
Posted 28 March 2016 - 10:19 AM
Am inteles, o sa renunt la idee mai ales ca "il misc" cam in fiecare weekend. Mersi frumos!
#38
Posted 23 August 2016 - 03:20 PM
Lipsa de activitate din partea mea pe forum in ultima vreme. Nu prea am mai avut timp de "suzy", si atunci cand am avut l-am pus la treaba. Achizitii noi:
1. Remorca hand made, care spre marea mea uimire e destul de rezistenta. Stiu ca o sa ma certati, dar am incarcat si 1,3 tone in ea...
20160803_085628.jpg 212.67KB 1 downloads
20160817_140808.jpg 245.84KB 1 downloads
2. Led bar, ca sa facem din noapte zi
20160821_172508.jpg 190.82KB 1 downloads
20160819_214811.jpg 132.36KB 0 downloads
IMG-20160819-WA0001.jpg 46.19KB 0 downloads
#39
Posted 23 August 2016 - 10:21 PM
Doar te certam un pic, ca altfel ce putem face....... decat sa ne bucuram ca te poti baza pe"prietenul" tau la muncile grele.
#40
Posted 25 August 2016 - 07:44 AM
Dar ai grija la greutate, ca poate nu tin franele chiar atat.